Jump to content

Καταστροφή μαντεμιού elliminator gt2871


Recommended Posts

Παρόλο την χαμηλή πίεση που δούλευε η τουρμπίνα, μετά από χρήση περίπου δύο χρόνων με υγραέριο, το μαντέμι διέλυσε στην κυριολεξία. 

Το τούρμπο άρχισε να μην σηκώνει σταδιακά πίεση και στο τέλος δεν σήκωνε πάνω από 0.4bar. Βγάζοντας την τουρμπίνα είχε ένα ρήγμα κοντά

στο πορτάκι του wastegate που όμως κατά τον μηχανικό και μετά του τουρμπινά δεν δικαιολογούσε να μην σηκώνει πίεση.έτσι από περιέργεια 

την λύσαμε και πάθαμε πλάκα......

IMG_20191111_155740__1573669271_188.4_128_169.jpg.8ed50cbd79d23b342caf03908e0d8c65.jpgIMG_20191110_122132__1573669163_188.4_128_169.jpg.4a51cad16bc69a1b8fbf257bf0572aaf.jpgIMG_20191111_155734__1573669344_188.4_128_169.jpg.3b73dec02fed0310a6706650161bdde9.jpg

  • Confused 2
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Πέρα από το ποιο kit φοράει, σημαντικό είναι να μας πει και τι οδηγική χρήση έκανε γενικώς όταν ψέκαζε μόνο υγραέριο ( ή έστω και με τον παράλληλο ψεκασμό από βενζίνη).

 

Με περισσότερες πληροφορίες, περιορίζονται τα (πολλά) σενάρια του τι το προκάλεσε (όσο είναι εφικτό κάτι τέτοιο διαδικτυακά)... 

Link to comment
Share on other sites

το μοτερ ειναι ενταξει?

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους, το κιτ είναι ιταλικό της LANDIRENZO με μπέκ και όχι με ηλεκτροβαλβίδες και πνεύμονα που υποστηρίζει στα χαρτιά 350 hp

Σίγουρα η χρήση ήταν όχι σκληρή κατά εμένα, αλλά ταξιδεύοντας με αέριο με ταχύτητες των 180 με 200 συνεχώς στην εθνική οδό άσχετα εάν τουρμπίζει ή    

όχι το αμάξι είναι τελικά καταστροφική. Ο τουρμπινάς βέβαια υποστηρίζει ότι το μαντέμι της illiminator είναι από τα χειρότερα και πολύ άντεξε 

τόσα χρόνια. Το δούλευα σε πίεση 1.6 overboost και 1.2 σταθερή χωρίς κανένα πρόβλημα από το 2010 που την τοποθέτησα. Στο αμάξι έβαλα το αέριο

στα 130.000 χιλιόμετρα και στα 195.000 έκανα γενική επισκευή στο καπάκι λόγο φθοράς τσιμουχών και αλλαγή βαλβίδων με άλλες ειδικές για αέριο.

Ταυτόχρονα άλλαξα ελατήρια  και κουζινέτα κάνοντας γενική επισκευή στο μοτέρ και μπιέλες IE με 19 πείρο.Μετά από την επισκευή και κάνοντας 10000

χιλιόμετρα το αμάξι δεν σήκωνε πίεση και έτσι φτάσαμε στην τουρμπίνα  που έλιωσε στην κυριολεξία.

Edited by dimitris
Link to comment
Share on other sites

Για άμεση λύση πήρα μια υβριδική Κ03S με παροχή μέχρι 280hp να την βάλω πάνω και να κινούμε και θα ετοιμαστώ οικονομικά για ένα καλύτερο project.

Θέλω κάτι μέχρι 350hp και κοιτάω για K04-064 που πιστεύω είναι καλά για την ιπποδύναμη που ζητάω. Έχω maf , έχω μπέκ siemens 660cc αντλία βενζίνας και εξατμίσεις γνήσιες supersprint 63 με downpipe 70. Ε;aν κάποιος έχει κάποια ιδέα με κάποιο άλλο project  αλλά με παρόμιο κόστος με την Κ04-064 θα ήθελα να την ακούσω.

Link to comment
Share on other sites

η 064 αν ειναι γνησια εχει και πολυ σοβαρο κραμα στο μαντεμι δε λιωνει με τπτ

επισης ενας φιλος την εχει βαλει σε ενα β7 με αυτο το μοτερ και ειναι μουρλια

 

Link to comment
Share on other sites

το αμαξι σε τι χρηση δουλευε ο χαρτης του αεριου δλδ μονο αεριο/ποοσοστιαια χρηση βενζινης κλπ , γενικα πως ρυθμιστηκε ο χαρτης του αεριου?

σημαντικο ευρημα η τουρμπινα, ειδικα σε τετοιο setup!

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω να σου απαντήσω πάνω σε αυτό, γνωριζω όμως ότι τράβαγε και βενζίνη. Γενικά δεν νομίζω ότι το αέριο είναι για χρήση σε ταξίδι πηγαίνοντας γρήγορα με 180 ή 200 χιλιόμετρα ακόμη και χωρίς να σηκώνεις πίεση. Εκεί ππέπει να έγινε η μεγάλη ζημιά.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

αν η ζημιά σου περιορίζεται στο μαντέμι (δλδ ρουλεμαν-αξονας-φτερα ειναι οκ, παίρνεις ένα μαντέμι garrett γνήσιο 200E μεταχειρο, αλλάζεις πλακάκια σε dp και χταπόδι και είσαι έτοιμος... 

