Jump to content

Κλήρωση Δώρων 2020

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

Πανελλήνια Eκδρομή στους Δελφούς - Κοπή Πίτας14-16/2 2020

Περισσότερα

Εκδρομή Στενή Ευβοίας 24/11/2019

Περισσότερα

NightWalk 26/2 20:30

Περισσότερα
john_m

Sport ηλεκτρικά καθίσματα

Recommended Posts

Καλησπερα σε όλους!

 

Από το πρώτο ταξίδι που έκανα με το allroad, όσο με εντυπωσίασε η ποιότητα κύλισης και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε αυτοκινητόδρομο, τόσο με ξενέρωσαν τα καθίσματα που δεν πεχουν επαρκή στήριξη ιδίως στη μέση.

 

Το σαλόνι είναι το απλό υφασμάτινο το οποίο οπτικά τουλάχιστον είναι αποδεκτό και δροσερο το καλοκαίρι οπότε δεν θα έμπαινα σε σκέψεις αλλαγής του.

 

Σκέφτομαι λοιπόν να αντικαταστήσω τα καθίσματα με τα σπορ αλκαναρα-δέρμα, δέρμα-ύφασμα ή αεριζόμενα δερμάτινα.

Ψάχνοντας βρήκα λοιπόν πολλές επιλογες σε μεταχειριμένα πό εξωτερικό άλλα με αερόσακους και τα περισσότερα χωρίς. Γνωρίζω επίσης, ότι θα πρέπει να τραβήξω κλωδίωση για την ηλεκτρική λειτουργία τους (πο kufatec λογικά). Εχω ομως προβληματιστεί με το θέμα του αερόσακου αλλά και την εγγύησης του αυτοκινήτου η οποία ειναι σε ισχύ για μερικά χρόνια ακόμη.

 

Να εμπιστευθώ μεταχειρισμένα καθίσματα με αερόσακο ή τον "μπάρμπα μήτσο" που θα βγάλει τους αερόσακους για να τους βάλει στα νέα καθίσματα?

Πόσο ρισκάρω με την εγγύηση του αυτοκινήτου?

 

Ευχαριστώ

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι να σου πω και εγώ σε παρόμοιο δίλημα είμαι. Από ότι έχω καταλάβει, αν η μετατροπή-βελτίωση δεν κάνει μπαμ, δεν θα το καταλάβουν εύκολα ή τουλάχιστο δεν θα σου κάνουν θέμα σε περίπτωση επίσκεψης στην αντιπροσωπεία. Εγώ θέλω να βάλω μεγαλύτερα φρένα, γνήσια και από ότι βολιδοσκόπησα την κατάσταση κατάλαβα ότι χάνω την εγγύηση στο μέρος που θα επέμβω, δηλαδή στα φρένα αλλά και πάλι δεν είναι σίγουρο. Ο υπεύθυνος service απλά χαμογέλασε πονηρά...

Το έχω ήδη βελτιώσει με διάφορες αλλαγές μέσω vag-com αλλά στο πρώτο service δεν πήραν χαμπάρι κάτι. Η επέμβαση στον κινητήρα-πρόγραμμα είναι άλλη περίπτωση, πολύ πιο δύσκολη και επικίνδυνη. Εκεί αν το διαγνωστικό δει αλλαγή τότε σηκώνει κόκκινη σημαία και η εγγύηση πάει περίπατο...

Στην δική σου περίπτωση τώρα, αν καταφέρεις να μην έχεις διαγνωστικό λαμπάκι τότε δεν νομίζω ότι θα ψάξουν το αρχικό configuration της παραγγελίας που έκανες όταν το αγόρασες. Αν και μπορούν μέσω VIN. 

Να ξέρεις πάντως ότι δεν είναι απλή υπόθεση να προγραμματίσεις ότι διαφορετικό βάλεις στο αυτοκίνητο και μάλιστα σχετικό με την ασφάλεια όπως οι αερόσακοι. Αν δεν έχεις σχέση με το άθλημα, πρέπει να βρεις κάποιον που να έχει τα κατάλληλα εργαλεία (vag-com) και να το κατέχει. Αν δεν είσαι σίγουρος για τους κωδικούς ανταλλακτικών ή για το ότι αυτά που θα βρεις ταιριάζουν απόλυτα (συμβαίνει και με διαφορετικούς κωδικούς από άλλα μοντέλα, από Α5 για παράδειγμα) μην προχωρήσεις. Άσε που προς το παρόν λόγω καινούργιου μοντέλου είναι ακριβούτσικα...

Αυτά τα ολίγα.

