Jump to content

19αρα ζαντα σε audi s3 8p sportback


Recommended Posts

καλημερα στην παρεα!!!!καλη χρονια σε ολους....

θελω να μου πειτε για 19αρα ζαντα (ξερω πως οι δρομοι μας ειναι χαλια)το προβλημα μου ειναι λιγο για το τι επιλογες με offset και το πλατος της ζαντας μην εχω καποιο προβλημα στην παραγγελεια-τοποθετηση.

λοιπον η ζαντα που φοραω τωρα ειναι 18χ8 με et50 offset και 10χιλιοστα αποστατη και εχει μια αποσταση η δαγκανα 3 χιλιοστα απο την ακτινα της ζαντας.

Η νεα ζαντα που με ενδοιαφερει σε 19inch σε τι offset μπορω να την παρω ωστε να αφαιρεσω τελειως τους αποστατες και σε τι πλατος 8.0 η 8.5 να μην βρισκει και στα φτερα μολις στριβω....

μερικα χαρακτηριστικα

 

η ζαντα ειναι αυτη 

 

BA73EA77-CF04-4149-92A7-11044203F4BE.jpeg

9DA88FC3-9B02-476F-A3F1-C35ECDCABC25.jpeg

5174ADC6-66D6-47BB-B70D-84B23B0B3593.jpeg

Edited by xristoforosQ
Link to comment
Share on other sites

Κανενα προβλημα δεν θα εχεις με τις 19αρες. Φορουσα για χρονια 19αρες με ρυθμιζομενη αναρτηση σε Α3 και S3 που ειχα, χωρις θεματα στην ανεση η στραβωματα κτλ. Το οτι θα πρεπει να οδηγεις προσεκτικοτερα ομως αυτο ειναι σιγουρο.

Πλεον εδω και 2 χρονια σε Α4-Α5 Β8 χρησιμοποιω 20αρες επισης χωρις προβλημα αλλα προσεχω αρκετα.

 

Στο ερωτημα σου τωρα για την ζαντα οντας πρωην κατοχος μπορεις να πας σε :  8.5Χ19 ή 9Χ19  και  ΕΤ απο 40 έως 45, cent 57,1. Μην βγεις πιο εξω γιατι μετα θα "βρίσκει " το λαστιχο στους θολους.

 

Οτι αλλο θελεις εδω ειμαστε.....

Edited by Fkon
Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω φιλαρακο ουτος η αλλος ειμαι προσεκτικος και με την 18αρα επειδη μου εκανε κλικ η συγκεκριμενη πιστευω θα ταιριαζει και στο αμαξι πολυ!!!!

 

αυτα που μου λες πανω χωρις αποστατες ετσι;

δν θα τους ξαναχρειαστω....

Edited by xristoforosQ
Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Fkon said:

Κανενα προβλημα με τις δεν θα εχεις με τις 19αρες. Φορουσα για χρονια 19αρες με ρυθμιζομενη αναρτηση σε Α3 και S3 που ειχα, χωρις θεματα στην ανεση η στραβωματα κτλ. Το οτι θα πρεπει να οδηγεις προσεκτικοτερα ομως αυτο ειναι σιγουρο.

Πλεον εδω και 2 χρονια σε Α4-Α5 Β8 χρησιμοποιω 20αρες επισης χωρις προβλημα αλλα προσεχω αρκετα.

 

Στο ερωτημα σου τωρα για την ζαντα οντας πρωην κατοχος μπορεις να πας σε :  8.5Χ19 ή 9Χ19  και  ΕΤ απο 40 έως 45, cent 57,1. Μην βγεις πιο εξω γιατι μετα θα "βρίσκει " το λαστιχο στους θολους.

 

Οτι αλλο θελεις εδω ειμαστε.....

χωρίς θέματα στην άνεση? με τι λάστιχο? 78mm πλαϊνό?

Το λέω γιατί εγώ ήδη φοράω 225/40/18 με pss10 και η άνεση είναι πραγματικά οριακή θα έλεγα ειδικά για μέσα στην πόλη.

 

Σε επαρχιακό δρομό που δεν έχει τόσες λακούβες ίσως να είναι καλύτερα τα πράγματα.... Τι να πω? Εξαρτάται και πως οδηγεί ο καθένας...

 

@xristoforosq

αν πουλήσεις τις εργοστασιακές, πες το μου. Με ενδιαφέρουν.

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι με 19αρες τωρα στο s3 (8.5j et47) αλλα και σχεδον σε ολα τα αυτοκινητα που ειχα... 

 

Στο θεμα ανεσης συγκεκριμενα στο s3 δεν καταλαβα διαφορα στη μεταβαση σε 19αρες απο τις μαμα 18αρες.

 

Το maximum που μπορεις να πας στα Α3/S3 8p ειναι 8.5 παχος και 45 offset.

 

Εχω φορεσει ζαντα 8.5αρα και με 44 offset και δεν ειχα κανενα θεμα, ουτε στο 43 που κοιτας θα χεις. Τη συγκεκριμενη ζαντα την κοιταγα και γω γτ ηταν σε καλη τιμη αλλα στο ασημι που την ηθελα δεν υπηρχε στοκ τοτε.

