Jump to content

Πατιναροντας


Recommended Posts

Γεια σε ολους....σε audi a4 b5 αλλαζουμε δισκο πλατο βολαν με αγνωστα χλμ......το βολαν με 11 δοντια κενο και δεν πατινερα καθολου......μπηκε μεταχειρισμενο βολαν παλι διπλης μαζας και σχετικα καλη κατασταση και 4 δοντια κενο...καινουργιο δισκο πλατο LUK...και μετα απο 5-6χιλιαδες μολις κανει over το αμαξι αντιο...πατιναρει σαν τρελο...Το αμαξι ειναι με K-04...αλογα δεν ξερω ακομα....Τι κανουμε τωρα ΟΕΟΟΟΟ????

Link to comment
Share on other sites

Βάζεις βολάν μονής μάζας από 80αρι 2λιτρο, πλατό sachs performance και δίσκο μαμά 228 με αλλαγμένο υλικό σε κέβλαρ... Εργοστασιακή λειτουργία και είναι φορεμένο σε Α4 με 500+- άλογα χωρίς να κάνει κιχ... Κόστος 300+ το πλατο, δισκος καινούριος με κεβλαρ 90 και βολάν όσο το βρεις (προσωπικά το πήρα από φίλο μαντρά τζάμπα)...

Link to comment
Share on other sites

Αν θες παντως βολαν μονης απο 2λιτρο 80αρη εχω εγω...το ειχα παρει να κανει αυτο που αναφερθηκε απο πανω αλλα δεν βρηκα χρονο να ασχοληθω...

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν πεις σεταπ αυτοκινήτου ότι και να λέμε δεν βοηθαμε.

 

Εκτός αν πας στην ακριβή λύση ανεξάρτητων αλόγων που θες ένα Κιτ sachs performance για να αντέχει. Απλά ο συμπλέκτης σου θα βαρύνει.

Link to comment
Share on other sites

Το αμαξι ειναι με Κ04....προγραμμα και εξατμισι. δουλευει 1.1 σταθερη....να ειναι 250 αλογα το πολυ??το θεμα ειναι οτι πριν με δουλεμενο δισκο δεν πατιναρε.επισης το πεταλι και πριν και μετα πιανει τερμα εξω..

Link to comment
Share on other sites

Έσφιξε ο μηχανικός τις βίδες του βολάν στα κιλά που πρέπει; Έγινε καλή εξαέρωση της τρόμπας του συμπλέκτη; Αυτά από την πλευρά των εργασιών. 

Τώρα η Κ04 είναι γνωστή για την ψηλή ροπή στις μεσαίες στροφές και για το απότομο φούσκωμα... Κοινώς, ένα μαμά δισκόπλατο ίσως να μην μπορεί να ανταπεξέλθει σε αυτά και να είπε πρόωρα το ποίημα... 

Link to comment
Share on other sites

Καλημερες...απλα μου κανει εντυπωση πως δουλευε πριν και τωρα οχι...η εργασιες εγιναν σωστα ...εκτος και αν ο δισκος ηταν κουκουρουκου ?

Link to comment
Share on other sites

ναι για...ειμουν και παρων και συμετειχα..το πεταλι σε εσας πιανει χαμηλα η ψηλα? μεχρι και στο 0,8 δεν πατινάρει αλλα μεχρι εκει φουσκονει και ποιο ομαλα.απο εκει και πανω 1,1  1,2 μολις κανει over ξεκιναει το παρτυ και δεν ξαναπιανει αν δεν αφησω γκαζι

 

 

Edited by arischania
Link to comment
Share on other sites

Κατι παίζει μεταξυ βολάν πλατό και δίσκου. Όταν τα έβαλες τα είδε μηχανουργείο ότι δένονται και λειτουργούν σωστά ειδικά το διπλής μάζας;;;;;;

 

Αν απλά τα βάλατε πάνω χωρίς να δοκιμαστούν τότε ναι είναι λογικό ότι σου συμβαίνει εφόσον έχεις παίξει με μεταχειρισμένο βολάν.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ότι και να υποθέτουμε το αποτέλεσμα είναι ίδιο. Πρέπει να κατέβει το σασμάν.