Φιλικά,

Γιάννης 

Edited by Johnny Best

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, Johnny Best said:

Τι να σου πω και εγώ σε παρόμοιο δίλημα είμαι. Από ότι έχω καταλάβει, αν η μετατροπή-βελτίωση δεν κάνει μπαμ, δεν θα το καταλάβουν εύκολα ή τουλάχιστο δεν θα σου κάνουν θέμα σε περίπτωση επίσκεψης στην αντιπροσωπεία. Εγώ θέλω να βάλω μεγαλύτερα φρένα, γνήσια και από ότι βολιδοσκόπησα την κατάσταση κατάλαβα ότι χάνω την εγγύηση στο μέρος που θα επέμβω, δηλαδή στα φρένα αλλά και πάλι δεν είναι σίγουρο. Ο υπεύθυνος service απλά χαμογέλασε πονηρά...

Το έχω ήδη βελτιώσει με διάφορες αλλαγές μέσω vag-com αλλά στο πρώτο service δεν πήραν χαμπάρι κάτι. Η επέμβαση στον κινητήρα-πρόγραμμα είναι άλλη περίπτωση, πολύ πιο δύσκολη και επικίνδυνη. Εκεί αν το διαγνωστικό δει αλλαγή τότε σηκώνει κόκκινη σημαία και η εγγύηση πάει περίπατο...

Στην δική σου περίπτωση τώρα, αν καταφέρεις να μην έχεις διαγνωστικό λαμπάκι τότε δεν νομίζω ότι θα ψάξουν το αρχικό configuration της παραγγελίας που έκανες όταν το αγόρασες. Αν και μπορούν μέσω VIN. 

Να ξέρεις πάντως ότι δεν είναι απλή υπόθεση να προγραμματίσεις ότι διαφορετικό βάλεις στο αυτοκίνητο και μάλιστα σχετικό με την ασφάλεια όπως οι αερόσακοι. Αν δεν έχεις σχέση με το άθλημα, πρέπει να βρεις κάποιον που να έχει τα κατάλληλα εργαλεία (vag-com) και να το κατέχει. Αν δεν είσαι σίγουρος για τους κωδικούς ανταλλακτικών ή για το ότι αυτά που θα βρεις ταιριάζουν απόλυτα (συμβαίνει και με διαφορετικούς κωδικούς από άλλα μοντέλα, από Α5 για παράδειγμα) μην προχωρήσεις. Άσε που προς το παρόν λόγω καινούργιου μοντέλου είναι ακριβούτσικα...

Αυτά τα ολίγα.

Φιλικά,

Γιάννης 

 

Kαλησπέρα Γιάννη,

 

Ευχαριστώ για την απάντηση! Απ'οτι φαίνεται δεν είμαστε και πολλοί με Β9.

 

Δεν θέλω να βάλω καθίσματα με λειτουργία μνήμης, θερμαινόμενα ή αεριζόμενα, οπότε δεν χρειάζεται προγραμματισμός. Μόνο καλωδίωση για ρεύμα χρειάζομαι για την ηλεκτρική ρύθμιση καθίσματος και lumbar support. Με τους αερόσακους ή θα κρατήσω τους δικούς μου, οπότε λογικά δεν θα εμφανισθεί και σφάλμα...με καθίσματα που έχουν άλλους αερόσακους δεν ξέρω τι θα παίξει. Εχω βρει κάποια που είναι κομπλέ με αερόσακους και προσανατολίζομαι σε αυτά αλλά με προβληματίζει όντως το θέμα αερόσακου.

 

Μου παρουσιάστηκε ένα θέμα με τη μέση μου και αποφεύγω να το οδηγώ το τελευταίο διάστημα γιατί το κάθισμα με ενοχλεί και έχω ξενερώσει!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όντως δεν είμαστε πολλοί, γενικά στην Ελλάδα. Κυκλοφορούν ελάχιστα και τα περισσότερα leasing...

Δεν ξέρω αν τα ηλεκτρικά καθίσματα  είναι παραπάνω από ενός τύπου ή αναγκαστικά έχουν όλα την λειτουργία μνήμης. Νομίζω το δεύτερο οπότε δεν είναι μόνο η σύνδεση μιας απλής παροχής 12 V. Και αυτά με την σειρά τους συνδέονται σε διαφορετικά ηλεκτρονικά από τα απλά που ελέγχουν και τις μνήμες στους καθρέπτες. Έχεις το service manual και τα σχέδια του αυτοκινήτου σου; Είναι απαραίτητα. Ούτε γνωρίζω αν οι αερόσακοι από διαφορετικά μοντέλα καθισμάτων είναι εναλάξιμοι. Η γνώμη μου είναι να πάρεις καθίσματα κομπλέ με αερόσακους. Από την εμπειρία μου νομίζω πως δεν θα υπάρξει πρόβλημα με τους νέους αερόσακους αφού τα καθίσματα προέρχονται από το ίδιο μοντέλο άρα ήταν συνδεδεμένα με ίδιες ηλεκτρονικές μονάδες. Άντε να χρειαστεί να σβήσεις το διαγνωστικό ενδεικτικό. Θα χρειαστείς πάντως πολύ διάβασμα...

