ntafis Posted July 19, 2019 Share Posted July 19, 2019 Καλησπέρα σας πριν 3 εβδομάδες πήγα και έκανα ρεκτιφιε έκανα λόγω καπνιά στης βαλβιδες και αλλαγή καδένα στο Audi μου ένα FSI του 2004.3 μέρες που βγήκε από συνεργείο το αυτοκίνητο ήταν στη πένα,φεύγω για διακοπές,έξω από Λαμία μου άναψε το λαμπάκι του κινητήρα, και έκανε τη πρωτη διακοπή.καθως πήγαινα Λάρισα άρχισε να κάνει όλο και ποιο πολλές, και να μην ανεβαζει στροφές πάνω από 3000 και να μην πηγαίνει πάνω από 90.μιλώντας με το μάστορα μου είπε να ανεβάσω στροφές και να μην το πηγαινω στης 2000 με 2500 που με είπε του εξήγησα το θέμα και είπε ότι μαλλον μπηκε σε safe mode.εξω από Θεσσαλονίκη στης ανηφόρες του Τιτάν με άφησε,δεν μπορούσα να την ανεβω το φορτοσα με οδική το πήγα στη αουντι και μου είπαν ότι δεν επικοινωνούσε η αντλία υψηλης,αντλίας χαμηλής,αισθητήρας στρόφαλος, αισθητήρας εκαιντροφορου ,δεν έχουν σήμα μονο.μιλοντας με το μάστορα στη αουντι μου είπε ότι αυτή κάνουν επισκευή κινητήρα και όχι ρεκτιφιε,και ότι κακώς το εκανα.η αντριπροσωπια για να το δει ήθελε πάλι να ανοίξει κινητήρα και να το ψάξει.λογω χρημάτων γιατί ζήτησε πολλά από 300 και έως 1000 και, γιατι θα άλλαζε τους αισθητήρες.το φορτοσα το κατέβασα Αθήνα το πήγα στο μάστορα που έκανε τα παραπάνω αφού μιλωντας με τη Audi και του είπε τη βλάβες βγάζει ,το έψαξε και βρήκε ότι κάποιο καλώδιο έκανε όλο το θέμα αυτό.ειναι δυνατόν να γίνει όλο αυτό.καποιος αισθητήρας δεν το κουμπωσε καλά με συνέπεια να βγάλει όλες αυτές της βλαβες.παντως αναγνώρισε το λάθος και ζήτησε συγγνώμη.εγω έχω ένα φόβο μην ξαναγίνει το ίδιο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted July 22, 2019 Share Posted July 22, 2019 Ευχαριστούμε για την ενημερωση!! Προσωπικά με το που διάβασα τόσα πολλά λάθη στην τροφοδοσία, το μυαλό μου πήγε απευθείας σε φύσες που δεν έχουν κουμπώσει ή δεν είχαν μπει σωστά. Δε γίνεται ξαφνικά να καταρρεύσουν όλα. Τέλος καλό, όλα καλά βέβαια. Κρίμα που έπρεπε να ταλαιπωρηθείς για κάτι που τελικά ήταν τόσο απλό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntafis Posted July 27, 2019 Author Share Posted July 27, 2019 Και όμως φίλε το προβλήμα επανήλθε,προχθες μου ράγισε ο κομπρεσορας από το κληματιστικο και τον άλλαξα,και ξαναβγήκαν τα ίδια προβλήματα,και χειρότερα,μετά από κάποια ώρα που πάει το αμάξι,κόβει ξανφικα ταχύτητα και αστραπιαία ξαναδινει.βγαζει 19490 intake air temperature sensor 2(g299) p 3034-002 singal tool lagre Intermittent,16575 full pressure Sensor g(247) p0191-004 implausible singal intermittent ,18973 low pressure sensor (g410) p2541 001 short to ground intermittent.τα βγάζει στο vcds.γνωριζει κάνεις τι είναι??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.