Jump to content

2nd NightWalk 2019

Το δεύτερο nightwalk του 2019!
Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

PMS -Patra Motor Show- 2019

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες από την εκδήλωση.
Εντυπώσεις

Εκδρομή Στενή Ευβοίας 24/11/2019

Περισσότερα

3o NightWalk 24/7 20:00

Περισσότερα

Recommended Posts

Posted (edited)

Καλησπέρα παίκτες, ήθελα όσοι έχετε γνώση να μου πείτε την γνώμη σας.  Μ'αρέσει ο ήχος που βγάζει η εξατμιση από εργαλεία όπως το rs3 τα σκασιματα που κάνει σαν να είναι πυροβολισμοί,  δλδ ο ίδιος ήχος που βγάζει και με το  antilag με τη διαφορά ότι αυτόν τον ήχο που θέλω εγω να τον βγάζει στις αλλαγές ταχυτητας ή οταν  αφηνεις το  γκάζι. 

Παράδειγμα: 

 

Στις αρχές νόμιζα   πως αυτό γίνεται εξαιτίας της πολύ μεγάλης ιπποδύναμης ή της απουσίας καταλύτη αλλά βλέπω ότι μπορεί να γίνει και σε αυτοκίνητα μαμά  με λιγότερα αλογα όπως το hyundai i30N όχι βέβαια  τόσο loud.

Το ερώτημα μου λοιπόν είναι υπάρχει τρόπος να κάνω κι εγώ το δικό μου όχημα να ακούγεται ετσι  στο setup που ειμαι ?

Το αμάξι μου είναι audi s3 8p φπε  περίπου 340 hp  με revo και η εξάτμιση φουλ 76αρα.

Μήπως πρέπει να βάλω πιο δυνατό πρόγραμμα με flatshift ούτως ώστε  να ακούγεται στις δυνατές αλλαγές και το revmatcing ? Κι αν ναι προκαλεί ζημιές όπως το antilag ?

 

Edited by bs3
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Καλησπέρα παίκτες, ήθελα όσοι έχετε γνώση να μου πείτε την γνώμη σας.  Μ'αρέσει ο ήχος που βγάζει η εξατμιση από εργαλεία όπως το rs3 τα σκασιματα που κάνει σαν να είναι πυροβολισμοί,  δλδ ο ίδιος ήχος που βγάζει και με το  antilag με τη διαφορά ότι αυτόν τον ήχο που θέλω εγω να τον βγάζει στις αλλαγές ταχυτητας ή οταν  αφηνεις το  γκάζι. 
Παράδειγμα: 
 
Στις αρχές νόμιζα   πως αυτό γίνεται εξαιτίας της πολύ μεγάλης ιπποδύναμης ή της απουσίας καταλύτη αλλά βλέπω ότι μπορεί να γίνει και σε αυτοκίνητα μαμά  με λιγότερα αλογα όπως το hyundai i30N όχι βέβαια  τόσο loud.
Το ερώτημα μου λοιπόν είναι υπάρχει τρόπος να κάνω κι εγώ το δικό μου όχημα να ακούγεται ετσι  στο setup που ειμαι ?
Το αμάξι μου είναι audi s3 8p φπε  περίπου 340 hp  με revo και η εξάτμιση φουλ 76αρα.
 
 
Καλησπερα, εχω το ιδιο αμαξι και το ιδιο setup. Εβγαλα προσφατα το μεσαιο καζανακι και ακουω πολυ ομορφα πραγματα οταν αφηνω το γκαζι!

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ξέχασα να πω οτι το μέσαιο το έχω βγάλει κι εγώ αλλά δεν ακούω ιδιαίτερα πραγματα... τι πρόγραμμα φοράς?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Είχα ρωτήσει τον προγραμματιστή μου (autospeeed Λάρισα) αν γίνετε και μου είπε ναι. Δεν το προχώρησα όμως γιατί δεν είμαι σίγουρος αν θα μου αρέσει ή αν θα το αντέχω σε καθημερινή βάση.

Κόστος 100€ και 1-2 ώρες δουλειά.

Edited by DionyshsQ

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, DionyshsQ said:

Είχα ρωτήσει τον προγραμματιστή μου (autospeeed Λάρισα) αν γίνετε και μου είπε ναι. Δεν το προχώρησα όμως γιατί δεν είμαι σίγουρος αν θα μου αρέσει ή αν θα το αντέχω σε καθημερινή βάση.

Κόστος 100€ και 1-2 ώρες δουλειά.

Σου είπε τι ακριβώς είναι κ τι θα κάνει?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 ώρες πριν, bs3 είπε

Σου είπε τι ακριβώς είναι κ τι θα κάνει?

