Jump to content

2nd NightWalk 2019

Το δεύτερο nightwalk του 2019!
Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

PMS -Patra Motor Show- 2019

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες από την εκδήλωση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

3o NightWalk 24/7/2019

Περισσότερα
Sign in to follow this  
zeedoxx

Ειναι μαμα ; Η οχι δεν ειναι μαμα ;

Recommended Posts

Λοιπον το τοπίκ εχει πιο πολυ τρολλ χαρακτήρα παρα σοβαρό ! Θα παρεθεσω κάποιες  Εμπειρίες και τον προβληματισμό μου ! Εχω εδω και κατι μήνες ενα α3 1.8 tfsi το αμαξι το πηρα και ο προκάτοχος μου ειπε πως δεν εχει γίνει καμια μετατροπή !Ομως αυτούς τους μήνες εχει τύχει να «ανοίξω» με διαφορά αμάξια!πρωτη εμπειρία μια bmw 520 (170hpεξακύλινδρο) το αποτέλεσμα ηταν πολυ εξευτελιστικό μιλαμε για 3 κολώνες και και μαλιστα αντί να μαζεύει έφευγα πολυ) λεω ειμαι πιο ελαφρύς ειναι και η ροπή οκ!Μετα απο μια βδομαδα πετυχαίνω σε ενα φανάρι ενα κοοόπερ σ με εξατμίσεις !λεω για να δω μετα τη δευτερα του εφυγα πάρα πολυ  και λεω Δν ξερει να οδηγάει!Οπως ερχομουν απο καλαματα στην εθνική Κορίνθου πετυχαίνω ενα σλκ με εξατμίσεις ερχεται μ κολαει τον αφηνω να περάσει γυρω στα 160 χλμ και μετα του κολαω εγω και τον περνάω σχετικά ευκολα βασικα πολυ ευκολα ουτε καν κατέβασα  με φορτωμένο αμαξι +100 κιλά κατι τενεκέδες λάδι πισω ! Σημερα στη βουλιαγμενη πετυχαίνω ενα c200 200 αλογα το καινούριο πολυ ωραιο με κοιτα στο φανάρι δινει τι να δωσει ο κακομοίρης έφαγε τσαι ! Το ιδιο και ενα σιροκο με ρεβο ωραιο αυτοκόλλητακι.Εχω κατληξει σε αυτα τα συμπεράσματα 

1 : Το αμαξι φοράει καποιο προγραμμα και επειδη εγω ειμαι ζώο Δν το χω καταλάβει 

2:ειναι ολοι κούλοι και εγω χαμιλτον

3 : Απλα ειναι δυνατο σαν μαμα το αμαξι 

4: μπορει να μην έδωσε ποτε κανεις και απλα να νομιζω εγω οτι ανοίγαμε χχαχαχαχ ειναι μαμα τελικα η οχι 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όταν ανοίγεις πρέπει και ο άλλος να το ξέρει.

 

Βρες κάποιον φίλο σου και κάντε ανοίγματα, αλλιώς τι συμπεράσματα να βγάλεις?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα αυτοκίνητα που ανέφερες πάντως, δεν ειναι σημεία αναφοράς για να τα συγκρίνεις με το δικό σου.

 

 

Δημητρης 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν βγαζω συμπεράσματα πιο πολυ εντυπωσιασμένος ειμαι απο τα 160αλογα που μονο 160 δεν φαίνονται !προερχομενος απο golf gt 170 το audi μου φαινεται σαφώς πιο νευρικό και δυνατο δεν ξερω 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπορείς να λογκάρεις πιέσεις και να δεις αν φοράς πρόγραμμα, οι φίλτατοι εδώ θα σου πουν αν οι πιέσεις σου είναι μαμά. Απαντώ όμως για χάρη της κουβέντας:

 

- Εντάξει για το 520, πέτυχες και σπάνια εξακύλινδρη έκδοση του 2003 απ' ό,τι βλέπω. Πάντως πάει πολύ χειρότερα από τις μεταγενέστες 2λιτρες εκδόσεις στα ίδια άλογα όπως εκείνη του 2007, και σε κάθε περίπτωση λόγω βάρους και μόνο, δίχως να συνυπολογίσουμε τη ροπή, είναι όλα πολύ μακριά από σένα ακόμα και αν είσαι μαμά. Η εξήγηση που και ο ίδιος έδωσες είναι λογική.

