Jump to content

Κλήρωση Δώρων 2020

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

Πανελλήνια Eκδρομή στους Δελφούς - Κοπή Πίτας14-16/2 2020

Περισσότερα

Εκδρομή Στενή Ευβοίας 24/11/2019

Περισσότερα

3o NightWalk 24/7 20:00

Περισσότερα
Sign in to follow this  
Lemao

1.4 tfsi ή 1,8tfsi

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά

 

Σκέφτομαι να αγοράσω ενα Audi A3 8P του 2010 και ειμαι αναμεσα σε αυτους τους 2 κινητηρες. Με το αμαξι θα κανω τουλαχιστον καμια 150-200 χιλμ την εβδομαδα. Απο αποψη καταναλωσης ο 1.8 ξεφευγει πολυ σε πραγματικα νουμερα? Ο 1.4 μπορει να κανει ενα ταξιδι ικανοποιητικα? Απο αποψη προβληματων ποιος απο τους 2 εμφανιζει λιγοτερα? Το σερβις στο περιπου ποσο βγαινει σε συνεργειο? Επισης εχετε να μου πειτε καμια συμβουλη για το τι να προσεξω οταν παω να το δω?

Edited by Lemao

Share this post


Link to post
Share on other sites

ως κατοχος 1.4tfsi μπορω να σου πω οτι το μοτερ ειναι σκυλι.185000 χλμ και το μονο που εχει βγαλει ειναι ενας αισθητηρας καρτερ 50-60 ευρω κοστος.

για το 1.8 τουρμπο εχουν ακουστει περισσοτερες βλαβες αν ριξεις μια ματια στο φορουμ θα ενημερωθεις πληρως.

σερβις τα προβλεπομενα λαδια φιλτρα το πολυ καθε 10000 χλμ και μπουζι καθε 40000.

υπολογισε 40 ευρω χοντρικα για λαδια 10-15 ευρω για φιλτρο αερα αλλα τοσα φιλτρο καμπινας και κανενα 30αρι φιλτρο βενζινης.

μπουζι νομιζω 50-60 ευρω η τετραδα.

δεν ξερω αν ξεχναω κατι αλλα νομιζω αυτα ειναι τα παγια για το σερβις οποτε υπολογισε το κοστος.

τωα οσον αφορα την αποδοση το ενα μοτερ ειναι 125 αλογα το αλλο 160 σιγουρα τραβαει καλυτερα.

αν σκεφτεσαι και την εξελιξη τους στο 1.4 το μονο που μπορεις να βαλεις ειναι ενα προγραμμα που θα στο παει  145-150 αλογα μαξιμουμ.

το 1.8 ομως εχει πολλες δυνατοτητες και ευκολα ανεβαινει η ιπποδυναμη του .

οσον αφορα την καταναλωση θεωρω οτι και στα δυο εει να κανει με τον τροπο που οδηγει ο καθενας.

το 1.4 αν δεν το πατησεις ειναι αρκετα οικονομικο και μπορεις να διατηρεις ευκολα νουμερα κατω απο 7λιτρα/100 χλμ.

το 1.8 δεν το εχω οδηγησει πολυ για να εχω εικονα αλλα εχοντας στην κατοχη μου το παλιοτερο μοντελο 1,8 τουρμπο που ειχα καταναλωσεις γυρω στα 7.5λιτρα/100χλμ φανταζομαι οως και το καινουριο θα ειναι καπου εκει.

ελπιζω να βοηθησα

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 ώρες πριν, Panagiotis01 είπε

ως κατοχος 1.4tfsi μπορω να σου πω οτι το μοτερ ειναι σκυλι.185000 χλμ και το μονο που εχει βγαλει ειναι ενας αισθητηρας καρτερ 50-60 ευρω κοστος.

για το 1.8 τουρμπο εχουν ακουστει περισσοτερες βλαβες αν ριξεις μια ματια στο φορουμ θα ενημερωθεις πληρως.

σερβις τα προβλεπομενα λαδια φιλτρα το πολυ καθε 10000 χλμ και μπουζι καθε 40000.

υπολογισε 40 ευρω χοντρικα για λαδια 10-15 ευρω για φιλτρο αερα αλλα τοσα φιλτρο καμπινας και κανενα 30αρι φιλτρο βενζινης.

μπουζι νομιζω 50-60 ευρω η τετραδα.

δεν ξερω αν ξεχναω κατι αλλα νομιζω αυτα ειναι τα παγια για το σερβις οποτε υπολογισε το κοστος.

τωα οσον αφορα την αποδοση το ενα μοτερ ειναι 125 αλογα το αλλο 160 σιγουρα τραβαει καλυτερα.