Από που τα βρήκες; Εκεί έχει και άλλα μτχ ανταλλακτικά από το δικό μας;

Φιλικά,

Γιάννης

Edited by Johnny Best

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Johnny Best said:

Όντως δεν είμαστε πολλοί, γενικά στην Ελλάδα. Κυκλοφορούν ελάχιστα και τα περισσότερα leasing...

Δεν ξέρω αν τα ηλεκτρικά καθίσματα  είναι παραπάνω από ενός τύπου ή αναγκαστικά έχουν όλα την λειτουργία μνήμης. Νομίζω το δεύτερο οπότε δεν είναι μόνο η σύνδεση μιας απλής παροχής 12 V. Και αυτά με την σειρά τους συνδέονται σε διαφορετικά ηλεκτρονικά από τα απλά που ελέγχουν και τις μνήμες στους καθρέπτες. Έχεις το service manual και τα σχέδια του αυτοκινήτου σου; Είναι απαραίτητα. Ούτε γνωρίζω αν οι αερόσακοι από διαφορετικά μοντέλα καθισμάτων είναι εναλάξιμοι. Η γνώμη μου είναι να πάρεις καθίσματα κομπλέ με αερόσακους. Από την εμπειρία μου νομίζω πως δεν θα υπάρξει πρόβλημα με τους νέους αερόσακους αφού τα καθίσματα προέρχονται από το ίδιο μοντέλο άρα ήταν συνδεδεμένα με ίδιες ηλεκτρονικές μονάδες. Άντε να χρειαστεί να σβήσεις το διαγνωστικό ενδεικτικό. Θα χρειαστείς πάντως πολύ διάβασμα...

Από που τα βρήκες; Εκεί έχει και άλλα μτχ ανταλλακτικά από το δικό μας;

Φιλικά,

Γιάννης

 

Τα καθίσματα είναι πολλών τύπων και προσφέρονται σε διάφορους συνδυασμούς...πχ ηλεκτρικά με ρύθμιση lumbar για τη μέση, πρόσθετη λειτουργία μασάζ, θερμαινόμενα, ventilated, με λειτουργία μνήμης ή χωρίς. Για τα περισσότερα από αυτά υπάρχει έτοιμη καλωδίωση από την Kufatec η οποία προσφέρεται με αναλυτικό σχεδιάγραμμα τοποθέτησης. Θεωρητικά για τη βασική ηλεκτρική λειτουργία δεν απαιτείται κάτι ιδιαίτερο πέραν της καλωδίωσης. Τα θερμαινόμενα πχ χρειάζονται και control unit πέραν της ειδικής καλωδίωσης!

 

Στο ebay έχει πολλά πραγματάκια για τα Β9, από Γερμανία κυρίως. Εκεί το μοντέλο έχει κυκλοφορήσει πολύ περισσότερο. Ψάχνεις κάτι συγκεκριμένο? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλύτερα φρένα, μπρός και πίσω, ενεργοποίηση Line assist (χρειάζεται χειριστήριο κολώνας), πανοραμική κάμερα και άλλα. Αρχικά δεν κατάφερα να εγκαταστήσω το ΕΤΚΑ στο PC μου οπότε νιώθω σαν τυφλός! Οτιδήποτε κένεις αν δεν έχεις κωδικούς ανταλλακτικού είναι επικίνδυνο. Εσύ το έχεις εγκαταστήσει; Σε τι WIN;

Γιάννης

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kαλησπέρα σε όλους!

 

Εν τέλει αγόρασα το sport δερμάτινο σαλόνι σε καφέ χρώμα και περιμένω να έρθει από Γερμανία. Τα καθίσματα είναι πλήρως ηλεκτρικά, έχουν επιλογή lumbar support για τη μέση και λειτουργία μνήμης. Παρήγγειλα επίσης και την απαραίτητη καλωδίωση για τη σύνδεσή τους... για τη λειτουργία μνήμης όμως θα χρειαστώ κάποια εξαρτήματα ακόμα που δεν έχω ιδέα ποια είναι, ψάχνω να βρω κάποιο άρθρο να με βοηθήσει. Λογικά λείπει το κομμάτι από την πόρτα στο control module.

 

Γνωρίζει κανείς που θα μπορούσα να πάω για να κάνω την τοποθέτησή τους?

 

Ιδανικά θα ήθελα κάποιον να το αναλάβει πακέτο ηλεκτρικά και τοποθέτηση καθισμάτων- πάνελ πορτών. Ίσως κάποιος ηλεκτρολόγος με υπομονή και μαλακό χέρι!?

 

Ευχαριστώ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.