Gk16 Posted December 11, 2019 Share Posted December 11, 2019 Πήρα audi s3 μεταχειρισμένο, μετά από έλεγχο αγοράς σε επίσημη αντιπροσωπεία. Στις πρώτες βόλτες που του έκανα διαπίστωσα ότι το αυτοκίνητο στις χαμηλές στροφές δεν τραβάει καθόλου, και μετά τις 3500 - 4000 τρελενεται. Έχει κάποια έξτρα από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη (ολόσωμη εξάτμιση κλπ). Σε συνεχόμενη πορεία(10 δευτερόλεπτα) με 4000 στροφές+ αρχίζει να αναβοσβήνει το λαμπάκι καταλύτη (που δεν έχει) και δεν σβήνει ποτέ, μέχρι να σβήσω το αμάξι και να το ανάψω ξανά. Επίσης ενώ ξεκινάει να "ανοίγει" κάνει κοψίματα. Τέλος το πήγα σε συνεργείο, στο ρελαντί ο τρίτος κύλινδρος κάνει ασταμάτητα missfire. Μέτρησαν συμπίεση κυλίνδρων και ήταν 1ος 7.0, 2ος 7.0, 3ος 7.0 4ος 7.5. Ενώ θα έπρεπε να έχουν όλοι 9,8. Έχω χάσει την μπάλα. Δεν έχω κανένα δικό μου αξιόπιστο συνεργείο και θα ήθελα μια γνώμη και μια πρόταση για συνεργείο στα νότια Προάστια. Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted December 12, 2019 Share Posted December 12, 2019 18 hours ago, Gk16 said: Πήρα audi s3 μεταχειρισμένο, μετά από έλεγχο αγοράς σε επίσημη αντιπροσωπεία. Στις πρώτες βόλτες που του έκανα διαπίστωσα ότι το αυτοκίνητο στις χαμηλές στροφές δεν τραβάει καθόλου, και μετά τις 3500 - 4000 τρελενεται. Έχει κάποια έξτρα από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη (ολόσωμη εξάτμιση κλπ). Σε συνεχόμενη πορεία(10 δευτερόλεπτα) με 4000 στροφές+ αρχίζει να αναβοσβήνει το λαμπάκι καταλύτη (που δεν έχει) και δεν σβήνει ποτέ, μέχρι να σβήσω το αμάξι και να το ανάψω ξανά. Επίσης ενώ ξεκινάει να "ανοίγει" κάνει κοψίματα. Τέλος το πήγα σε συνεργείο, στο ρελαντί ο τρίτος κύλινδρος κάνει ασταμάτητα missfire. Μέτρησαν συμπίεση κυλίνδρων και ήταν 1ος 7.0, 2ος 7.0, 3ος 7.0 4ος 7.5. Ενώ θα έπρεπε να έχουν όλοι 9,8. Έχω χάσει την μπάλα. Δεν έχω κανένα δικό μου αξιόπιστο συνεργείο και θα ήθελα μια γνώμη και μια πρόταση για συνεργείο στα νότια Προάστια. Ευχαριστώ Autorep Φονσό Γιώργος Ευξείνου Πόντου 186, Νέα Σμύρνη 171 23 2109341905 Προσωπικά εγώ εκεί το πάω. Το πήγαινα και πριν γίνει χορηγός της λέσχης. Αξιόλογος μηχανικός και με αρκετές γνώσεις. Προσωπικά με έχει κερδίσει τόσο για τις γνώσεις του και για τον τρόπο που δουλεύει πάνω στο αμάξι όσο και για το ήθος του ως άνθρωπος. ΥΓ: επίσης έχουμε και σημαντική έκπτωση ως λέσχη, εάν έχεις κάρτα μέλους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Posted December 12, 2019 Share Posted December 12, 2019 19 hours ago, Gk16 said: Πήρα audi s3 μεταχειρισμένο, μετά από έλεγχο αγοράς σε επίσημη αντιπροσωπεία. Στις πρώτες βόλτες που του έκανα διαπίστωσα ότι το αυτοκίνητο στις χαμηλές στροφές δεν τραβάει καθόλου, και μετά τις 3500 - 4000 τρελενεται. Έχει κάποια έξτρα από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη (ολόσωμη εξάτμιση κλπ). Σε συνεχόμενη πορεία(10 δευτερόλεπτα) με 4000 στροφές+ αρχίζει να αναβοσβήνει το λαμπάκι καταλύτη (που δεν έχει) και δεν σβήνει ποτέ, μέχρι να σβήσω το αμάξι και να το ανάψω ξανά. Επίσης ενώ ξεκινάει να "ανοίγει" κάνει κοψίματα. Τέλος το πήγα σε συνεργείο, στο ρελαντί ο τρίτος κύλινδρος κάνει ασταμάτητα missfire. Μέτρησαν συμπίεση κυλίνδρων και ήταν 1ος 7.0, 2ος 7.0, 3ος 7.0 4ος 7.5. Ενώ θα έπρεπε να έχουν όλοι 9,8. Έχω χάσει την μπάλα. Δεν έχω κανένα δικό μου αξιόπιστο συνεργείο και θα ήθελα μια γνώμη και μια πρόταση για συνεργείο στα νότια Προάστια. Ευχαριστώ Στην αντ/πεια τι ελεγχο εκαναν ακριβως, γτ αυτα τα θεμα δεν κρυβονται?? Αν φοραει προγραμμα θα πρεπει να περαστει και αναλογο file για decat. Φοραει ηδη προγραμμα το αμαξι? Τα misfires που σου κανει στο ρελαντι μπορει να ειναι απο μπουζι, μπεκ ή πολλαπλασιαστη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.