αν σκεφτεσαι και την εξελιξη τους στο 1.4 το μονο που μπορεις να βαλεις ειναι ενα προγραμμα που θα στο παει  145-150 αλογα μαξιμουμ.

το 1.8 ομως εχει πολλες δυνατοτητες και ευκολα ανεβαινει η ιπποδυναμη του .

οσον αφορα την καταναλωση θεωρω οτι και στα δυο εει να κανει με τον τροπο που οδηγει ο καθενας.

το 1.4 αν δεν το πατησεις ειναι αρκετα οικονομικο και μπορεις να διατηρεις ευκολα νουμερα κατω απο 7λιτρα/100 χλμ.

το 1.8 δεν το εχω οδηγησει πολυ για να εχω εικονα αλλα εχοντας στην κατοχη μου το παλιοτερο μοντελο 1,8 τουρμπο που ειχα καταναλωσεις γυρω στα 7.5λιτρα/100χλμ φανταζομαι οως και το καινουριο θα ειναι καπου εκει.

ελπιζω να βοηθησα

 

Σε ευχαριστω για την απαντηση σου και εννοειτε πως βοηθησες. Σε ενα ταξιδι στην εθνικη πως παει ο 1.4? Σε κουραζει καθολου?

Εμενα ενας φιλος μου ειπε οτι ο 1.8 εχει λιγοτερα προβληματα απο τον 1.4 αλλα και εγω τωρα που διαβασα λιγο στο forum βλεπω το αντιθετο.

Ο 1.4 σου καει καθολου λαδι?

Οσο για προγραμμα κλπ δεν το σκεφτομαι(τουλαχιστον προς το παρον).

Στο θεμα της καταναλωσης το μισο λιτρο παραπανω δεν ειναι τιποτα αλλα αν ειναι να μου βγαζει συνεχεια και απο ενα προβλημα αστο καλυτερα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

στο ταξιδι αν δεν εχεις μεγαλες απαιτησεις ο 1.4 ειναι μια χαρα.αν θες την αποψη μου παντως βαλε ενα προγραμμα μονο σε καλο θα σου βγει.

λαδι το δικο μου ουτε σταγονα δεν ξερω αν ειναι λογω της μαρκας που χρησιμοποιω (fuchs) η αν ετυχε στον συγκεκριμενο κινητηρα.

γενικα απο μηχανικα ειναι απροβληματιστο.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/10/2019 at 4:12 PM, Lemao said:

Καλησπέρα παιδιά

 

Σκέφτομαι να αγοράσω ενα Audi A3 8P του 2010 και ειμαι αναμεσα σε αυτους τους 2 κινητηρες. Με το αμαξι θα κανω τουλαχιστον καμια 150-200 χιλμ την εβδομαδα. Απο αποψη καταναλωσης ο 1.8 ξεφευγει πολυ σε πραγματικα νουμερα? Ο 1.4 μπορει να κανει ενα ταξιδι ικανοποιητικα? Απο αποψη προβληματων ποιος απο τους 2 εμφανιζει λιγοτερα? Το σερβις στο περιπου ποσο βγαινει σε συνεργειο? Επισης εχετε να μου πειτε καμια συμβουλη για το τι να προσεξω οταν παω να το δω?

Καλησπέρα φίλε.

Εξαρτάται πραγματικά το πως οδηγείς.

Θα αναφερθώ σε νούμερα μέσης κατανάλωσης και όχι μίας μόνο διαδρομής (που μπορέι "τυχαία" να έγραψε λίγο ή πολύ). Δηλαδή γέμισμα, κινείσαι για 400-500km και ξαναγεμίζεις και υπολογίζεις πόσο έκαψε.

 

Όσο ο 1.8 είναι σε εργοστασιακό setup, η κατανάλωση που είχα εγώ (με τον τρόπο που οδηγώ) ήταν η εξής:

- πόλη Αθήνα (= αρκετή κίνηση) έκαιγε 12lt/100km

- επαρχιακούς δρόμους (πας μέχρι 70-80km/h χαλαρά😞 7,5lt/100km

- εθνική με νορμάλ ρυθμούς (ας πούμε μέχρι 140km/h): 8,1lt/100km

 

Μεικτό κύκλο (πόλη, εθνική, επαρχιακό) όπως οδηγώ εγώ και κινούμαι στους δρόμους (και με ό,τι κίνηση έχει αυτός) είναι στα 10lt/100km.

