Jump to content

Κλήρωση Δώρων 2020

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

Πανελλήνια Eκδρομή στους Δελφούς - Κοπή Πίτας14-16/2 2020

Περισσότερα

Εκδρομή Στενή Ευβοίας 24/11/2019

Περισσότερα

3o NightWalk 24/7 20:00

Περισσότερα
knodalo

Δίσκος πλατό sachs

Recommended Posts

Χρόνια πολλά σε όλους και στις οικογένειές σας.

Έχω ένα A4 2.0 Quattro του 2010 stage 2 και θα ήθελα τη γνώμη σας για κάτι παράξενο.

Πριν κάτι μήνες, στα 92.000 χλμ έκανα ρεκτιφιε λόγω του γνωστού προβλήματος και αποφάσισα ότι επειδή το αυτοκίνητο έχει 47 κιλά ροπή θα ήταν καλό να αλλάξω προληπτικά το δίσκο πλατό ώστε να γλυτώσω και τα εργατικά στο μέλλον. Στο συνεργείο μου είπαν για sachs και μάλιστα ότι είχε μια προσφορά μαζί με βολάν στα 700€ οπότε λέω βάλτε να τελειώνουμε να κάνω τουλάχιστον άλλα τόσα χλμ χωρίς έννοιες. Που να ήξερα... Έβαλα λοιπόν τον κωδικό που δίνει η sachs 2289000298 και ρουλεμάν LUK 5001199-10. Σε 8000 χλμ άρχισαν τα πρώτα πατιναρισματα στο οβερμπουστ και μέσα σε λίγες μέρες δεν μπορούσα να πατήσω φουλ γκάζι καθολου. Πάω στο συνεργείο, μιλάνε με sachs τους λενε είναι αρπαγμενα λόγω κακής χρήσης. Λέω να μην κάνω φασαρία, τους εξηγώ ότι με τον παλιό δίσκο είχα 92.000 απροβληματιστα, μου λένε μήπως δεν το έστρωσα, τους λέω το έχω στρώσει για 2000 χλμ λόγω ρεκτιφιε. Μου λέει το συνεργείο μην ανησυχείς θα τα αλλάξουμε. Πραγματικά έτσι και έγινε αλλά πρώτα τους είπα ότι αυτό δεν είναι φυσιολογικό και ότι αν δεν είναι αστοχία υλικού τότε ο κωδικός είναι λάθος η κάτι άλλο συμβαίνει. Μου λένε από το συνεργείο ότι τον έχουν τσεκαρει το κωδικό με τη sachs και ότι έχουν ξαναβάλει σε πολλά διλιτρα το ίδιο και μάλιστα και σε αμάξια με κ04 και είναι απροβληματιστα. Λέω εντάξει ξαναβαλτε τα (χωρίς να δώσω μία εννοείται). Όταν το πρωτοοδηγησα όπως και τη πρώτη φορά ο συμπλέκτης ήταν παραπάνω από μαλακός και αποσυμπλεκταριζε ψηλά πράγμα που την πρώτη φορά μου φάνηκε παράξενο αλλά δεν έδωσα σημασία.

Σήμερα, μετά από 2000 Χλμ μάντεψτε τι έγινε ξανά... Ναι άρχισε πάλι να πατιναρει!!!! 

Τι μπορεί να συμβαίνει???

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μου κάνει πραγματικά εντύπωση. Εσύ σαν διλιτρος φοράς 240 mm δίσκο, που αντέχει περισσότερη ροπή από τα 1.8. 

Το θέμα είναι αν θα σου καλύψουν ξανά αλλαγή. Σίγουρα κάτι γίνεται λάθος. Μήπως να δοκίμαζες κάπου αλλού; 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, knodalo said:

Χρόνια πολλά σε όλους και στις οικογένειές σας.

Έχω ένα A4 2.0 Quattro του 2010 stage 2 και θα ήθελα τη γνώμη σας για κάτι παράξενο.

