Jump to content

2nd NightWalk 2019

Το δεύτερο nightwalk του 2019!
Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

PMS -Patra Motor Show- 2019

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες από την εκδήλωση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

3o NightWalk 24/7 20:00

Περισσότερα

Recommended Posts

Καλησπερα στη παρεα. Βρηκα προσφατα μια αγγελια με ρυθμιζομενες αναρτησεις σε πολυ καλη τιμη ~200€ (καινουριες εγραφε η αγγελια στο κουτι τους αλλα τελικα οχι για το δικο μου μοντελο) και μπηκα και τις εψαξα απο το site τους γιατι μου φανηκαν πολυ οικονομικες. Οι εν λογω αναρτησεις https://www.tatechnix.de/tatechnix/gx/?cat=c159719_8K.html

Για το Β8 ειναι γυρω στα 250 + μεταφορικα φανταζομαι, ιδια τιμη εχουν κ στο ebay που τις εψαξα.

Τις εχει δοκιμασει κανεις να μας πει γνωμες ή εχει ακουσει κανεις για τις συγκεκριμενες?

Εψαξα για κριτικες αλλα βρηκα μονο γερμανικα (που δεν γνωριζω) και η μεταφραση του google ειναι πολυ χαλια.

 

Υ.Γ. Σκεφτομαι να τις παρω να τις δοκιμασω το προσεχες διαστημα για το corsaki της γυναικας.

 

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προσωπικά θα απέφευγα να δοκιμάσω «φθηνή» και no name  ανάρτηση στο Α4. Για το κορσα δεν θα με ένοιαζε βέβαια.

 

 

Δημητρης 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λιγο που το εψαξα αν θυμαμαι καλα κατασκευαζονται απο την kayaba (μπορει να κανω κ λαθος γιατι τα διαβαζα μεσω google translate) απλα δεν της ανηκουν. Επισης τις συγκρινουν με τις jom (θα βαλω link μολις το βρω) που στο εξωτερικο τις βαζουν παρα πολλοι ακομα και σε Α4 και λενε αρκετα καλα λογια.
Εγω το κοιταω για το Α4 μονο κ μονο γιατι θελω κατι πιο σκληρο απο τις μαμα αναρτησεις που εχει πανω. Επισης δεν θελω και δεν εχω να διαθεσω 1000+ για επωνυμα και εψαχνα κατι αλλο. Δεν καιγομαι κιολας για coilovers απλα εφοσον τα sachs που φοραει ακομα και η εκδοση ambition μαζι με ελατηρια θα μου βγουν 400+ σκεφτομουν αυτα σαν πιο ολοκληρωμενη λυση και πιο οικονομικη.
Επισης να πως πως πρωτη φορα μπαινω σε διαδικαδια να ψαξω αμορτισερ και τα δυο μου αμαξια εχουν ακομα τα μαμα πανω και πανε για την πρωτη τους αλλαγη, οτι αλλο εχετε να μου προτεινετε ειναι ευπροσδεκτο.
Φιλικα παντα Κωστας.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε Κώστα, τις συγκεκριμένες τις έχω δοκιμάσει σε Ibiza 6l. Είναι πολύ σκληρές αλλά με τρομερή συμπεριφορά στο στρίψιμο και την σταθερότητασε μεγάλες ταχύτητες και φρενάρισμα. ΟΜΩΣ, η φτηνή τιμή σημαίνει και κακό ή ανεπαρκές R&D. Η ανάρτηση δεν εφάρμοζε 100% σαν γεωμετρία (παρ' όλο που ήταν φτιαγμένη για το συγκεκριμένο μοντέλο) με αποτέλεσμα να είχα τριγμούς κατά την κίνηση (σκέψου σουμιέ παλιού κρεβατιού) αλλά και τριγμούς κατά το στρίψιμο του τιμονιού. Κυριολεκτικά με κοίταζαν όλοι όταν σταματούσα σε φανάρι. Επίσης σε 20.000 χλμ είχε βγάλει άχρηστα 2 σετ top mount το δεύτερο ενισχυμένο! Μετά από 1.5 χρόνο τις έβγαλα και τις πούλησα,  δεν άντεξα άλλο!

Στο Audi δεν θα τις έβαζα πότε, εκτός αν το είχα μόνο για track days. Μετά από πολλές δοκιμές σου λέω πως στην ανάρτηση ότι πληρώνεις παίρνεις. Προφανώς και οι προτιμήσεις στην ανάρτηση είναι υποκειμενικές, η ποιότητα κατασκευής όμως είναι πέρα για πέρα αντικειμενική. Κάνε οικονομία και υπομονή και βάλε κάτι καλύτερο αφού εκεί θα καταλήξεις στο τέλος!!