 

Μόλις του έβαλα πρόγραμμα (=200ps με 220ps περίπου - ανάλογα αν θα καίει 100στάρα ή 95άρα και πόσο επιθετικό είναι το πρόγραμμα), η κατανάλωση έπεσε 0,5lt/100km κυρίως γιατί πιστεύω πως, έτσι όπως οδηγώ στην καθημερινότητα, εκμεταλλεύομαι αρκετά τη ροπή του κινητήρα και δεν σηκώνω πολλές στροφές.

 

Με το που έλαβα την ΙΗΙ (τουρμπίνα από Golf 6 GTI) "επέστρεψε" η μέση κατανάλωση στα 10lt/100km.

Τώρα που φοράω κ04-064 (τουρμπίνα S3 8p) και 10% μεγαλύτερα μπεκ η μέση κατανάλωση έχει φτάσει στα 11lt/100km. Δύσκολα θα δω κάτω από 9 πλέον αλλά οκ, μιλάμε για αμάξι 350ps και 45kgm ροπής. Βάζοντας και 100oct βενζίνη, πρακτικά μιλάμε για 0,2€/km (πολλά ή λίγα, εξαρτάται από ποια σκοπιά το βλέπεις)

 

Τέλος να σημειώσω ότι εγώ έχω αμάξι DSG, το οποίο αυξάνει την κατανάλωση (ειδικά μέσα σε κίνηση*) κατά περίπου 0,5 με 1lt/100km (ανάλογα πόσο ακίνητος είσαι)

Ελπίζω να διελεύκανα το τοπίο κάπως όσο αναφορά το 1,8t και πόσο καίει. Ό,τι άλλη απορία έχεις, ευχαρίστως να στην απαντήσω. Μη διστάσεις να ρωτήσεις κάτι ακόμα κι αν το θεωρείς χαζό ή ανούσιο. Το θέμα είναι να κάνεις την επιλογή που εσένα σου ταιριάζει και όχι αυτή που ταιριάζει σε μένα ή οποιονδήποτε άλλο σου απαντάει στις ερωτήσεις σου.

 

Για το 1,4tfsi δεν έχω αποψη γιατί δεν είχα προσωπικά αυτό το μοτέρ στο Α3. Γι' αυτό και δε θέλω να εκφράσω τη γνώμη μου (παρότι από αυτά που μου έχουν μεταφέρει κάτοχοι κτλ, έχω σχηματίσει κάποια άποψη).

 

 

*όταν είσαι ακίνητος, το σασμάν είναι στο "D", οπότε το μοτέρ έχει λίγο περισσότερο φορτίο από όσο έχει στο ρελαντί ένα μοτέρ με χειροκίνητο σασμάν και νεκρά. Φυσικά το να γυρίζεις το (αυτόματο) σασμάν σε θέση νεκρά (έχει θέση "Ν") θα σε βοηθήσει στην κατανάλωση, αλλά σίγουρα πιστεύω πως καταπονεί περισσότερο το σασμάν στο να απεμπλέκει και επανασυμπλέκει τα δισκάκια.

 

ΥΓ: όλες οι παραπάνω τιμές κατανάλωσεις έχουν γραφτεί έχοντας κάνει αρκετά km και φυσικά χωρίς να οδηγείς αργά. Απλά όχι "τάπα". Προσωπικά οδηγώ στο 99% των περιπτώσεων σβέλτα ή στη χειρότερη με τη ροή του δρόμου/κίνησης. Οπότε ίσως βρεθεί κάποιος να πει ότι η κατανάλωση που έχω είναι υψηλή. Ή αν βρεθεί κάποιος που οδηγεί πιο επιθετικά στην καθημερινότητα του (ή όποτε παίρνει το αμάξι), να πει ότι είναι λίγο.... ΓΙ' αυτό όπως έγραψα όλα εξαρτώνται από το πως οδηγείς εσύ)

Edited by Kavouras
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 ώρες πριν, Kavouras είπε

Καλησπέρα φίλε.

Εξαρτάται πραγματικά το πως οδηγείς.

Θα αναφερθώ σε νούμερα μέσης κατανάλωσης και όχι μίας μόνο διαδρομής (που μπορέι "τυχαία" να έγραψε λίγο ή πολύ). Δηλαδή γέμισμα, κινείσαι για 400-500km και ξαναγεμίζεις και υπολογίζεις πόσο έκαψε.

