Jump to content

Θέλω τη γνώση -γνώμη σας...


aggelos1986

Recommended Posts

...για την αγορα ενός μεταχειρησμενου Audi A3 1.8tfsi ,το οποιο σκέφτομαι να αγοράσω.

Το αυτοκίνητο  έχει 150.000χλμ,δευτερο χέρι.(έχει βιβλίο σέρβις με σφραγίδες που πιστοποιούν κατά τη γνώμη μου τη γνησιότητα των χλμ.)

Το επισκέφτηκα και το είδα από κοντα,και μιλήσαμε με τον ιδιοκτητη ο οποιος του ζήτησα από την αρχή να είναι ειληκρινης καθότι το αμάξι θα το ψάξω.

Μου "αποκάλυψε"ότι αγοράζοντας το ένα χρόνο πριν ,ο κινητήρας του έκαιγε λαδι.(μάλλον πάνω από το φυσιολογικό).

Και εκείνος (ως μηχανικός αυτοκινητων στο επάγγελμα)του έκανε γενική επισκευή ,το κινητήρα του.

Με ενημερώσε πως γενικά αυτοί οι κινητήρες λόγο της κατασκευής τους είναι "ελαττωματικοί"και ότι το πρόβλημα οφείλετε στα ελατήρια λαδιού τα οποια είναι πολύ λεπτά.

Μου μίλησε λοιπόν ανοιχτά ότι έχει γινει επισκευή στον κινητήρα.Εχουν αλλαχτεί πιστόνια με όχι γνήσια αλλα aftermarket ,(για το λόγο ότι με τα γνήσια  εφόσον τα  ελατήρια λαδιού είναι τα ιδια το πρόβλημα παραμένει),θρος /μεταλλα στροφαλου,(επίσης aftermarket)καδενες,τρομπα νερου τα πάντα όλα.Και  γενικά. ότι ο κινητήρας είναι σαν καινούργιος.

 

Εγώ ,λογω μη σωστης κρίσης  που ίσως να με διακατέχει ,λογο της καψας που έχω ...,αλλα και συν του γεγονότος ότι γενικά έχει παρει το αυτί μου αυτό το θέμα με αυτούς τους κινητήρες 1.8 και 2.0του s3 ,δεν το θεώρησα και τόσο κακό  το ότι έιναι επισκευασμένος ο κινητήρας.

Μάλιστα καθώς πρόκειται για ένα κοινό θέμα που αντιμετωπίζουν αυτοί οι κινητήρες,το είδα και ως πλεονέκτημα...

 

Έτσι προχώρησα στο επόμενο στο σταδιο,ωστε να το δει ένας μηχανικός  το αμάξι,(σε ειδική εταιρία που ειδικεύετε στους ελεγχους μεταχειρισμένων)

 

Ο οποιος και αυτός με ένα στόμα μια φωνή σαν να λεμε,- εκτος του του ότι είδε όλο το υπόλοιπο αμάξι και είναι εντάξει-"σιγοντάρισε" ότι  πράγματι έτσι έχουν τα πράγματα με αυτούς τους κινητήρες,και το ανήγαγε και αυτός σε πλεονέκτημα ότι το μοτέρ του είναι ανοιγμένο/επισκευασμενο.(καθότι δεν θα τη γλίτωνα ,θα τη έκανα εγώ την επισκευή έτσι και αλλιώς)

-------------------------------------------------

Τώρα εγώ αν και 2 μηχανικοί στην ουσία μου,που είπαν το ίδιο πράγμα,κατι μεσα μου δεν μου κάθετε καλα.

 

 

Εσάς ποια η γνώμη σας?Είναι πράγματι όντως έτσι τα πράγματα?Δηλαδή όσοι είσαστε σε αυτά τα χλμ,εισαστε για επισκευή?Τι θα κάνατε στη θεση μου.

 

Ευχαριστώ.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Εάν είναι μόνο αυτό κατέβασε την τιμή κάνα χιλιάρικο ώστε σε περίπτωση αστοχίας το κόστος να το θεωρήσεις μισό μισό δεδομένου ότι εγγύηση δεν θα έχεις.