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Kavouras said:

χωρίς θέματα στην άνεση? με τι λάστιχο? 78mm πλαϊνό?

Το λέω γιατί εγώ ήδη φοράω 225/40/18 με pss10 και η άνεση είναι πραγματικά οριακή θα έλεγα ειδικά για μέσα στην πόλη.

 

Σε επαρχιακό δρομό που δεν έχει τόσες λακούβες ίσως να είναι καλύτερα τα πράγματα.... Τι να πω? Εξαρτάται και πως οδηγεί ο καθένας...

 

@xristoforosq

αν πουλήσεις τις εργοστασιακές, πες το μου. Με ενδιαφέρουν.

 

γιωργο bbs ch φοραω+προσθηκες....

 

 

 

ολο αυτο γινετε να μην βρισκει στον θολο και η δαγκανα πανω στην ζαντα

Edited by xristoforosQ
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Kavouras said:

χωρίς θέματα στην άνεση? με τι λάστιχο? 78mm πλαϊνό?

Το λέω γιατί εγώ ήδη φοράω 225/40/18 με pss10 και η άνεση είναι πραγματικά οριακή θα έλεγα ειδικά για μέσα στην πόλη.

 

Σε επαρχιακό δρομό που δεν έχει τόσες λακούβες ίσως να είναι καλύτερα τα πράγματα.... Τι να πω? Εξαρτάται και πως οδηγεί ο καθένας...

 

@xristoforosq

αν πουλήσεις τις εργοστασιακές, πες το μου. Με ενδιαφέρουν.

 

Kανενα απολυτως προβλημα στην ανεση φιλε μου..... εκτος αν εισαι τοσο πολυ ευαισθητος...χαχαχαχαχαχχα

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, xristoforosQ said:

ευχαριστω φιλαρακο ουτος η αλλος ειμαι προσεκτικος και με την 18αρα επειδη μου εκανε κλικ η συγκεκριμενη πιστευω θα ταιριαζει και στο αμαξι πολυ!!!!

 

αυτα που μου λες πανω χωρις αποστατες ετσι;

δν θα τους ξαναχρειαστω....

 

αποστατες ΤΕΛΟΟΟΟΣ!!

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Fkon said:

 

Kανενα απολυτως προβλημα στην ανεση φιλε μου..... εκτος αν εισαι τοσο πολυ ευαισθητος...χαχαχαχαχαχχα

Απαντώντας σοβαρά, ίσως και απλά να.....γέρασα. Δεν ξέρω τι να σου πω...

 

Γενικά μετά από αρκετή αναζήτηση της χρυσής τομής, οτιδήποτε λάστιχο με πλαϊνό κάτω από 100mm θυσιάζει άνεση κατά τη γνώμη μου.

Τώρα το ότι εγώ το ανέχομαι και εσύ δεν το ανέχεσαι (ή το ανάποδο) είναι πιο υποκειμενικό.

 

 

ΥΓ: Προσωπικά δε θα πρότεινα σε κανέναν και με τίποτα να βάλει 19άρα στο πλαίσιο του Α3 που έχει γονατα μακ φέρσον μπροστά... (Το Α4 έχει διπλά ψαλίδια εμπρός, καμία σχέση με το σύστημα του Α3). Έχω δει και 20άρα σε 8Ρ πλαίσιο και ο άλλος έσκιζε τα ρούχα του να με πείσει ότι δεν θυσίασε άνεση.... τι να σου πω? Έχω αρχίσει να νιώθω παππούς από τα 36 μάλλον....

 

Edited by Kavouras
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Kavouras said:

Απαντώντας σοβαρά, ίσως και απλά να.....γέρασα. Δεν ξέρω τι να σου πω...

 

.....Τώρα το ότι εγώ το ανέχομαι και εσύ δεν το ανέχεσαι (ή το ανάποδο) είναι πιο υποκειμενικό.

 

 

Περα απο την πλακα.... καποια πραγματα ειναι και θεμα ηλικιας και γουστου και τρελας και και και!!

Εγω χρονια τωρα βαζω μονο 19αρια και την τελευταια 2ετια μονο 20αρια (Α4-Α5 πατωμα παντα).

Συνδυάζω ομως αυτες τις διαστασεις με coilover sport μεν, αλλα πιο soft φιλοσοφιας, ετσι ωστε να μην περναει στον επιβατη η καθε ανωμαλια του δρομου.  Με τον τροπο αυτο εχω καταφερει να εχω και τα 2, ανεση και μεγαλη διασταση.

Στην προκειμενη περιπτωση η αναρτηση σου αν και πολυ καλη......δεν κανει........

Edited by Fkon
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

και γω αυτην αποψη εχω δν νομιζω οτι ειναι κακη επιλογη η 19αρα.......

και με 225-35-19 και pzero τα pz4 με το νυχακι που εχει πιστευω πως θα ειναι safe.....