- To C200 είναι γύρω στα 180 στη 2λιτρη έκδοση και 130 στο 16άρι. Μπορεί να πέτυχες το 16άρι. Όχι πως το 2λιτρο βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά θα ήθελες πρόγραμμα για να τον περάσεις όσο εύκολα καταλαβαίνω από την περιγραφή ότι τον πέρασες.

- To SLK έχει κάπου 180 άλογα στην έκδοση 200 με το 18άρι μοτέρ, η συνηθέστερη έκδοση στη χώρα μας, και είναι ψιλοροπάτο, δεν βλέπω πώς θα τον πέρναγες εύκολα δίχως καν να κατεβάσεις, με τα 100+ κιλά λάδι. Το ίδιο ισχύει για την έκδοση 250 που έχει 200 άλογα και ακόμα περισσότερη ροπή. Υπάρχουν και μεγαλύτερες εκδόσεις με πάνω από 200, πάνω από 300 και βέβαια οι AMG εκδόσεις που θα τις καταλάβαινες αμέσως. Μόνο μία έκδοση είναι κοντά σε σένα, μία πολύ παλιά 2λιτρη έκδοση 200 που είναι στα μαμίσια άλογά σου, αλλά θα τον πέρναγες τόσο άνετα δίχως κατέβασμα με 100+ κιλά λάδι;

- Τα επόμενα δύο πατήματα δεν έχουν καμία βάση, εφόσον είσαι μαμά. Δεν περνάς Cooper S και μαμά να είναι. Ακόμα και η παλαιότερη s/chargerάτη έκδοση, ελάχιστα πιό αδύναμη, έχει καμιά 10ριά άλογα παραπάνω από τα δικά σου μαμίσια. Οι μεταγενέστερες turbάτες εκδόσεις είναι γύρω στα 175, και φτάνουν και πιό πάνω ανάλογα τη χρονολογία. Χώρια που είναι όλες ελαφριές καρότσες, καμιά εκατοστή κιλά κάτω από σένα. Το δε Scirocco, και υποθέτω μιλάμε για το 14άρι TSI, βγαίνει στην έκδοση με τα 120κάτι και 160 άλογα, που με revo stage 1 ανεβαίνουν στα 160 και 200 άλογα αντίστοιχα. Άρα είτε πέτυχες το μικρό, που και αυτό ακόμα θα έδινε καλή μάχη απέναντι σε σένα μαμά, είτε πέτυχες το μεγάλο και είχε το αυτοκολλητάκι για μόστρα. Δηλαδή κανένα δεν θα πέρναγες με άνεση εφ' όσον φοράνε πρόγραμμα και εσύ είσαι μαμά.

 

Συμπέρασμα, αρχικά με βάζει σε σκέψεις η σύγκριση με το παλιό σου αμάξι. Αναφορικά με τα πατήματα, είτε φοράς πρόγραμμα είτε ο μόνος που πάτησε πραγματικά ήταν το 520. Πιθανότερο μου φαίνεται να ισχύει το πρώτο, γιατί θεωρώ ότι θα ήσουν σε θέση να καταλάβεις από τον ήχο και μόνο αν πατάει ο άλλος. Και δεν είναι μόνο μία περίπτωση, με τόσους πάτησες. Επίσης κανείς δεν πατάει με 2/3 του γκαζιού έτσι για να κάτσει να χάσει. Επειδή το "πάτησε δεν πάτησε" έχει γίνει σημείο αντιπαράθεσης πολλές φορές και ειδικά σε κοντράδικα forums όπως το street*** όσοι το γνωρίζουν, πριν χρόνια το συγκεκριμένο, αυτό έχω να πω. Χαζός δεν είναι κανένας, όσοι είμαστε στο σπορ αυτό καταλαβαινόμαστε. Το αν ο άλλος απλά άφησε νωρίτερα είναι άλλο θέμα, κάτι που είσαι σε θέση να καταλάβεις εκτός και είναι τεράστια η διαφορά, όπου δεν έχει και σημασία.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να προσθέσω κάτι στο topic:

Σε μη συγχρονισμένο πάτημα, όλα είναι πολύ, μα πάρα πολύ σχετικά. Εξαρτάται αν ο άλλος είχε το "σωστή" ταχύτητα για το πάτημα και δεν πάτησε πχ από τα 80km/h με 3η και τέρμα γκάζι, αν ο άλλος πάτησε το γκάζι τέρμα 1sec μετά (άρα εσύ είχες αποκτήσει "φόρα"). κοκ Δυστυχώς ή και ευτυχώς, κανένα από τα αναφερόμενα αμάξια δεν είναι τόσο δυνατά που να καλύψουν την διαφορά "φόρας" που έχεις πάρει (αν είχες πάρει). Ούτε πατήσατε μέχρι "τελικές" ώστε να φανεί αν ο άλλος τελικά είχε ή όχι περισσότερη δύναμη.