 

Απορώ με τον μηχανικό που δεν το τσεκαρε πριν το βάλει πάνω. Διότι φαντάσου τα λεφτά που θα δώσεις μόνο και μόνο για ανέβα κατέβα σασμάν. 

 

Χίλιες φορές να είχες πάρει ένα σετ μονης μάζας!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια τι ακριβως λετε ολοι πισω απο ενα πληκτρολογιο λες και κανατε διαγνωση απο μακρυα...

Ειναι απολυτως φυσιολογικο να μην σηκωνει την ροπη της Κ04 ενα απλο μαμα σετ μιας και δεν ειναι κατασκευασμενο για τετοια ροπη. Εγω σε Β6 με Κ03-073 (ειναι η αμεσως μικροτερη της Κ04-015, την οποια φορουσαν τα Α4 με ΒΕΧ κινητηρα) και χαμηλη πιεση (1,20) με καινουριο μαμα δίσκο, ελεγμενο  βολαν και ενισχυμενο πλατω ηδη πατιναρει στην 4η και στην 5η μετα απο 10.000km απο την τοποθετηση...φυσιολογικο ειναι!

Μην συγκρινετε S3 με Α4 Β5....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, S3-Nick said:

Ρε παιδια τι ακριβως λετε ολοι πισω απο ενα πληκτρολογιο λες και κανατε διαγνωση απο μακρυα...

Ειναι απολυτως φυσιολογικο να μην σηκωνει την ροπη της Κ04 ενα απλο μαμα σετ μιας και δεν ειναι κατασκευασμενο για τετοια ροπη. Εγω σε Β6 με Κ03-073 (ειναι η αμεσως μικροτερη της Κ04-015, την οποια φορουσαν τα Α4 με ΒΕΧ κινητηρα) και χαμηλη πιεση (1,20) με καινουριο μαμα δίσκο, ελεγμενο  βολαν και ενισχυμενο πλατω ηδη πατιναρει στην 4η και στην 5η μετα απο 10.000km απο την τοποθετηση...φυσιολογικο ειναι!

Μην συγκρινετε S3 με Α4 Β5....

 

Μαμά δίσκο τι περιμένεις να αντέξει;;;;;;;

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, GTaros said:

 

Μαμά δίσκο τι περιμένεις να αντέξει;;;;;;;

 

Στο παιδι που ρωταει δηλαδη δεν ισχυει το ιδιο και αναφερετε για βολαν και λαθος τοποθετηση;; 

Απο την αρχη εχει πει οτι εβαλε απλο LUK σετ...πως να αντεξει;

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, S3-Nick said:

 

Στο παιδι που ρωταει δηλαδη δεν ισχυει το ιδιο και αναφερετε για βολαν και λαθος τοποθετηση;; 

Απο την αρχη εχει πει οτι εβαλε απλο LUK σετ...πως να αντεξει;

 

S3 με Α4 Β5 διαφορετικά αμάξια μοτέρ δυνάμεις κλπ κλπ

 

Επίσης το μτχ βολάν βρωμάει από χιλιόμετρα σαν πιθανή δυσλειτουργία.

 

Τέλος όποιος ξέρει παίζει με έναν καλό ξερό δίσκο και δεν έχει θέμα.

 

Το αποτέλεσμα όπως προείπα είναι δυστυχώς το ίδιο, σασμάν κάτω.

 

Αυτά όμως πρέπει να τα λένε επαγγελματίες και όχι χομπίστες σαν και εμάς.

 

Εμείς άλλωστε τι ξέρουμε πίσω από ένα πληκτρολόγιο............

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Και επανερχομε........το βολαν που μπορει να φταιει ωστε να πατιναρι?Αν τελικα μπει μονής μαζας (εννοειται με αλλο δισκο πλατο)υπαρχει περιπτωσει να κανει ζημια σε σασμαν η μοτερ απ τους κραδασμους που θεωρητικά  μειώνει  το διπλής?Οταν η πιεση ειναι στο 0.7 ολα δουλευουν ρολοι....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.