Πριν κάτι μήνες, στα 92.000 χλμ έκανα ρεκτιφιε λόγω του γνωστού προβλήματος και αποφάσισα ότι επειδή το αυτοκίνητο έχει 47 κιλά ροπή θα ήταν καλό να αλλάξω προληπτικά το δίσκο πλατό ώστε να γλυτώσω και τα εργατικά στο μέλλον. Στο συνεργείο μου είπαν για sachs και μάλιστα ότι είχε μια προσφορά μαζί με βολάν στα 700€ οπότε λέω βάλτε να τελειώνουμε να κάνω τουλάχιστον άλλα τόσα χλμ χωρίς έννοιες. Που να ήξερα... Έβαλα λοιπόν τον κωδικό που δίνει η sachs 2289000298 και ρουλεμάν LUK 5001199-10. Σε 8000 χλμ άρχισαν τα πρώτα πατιναρισματα στο οβερμπουστ και μέσα σε λίγες μέρες δεν μπορούσα να πατήσω φουλ γκάζι καθολου. Πάω στο συνεργείο, μιλάνε με sachs τους λενε είναι αρπαγμενα λόγω κακής χρήσης. Λέω να μην κάνω φασαρία, τους εξηγώ ότι με τον παλιό δίσκο είχα 92.000 απροβληματιστα, μου λένε μήπως δεν το έστρωσα, τους λέω το έχω στρώσει για 2000 χλμ λόγω ρεκτιφιε. Μου λέει το συνεργείο μην ανησυχείς θα τα αλλάξουμε. Πραγματικά έτσι και έγινε αλλά πρώτα τους είπα ότι αυτό δεν είναι φυσιολογικό και ότι αν δεν είναι αστοχία υλικού τότε ο κωδικός είναι λάθος η κάτι άλλο συμβαίνει. Μου λένε από το συνεργείο ότι τον έχουν τσεκαρει το κωδικό με τη sachs και ότι έχουν ξαναβάλει σε πολλά διλιτρα το ίδιο και μάλιστα και σε αμάξια με κ04 και είναι απροβληματιστα. Λέω εντάξει ξαναβαλτε τα (χωρίς να δώσω μία εννοείται). Όταν το πρωτοοδηγησα όπως και τη πρώτη φορά ο συμπλέκτης ήταν παραπάνω από μαλακός και αποσυμπλεκταριζε ψηλά πράγμα που την πρώτη φορά μου φάνηκε παράξενο αλλά δεν έδωσα σημασία.

Σήμερα, μετά από 2000 Χλμ μάντεψτε τι έγινε ξανά... Ναι άρχισε πάλι να πατιναρει!!!! 

Τι μπορεί να συμβαίνει???

 

 

 

 

 

 

 

Φιλε το προβλημα ειναι οτι το μαμα δισκοπλατο ειναι φτιαγμενο για τα εργοστασιακα επιπεδα ροπης ~ 29 κιλα. Στα 50 κιλα ροπης που του ριχνεις τα κλανει... Ειδικοτερα απο οσο εχω διαβασει το προβλημα ειναι στο πλατο το οποιο δεν εξασκει αρκετη πιεση στο δισκο με αποτελεσμα να πατιναρει.

 

Το sachs που εχεις βαλει ειναι πιο μαλακο απο το luk απο κατασκευης που σημαινει οτι ειναι ακομα πιο αδυναμο. Να σημειωθει οτι το μαμα σετ απο το εργοστασιο ειναι luk και οχι sachs... Απλα ο κοσμος επηρεαζεται απο το ονομα sachs και το επιλεγει.

 

Αν το πιεζεις ειδικα τωρα που εχει και κρυο και σανιδωνεις απο χαμηλα με μεγαλη σχεση θα πατιναρει οσες φορες και να το αλλαξεις. 

 

Ακριβως το ιδιο θεμα εχω σε s3 8p.... Καινουργιο μαμα σετακι σε luk και μετα απο 8.000χλμ αρχιζε ξανα το πατιναρισμα με τα ιδια επιπεδα ροπης οπως στο δικο σου!

 

Η μονη λυση φιλε γραφεις χασουρα και πας σε sachs performance δισκοπλατο που ειναι για 55+ κιλα ροπης. Το πεταλι θα γινει μπετο αλλα δεν υπαρχει αλλη λυση.

 

Απο τον καινουργιο χρονο θα το παραγγειλω και γω δυστυχως.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γνωρίζω ότι από μαμά έχει Luk αλλά δε τολμούσα να σκεφτώ ότι το Sachs μπορεί να έχει τόση διαφορά. Επαναλαμβάνω ότι με το ίδιο setup κινητήρα είχα κάνει πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς πρόβλημα και ότι δίσκο-πλατό-βολάν  άλλαξα προληπτικά. Και από το συνεργείο μου έχουν πει ότι το έχουν βάλει σε πολλά δίλιτρα χωρίς προβλήματα και τους πιστεύω και λογικά αποκλείεται και ο παράγοντας κακή τοποθέτηση. Εάν τώρα είναι τόσο πιο αδύναμο το Sachs και αν το δικό μου έχει παραπάνω ροπή από τα συνηθισμένα και για αυτό κλατάρει τότε τι να πώ, όσκαρ γκαντεμιάς. Αλλά και πάλι να κλατάρει τόσο γρήγορα? Μετά από 2000 χλμ χωρίς να είμαι και κανένας κάφτης?

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, knodalo said:

Γνωρίζω ότι από μαμά έχει Luk αλλά δε τολμούσα να σκεφτώ ότι το Sachs μπορεί να έχει τόση διαφορά. Επαναλαμβάνω ότι με το ίδιο setup κινητήρα είχα κάνει πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς πρόβλημα και ότι δίσκο-πλατό-βολάν  άλλαξα προληπτικά. Και από το συνεργείο μου έχουν πει ότι το έχουν βάλει σε πολλά δίλιτρα χωρίς προβλήματα και τους πιστεύω και λογικά αποκλείεται και ο παράγοντας κακή τοποθέτηση. Εάν τώρα είναι τόσο πιο αδύναμο το Sachs και αν το δικό μου έχει παραπάνω ροπή από τα συνηθισμένα και για αυτό κλατάρει τότε τι να πώ, όσκαρ γκαντεμιάς. Αλλά και πάλι να κλατάρει τόσο γρήγορα? Μετά από 2000 χλμ χωρίς να είμαι και κανένας κάφτης?