Επίσης αν ο άλλος δεν κατέβασε ή πάτησε τέρμα γκάζι αφού κούμπωσε δευτέρα (βλέπε mini couper S -> το "απλό" πρώτης γενιάς έχει μόλις 5 άλογα παραπάνω από σένα), τότε "καληνύχτα"! Χρειαζόταν τουλάχιστον 100 άλογα διαφορά για να τον βλέπεις να σε περνάει. Ειδικά το κομπρεσσοράτο δεν "πήγαινε" τόσο καλά. Ήταν πιο "πολεμικό" σαν αίσθηση, αλλά ως εργοστασιακό setup, ειδικά το κομπρεσσοράτο ήταν "λίγο πιο αργό" σε σχέση με ένα Α3 3θ 1.8tfsi.

 

Οι "παλιοί" κοντράκηδες λέγανε ότι η ροπή κερδίζει μια κόντρα. Δεν είναι τυχαίο νομίζω. :) 

 

Από προσωπική εμπειρία να σου πω το εξής:

Όντας ένας ιδιαίτερα ανήσυχος οδηγός, έχει τύχει να πατήσω με όλους τους πιθανόυς συνδιασμούς με σχεδόν οτιδήποτε αμάξι (από απλά αμάξια μέχρι κάτι θηρία). Μου έχει τύχει λοιπόν να δυσκολεύομαι να πιάσω αμάξι (πάτημα από roll, πηγαίναμε με ~70+km/h) που είναι περίπου στα κιλά του Α3 μου, αλλά 100 άλογα λιγότερο (αλλά με παρόμοιο peak ροπής). Κι αυτό γιατί εγώ ήμουν με D (drive), χαλαρά και φυσικά όταν "τσίμπησα" και εγώ επέλεξα να πατήσω, ήταν με χρονοκαθυστέρηση 1-2sec, χρόνος αρκετός, ώστε για να αρχίσει να φαίνεται η διαφορά δύναμη του οχήματος μου από το δικό του, έπρεπε να πλησιάσουμε στα 200+km/h. Ναι, πλησιάζοντας αυτά τα (απαγορευτικά) km/h, άρχισα να τον μαζεύω. αλλά ουσιαστικά με κέρδισε (και στα δικά του μάτια - λογικό δεν είναι?). Αν δεν "έκοβε" το παλικάρι την κόντρα στα ~200 και πατάγαμε πχ μέχρι τα 250-260, θα τον είχα περάσει, αλλά ως συνήθως ο δρόμος και ο χώρος/ανοιγμα του δρόμου δεν βοηθάνε για να δούμε με ασφάλεια τέτοια km/h... Λογικό λοιπόν αν μέναμε εκεί να έλεγε ο άλλος "το τσάγιασα το Α3" και "πως πάει έτσι το αμάξι μου είναι γαμάτο" κτλ (λογικό ξαναλέω από μέρους του). Μετά όμως που κάναμε συγχρονισμένο πάτημα, αμέσως φάνηκε η διαφορά μας και κέρδισα άνετα την φιλική μας κόντρα.

 

Γι' αυτό προσωπικά λέω πως τα πατήματα στο δρόμο είναι τόσο σχετικά που καλύτερα να πατάς πιο πολύ για την πλάκα σου, παρά για να βγάλεις συμπέρασμα για το αμάξι σου. Για να γίνει το τελευταίο, πρέπει να ξέρεις το setup του άλλου που πατάτε, να συγχρονιστείτε και να πατήσετε με περίπου ίδιες rpm και (αν είσαι δίκαιος) από στροφές που βολεύουν και τους 2 σας. Όλα τα άλλα που γράφουμε/λέμε (όχι μόνο εσύ προφανώς) είναι καθαρά για λόγους χαβαλέ,. για συζητήσεις στο καφενείο (internet-ικό ή μη) και ίσως και τροφή για τον εγωισμό μας. :)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.