 

Όσο ο 1.8 είναι σε εργοστασιακό setup, η κατανάλωση που είχα εγώ (με τον τρόπο που οδηγώ) ήταν η εξής:

- πόλη Αθήνα (= αρκετή κίνηση) έκαιγε 12lt/100km

- επαρχιακούς δρόμους (πας μέχρι 70-80km/h χαλαρά😞 7,5lt/100km

- εθνική με νορμάλ ρυθμούς (ας πούμε μέχρι 140km/h): 8,1lt/100km

 

Μεικτό κύκλο (πόλη, εθνική, επαρχιακό) όπως οδηγώ εγώ και κινούμαι στους δρόμους (και με ό,τι κίνηση έχει αυτός) είναι στα 10lt/100km.

 

Μόλις του έβαλα πρόγραμμα (=200ps με 220ps περίπου - ανάλογα αν θα καίει 100στάρα ή 95άρα και πόσο επιθετικό είναι το πρόγραμμα), η κατανάλωση έπεσε 0,5lt/100km κυρίως γιατί πιστεύω πως, έτσι όπως οδηγώ στην καθημερινότητα, εκμεταλλεύομαι αρκετά τη ροπή του κινητήρα και δεν σηκώνω πολλές στροφές.

 

Με το που έλαβα την ΙΗΙ (τουρμπίνα από Golf 6 GTI) "επέστρεψε" η μέση κατανάλωση στα 10lt/100km.

Τώρα που φοράω κ04-064 (τουρμπίνα S3 8p) και 10% μεγαλύτερα μπεκ η μέση κατανάλωση έχει φτάσει στα 11lt/100km. Δύσκολα θα δω κάτω από 9 πλέον αλλά οκ, μιλάμε για αμάξι 350ps και 45kgm ροπής. Βάζοντας και 100oct βενζίνη, πρακτικά μιλάμε για 0,2€/km (πολλά ή λίγα, εξαρτάται από ποια σκοπιά το βλέπεις)

 

Τέλος να σημειώσω ότι εγώ έχω αμάξι DSG, το οποίο αυξάνει την κατανάλωση (ειδικά μέσα σε κίνηση*) κατά περίπου 0,5 με 1lt/100km (ανάλογα πόσο ακίνητος είσαι)

Ελπίζω να διελεύκανα το τοπίο κάπως όσο αναφορά το 1,8t και πόσο καίει. Ό,τι άλλη απορία έχεις, ευχαρίστως να στην απαντήσω. Μη διστάσεις να ρωτήσεις κάτι ακόμα κι αν το θεωρείς χαζό ή ανούσιο. Το θέμα είναι να κάνεις την επιλογή που εσένα σου ταιριάζει και όχι αυτή που ταιριάζει σε μένα ή οποιονδήποτε άλλο σου απαντάει στις ερωτήσεις σου.

 

Για το 1,4tfsi δεν έχω αποψη γιατί δεν είχα προσωπικά αυτό το μοτέρ στο Α3. Γι' αυτό και δε θέλω να εκφράσω τη γνώμη μου (παρότι από αυτά που μου έχουν μεταφέρει κάτοχοι κτλ, έχω σχηματίσει κάποια άποψη).

 

 

*όταν είσαι ακίνητος, το σασμάν είναι στο "D", οπότε το μοτέρ έχει λίγο περισσότερο φορτίο από όσο έχει στο ρελαντί ένα μοτέρ με χειροκίνητο σασμάν και νεκρά. Φυσικά το να γυρίζεις το (αυτόματο) σασμάν σε θέση νεκρά (έχει θέση "Ν") θα σε βοηθήσει στην κατανάλωση, αλλά σίγουρα πιστεύω πως καταπονεί περισσότερο το σασμάν στο να απεμπλέκει και επανασυμπλέκει τα δισκάκια.

 

ΥΓ: όλες οι παραπάνω τιμές κατανάλωσεις έχουν γραφτεί έχοντας κάνει αρκετά km και φυσικά χωρίς να οδηγείς αργά. Απλά όχι "τάπα". Προσωπικά οδηγώ στο 99% των περιπτώσεων σβέλτα ή στη χειρότερη με τη ροή του δρόμου/κίνησης. Οπότε ίσως βρεθεί κάποιος να πει ότι η κατανάλωση που έχω είναι υψηλή. Ή αν βρεθεί κάποιος που οδηγεί πιο επιθετικά στην καθημερινότητα του (ή όποτε παίρνει το αμάξι), να πει ότι είναι λίγο.... ΓΙ' αυτό όπως έγραψα όλα εξαρτώνται από το πως οδηγείς εσύ)

Απο προβληματα πως τα παει το μοτερ σου? Και αν δεν σε πειράζει θα ηθελα και την δικη σου αποψη για τον 1.4. Το προγραμμα που εβαλες στον 1.8 ποσο σου κοστισε και ποιο ειναι? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.