olsi20 Posted November 27, 2019 Share Posted November 27, 2019 Καλησπερα, Θα κανω μια περιγραφη στο προβλημα. Στην 3 ταχυτητα και κοντα στα 70-100 κμ χανω το γκαζι. Τις πιο πολλες φορες δεν αναβει τσεκ στο καντραν μονο χανω γκαζι και ενα σβισω και βαλω μπροστα πιγαινει κανονικα. Εβαλα vag με τσεκ αναμενο και εβγαλε 2 βλαβε: P3101 (Motor for intake manifold flap V157) kai P0234 (Limit exceeded, Overboost Condition). Εκανα delete στις βλαβες το δοκιμασα και μετα εβγαζε μονο P0234. Αλλαξα με σειρα ηλεκτροβαλβουλες δοκιμασα το αμαξι το ξανα εκανε, αλλαξα τον σενσορα στους σωληνες intercooller το εκανε παλι. (οι δοκιμες γινανε με μεταχειρισμενα ανταλλακτικα οποτε παιζει καποιο απο τα 2 να ειχε προβλημα) Μενει τωρα το τουρμπο. αλλα μεχρι 80 η και 100 ανοιγει κανονικα το τουρμπο, καπνα πισω δεν εχει ουτε καιει λαδι το αμαξι. Καμια απο καποιον ηλεκτρολογο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
olsi20 Posted November 28, 2019 Author Share Posted November 28, 2019 Και με delphi διαγνωστικο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George... Posted November 28, 2019 Share Posted November 28, 2019 Στα diesel νομιζω θελει καθαρισμα μεσα η τουρμπινα.... δες εδω το λινκ. Ισως με καποιο καθαριστικο γλυτωσεις το λυσιμο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
olsi20 Posted November 30, 2019 Author Share Posted November 30, 2019 Εγινε και καθαρισμα τουρμπο (σε καλη κατασταση μεσα) και παλη το προβλημα. Υποθετω ισως καταλυτης, γυριζει αερια και σαν συνεπεια ζοριζει τουρμπο? Μπορω να τσεκαρω καταλυτι με vag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas-k Posted December 2, 2019 Share Posted December 2, 2019 Δοκίμασες να καθαρίσεις και EGR μπας και έχει καμιά σχέση; Δύσκολο το κόβω αλλά αφού μπήκες στην διαδικασία, κάνε το κι αυτό μα καλό του κάνει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
olsi20 Posted December 4, 2019 Author Share Posted December 4, 2019 Το EGR το εχω καθαρισει εδω και κανα 6μηνο προαιρετικα και ηταν σε πολυ καλη κατασταση. Αυτο που θα κανω ειναι καθαρισμος καταλυτη. lets hope Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
olsi20 Posted December 21, 2019 Author Share Posted December 21, 2019 Update: τελικα ηλεκτρομαγνητικη πλακετα εφταιγε (και αυτη που ειχα κανει δοκιμη Αποδειχτηκε ελλατωματικη). Low cost η βλαβη τελος καλα ολα καλα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George... Posted December 27, 2019 Share Posted December 27, 2019 Τι κανει και που ειναι αυτην η ηλεκτρομαγνητικη πλακετα? ? ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
olsi20 Posted December 27, 2019 Author Share Posted December 27, 2019 https://workshop-manuals.com/skoda/octavia-mk2/drive_unit/engine_2.0/103_kw_tdi_pd_2.0/100_kw_tdi_pd/exhaust_turbocharger_g-charger/charge-air_system_with_exhaust_gas_turbocharger_part_1/connection_diagram_on_the_solenoid_valve_block_and_for_vacuum_connector_for_engines_with_engine_identification_characters_bkd_a/ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.