Ελπίζω να βοήθησα 

Αντώνης 

 

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε ευχαριστω με καλυψες απολυτα.
Μιας κ εχεις αλλαξει αρκετα εχεις καμια προταση? Θελω κατι πιο σπορ να χαμηλωσει κ λιγο και θελω να αποφυγω να αλλαξω μονο ελατηρια με τα μαμα αμορτισερ πανω.
Ευχαριστω.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κοίτα να δεις, όπως είπα και παραπάνω, το πώς θέλει ο καθένας την ανάρτηση του και το τι θεωρεί ο καθένας σκληρό μαλακό ή ιδανικό είναι πολύ σχετικό. Αν θες κάτι πιο σφιχτό από την μαμά ανάρτηση έχεις πολύ απλές λύσεις όπως να βρεις ελατήρια από έκδοση ambition που είναι 2 εκατοστά χαμηλότερα από την απλή έκδοση (μπορεί να τα έχεις ήδη ανάλογα την έκδοση του αυτοκινήτου σου) και να τα συνδυάσεις με Bilstein b6 (κίτρινα λεπτά). Αυτό έχω εγώ τώρα και είναι πιο σφιχτό, πιο σπορ χωρίς να είναι άβολο. Επίσης μπορείς να ψάξεις και για την ανάρτηση Sline που είναι κάτι αντίστοιχο με αυτή που σου περιγράφω αλλά είναι εργοστασιακή. Αν θες να είναι ακόμα πιο χαμηλό τότε πας σε άλλα ελατήρια π.χ eibach ή H&R προοδευτικά ελατήρια που θα σου δώσουν 3 με 3.5 πόντους χαμήλωμα. Όλες οι παραπάνω λύσεις είναι εγγυημένες ως προς την ποιότητα κατασκευής. Σίγουρα δεν είναι οι μόνες. Πιθανόν κάποιος άλλος να έχει δοκιμάσει άλλους συνδυασμούς και να σου πει και άλλες ιδέες. Ψάξτο και μην πας στα τυφλά.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 ώρες πριν, TTs80 είπε

Κοίτα να δεις, όπως είπα και παραπάνω, το πώς θέλει ο καθένας την ανάρτηση του και το τι θεωρεί ο καθένας σκληρό μαλακό ή ιδανικό είναι πολύ σχετικό. Αν θες κάτι πιο σφιχτό από την μαμά ανάρτηση έχεις πολύ απλές λύσεις όπως να βρεις ελατήρια από έκδοση ambition που είναι 2 εκατοστά χαμηλότερα από την απλή έκδοση (μπορεί να τα έχεις ήδη ανάλογα την έκδοση του αυτοκινήτου σου) και να τα συνδυάσεις με Bilstein b6 (κίτρινα λεπτά). Αυτό έχω εγώ τώρα και είναι πιο σφιχτό, πιο σπορ χωρίς να είναι άβολο. Επίσης μπορείς να ψάξεις και για την ανάρτηση Sline που είναι κάτι αντίστοιχο με αυτή που σου περιγράφω αλλά είναι εργοστασιακή. Αν θες να είναι ακόμα πιο χαμηλό τότε πας σε άλλα ελατήρια π.χ eibach ή H&R προοδευτικά ελατήρια που θα σου δώσουν 3 με 3.5 πόντους χαμήλωμα. Όλες οι παραπάνω λύσεις είναι εγγυημένες ως προς την ποιότητα κατασκευής. Σίγουρα δεν είναι οι μόνες. Πιθανόν κάποιος άλλος να έχει δοκιμάσει άλλους συνδυασμούς και να σου πει και άλλες ιδέες. Ψάξτο και μην πας στα τυφλά.

