Jump to content

2nd NightWalk 2019

Το δεύτερο nightwalk του 2019!
Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

PMS -Patra Motor Show- 2019

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες από την εκδήλωση.
Εντυπώσεις

Εκδρομή Στενή Ευβοίας 24/11/2019

Περισσότερα

3o NightWalk 24/7 20:00

Περισσότερα
Sign in to follow this  
Giannis20vt

Κινητηρας TDI 1.6 με κιβωτιο DSG και πρόγραμμα

Recommended Posts

Θα ηθελα τις γνωσεις σας και τις εμπειριες σας (αν υπάρχουν) σχετικά με το θεμα.

Υπάρχουν σκεψεις αποκτησης εταιρικου αυτοκινητου μεσω leasing. Ο κανονισμος της εταιριας αναφέρει κινητηρα diesel 1,6lt και τιμη προ φόρων 20.000 ευρω max

Με αυτα τα δεδομενα οι επιλογες στο group VW ειναι αρκετές λογων υπαρξης των 4 μαρκών, αλλά πρακτικά η επιλογη κινητηρα ειναι μία η οποια φοριέται σε κάθε μαρκα και τυπο αμαξώματος.

Επιθυμία μου ειναι να έχει το αμαξι DSG. Γνωριζω οτι ο 1,6 diesel κινητηρας του group εχει ροπή 250nm που λογικά περιοριζεται εκει λόγο της αντοχής του DSG (το ξηρό 7αρι που μπαινει σε ολα αυτα έχει θεωρητικά αντοχη 250Nm). Φυσικά αν τελικά αποκτησω κάτι τετοιο (πρεπει να τηρηθουν αρκετες προυποθέσεις) σκεφτομαι και τον επαναπρογραμματισμο εγκεφαλου κινητηρα ωστε να δυναμώσει ο κινητηρας). Ο προβληματισμος μου είναι αν κατι τετοιο θα το αντεξει το DSG;     Ή θα χρειαστει κι εκει προγραμματισμος για να διαχειριστεί την επιπλεόν ροπή; 

Υπάρχει καποιος με αντιστοιχο κινητηρα και DSG που έχει περάσει προγραμμα στον εγκεφαλο του κινητηρα να μου πει τι γίνεται;

Μιλάω για σκαφος τυπου Passat, Karoq κτλ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομίζω ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.Γενικα το έχουν κάνει πολλλοι.
Απλά.να ξέρεις ότι οι περισσότερες εταιρείες απαγορεύουν κατηγορηματικά στους υπαλλήλους τους οποιαδήποτε επέμβαση στα εταιρικα αυτοκίνητα.
Μάλιστα σε μια φαρμακευτική που δουλεύει ένας φίλος τους ανέφεραν με έγγραφο οτι συνιστά λόγο απόλυσης!!

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

γενικα με τα diesel tunes to dpf βαραρει υπερωριες και ερχεται πιο γρηγορα η στιγμη που καθε 100-200 χλμ κανει αναγενηση σε ρυθμους ακομα και στο ρελαντι σε cold start..ακομα στην ελλαδα το diesel tuning ειναι στα αρχικα σταδια..(dpf delete κλπ ειναι πιο σωστο)

Edited by TommasK.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/9/2019 at 9:44 AM, TommasK. said:

γενικα με τα diesel tunes to dpf βαραρει υπερωριες και ερχεται πιο γρηγορα η στιγμη που καθε 100-200 χλμ κανει αναγενηση σε ρυθμους ακομα και στο ρελαντι σε cold start..ακομα στην ελλαδα το diesel tuning ειναι στα αρχικα σταδια..(dpf delete κλπ ειναι πιο σωστο)

και μετά μαύρος καπνός από πίσω σα να είσαι ταξί του 1995?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλα δεν θα συζητουσα ποτέ για dpf delete οπως δεν συζητησα ποτέ μου για καταργηση καταλυτη στα βενζινοκίνητα. Ποσο μάλιστα σε αμαξι leasing.

Εκεινο που πραγματικά με ενδιαφερει ειναι αν τελικά αποκτησω (μεσω της εταιριας μου με leasing) ενα τετοιο αμαξι με 1.6TDI κινητηρα (και επειδη θεωρω το προγραμμα σχεδον μονόδρομο) αν μπορει να συνδιαστει με dsg και θα αντεξει την ροπη.

Edited by Giannis20vt

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Kavouras said:

και μετά μαύρος καπνός από πίσω σα να είσαι ταξί του 1995?