 

Link to comment
Share on other sites

...για την αγορα ενός μεταχειρησμενου Audi A3 1.8tfsi ,το οποιο σκέφτομαι να αγοράσω.
Το αυτοκίνητο  έχει 150.000χλμ,δευτερο χέρι.(έχει βιβλίο σέρβις με σφραγίδες που πιστοποιούν κατά τη γνώμη μου τη γνησιότητα των χλμ.)
Το επισκέφτηκα και το είδα από κοντα,και μιλήσαμε με τον ιδιοκτητη ο οποιος του ζήτησα από την αρχή να είναι ειληκρινης καθότι το αμάξι θα το ψάξω.
Μου "αποκάλυψε"ότι αγοράζοντας το ένα χρόνο πριν ,ο κινητήρας του έκαιγε λαδι.(μάλλον πάνω από το φυσιολογικό).
Και εκείνος (ως μηχανικός αυτοκινητων στο επάγγελμα)του έκανε γενική επισκευή ,το κινητήρα του.
Με ενημερώσε πως γενικά αυτοί οι κινητήρες λόγο της κατασκευής τους είναι "ελαττωματικοί"και ότι το πρόβλημα οφείλετε στα ελατήρια λαδιού τα οποια είναι πολύ λεπτά.
Μου μίλησε λοιπόν ανοιχτά ότι έχει γινει επισκευή στον κινητήρα.Εχουν αλλαχτεί πιστόνια με όχι γνήσια αλλα aftermarket ,(για το λόγο ότι με τα γνήσια  εφόσον τα  ελατήρια λαδιού είναι τα ιδια το πρόβλημα παραμένει),θρος /μεταλλα στροφαλου,(επίσης aftermarket)καδενες,τρομπα νερου τα πάντα όλα.Και  γενικά. ότι ο κινητήρας είναι σαν καινούργιος.
 
Εγώ ,λογω μη σωστης κρίσης  που ίσως να με διακατέχει ,λογο της καψας που έχω ...,αλλα και συν του γεγονότος ότι γενικά έχει παρει το αυτί μου αυτό το θέμα με αυτούς τους κινητήρες 1.8 και 2.0του s3 ,δεν το θεώρησα και τόσο κακό  το ότι έιναι επισκευασμένος ο κινητήρας.
Μάλιστα καθώς πρόκειται για ένα κοινό θέμα που αντιμετωπίζουν αυτοί οι κινητήρες,το είδα και ως πλεονέκτημα...
 
Έτσι προχώρησα στο επόμενο στο σταδιο,ωστε να το δει ένας μηχανικός  το αμάξι,(σε ειδική εταιρία που ειδικεύετε στους ελεγχους μεταχειρισμένων)
 
Ο οποιος και αυτός με ένα στόμα μια φωνή σαν να λεμε,- εκτος του του ότι είδε όλο το υπόλοιπο αμάξι και είναι εντάξει-"σιγοντάρισε" ότι  πράγματι έτσι έχουν τα πράγματα με αυτούς τους κινητήρες,και το ανήγαγε και αυτός σε πλεονέκτημα ότι το μοτέρ του είναι ανοιγμένο/επισκευασμενο.(καθότι δεν θα τη γλίτωνα ,θα τη έκανα εγώ την επισκευή έτσι και αλλιώς)
-------------------------------------------------
Τώρα εγώ αν και 2 μηχανικοί στην ουσία μου,που είπαν το ίδιο πράγμα,κατι μεσα μου δεν μου κάθετε καλα.
 
 
Εσάς ποια η γνώμη σας?Είναι πράγματι όντως έτσι τα πράγματα?Δηλαδή όσοι είσαστε σε αυτά τα χλμ,εισαστε για επισκευή?Τι θα κάνατε στη θεση μου.
 
Ευχαριστώ.
 
