Jump to content

2nd NightWalk 2019

Το δεύτερο nightwalk του 2019!
Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

PMS -Patra Motor Show- 2019

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες από την εκδήλωση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

3o NightWalk 24/7 20:00

Περισσότερα
suzukas111

Καταστροφή κινητήρα

Recommended Posts

θα ήθελα να ρωτήσω πως είναι δυνατόν να λιώσει ένα μπουζι και να καταστρέψει τον κινητήρα.?? Η συμπιέση στον συγκεκριμένο κύλινδρο ήταν μηδέν μετά από μέτρηση. Στο συνεργείο μου είπαν για ανοιγμα κινητήρα και βλέπουμε για την ζημιά τι θα χρειαστεί. Αλλά από τον επόμενο μήνα διότι έχουν δουλειά τώρα.. Α5 με 100000 χλμ 2.0 tfsi 180

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από Πειράκια που ανεβάζουν την θερμοκρασία στον κύλινδρο.

 

Τα Πειράκια μπορούν να δημιουργηθούν από πολλές αιτίες 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ναι είναι δυνατόν να πάθει ζημιά πολύ σοβαρή ένα πιστόνι από μπουζί.

 

Γενικά ότι ανεβάζει θερμοκρασία πάνω από το κανονικό στο θάλαμο καύσης μπορεί να κάνει ανεπανόρθωτη ζημιά στο πιστόνι.

 

Αυτό συνήθως είναι από φτωχό μείγμα και προαναφλέξεις, αλλά μπορεί να οφείλεται και σε υπερβολική εναπόθεση επικαθίσεων στο μπουζί και θάλαμο καύσης, αλλά και από υπερβολική κατανάλωση λαδιού και εισόδου στο θάλαμο καύσης.

 

Κακής ποιότητας βενζίνη με συνεχή και επαναλαμβανώμενη χρήση.

 

Επίσης από λάθος τύπο και θερμοκρασία μπουζί.

 

Έχει πρόγραμμα το αμάξι? Πότε είχες αλλάξει μπουζί τελευταία?

 

  

Edited by Chris1967

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν έχει πρόγραμμα και τα μπουζί αλλαγμένη πρίν την ώρα τους δηλαδή στις 50000.Η βενζίνη του v power και η κατανάλωση λαδιού περίπου 400 ml/1000 χλμ.Η  χρήση του συγκεκριμένου a5 πολύ soft.Τι να πω..Ξέρει κανείς πόσο θα κοστίσει η επισκευή του.??

Ευχαριστώ για το χρόνο σας..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πω ρε φίλε...Ίδιο μοτέρ με το δικό μου...

Απλά απαράδεκτο να συμβαίνει κάτι τέτοιο σε αυτά τα χιλιόμετρα...

 

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Στις 3/8/2019 στις 5:18 ΜΜ, suzukas111 είπε

Δεν έχει πρόγραμμα και τα μπουζί αλλαγμένη πρίν την ώρα τους δηλαδή στις 50000.Η βενζίνη του v power και η κατανάλωση λαδιού περίπου 400 ml/1000 χλμ.Η  χρήση του συγκεκριμένου a5 πολύ soft.Τι να πω..Ξέρει κανείς πόσο θα κοστίσει η επισκευή του.??

Ευχαριστώ για το χρόνο σας..

Καταναλωση λαδιου 400ml/1000 σημαίνει ότι στις ς 15000κμ θα είχες συμπληρώσει 6 λίτρα λάδι.Τεραστια κατανάλωση που  μπορεί σε συνδυασμό με την soft χρήση να δημιούργησε πολλές επικαθισεις και αυτές να κατέστρεψαν το μπουζί, άρα και τον κινητήρα. Αν είχες κάνει πρωτόκολλο μέτρησης κατανάλωσης λαδιού, ίσως να μπορούσες να αξιώσεις καλύτερη τιμή στην επισκευή στην αντιπροσωπεία. Τωρα αν ψάχνεις οικονομική λύση, μάλλον πρέπει να βρεις ενα εξειδικευμένο συνεργείο και να λυθεί οριστικά η κατανάλωση λαδιού 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δυστυχώς οι επικαθίσεις έχουν προκαλέσει αύξηση θερμοκρασίας και καταστροφή του κυλίνδρου.

 

Αν έχεις εγγύηση έχει καλώς, ειδάλλως αλλαγή κυλίνδρων/μπιέλες/ελατηρίων/οδηγών βαλβίδων θα σου κοστίσει πάνω από 2500 ευρώ ανάλογα που θα αποφασίσεις να το φτιάξεις.