Όχι δεν ρώτησα κάτι παραπάνω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε μου μήπως φοράς μεγάλο τελικό; Κοίτα γενικά παίζει ρόλο και η εξάτμιση, οι κούρμπες που κάνει π.χ. Πολύ καλά έκανες και έβγαλες το μεσαίο καταρχήν, αλλά ένα μικρό τελικό θα ενισχύσει επιπλέον τα σκασίματα όπως ενισχύει και τον ήχο συνολικά. Εμένα κάνει τόσα πολλά και δυνατά μάλιστα που πολλές φορές ντρέπομαι καθώς περνάω δίπλα από νηπιαγωγείο εδώ κοντά και βλέπω τους γονείς να κατεβάζουν τα παιδιά τους. Είναι ένα στενό αλαφρώς κατηφορικό όπου αφήνω να ρολάρει το αμάξι και σε αντίστοιχες περιπτώσεις τα σκασίματα ακούγονται 3 αμάξια πιό πίσω (το έχω τσεκάρει μπαίνοντας σε άλλο αμάξι και ακολουθώντας). Φαντάσου στη γειτονιά μου πολύ αργά το βράδυ που ακούγεσαι και τη μύτη σου να φυσήξεις, είναι τέτοια τα σκασίματα που κάνουν και αντίλαλο σε στενούς δρόμους!

 

Όσο αφορά τα ακόμα πιό εντυπωσιακά σκασίματα πάνω σε πάτημα στις αλλαγές, εκεί πραγματικά ακούγονται κροτίδες. Σίγουρα δεν είναι για όλα τα γούστα βέβαια.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Dark X said:

Φίλε μου μήπως φοράς μεγάλο τελικό; Κοίτα γενικά παίζει ρόλο και η εξάτμιση, οι κούρμπες που κάνει π.χ. Πολύ καλά έκανες και έβγαλες το μεσαίο καταρχήν, αλλά ένα μικρό τελικό θα ενισχύσει επιπλέον τα σκασίματα όπως ενισχύει και τον ήχο συνολικά. Εμένα κάνει τόσα πολλά και δυνατά μάλιστα που πολλές φορές ντρέπομαι καθώς περνάω δίπλα από νηπιαγωγείο εδώ κοντά και βλέπω τους γονείς να κατεβάζουν τα παιδιά τους. Είναι ένα στενό αλαφρώς κατηφορικό όπου αφήνω να ρολάρει το αμάξι και σε αντίστοιχες περιπτώσεις τα σκασίματα ακούγονται 3 αμάξια πιό πίσω (το έχω τσεκάρει μπαίνοντας σε άλλο αμάξι και ακολουθώντας). Φαντάσου στη γειτονιά μου πολύ αργά το βράδυ που ακούγεσαι και τη μύτη σου να φυσήξεις, είναι τέτοια τα σκασίματα που κάνουν και αντίλαλο σε στενούς δρόμους!

 

Όσο αφορά τα ακόμα πιό εντυπωσιακά σκασίματα πάνω σε πάτημα στις αλλαγές, εκεί πραγματικά ακούγονται κροτίδες. Σίγουρα δεν είναι για όλα τα γούστα βέβαια.

Η αλήθεια είναι πως το τελικό μου δεν είναι ιδιαίτερα  μικρό,  μοιάζει σε μέγεθος σαν το μαμά αλλά σε λίγο πιο μαζεμενες διαστάσεις τα 2/3 Από το εγοστασιακο.

Για ένα διάστημα ειχα περάσει μια φάση που ειχα αλλάξει τελικό,  ειχα βάλει μια μονή μπούκα (τύπου μπουρι από σόμπα) και στην ουσία επάνω σε αυτη ητανε και το τελικό με λίγο πιο μεγάλη διάμετρο από τη μπούκα. 

Ο ήχος είχε δυναμώσει σε φάση που με ρώταγανε διάφορα  στο δρόμο  ομως δε μπορώ να πω οτι αλλάξανε τα σκασιματα. Τη βαρέθηκα όμως από αισθητικής άποψης θεωρώ πως δε πάει σε τέτοια αυτοκίνητα και γύρισα στη διπλή με το μεγαλύτερο τελικό. Καποια ελαφρια σκασιματα μου τα κάνει και τώρα αμα κατεβαίνω κατηφόρα και χαϊδεύω κι αφηνω το γκάζι ομως δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο δεν εχουνε ένταση . Το θέμα είναι να πετύχουμε κάτι το οποίο θα είναι διακριτικό σε χαλαρή καθημερινή οδήγηση και να μη σε κανει ρεζιλι ή να σου σπαει τα νευρα οταν δε θες , και οταν εχεις κεφια και του δίνεις να κάνει πανηγύρια. Αυτό πιστεύω το έχει πετύχει η hyundai με το i30n. Βάλτε το να το δείτε σε βίντεο παρουσίασης και θα καταλάβετε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αλλαγή στο πρόγραμμα για να αφήνει τα μπεκ κάποια milliseconds παραπάνω όταν αφήνεις το γκάζι. Πχ η APR το δίνει ως option αλλά δεν ξέρω εάν το δίνει σε όλους τους κινητήρες. Η revo δεν το δίνει.   