 
 
 
Πότε δεν μπόρεσα να καταλάβω την λογική του παίρνω ένα αμάξι 2 χέρι,10 ετιας+ με 150000 χλμ (αν κ τα θεωρώ λιγα) το οποίο δεν θα χρειάζεται ούτε 1 ευρώ...
το μεταχειρισμένο είναι πάντα ένα ρισκο...Εσύ κοιτάς αυτή την στιγμή το μοτέρ...Όμως στο επόμενο 3μηνο μπορεί να σου σκάσει δισκοπλατο η καμμία κλειδαριά η οτιδήποτε άλλο...κατ εμέ εφόσον ψήνεσαι κ σου αρέσει το παίρνεις...
Το μοτέρ όπως σου επιβεβαίωσαν 2 μηχανικοί είναι "καινουργιο" το να καεί 300-500 ml λάδι στα 10000 χλμ πχ...Είναι πάλι θεμιτό...για μένα το πιο σημαντικό είναι να έχει σωστή λαμαρίνα,να μην έχει στραβώσει ο σκελετός...Είναι το μόνο που δεν μπορεί να επανέλθει...Όλα τα άλλα φτιάχνονται!!!
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δεν διαφωνώ σε αυτά που λες.Ομως αυτό που ρωτάω είναι,αν πράγματι είναι έτσι τα πράγματα με αυτό τον κινητήρα?
 
Όχι φίλε...Όχι σε όλα...Υπάρχει μέλος εδώ με Α38p 1.8 tfsi που έχει αλλάξει 2 τουρμπίνες το αμαξι του έχει κοντά 160000 χλμ...κ δεν έχει απολύτως κανένα θέμα...εξυπακούεται ότι είναι πολύ αυστηρός με την συντήρηση του!!!
Link to comment
Share on other sites

Επομενος έχω "να φοβάμαι" μήπως και το αυτόκινητο είναι τίγκα στο χλμ ,και ενδεχόμενος να είναι κατεβασμένα...
Ο μηχανικός που ήρθε στο χώρο,για να ελεχξει το αυτοκίνητο,δεν είχε τη δυνατότητα να μπει στον εγκέφαλο του αυτοκινητου ώστε να δει αν έχουν γυριστεί τα χλμ.

(καθώς έχω πληροφορηθεί ότι κάτι τέτοιο είναι εφικτό αν μπορέσεις να έχεις πρόσβαση).

Σε ερώτηση μου με διαβεβαίωσε ότι είναι αδύνατο ,εως και επιστημονική φαντασία,απο την στιγμή που το αυτοκίνητο έχει βιβλίο σερβις με τα αναγραφόμενα χλμ.
Επεμεινα ότι...στην Ελλαδα είμαστε...όμως ήταν απολύτος.

 

 


 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, aggelos1986 said:

Επομενος έχω "να φοβάμαι" μήπως και το αυτόκινητο είναι τίγκα στο χλμ ,και ενδεχόμενος να είναι κατεβασμένα...
Ο μηχανικός που ήρθε στο χώρο,για να ελεχξει το αυτοκίνητο,δεν είχε τη δυνατότητα να μπει στον εγκέφαλο του αυτοκινητου ώστε να δει αν έχουν γυριστεί τα χλμ.

(καθώς έχω πληροφορηθεί ότι κάτι τέτοιο είναι εφικτό αν μπορέσεις να έχεις πρόσβαση).

Σε ερώτηση μου με διαβεβαίωσε ότι είναι αδύνατο ,εως και επιστημονική φαντασία,απο την στιγμή που το αυτοκίνητο έχει βιβλίο σερβις με τα αναγραφόμενα χλμ.
Επεμεινα ότι...στην Ελλαδα είμαστε...όμως ήταν απολύτος.

 

 


 

 

 

 

 

Φιλε επειδη εχω αλλαξει γυρω στα 10 μεταχειρισμενα και σχεδον ολα ηταν vag, σου λεω με σιγουρια οτι μπορει ο μηχανικος σου να το βρει τελειο και στην πορεια να σου βγαζει συνεχεια θεματα! Μεταχειρισμενο 10ετιας που να μη βγαζει θεματα δυσκολα θα βρεις... Ειδικα vag....

 

Για εμενα περα απο το μοτερ, η υπολοιπη κατασταση του αυτ/του πως ειναι εσωτερικα/εξωτερικα? Σαλονι, αμαξωμα κτλ φαινονται ταλαιπωρημενα πολυ? Σου δινει την εντυπωση οτι ο προηγουμενος ιδιοκτητης θελει να το ξεφορτωθει? Τι τιμη το συζητας αν επιτρεπεται?