 

Τώρα αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως και δεν πήγες να τους παραπονεθείς για την τόσο μεγάλη κατανάλωση λαδιού, πως και δεν έκανες σέρβις σε συχνότερα διαστήματα και πως κανένας μηχανικός δεν σου είπε ότι σε τέτοιο μοτέρ που καίει τόσο λάδι θεωρείς ότι τα μπουζί τα άλλαξες και νωρίς στις 50.000.

 

Καλά ξεμπερδέματα εύχομαι.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρήστο καλά τα λες, αλλά ξέρεις πιο είναι το θέμα? Χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν, ο περισσότερος κόσμος δεν γνωρίζει τέτοιες λεπτομέρειες, ούτε οι μηχανικοί της ατιπροσωπιας έχουν προσωπική επαφή με τον πελάτη. Δυστυχώς η αντιπροσωπία είναι απρόσωπη. Και σου πουλάει και το παραμύθι ότι μέχρι και 0,5 λίτρο στα 1000κμ είναι φυσιολογικό και έρχεται το μπαμ χωρίς να το καταλάβεις. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το θέμα είναι ότι υπάρχει μεγάλο πρόβλημα από την πλευρά των αντιπροσωπειών (όχι μόνο της Audi) ότι ακολουθούν τυφλά προγράμματα σέρβις και συντήρησης χωρίς να λαμβάνουν υπόψιν τόσο τις τοπικές ιδιαιτερότητες της χώρας μας (βλ. πολύ υψηλές θερμοκρασίες τα καλοκαίρια) όσο και την "κοινή" μηχανολογική λογική.

 

Πιστεύω έχεις διαβάσει το νήμα του αυτοκινήτου μου και πως έχω τσακωθεί στον Γκρατσία από τις βλακείες που μου έχουν πει εκεί. πχ δεν αλλάζονται οι βαλβολίνες σασμάν, η μεγαλύτερη βλακεία του κόσμου αυτό και τόσα άλλα, και αυτοί με πήραν στο λαιμό τους με τα μπουζί που εγώ ήθελα να βάλω NGK ψυχρότερα και παραλίγο να πάθω και εγώ ζημιά πρόσφατα. Ούτε 30.000 δεν άντεξαν τα μαμά μπουζί στο δικό μου αμάξι.

 

Το άλλο θέμα είναι ότι ο απλός οδηγός που δεν έχει την αυτοκίνηση σαν χόμπι όπως εμείς εδώ, δεν έχει ιδέα από μηχανολογικά πράγματα και πιστεύει (τις περισσότερες φορές )τις χαζομάρες στις αντιπροσωπείες, και μάλιστα υπεραμύνεται υπέρ των αντιπροσωπειών και του εκάστοτε κατασκευαστή. Σε παρέες με κοιτάνε περίεργα όταν τους λέω τις απόψεις μου για συχνές αλλαγές λαδιών, και υγρών στο αυτοκίνητο επικαλούμενοι ότι τους το είπε ο τάδε μηχανικός στην τάδε αντιπροσωπεία.

 

Γενικά με πιάνουν τα νεύρα μου, όταν ένα αμάξι 45.000 ευρώ έχει πάθει τέτοια ζημιά καθαρά από αστοχία υλικών και κακή συντήρηση ευθύνης του επίσημου συνεργείου.

 

Και ο φίλος δεν είναι ο μοναδικός

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δυστηχως το νεο trend των εταιριων ειναι εκπτωσεις παντου σε υλικα κατασκευης, ποιοτητα ανταλλακτικων κλπ, παντα σε συγκριση με την περασμενη δεκαετια..ως ομοιοπαθων στο θεμα του μοτερ του Q5 η αντιμετωπιση της εταιριας ειναι απλα τραγικη οπως λετε..στην δικια μου περιπτωση μεχρι και δικηγορος ενεπλακει στην υποθεση, ειδικα οταν το book service απο πλευρας οδηγου τηρειτε κατα γραμμα.

Οταν μπηκε για ρεκτιφιε το αμαξι και το παρεδωσα μπηκε τυπος με Α5 και παραπονιονταν για την ενδειξη χαμηλης σταθμης λαδιου (πως ειναι δυνατον να αναψε τοσο γρηγορα σε δυο μηνες κλπ αλλα κοσμιτικα επιθετα).....απαντηση συμβουλου επισημου AUDI Service "θα σας το συμπληρωσουμε δωρεεαν".Καμμια διαθεση για ενημερωση.

Πλεον θεωρω οτι η επισκευη σε εξωτερικο συνεργειο με γνωση στα VAG ειναι εξισου αποδοτικη και αποτελεσματικη και απο την καθε καρεντα. Οταν ασχοληθηκα διεξοδικα ανακαλυψα οτι ολα  τα ρεκτιφιε που αναλαμβανει η Καρεντα μεγαλος μερος αυτων τα στελνει σε εξωτερικους συνεργατες γιατι απλα ειναι μεγαλος ο ογκος των μοτερ.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.