Αντώνη τον ίδιο συνδυασμό σκέφτομαι να κάνω και εγω. Τα b6 ειναι τα sport? Ελπίζω να μην χτυπάει πολύ σε σχέση με την απλή ανάρτηση που εχω τώρα. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομιζω οτι τα b6 δεν συνδυαζονται με τα ελατηρια eibach h&r δεν δεχονται τοσο χαμηλωμα. Για τα ελατηρια αυτα πρεπει να μπουν τα b8 νομιζω. Τουλαχιστον κατι τετοιο ειχα διαβασει σε καποιο τυχαιο φορουμ. Αν ξερει καποιος σιγουρα, θα μας πει. Θα ψαξω και στο site της bilstein μολις θα εχω υπολογιστη στα χερια μου και θα ενημερωσω για οτι νεωτερο θα γραψω εδω.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, Theodore Saba said:

Αντώνη τον ίδιο συνδυασμό σκέφτομαι να κάνω και εγω. Τα b6 ειναι τα sport? Ελπίζω να μην χτυπάει πολύ σε σχέση με την απλή ανάρτηση που εχω τώρα. 

 

Είναι σαφώς πιο σφιχτή αλλά δεν πέφτουν σφραγίσματα και νεφρά. Αν έχεις μέχρι και 17 άρα ζάντα με 225/50 τότε είναι καλό. Την μαμά την χαρακτήρισε κάποιος παλιότερα εδώ στο φορουμ σαν βουτυρένια και είναι η καλύτερη παρομοίωση. 

 

18 hours ago, Kostas_A4(b8) said:

Νομιζω οτι τα b6 δεν συνδυαζονται με τα ελατηρια eibach h&r δεν δεχονται τοσο χαμηλωμα. Για τα ελατηρια αυτα πρεπει να μπουν τα b8 νομιζω. Τουλαχιστον κατι τετοιο ειχα διαβασει σε καποιο τυχαιο φορουμ. Αν ξερει καποιος σιγουρα, θα μας πει. Θα ψαξω και στο site της bilstein μολις θα εχω υπολογιστη στα χερια μου και θα ενημερωσω για οτι νεωτερο θα γραψω εδω.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

Οι περισσότεροι αναφέρουν ότι η Β6 δεν συνδυάζεται με ελατήρια χαμηλώματος εννοώντας ότι θα έχουν πιο σύντομη ζωή και ότι υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα σε μεγάλη ανωμαλία/λακούβα/τάφο να τερματίσει η ανάρτηση και να κοπανήσει. Σωστά τα παραπάνω. Αν όμως έχεις μπει σε χαμηλωμένο αμάξι με Β8 τότε τα διαγράφεις όταν πρόκειται να οδηγείς στην πόλη. Δέν μπορείς να τα έχεις όλα. Αν θες και χαμήλωμα και "σχετική" άνεση τότε πας σε κάτι από τα παραπάνω και ξέρεις ότι θα αλλάξεις αμορτισέρ λίγο συντομότερα. Κάτι κερδίζεις- κάτι χάνεις.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να πω μόνο πως τα bilstein b6 και b8 είναι ίδια από σκληρότητα. Απλώς το b8 έχει πιο μικρή διαδρομή για να συνδυάζεται με ελατήρια χαμηλώματος. 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, PanA4 said:

Να πω μόνο πως τα bilstein b6 και b8 είναι ίδια από σκληρότητα. Απλώς το b8 έχει πιο μικρή διαδρομή για να συνδυάζεται με ελατήρια χαμηλώματος. 

Αλήθεια;;;;;;!!!!!!!

 

Έχοντας οδηγήσει (συμπτωματικά το ίδιο αμάξι μάρκας Honda Civic και με b6 και b8 μου φάνηκαν πολύ πιο σκληρές οι b8. Για να το λες κάτι θα ξέρεις. Πάντως αν τις δεις δίπλα- δίπλα η b8 είναι διπλάσια σε πάχος από την b6.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Αλήθεια;;;;;;!!!!!!!
 
Έχοντας οδηγήσει (συμπτωματικά το ίδιο αμάξι μάρκας Honda Civic και με b6 και b8 μου φάνηκαν πολύ πιο σκληρές οι b8. Για να το λες κάτι θα ξέρεις. Πάντως αν τις δεις δίπλα- δίπλα η b8 είναι διπλάσια σε πάχος από την b6.
Ισως επειδη εχουν μικροτερη διαδρομη να σου φανηκαν πιο σκληρα. Παντως με τις απαντησεις σας με βοηθησατε πολυ οποτε ξεκιναω οικονομια και εφοσον θα φτασω σε αυτο το ευρος τιμης 500+ θα κοιταξω μηπως παω και στα koni τα κιτρινα. Μου εχουν πει πως επισκευαζονται κιολας οποτε δεν αλλαζονται. Ισχυει οντως κατι τετοιο ή μου ειπαν μακακιες?

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχει να κάνει και με το βάρος του αυτοκινήτου ή αίσθηση. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.