 

Αυτο για τα λαδια οντως ισχυει ειδικα στα ΕΑ888 μοτερ gen2 γτ προσπαθησαν να μειωσουν τις τριβες στο εσωτερικο των κυλινδρων με ανανεωμενα ελατηρια. Το προβλημα πιο πολυ επαιζε στα μοτερ που εμπαιναν στο διαμηκη αξονα δηλαδη στα Α4 & Α5, 1.8 και 2.0.

 

Τα s3 φορανε ΕΑ113 μοτερ και δεν ειχαν θεμα.

 

 

 

 

Edited by csaris
Link to comment
Share on other sites

Η υπόλοιπη κατάσταση του αυτοκινητου είναι σχεδόν αριστη .

Ο προηγούμενος ιδιοκτητης  την δίνει αυτή...την εντύπωση ναι.
(νομιζω ότι μόνο από το γεγονός ότι το κράτησε ένα χρόνο,και το δίνει μάλλον δείχνει πολλά...  ότι ο άνθρωπος το πηρε του έβγαλε ένα σωρο προβλήματα τα οποια έφτιαξε για να το δώσει απ΄την ξενερα.Αυτο εκλαμβάνω εγώ.Ομως δεν μπορείς να είσαι και σίγουρος)

 

Το μονο σίγουρο είναι ότι το συναίσθημα μου λέει ναι βλέποντας αψεγάδιαστο ,αλλα για κάποιο λόγο κάτι μεσα μου λέει όχι.

 

Στο μεταξύ συνέβη και κάτι το κορυφαίο,τη στιγμή που πήγα να το πάρω.
Μπαινουμε να πάμε για τη μεταβίβαση και το αμάξι δεν γύρναγε ο διακόπτης της μίζας να πάρει μπρος το αμάξι!Απιστευτο!Ειχε κολλήσει σαν να ήταν κλειδωμένο το τιμόνι ,ενω δεν ήταν.

Ετσι ματαιοθηκε η διαδικασία,και με έβαλε ακόμη σε περισσότερες σκέψεις...
 

 

Σχετικα με αυτό που ρωτάω για τα χιλιομετρα.
Ειναι πράγματι το βιβλίο σερβις αδιάσειστο πειστήριο.

 

 



 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, aggelos1986 said:

Η υπόλοιπη κατάσταση του αυτοκινητου είναι σχεδόν αριστη .

Ο προηγούμενος ιδιοκτητης  την δίνει αυτή...την εντύπωση ναι.
(νομιζω ότι μόνο από το γεγονός ότι το κράτησε ένα χρόνο,και το δίνει μάλλον δείχνει πολλά...  ότι ο άνθρωπος το πηρε του έβγαλε ένα σωρο προβλήματα τα οποια έφτιαξε για να το δώσει απ΄την ξενερα.Αυτο εκλαμβάνω εγώ.Ομως δεν μπορείς να είσαι και σίγουρος)

 

Το μονο σίγουρο είναι ότι το συναίσθημα μου λέει ναι βλέποντας αψεγάδιαστο ,αλλα για κάποιο λόγο κάτι μεσα μου λέει όχι.

 

Στο μεταξύ συνέβη και κάτι το κορυφαίο,τη στιγμή που πήγα να το πάρω.
Μπαινουμε να πάμε για τη μεταβίβαση και το αμάξι δεν γύρναγε ο διακόπτης της μίζας να πάρει μπρος το αμάξι!Απιστευτο!Ειχε κολλήσει σαν να ήταν κλειδωμένο το τιμόνι ,ενω δεν ήταν.

Ετσι ματαιοθηκε η διαδικασία,και με έβαλε ακόμη σε περισσότερες σκέψεις...
 

 

Σχετικα με αυτό που ρωτάω για τα χιλιομετρα.
Ειναι πράγματι το βιβλίο σερβις αδιάσειστο πειστήριο.