 

Απο τη στιγμη που εισαι ενα +70% σε ροπη δεν μπορεις να εχεις απαιτησεις απο το μαμα δισκοπλατο να αντεξει δυστυχως.  

 

Μπορει το luk που ειχε απο μαμα να ηταν καλυτερο, μπορει να αλλαξαν οι παρτιδες, να αλλαξαν οι κωδικοι, να αλλαξαν το οργανικο υλικο του δισκου... 1002 μπορει απο την 1η τοποθετηση.

 

Το μονο λαθος που μπορει να εχει γινει ειναι να μην εχουν σφιχτει με την καταλληλη δυναμη οι βιδες του πλατο, πραγμα δυσκολο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

νομιζα ότι εξαρχής το συνεργείο σου είχε βάλει performance αλλά απ ότι κατάλαβα Όχι...
Κάνε ότι σου λέει ο Χρήστος πιο πάνω βάλε sachs performance θα έχεις πολύ πιο σκληρό πετάλι με την αποσυμπλεξη Επίσης ψηλά...Αλλά θα κάνεις πολύ καιρό να τον αλλάξεις...
Η άλλη σου εναλλακτική είναι να ξαναβάλεις πάνω τον μαμα δίσκο αλλά να ξέρεις ότι με κυρίως χαλαρή οδήγηση θα σε βγάλει Μαξ 20-30κ χιλιόμετρα...

Επίσης να συμπληρώσω ότι παίζει πολύ μεγάλο ρόλο η τοποθέτηση κ μαζί με δισκοπλατο να αλλαχτεί κ το τρομπακι του συμπλέκτη κάθε φορά που αλλάζει κ ο δίσκος...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτή τη λεπτομέρεια με το τρομπακι δεν την ήξερα.

Να φανταστώ ότι το σετ performance ταιριάζει με το μαμά βολάν?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Αυτή τη λεπτομέρεια με το τρομπακι δεν την ήξερα.
Να φανταστώ ότι το σετ performance ταιριάζει με το μαμά βολάν?
Ναι φυσικά...Μόνο αν έχεις αρκετά χιλιόμετρα ίσως να χρειαστεί κ αυτό αλλαγή...

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 ώρες πριν, Van.Leb είπε
5 ώρες πριν, knodalo είπε
Αυτή τη λεπτομέρεια με το τρομπακι δεν την ήξερα.
Να φανταστώ ότι το σετ performance ταιριάζει με το μαμά βολάν?

Ναι φυσικά...Μόνο αν έχεις αρκετά χιλιόμετρα ίσως να χρειαστεί κ αυτό αλλαγή...

 Έχει αλλάξει και βολάν από ότι λέει.

  Είχε θέμα και το βολάν και αλλάχτηκε ή λόγο προσφορας που βρήκες;

Edited by DionyshsQ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το βολάν το άλλαξα λόγω προσφοράς. Την πρώτη φορά που μου το άλλαξαν είδαν ότι είχε αρπάξει και αυτό αλλά λέω τουλάχιστον αυτήν την φορά αν βάλω performance μήπως το κρατήσω για να μην πάει ο κούκος αηδόνι. Την Παρασκευή θα μιλήσουμε με sachs και είμαι περίεργος τι θα μου πουν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα,

τελικά μπήκε στο αυτοκίνητο δίσκος πλατό sachs performance με μια επιπλέον διαφορά 330€ για τα ακριβότερα ανταλλακτικά. Το βολάν ευτυχώς δεν την είχε ακούσει ακόμα.

Προς τιμήν του συνεργείου δεν χρεώθηκε (για άλλη μια φορά) εργασία και προς τιμήν και της sachs δέχθηκαν την αλλαγή με διαφορά χρημάτων. Να σημειώσω ότι ήρθε ο γερμανός αρχιμηχανικός της sachs αυτοπροσώπως να διαπιστώσει ότι όλα είχαν τοποθετηθεί σωστά και να παραδεχθεί ότι η φθορά δεν είναι φυσιολογική.

Τελικά, όπως είπε και ο φίλος csaris, δεν μπορεί να διαχειριστεί το εργοστασιακού τύπου δίσκο-πλατό τόσο πολύ ροπή.

Το πεντάλ σκλήρυνε πολύ όπως και τα χέρια μου όταν έδινα τα εξτρά 330 αλλά τουλάχιστον θα έχω το κεφάλι μου ήσυχο.

Προς γνώση και συμμόρφωση λοιπόν....

 

  • Like 2
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.