Link to comment
Share on other sites

Εννοείς να φτιάξω πλακάκι που να πατάει στην δικιά μου πολλαπλή. Ξέρεις κάποιον να απευθυνθώ να μου φτιάξει.

Link to comment
Share on other sites

Αν φορας μαμα πολλαπλή πέτα την, ειναι τραγική για 2871... Αν είναι αφτερμαρκετ μαντέμι, ή αλλάζεις πολλαπλή σε Τ25 πάτημα (σωστη λύση) ή φτιάχνεις πλακάκι Τ25 (μεσοβέζικη λύση ***)... Τέλος, στο downpipe κόβεις το πλακάκι και κολλάς το αντίστοιχο για garrett... Όλοι οι εξατμισάδες ή μηχανουργεία μπορούν να το κάνουν... Ίσως τα παιδιά από Αθήνα μπορούν να σου υποδείξουν κάποιον...

 

***IMG_0037.JPG

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία και θα ήθελα την γνώμη σου για την Κ04-064 σε Α4 εάν φτάνει τα 350 hp χωρίς προβλήματα και εάν χωροταξικά  κάθεται σωστά στο αμάξι χωρίς ιδιαίτερες μετατροπές.

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως δεν πιστευω οτι φταιει το αεριο...πυρομετρο εχεις; Αν οχι πως μπορεις να ισχυρίζεσαι οτι ειχες υψηλες θερμοκρασιες στο αεριο που προκαλεσαν το προβλημα;

 

Εγω εχω αεριο απο τα 130.000km και τωρα ειμαι στις 230.000km...στα 210.000 αλλαξα την εργοστασιακη τουρμπινα που δουλευε απο τα 135.000km στο 1.4 bar και το τουρμπο ηταν αψογο!! Οταν αλλαξα την τουρμπινα εβαλα και το πυρομετρο πανω και παρατηρω οτι στο αεριο εχω μικροτερες θερμοκρασιες καυσαεριων! Εαν δεν ειχες σωστο προγραμμα στο αεριο δεν φταιει το αεριο αλλα ο εγκαταστατης!

Edited by S3-Nick
Link to comment
Share on other sites

Όχι πυρόμετρο δεν έχω, αλλά δεν χρειάζεται να ισχυρίζομαι ότι είχα υψηλές θερμοκρασίες....είναι σίγουρο ότι είχα υψηλές θερμοκρασίες εκ του αποτελέσματος. Επίσης έγραψα ότι έκανα χρήση του αερίου με πολύ υψηλές ταχύτητες και για πολλά χιλιόμετρα. Όσο για το πρόγραμμα δεν αντιλέγω, ίσως να έχεις απόλυτο δίκιο και φυσικά τώρα θα το ψάξω. 

  

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, dimitris said:

Όχι πυρόμετρο δεν έχω, αλλά δεν χρειάζεται να ισχυρίζομαι ότι είχα υψηλές θερμοκρασίες....είναι σίγουρο ότι είχα υψηλές θερμοκρασίες εκ του αποτελέσματος. Επίσης έγραψα ότι έκανα χρήση του αερίου με πολύ υψηλές ταχύτητες και για πολλά χιλιόμετρα. Όσο για το πρόγραμμα δεν αντιλέγω, ίσως να έχεις απόλυτο δίκιο και φυσικά τώρα θα το ψάξω. 

  

 

 

Και εγω με το Α4, δεδομενου οτι εχει 5αρη σαζμαν, οταν κινουμε στην εθνικη οδο με το αεριο ειμαι μεταξυ 4.000 και 5.500σαλ (140 με 195χαω) και δεν ειχα ποτε θεμα μεχρι στιγμης...θελω να πω οτι μαλλον ειναι θεμα προγραμματος και οχι του αεριου αυτου καθ'εαυτου!

Link to comment
Share on other sites

Δεν αμφιβάλω, ούτε μπορώ να διαφωνήσω μαζί σου, το πιο λογικό είναι να έχεις δίκαιο. Τώρα έχω εφοδιαστεί με πυρόμετρο και θα επιλέξω άλλον προγραμματιστή για το αμάξι μου. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στις 17/11/2019 στις 5:47 ΜΜ, dimitris είπε

Σε ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία και θα ήθελα την γνώμη σου για την Κ04-064 σε Α4 εάν φτάνει τα 350 hp χωρίς προβλήματα και εάν χωροταξικά  κάθεται σωστά στο αμάξι χωρίς ιδιαίτερες μετατροπές.

 

350hp το κοβω πιθανό νούμερο... Φίλου octavia μκ1 με κορμό από 5αρι gti και κεφαλή 20ντ έβγαλε στο 1.5 περίπου 320 άλογα...  Για να "κάτσει" στο Α4, πέραν της πλάκας-αντάπτορα που χρειάζεται, θέλει επίσης να αλλάξεις το στήριγμα της βάσης του μοτέρ από την μεριά της τουρμπίνας με άλλο από 2.0tfsi A4 και να κάνεις τροποποιήσεις σε αγελάδα (καινούρια φτιαχτή), σωλήνες ιντερκούλερ και εξάτμιση... 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.