 

 



 

 

Να ξερεις οτι αν ηταν γυρισμενο θα ηταν κατω απο 100.000χλμ ή εκει κοντα.... Δηλαδη δυσκολα καποιος μπαινει σε διαδικασια να γυρισει το κοντερ στα 150.000χλμ, ειδικα αν το αμαξι ειναι ι.χ. και δεν ειναι κανενα επαγγελματικο που γραφει 50.000χλμ το χρονο.

 

Τελοσπαντων αν δεν σου "βγαινει" με το συγκεκριμενο μην πιεστεις να το παρεις, υπαρχουν και αλλα στο car.

Link to comment
Share on other sites

ασχετο, αλλα πλεον στα ΚΤΕΟ σου βγαζουν εαν εχου γυρισει κμ στο αμαξι, και στο περιπου ποσα. Γιατι δεν του ζητας να το πατε παρεα στην τελικη το κοστος δεν ειναι και φοβερο. Επισης μονο το ειδες το αμαξι ή και το ετρεξες διοτι για ρεκτιφιε σε κινητηρα δεν μπορουν να το κανουν ολοι η μιχανικοι, τουλαχιστον οχι ολοι σωστα. 

Edited by olsi20
Link to comment
Share on other sites

16 ώρες πριν, aggelos1986 είπε

Η υπόλοιπη κατάσταση του αυτοκινητου είναι σχεδόν αριστη .

Ο προηγούμενος ιδιοκτητης  την δίνει αυτή...την εντύπωση ναι.
(νομιζω ότι μόνο από το γεγονός ότι το κράτησε ένα χρόνο,και το δίνει μάλλον δείχνει πολλά...  ότι ο άνθρωπος το πηρε του έβγαλε ένα σωρο προβλήματα τα οποια έφτιαξε για να το δώσει απ΄την ξενερα.Αυτο εκλαμβάνω εγώ.Ομως δεν μπορείς να είσαι και σίγουρος)

 

Το μονο σίγουρο είναι ότι το συναίσθημα μου λέει ναι βλέποντας αψεγάδιαστο ,αλλα για κάποιο λόγο κάτι μεσα μου λέει όχι.

 

Στο μεταξύ συνέβη και κάτι το κορυφαίο,τη στιγμή που πήγα να το πάρω.
Μπαινουμε να πάμε για τη μεταβίβαση και το αμάξι δεν γύρναγε ο διακόπτης της μίζας να πάρει μπρος το αμάξι!Απιστευτο!Ειχε κολλήσει σαν να ήταν κλειδωμένο το τιμόνι ,ενω δεν ήταν.

Ετσι ματαιοθηκε η διαδικασία,και με έβαλε ακόμη σε περισσότερες σκέψεις...

 

 

Σχετικα με αυτό που ρωτάω για τα χιλιομετρα.
Ειναι πράγματι το βιβλίο σερβις αδιάσειστο πειστήριο.

 

 



 

Εμένα αυτά μου φτάνουν για να πω όχι...... Σίγουρα θα υπάρχει κάποιο καλύτερο.... Από όσο ξέρω υπάρχει ένα από μέλος του club πρώτο χέρι σε άριστη κατάσταση και κάτω από 100000κμ πραγματικά.....για ψάξτο καλύτερα 

Link to comment
Share on other sites

2.0 tfsi. Κάτι  παρόμοιο  έχω και εγώ  δλδ  έχω   ανακατασκευασμενος κινητήρα  στο αυτοκίνητο. Και μπορώ να πάω ότι μου έχει πάει  εξαιρετικά  γενικά να ξες ότι  αυτή  η κινητήρες έχουν τέτοια  θέματα οποίο  αουντι και να ψάξεις  αν  ο ιδιοκτήτης  είναι σωστός θα σου πει την αλήθεια   η  ότι καίει λάδι  η ότι  έχει  ανακατασκευαστεί ο κινητήρας  το θέμα είναι   τα  ανταλλακτικά   η φλαντζες που μπήκαν  πάνω να είναι  γνήσιες  Γτ θα έχει  διάροες.  έχω είχα ένα θέμα με την αντλία νερού. 