ναι ναι ειδικα σε βαθια πατηματα..ενα Polo του ξαδερφου τρομαξε να το συνεφερει ωστε να εχει την ελαχιστη μαυριλα με τον προγραμματιστη του (dpf delete,downpipe κλπ), ειδημονες και πολυ ψαγμενοι ειναι οι Aγγλοι με τα diesel π.χ darkside developments..

 

3 minutes ago, Giannis20vt said:

Καλα δεν θα ζητητουσα ποτε για dpf delete οπως δεν συζητησα ποτε μου για καταργηση καταλυτη στα βενζινοκίνητα. Ποσο μάλιστα σε αμαξι leasing.

Εκεινο που πραγματικά με ενδιαφερει ειναι αν τελικά αποκτησω (μεσω της εταιριας μου με leasing) ενα τετοιο αμαξι με 1.6TDI κινητηρα (και επειδη θεωρω το προγραμμα σχεδον μονόδρομο) αν μπορει να συνδιαστει με dsg και θα αντεξει την ροπη.

Λογικα καποιος tuner θα ξερει να σου πει για το dsg απλα ρωτα και εχε υποψιν αυτο με το dpf μην βρεθεις προ εκπληξεως με την εταιρια leasing..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σχετικά με τα leasing η μόνη λύση είναι να βάλεις παραλληλο για προγραμματισμό τον οποίο να τον αφαιρεις πριν πας για σέρβις ή έλεγχο. Μόνιμο πρόγραμμα δεν θα σε αφήσουν και σε περίπτωση που το δουν θα πληρώσεις αρκετά ειδικά σε περίπτωση ζημιάς. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

όπως τα είπε ο Ζήσης (GTaros). Σε κατάσταση leasing, εσύ απλά πληρώνεις για τη χρήση του οχήματος. Σε καμία περίπτωση δεν έχει δικαίωμα να αλλάξεις ούτε λάστιχα (που λέει ο λόγος) χωρίς την έγκριση της εταιρίας που της ανήκει το όχημα.

 

 

Είναι σα να σου δανείζω για μεγάλο χρονικό διάστημα το αμάξι μου (απλά με leasing ο δανεισμός έχει και χρηματικό τίμημα) και εσύ να πας να του βάλεις (κρυφά?) πρόγραμμα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατανοητα όλα αυτα παιδες και σας ευχαριστω για τις συμβουλες σας.

 

Στο τεχνικο κομμάτι σχετικά με το πρόγραμμα και το dsg κιβωτιο, υπάρχει καποιος που να εχει εμπειρία;  Δεκτές εμπειριες ακομα και απο χειροκινητα κιβωτια μονο και μονο για το πως αλλαζει ο κινητηρας σε δυναμη, αναγεννησεις κτλ.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

έχω οδηγήσει το χειροκίνητο Α3 8V του αδερφού μου (1.6TDI) με πρόγραμμα. Έβγαλε 156 άλογα αν θυμάμαι καλά και αρκετά περισσότερα κιλά ροπής (μπορώ να ψάξω διάγραμμα αν θες). Το εντυπωσιακό είναι ότι δε βελτιώθηκε μόνο η απόδοση, αλλά καλυτέρευσε και η οικονομία. (έπεσε 0,5lt/100km σε μέτρηση από γέμισμα σε γέμισμα όπου σε κάθε γέμισμα έχει κάνει περίπου 800km οπότε δεν μπορείς να πεις ότι "δεν έκανε αρκετές αποστάσεις για να το δει")

Εμένα προσωπικά μου άρεσε περισσότερο με το πρόγραμμα γιατί είναι "σα να πήρες πίσω αυτό που άφησαν από το εργοστάσιο πάνω στο τραπέζι για ασφάλεια".

Σα να έπρεπε να το αγοράσεις έτσι το αμάξι δηλαδή... Προσωπική μου γνώμη βέβαια.

 

Τώρα, στο θέμα του DSG δεν έχω προσωπική εμπειρία για το συγκεκριμένο μοτέρ, οπότε δε θέλω να εκφέρω άποψη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε ευχαριστω πολύ Γιωργο. Πολυ χρησιμη η εμπειρια σου.

Χθες οδηγησα ενα Passat με τα 116 αλογα με προγραμμα και χειροκινητο κιβώτιο. Μου φανηκε ικανοποιητικότατο για τον ογκο του και το βάρος του. Χωρις προγραμμα δεν ξερω πως θα ήταν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.