Jump to content

Do not exceed 4.000 rpm


Recommended Posts

Καλημερα, εδω και λιγο καιρο εμφανιζεται το ακολουθο μηνυμα:

Do not exceed max engine speed of 4000 rpm.

Ταυτοχρονα αναβει το λαμπακι του esp και ο κοφτης ενεργοποιειται στις 4.000 στροφες.

 

Στην αρχη δεν εδωσα πολυ σημασια γιατι εμφανιζονταν πολυ αραια και εσβηνε οταν εσβηνα και εβαζα ξανα μπροστα τον κινητηρα.

 

Τωρα το εμφανιζει σχεδον καθε φορα που ξεπερναω τις 4.000 στροφες οποτε ειναι αρκετα εκνευριστικο.

 

Το obd scanner δεν το αναγνωριζει ως βλαβη ωστε να μπορω να το σβηνω απο το κινητο.

 

Σε εξειδικευμενο συνεργειο που το πηγα τον Αυγουστο ακολουθωντας τις οδηγιες του  vas αλλαξαν μια βαλβιδα λαδιου που βρισκονταν καπου ψηλα στη μετωπη πανω στο ψυγειο.

Σταματησε να το κανει για καμια εβδομαδα αλλα μετα αρχισε ξανα.

 

Τα λαδια ειναι οκ, προσφατα αλλαγμενα και σε καλη σταθμη.

Το προηγουμενο προβλημα που ειχε βγαλει ηταν πολλαπλασιαστης 4ου κυλινδρου ο οποιος αλλαχθηκε αυθημερον.

Το αστειο ειναι πως επειδη εχω αλλαξει καταλυτη και εχω κατεβασει dp χωρις να μακρυνω καλωδια, οταν πηγαινω για αρκετη ωρα με κατω απο 2.500 στροφες αναβει λαμπακι κινητηρα για καυσαερια χωρις βεβαια να δημιουργει καποιο αλλο εμφανες προβλημα. Αρα αν δεν θελω λαμπακια πρεπει να κινουμαι απο 2.500 εως 4.000 στροφες ?.

 

Εχει κανεις ιδεα πως το λυνουμε, η εστω εχει ξαναβγαλει σε καποιον παρομοιο μηνυμα?

20191008_111751.jpg

Link to comment
Share on other sites

Γιαννη εχει δυο αισθητήρες λαδιου ενα μπλε κι εναν καφε με παρτ ναμπερ 06H919081A(This sensor is located basically in the front middle of the engine block, it stands out once you see it but it is a tight fit to get to. 24MM and and it’ll come out just wiggle the socket till it catches and angle the wrench and you will do just fine!)  και 038919081C(This is the oil pressure sensor that is located on the oil filter housing, 24mm socket and it comes right off.) αντιστοιχα.

Για το που βρισκεται ο καθενας τα εγραψα οπως τα βρηκα στο web, αγγλικα ξερεις δεν σε φοβαμαι :)

Ισως να σου αλλαξαν αυτον που δεν ειχε θεμα οποτε το προβλημα παρεμεινε.

Στην ουσια το αμαξι αυτοπροστατευεται καταλαβαινει οτι κατι δεν παει καλα με την πιεση λαδιου οποτε πεφτει σε safe mode.

Οσο για τον καταλυτη ή πας στον εξατμισα σου και σου βαζει εναν "κλεφτη" πανω εκει που βιδωνει ο λαμδα ειτε μιλας με τον προγραματιστη στο ρυθμιζει.

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, maltas said:

Γιαννη εχει δυο αισθητήρες λαδιου ενα μπλε κι εναν καφε με παρτ ναμπερ 06H919081A(This sensor is located basically in the front middle of the engine block, it stands out once you see it but it is a tight fit to get to. 24MM and and it’ll come out just wiggle the socket till it catches and angle the wrench and you will do just fine!)  και 038919081C(This is the oil pressure sensor that is located on the oil filter housing, 24mm socket and it comes right off.) αντιστοιχα.

Για το που βρισκεται ο καθενας τα εγραψα οπως τα βρηκα στο web, αγγλικα ξερεις δεν σε φοβαμαι :)

Ισως να σου αλλαξαν αυτον που δεν ειχε θεμα οποτε το προβλημα παρεμεινε.

Στην ουσια το αμαξι αυτοπροστατευεται καταλαβαινει οτι κατι δεν παει καλα με την πιεση λαδιου οποτε πεφτει σε safe mode.

Οσο για τον καταλυτη ή πας στον εξατμισα σου και σου βαζει εναν "κλεφτη" πανω εκει που βιδωνει ο λαμδα ειτε μιλας με τον προγραματιστη στο ρυθμιζει.

 

τα είπε όλα ο ποιητής. :)

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Καλησπερα!!!