Link to comment
Share on other sites

αν οι εργασιες εχουν γινει σε επισημη αντιπροσωπια και υπαρχουν και τα απαραιτητα εγγραφα μπορεις να δεις τα παντα στο τι μπηκε επανω στην φαση της επισκευης.Επισης μπορεις να πας το αμαξι με ραντεβου σε οποιαδηποτε αντιπροσωεπια για σχετικο ελεγχο με το αντιστιχο κοστος παντα (κανα 60αρι). Το book service παρα πολυ ευκολα μπορεις να το επαληθευσεις επισης σε μια αντιπροσωπεια και μαζι με το car σιγουρα θα εχουν ολο το file των εργασιων.

 

Οσον αφορα την  επισκευη κινητηρα σε αγορα μεταχειρισμενου αυτων των μοντελων θα το ειχα πρωτο κριτηριο αναζητησης..

Edited by TommasK.
Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας.
Αν και το αυτοκίνητο προσωπικά πιστεύω ότι ήταν  "καλο",τελικά αποφάσισα να ακούσω το ένστικτο μου ,και να ματαιώσω τη διαδικασία.

 

Καταλυτικό παράγοντα στην απόφαση μου συνέβαλε πολύ ,και το γεγονός ότι το πράγμα γενικά"δεν έβγαινε"....
Την μια δεν τα βρησκαμε στο τρόπο που θα γινει η μεταβίβαση(ήθελε τα χρήματα πριν τις δηλώσεις! ),την άλλη το γεγονός ότι το αμάξι χάλασε τη τελευταία  στιγμή. 
 

Ε λέω ,δεν θέλει...ας μη το πιέζω.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Στις 31/10/2019 στις 6:17 ΜΜ, aggelos1986 είπε

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας.
Αν και το αυτοκίνητο προσωπικά πιστεύω ότι ήταν  "καλο",τελικά αποφάσισα να ακούσω το ένστικτο μου ,και να ματαιώσω τη διαδικασία.

 

Καταλυτικό παράγοντα στην απόφαση μου συνέβαλε πολύ ,και το γεγονός ότι το πράγμα γενικά"δεν έβγαινε"....
Την μια δεν τα βρησκαμε στο τρόπο που θα γινει η μεταβίβαση(ήθελε τα χρήματα πριν τις δηλώσεις! ),την άλλη το γεγονός ότι το αμάξι χάλασε τη τελευταία  στιγμή. 
 

Ε λέω ,δεν θέλει...ας μη το πιέζω.

 

 

 

τα χρήματα φίλε, πριν τις δηλώσεις τα δίνεις και όχι μετά - όποιος έχει κάνει μεταβίβαση, ξέρει!

 

να λες το γεγονός του ότι το αμάξι ήταν μηχανικά τουλάχιστον ουσιαστικά χρέπι, αυτό είναι ανασταλτικός παράγοντας για να κάνεις την κίνηση!

Link to comment
Share on other sites

Οποιος έχει κάνει μεταβίβαση όπως λες ,οσες έχω κάνει εγώ προσωπικα,και σε όσους ακόμη εκθεσάδες -που είναι η δουλεια τους-που ρώτησα.

Όλοι μου είπαν δεν δίνεις ποτε τα χρήματα πρώτα. 
Πρώτα πας και κανεις τις δηλώσεις ,και έπειτα....ωστε να έχεις κάποια στοιχεια του,και κάποιο χαρτί στα χερια σου.

 

Αν ο άλλος είναι δεν ξέρω και εγώ τι,του βάλεις ή του δώσεις χρήματα στο χέρι,και μετά σου πει δεν πουλάω τίποτα...ή στη χειρότερη γινει καπνός ,τι κανεις?

 

Όχι ρε φιλε...δεν στα είπαν καλα.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Για τη μεταβίβαση πάτε μαζι στο υπουργείο κι εσυ εχεις στα χέρια σου μια τραπεζική επιταγή με το ποσό αγοράς και δικαιούχο ''εμού του ιδίου''.Υπογράφετε , γίνεται η μεταβίβαση ,και μόλις πάρεις τη νέα άδεια κυκλοφορίας στο όνομά σου , οπισθογραφείς την επιταγή και του την δίνεις.