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, kdrak said:

Αλλαγή στο πρόγραμμα για να αφήνει τα μπεκ κάποια milliseconds παραπάνω όταν αφήνεις το γκάζι. Πχ η APR το δίνει ως option αλλά δεν ξέρω εάν το δίνει σε όλους τους κινητήρες. Η revo δεν το δίνει.   

Γνωριζεις εαν εχει καποια συγκεκριμενη ορολογια αυτη η τεχνικη να το ψάξω περεταίρω?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ίδιο είχε κάνει φίλος σε golf 6αρι gti μόνο πρόγραμμα. Σκασίματα στο άφημα του γκαζιού και στις αλλαγές (dsg ηταν το δικό του)... Στην Γερμανία πάντως (εκεί μένει), έφαγε ένα 2χίλιαρο γι'αυτό...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
8 hours ago, kdrak said:

Αλλαγή στο πρόγραμμα για να αφήνει τα μπεκ κάποια milliseconds παραπάνω όταν αφήνεις το γκάζι. Πχ η APR το δίνει ως option αλλά δεν ξέρω εάν το δίνει σε όλους τους κινητήρες. Η revo δεν το δίνει.   

 

Περίεργο αυτό που λες γιατί revo έχω και εγώ και δίχως υπερβολή τα σκασίματα που βλέπουμε στο παραπάνω βίντεο δεν είναι τίποτα αν ακούσεις το δικό μου. Δεν νομίζω ότι παίζει ρόλο η ρύθμιση αλλά όπως και να χει με 9-7-9 (b-t-f) είμαι. Γι'αυτό και επιμένω ότι έχει να κάνει με την εξάτμιση. Κάτι άλλο δεν βλέπω να είναι δηλαδή.

Edited by Dark X

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, georgio3gr said:

Το ίδιο είχε κάνει φίλος σε golf 6αρι gti μόνο πρόγραμμα. Σκασίματα στο άφημα του γκαζιού και στις αλλαγές (dsg ηταν το δικό του)... Στην Γερμανία πάντως (εκεί μένει), έφαγε ένα 2χίλιαρο γι'αυτό...

Ολα τα δυνατά dsg έχουν την τάση να κάνουν σκασιματα στις αλλαγές 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Dark X said:

 

Περίεργο αυτό που λες γιατί revo έχω και εγώ και δίχως υπερβολή τα σκασίματα που βλέπουμε στο παραπάνω βίντεο δεν είναι τίποτα αν ακούσεις το δικό μου. Δεν νομίζω ότι παίζει ρόλο η ρύθμιση αλλά όπως και να χει με 9-7-9 (b-t-f) είμαι. Γι'αυτό και επιμένω ότι έχει να κάνει με την εξάτμιση. Κάτι άλλο δεν βλέπω να είναι δηλαδή.

Φίλε μου τι στάδιο είσαι περιπου ποσα άλογα?

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλησπέρα,

είναι θέμα προγράμματος σε συνδιασμό με τα υπόλοιπα μέρη (σωστή/ελευθερη εξάτμιση).

Αυτό το ηχητικό που ακούς είναι άκαυστη βενζίνη που πετιέται μέσα στην εξάτμιση.

Οπότε πρέπει το πρόγραμμα να κρατάει τα μπεκ να ψεκάζουν λίγο ακόμα κι όταν εσύ έχεις αφήσει το γκάζι και η εξάτμιση να είναι τόσο ελεύθερη ώστε να μπορεί το ηχητικό να "βγει" έξω από την απόληξη και να μην "χαθεί" το ηχητικό εφέ μέσα στα καζανάκια και δεν ακουστεί τίποτα.

 

Και φυσικά χρειάζεσαι ένα μονοκύψελο* καταλύτη ώστε να γίνεται σωστά η δουλειά.