Τελικα τιποτα δεν ηταν τοσο απλο οσο φαινονταν!!

Αλλαξα τους δυο αισθητηρες λαδιου σε ενα εξειδικευμενο αλλα τιποτα.

Αλλαξα ξανα τον εναν απο τους δυο σε αλλο εξειδικευμενο, επειδη ενδεχετο να μην ειχε μπει καλα αλλα παλι το λαμπακι εκει. Επομενο βημα αλλαγη τρομπας λαδιου και αν δεν φτιαξει επισκευη κινητηρα.

:)

Επισκεψη σε αλλο εξειδικευμενο και ακουω το ιδιο τροπαριο.

Παμε αντιπροσωπεια λοιπον και ξεκιναμε, αλλαγη πρωτης βαλβιδας, αλλαγη δευτερης βαλβιδας, τιποτα.

Αλλαγη τρομπας λαδιου, τιποτα!

Αλλαγη κινητηρα λοιπον!

Παραγγελια απο Γερμανια λοιπον εν μεσω κορωνοιου και μετα απο 1 μηνα περιπου, χθες ξαναρχισαμε στρωσιμο!!!

 

 

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

ρε θα μας τρελανεις; τι εννοεις;  γτ αλλαξες κινητηρα; τι ειχε τλκα;  τι κινητηρα εβαλες;  κοστος;  ποτε να περασω να κανουμε κανα retrofitακι?

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δεν κρατουσε την πιεση του λαδιου. Αλλαξαν τα παντα σχετικα και δεν εστρωνε. Τελευταια λυση αντικατασταση κινητηρα.

Κινητηρας μαμα 1.8tfsi με ολα οσα ειχε ο δικος μου πανω σαν εξτραδακια.

Για retrofit οποτε θες.

Τωρα μενω Βουλα, εχω απλετο parking, οποτε βρες μερα για retrofit.

Αντε γιατι μου ελειψες

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Στις 7/5/2020 στις 12:29 ΠΜ, ianos είπε

Δεν κρατουσε την πιεση του λαδιου. Αλλαξαν τα παντα σχετικα και δεν εστρωνε. Τελευταια λυση αντικατασταση κινητηρα.

Κινητηρας μαμα 1.8tfsi με ολα οσα ειχε ο δικος μου πανω σαν εξτραδακια.

 

 

Τι είπες τώρα ρε Γιάννη, αντικατάσταση κινητήρα ? Τι κωδικό είναι ο καινούργιος που έβαλες ?  Βγάλανε βελτιωμένη έκδοση ? Κόστος δεν τολμώ να ρωτήσω....?

 

Έχουν τα καλά τους, αλλά έχουν και άσχημες εκπλήξεις τα b8.....

Link to comment
Share on other sites

Ναι, εν μερει και το υπολοιπο πηγε σαν εκπτωση καλης θελησης αφου το παω εκει απο την πρωτη μερα!

Ουσιαστικα ηταν οντως αρκετα τα χρηματα, αλλα εβγαινε μια η αλλη με οσα μου ζητουσαν μη εξουσιοδοτημενα συνεργεια για τη δουλεια και πλεον εχω νεο κινητηρα και μερικα χρονια εγγυηση.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 5/14/2020 at 11:23 PM, Theodore Saba said:

 

Τι είπες τώρα ρε Γιάννη, αντικατάσταση κινητήρα ? Τι κωδικό είναι ο καινούργιος που έβαλες ?  Βγάλανε βελτιωμένη έκδοση ? Κόστος δεν τολμώ να ρωτήσω....?

 

Έχουν τα καλά τους, αλλά έχουν και άσχημες εκπλήξεις τα b8.....

Θοδωρη μου ετσι οπως τα λες... Σε σχεδον 200.000 χλμ εχω ηδη μια επισκευη για λαδια και τωρα ολικη κινητηρα....

Δεν μπορω να πω οτι εκαναν πολυ καλη δουλεια στο ingolstandt πανω σε αυτο το θεμα...

Απο την αλλη βεβαια το γαμ.... με εχει βολεψει παρα πολυ σε ολα τα υπολοιπα και του εχω ριξει τοσα που λυπηθηκα να το πουλησω.

Κοστος στα περισσοτερα εξειδικευμενα που ρωτησα ζητουσαν 5.000 με μτχ κινητηρα η ξανα επισκευη του υπαρχοντος με αμφιβολα αποτελεσματα...

Ελπιζω ο καινουργιος κινητηρας να ειναι σαφως βελτιωμενος  σε αξιοπιστια και να μην εχω ολα οσα περασαμε οι περισσοτεροι στην αρχη!

 

 

Κινητηρας οχι δεν ειναι απο το β8.5.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.