Η επιταγή μετά εισπράττεται απο οποιονδήποτε πάει στην τράπεζα και ειναι σαν μετρητά.

Link to comment
Share on other sites

20 ώρες πριν, aggelos1986 είπε

Οποιος έχει κάνει μεταβίβαση όπως λες ,οσες έχω κάνει εγώ προσωπικα,και σε όσους ακόμη εκθεσάδες -που είναι η δουλεια τους-που ρώτησα.

Όλοι μου είπαν δεν δίνεις ποτε τα χρήματα πρώτα. 
Πρώτα πας και κανεις τις δηλώσεις ,και έπειτα....ωστε να έχεις κάποια στοιχεια του,και κάποιο χαρτί στα χερια σου.

 

Αν ο άλλος είναι δεν ξέρω και εγώ τι,του βάλεις ή του δώσεις χρήματα στο χέρι,και μετά σου πει δεν πουλάω τίποτα...ή στη χειρότερη γινει καπνός ,τι κανεις?

 

Όχι ρε φιλε...δεν στα είπαν καλα.

 

 

Επειδή έχω κάνει αρκετές μεταβιβάσεις, βέβαια τις περισσότερες με έμβασμα από/σε τράπεζα, τα χρήματα μπαίνουν συνήθως πριν τις δηλώσεις - έτσι υπάρχει και το τεκμήριο της καταβολής του αντίτιμου για το προϊόν που αγοράζεις. Αν πας με τραπεζική επιταγή (ποτέ για μένα μετρητά), τότε μέσα στο υπουργείο μεταφορών ή στο ΚΕΠ τα δίνεις/παίρνεις χέρι με χέρι...από τα δύο βέβαια, προτιμώ το τραπεζικό έμβασμα!

 

Πρόσφατα έκανα μεταβίβαση (πώληση μηχανής συζύγου σε ιδιώτη) και το έκανα έτσι...ακόμη και όταν πούλησα το προηγούμενο αμάξι μου σε εκθεσά, τα λεφτά τα πήρα με έμβασμα από αυτόν μια μέρα πριν!!

 

Τέσπα, ότι θέλει ο καθένας, απλά αποφεύγω να παίρνω τραπεζικές επιταγές στα χέρια μου, εκτός και αν είναι ονομαστικές σε μένα προσωπικά (όχι δλδ εμού του ιδίου).

Edited by Prince_73
Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, Prince_73 said:

Επειδή έχω κάνει αρκετές μεταβιβάσεις, βέβαια τις περισσότερες με έμβασμα από/σε τράπεζα, τα χρήματα μπαίνουν συνήθως πριν τις δηλώσεις - έτσι υπάρχει και το τεκμήριο της καταβολής του αντίτιμου για το προϊόν που αγοράζεις. Αν πας με τραπεζική επιταγή (ποτέ για μένα μετρητά), τότε μέσα στο υπουργείο μεταφορών ή στο ΚΕΠ τα δίνεις/παίρνεις χέρι με χέρι...από τα δύο βέβαια, προτιμώ το τραπεζικό έμβασμα!

 

Πρόσφατα έκανα μεταβίβαση (πώληση μηχανής συζύγου σε ιδιώτη) και το έκανα έτσι...ακόμη και όταν πούλησα το προηγούμενο αμάξι μου σε εκθεσά, τα λεφτά τα πήρα με έμβασμα από αυτόν μια μέρα πριν!!

 

Τέσπα, ότι θέλει ο καθένας, απλά αποφεύγω να παίρνω τραπεζικές επιταγές στα χέρια μου, εκτός και αν είναι ονομαστικές σε μένα προσωπικά (όχι δλδ εμού του ιδίου).

καλύτερα δίγραμμη επιταγή. Δηλαδή επιταγή που έχει δεσμεύσει το χρηματικό του αντίτιμο από τον "πελάτη" (Αγοραστή δηλαδή). 

Όχι απλή επιταγή.

 

Γενικά καλό είναι να έχουμε κάποιον καλό φίλο μαζί μας που είναι εξοικειωμένος με τις μεταβιβάσεις ώστε να σε βοηθήσει στο πρακτικό της διαδικασίας.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.