 

 

 

*μονοκύψελος καταλύτης = σκέτη σωλήνα, πρακτικά κατάργηση του καταλύτη. Είναι αστείο μεταξύ "κοντράκηδων" μιας και οι καταλύτες μετριούνται σε κυψέλες, οπότε 1 κυψέλη πρακτικά σημαίνει 1 τρύπα, άρα σωλήνας :)

  • Like 3
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Kavouras said:

καλησπέρα,

είναι θέμα προγράμματος σε συνδιασμό με τα υπόλοιπα μέρη (σωστή/ελευθερη εξάτμιση).

Αυτό το ηχητικό που ακούς είναι άκαυστη βενζίνη που πετιέται μέσα στην εξάτμιση.

Οπότε πρέπει το πρόγραμμα να κρατάει τα μπεκ να ψεκάζουν λίγο ακόμα κι όταν εσύ έχεις αφήσει το γκάζι και η εξάτμιση να είναι τόσο ελεύθερη ώστε να μπορεί το ηχητικό να "βγει" έξω από την απόληξη και να μην "χαθεί" το ηχητικό εφέ μέσα στα καζανάκια και δεν ακουστεί τίποτα.

 

Και φυσικά χρειάζεσαι ένα μονοκύψελο* καταλύτη ώστε να γίνεται σωστά η δουλειά.

 

 

 

*μονοκύψελος καταλύτης = σκέτη σωλήνα, πρακτικά κατάργηση του καταλύτη. Είναι αστείο μεταξύ "κοντράκηδων" μιας και οι καταλύτες μετριούνται σε κυψέλες, οπότε 1 κυψέλη πρακτικά σημαίνει 1 τρύπα, άρα σωλήνας :)

Πιστεύω πως αυτός ο συνδυασμός είναι, το θέμα είναι ποιοι προγραμματιστές το εντάσσουν στο πρόγραμμα τους αυτό κ πως το ζητάς 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Λοιπόν παίδες το βρήκα και για όσους ενδιαφέροντε η revo το λέει overrun σε συνδυασμό με κατάλληλη εξάτμιση .

 

Αν γνωρίζει κανείς από προγράμματα να μας διαφωτίσει,  σε ξένα βίντεο το λέει crackle map λενε πως κάτι παίζει με το downpipe.

Edited by bs3
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με κανονικο καταλυτη δεν γινεται δηλαδη ή θα εχει ως αποτελεσμα την πρόωρη καταστροφη του;

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, S3-Nick said:

Με κανονικο καταλυτη δεν γινεται δηλαδη ή θα εχει ως αποτελεσμα την πρόωρη καταστροφη του;

Ακόμη κάνω έρευνα στα ξένα forum, αν κάποιος έχει γνώση ας μας διαφωτισει

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, bs3 said:

Φίλε μου τι στάδιο είσαι περιπου ποσα άλογα?

 

Full πρώτο στάδιο και με το τρέχον setup υπολογίζω 380. Το είχα και μια ανάσα από 400 μέχρι πριν λίγο καιρό αλλά καθώς το δίνω το αμάξι σε 3 μήνες λόγω αγοράς καινούργιου, ήθελα να είναι λίγο πιό πολιτισμένο και μακριά από το όριο. Πάντως έκανε ολόιδια σκασίματα καθ'όλο το stage 2, ακόμα και όταν το είχα ακόμα πιό πολιτισμένο στα 370, αρκούσε δηλαδή η εξάτμιση που έβαλα. Η μόνη διαφορά στην ένταση των σκασιμάτων, αφορά τα σκασίματα πάνω σε πάτημα στις αλλαγές, που έγιναν ακόμα πιό δυνατά μετά το DSG stage 2 όπου ανέβασα τις αλλαγές μου στις 7200, έναντι 6800 που είχα πριν. Ο ήχος των σκασιμάτων έγινε πιό οξύς. Ωστόσο τα απαλά σκασιματάκια όταν αφήνεις το γκάζι και ρολάρει το αμάξι είναι ίδια και έντονα όπως πάντα μετά την εξάτμιση.

 

Ίσως έχει δίκιο ο Κάβουρας και να είναι συνδυασμός προγράμματος και εξάτμισης. Ισχύει αυτό με τα μπεκ, προφανώς το popping έχει να κάνει με μικρό μέρος της καύσης της βενζίνης που πραγματοποιείται στην εξάτμιση, απλά είχα την εντύπωση ότι όλα τα προγράμματα σε αυτό το μοτέρ το έκαναν στάνταρ. Πάντως η revo το κάνει, ίσως είναι αυτό το "overrun" που διάβασες, και χαίρομαι που το βρήκες, δεν είχα ιδέα ότι αποτελεί και ξεχωριστό feature του προγράμματος. Από την άλλη η εξάτμισή μου ξέρω ότι είναι πολύ ελεύθερη, μου το έχουν πει 2 διαφορετικά μαγαζιά βελτιώσεων. Και λίγο off-topic, μακάρι να μπορέσουμε να έρθουμε σε καμιά συνάντηση να ακούσεις το πάρτι που γίνεται, ελπίζω και εύχομαι να κανονίσετε τίποτα οι αρμόδιοι κάπου νότια Αττική, ίσως καμιά Παρασκευή ή Σάββατο βράδυ γιατί όλο κάτι μεσοβδόμαδα γίνεται και εμείς είναι αδύνατο να ερχόμαστε. Με τη νέα χρονιά βέβαια θα είμαι με το καινούργιο οπότε υπάρχει λίγος χρόνος ακόμα. :tongue:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, S3-Nick said:

Με κανονικο καταλυτη δεν γινεται δηλαδη ή θα εχει ως αποτελεσμα την πρόωρη καταστροφη του;

 

200άρη HJS φοράω, τον μεγάλο σε διατομή για μέχρι 600 άλογα και ακόμα δεν την έχει ακούσει παιδιά. Κοντεύουν 4 χρόνια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα dsg εχουνε τη τάση να σκάνε στις αλλαγές, ειδικά όταν φοράνε εξατμιση και με πρόγραμμα. Εσύ είσαι περισσότερα άλογα από εμένα οπότε σίγουρα τα καυσαέρια θα εχουνε μεγαλύτερες πιέσεις κατά την έξοδό τους από την εξατμιση. Ανέβασε κάνα βίντεο να ακούσουμε λιγάκι κι εμείς το πάρτυ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπορεί αυτό να ισχύει για τις κροτίδες πάνω στις αλλαγές αλλά τα 5-6 σκασιματάκια ανά δευτερόλεπτο που ακούγονται καθώς αφήνω να ρολάρει το αμάξι με 50 χλμ/ώρα π.χ. σε κάποια κατηφόρα, αυτά τα έκανε πάντα το ίδιο από όταν μπήκε η εξάτμιση. Επίσης το δυνατότερο σκάσιμο δεν επιτυγχάνεται ούτε σε κανονικό πάτημα, αλλά έχοντας το esp μέσα, πηγαίνοντας με 50-60 και πατώντας τέρμα το γκάζι. Ανεβάζεις στροφές, το αμάξι πάει να σπινάρει, ενεργοποιείται το esp, αμέσως σε κόβει και αυτό έχει ως αποτέλεσμα πολύ μεγαλύτερη ποσότητα καυσίμου να αναφλέγεται στην εξάτμιση. Εκεί αν ήμουν catless θα πέταγα φλόγες, ο ήχος όμως γυρίζει κεφάλια. Δεν το κάνω συχνά γιατί αυτό νομίζω ότι πράγματι μπορεί να κάνει μακροπρόθεσμη ζημιά στον καταλύτη. Θα προσπαθήσω να βγάλω βίντεο αλλά διαθέτω μόνο κινητό, δεν έχω κάμερα που θα μπορούσε να καταγράψει πολύ καλύτερα τον ήχο. Οπότε από το κινητό δεν ξέρω πόσο καλά θα ακουστεί. Σίγουρα δεν θα ακουστεί τόσο γεμάτος ο ήχος, σαν να συγκρίνεις ήχο από ηχεία υπολογιστή με woofer και ηχεία laptop, τέτοια θα είναι η διαφορά δυστυχώς.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπόν ρώτησα στη revo για το overrun εαν μπορει να εφαρμοστεί στο δικό μου αυτοκίνητο και μου είπανε ότι μόνο σε κάποια μοντέλα 8V γίνεται.

Ισως κολλάει αυτό που διάβασα σε ένα ξενο forum : 

The EU Mk7 R and S3 have a fifth injector and tune that when the system is non-res you get all sorts of good noises .... Really it's quite easy to map in, if you have tuned cars for years which is what Revo, Unitronic, APR and Eurodyne have been doing for years.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/8/2019 at 4:52 PM, Dark X said:

 

Περίεργο αυτό που λες γιατί revo έχω και εγώ και δίχως υπερβολή τα σκασίματα που βλέπουμε στο παραπάνω βίντεο δεν είναι τίποτα αν ακούσεις το δικό μου. Δεν νομίζω ότι παίζει ρόλο η ρύθμιση αλλά όπως και να χει με 9-7-9 (b-t-f) είμαι. Γι'αυτό και επιμένω ότι έχει να κάνει με την εξάτμιση. Κάτι άλλο δεν βλέπω να είναι δηλαδή.

 

και με μαμά εξάτμιση κάνει τα σκασίματα εάν έχεις το πρόγραμμα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.