 

 

 

απορω που πλεον τα καινουργια s3/cupra/golf R τα βγαζουν με 19αρες αυτοι δν θα εχουν θεμα;

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Fkon said:

 

Kανενα απολυτως προβλημα στην ανεση φιλε μου..... εκτος αν εισαι τοσο πολυ ευαισθητος...χαχαχαχαχαχχα

 

Eνταξει παιζει μεγαλο ρολο και η καροτσα... Το Α4 Β8 ειναι ανωτερο σε αναρτησεις, ποιοτητα, ηχομονωση, κυλιση απο το Α3 8p. 

 

Εχω κανει πολλες βολτες παντως με Μ3 Ε92 με 20αρες και πραγματικα ειχα παθει σοκ με την ανεση και την ποιοτητα κυλισης.... Ενταξει τι συγκρινω τωρα. ? 

 

Στην προκειμενη περιπτωση του Γιωργου @Kavouras η αναρτηση μπορει να μην βοηθαει στους καροδρομους που εχουμε.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, xristoforosQ said:

απορω που πλεον τα καινουργια s3/cupra/golf R τα βγαζουν με 19αρες αυτοι δν θα εχουν θεμα;

 

Τα εργοστασια απευθυνονται σε σοβαρες χωρες για να κανουν πωλησεις, οι οποιες εχουν και το αναλογο οδικο δικτυο.... Αν περιμεναν απο την Ελλαδα θα ειχαν κλεισει.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, csaris said:

Στην προκειμενη περιπτωση του Γιωργου @Kavouras η αναρτηση μπορει να μην βοηθαει στους καροδρομους που εχουμε.

 

Αυτο ανεφερα και εγω παραπανω. Η pss10 σε θεματα ανεσης δεν κανει.......

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, xristoforosQ said:

και γω αυτην αποψη εχω δν νομιζω οτι ειναι κακη επιλογη η 19αρα.......

και με 225-35-19 και pzero τα pz4 με το νυχακι που εχει πιστευω πως θα ειναι safe.....

 

 

 

απορω που πλεον τα καινουργια s3/cupra/golf R τα βγαζουν με 19αρες αυτοι δν θα εχουν θεμα;

 

ελα ρε συ, τι θεμα να εχουν?

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, xristoforosQ said:

λογο του χαμηλου προφιλ μην βρισκει η ζαντα αλλα ενταξει αμα εισαι προσεκτικος ολα καλα....

 

Αν εννοεις σε παρκαρισμα εννοειται βαζεις καθρεφτη κατω και παρκαρεις αλλιως θα φυγουν κομματια.

 

Στην οδηγηση εννοειται θα εισαι πιο προσεκτικος και παντα θα κοιτας τον αερα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Fkon said:

 

Αυτο ανεφερα και εγω παραπανω. Η pss10 σε θεματα ανεσης δεν κανει.......

Ισχύει αυτό που λες αλλά εξαρτάται πως αγοράστηκε.

Επέτρεψέ μου να δικαιολογηθώ (Χωρίς να υπάρχει ίσως λόγος). Κοίτα.... όταν την έβαλα (το 2012) είχα άλλες απαιτήσεις από το αμάξι. Επίσης οδηγούσα ειλικρινά και πολύ πιο επιθετικά από ό,τι οδηγώ σήμερα. Τότε λοιπόν την είχα στο "3" μπρος-πίσω (πιο μαλακό 1, πιο σκληρό 10, ανάποδα από την PSS9). Τότε το μόνο που είχε σημασία ήταν (και ακόμα είναι απλά δεν υπάρχει απαραίτητος χρόνος για να βρεις αυτό το "τσικ" που ψάχνεις για να βελτιωθείς) πόσο γρήγορα μπορείς να πας σούνιο. 

Για μένα άλλωστε πάντα η ευθεία είναι βαρετή. Πλάκα έχει στα πρώτα 10 πατήματα που θα κάνεις φουλ γκάζι. Μετά το συνηθίζεις. Αυτό ήταν. Η στροφή έχει άλλη μαγεία (πες με ρομαντικό, ή ακόμα και κόλλημένο. τους δέχομαι τους χαρακτηρισμούς).

 

Όμως ο χρόνος είναι ανελέητος δυστυχώς. Τα χρόνια της "επίθεσης"(??) πέρασαν είτε το θέλω είτε όχι.

Πλέον κάνω πολλά km και μάλιστα "αναγκαστικά" πλέον με το Α3* για να πάω από το Α στο Β χωρίς να μπορώ να ευχαριστηθώ το στήσιμο του οχήματος (που για μένα για την καρότσα του Α3 δεν ξέρω αν πάει άλλο χωρίς να κάνεις απαράδεκτες υπερβολές). Παρότι την έχω μαλακώσει (3 εμπρός, 1 πίσω) παραμένει σφιχτή ανάρτηση. Όταν τρέχεις καταλαβαίνεις γιατί είναι έτσι σκληρή, αλλά από την άλλη τα προσωπικά μου γούστα δεν αντέχουν την 19άρα.

 

Σκεπτόμενος όμως ότι πρόσφατα μπήκα πάλι σε αμάξι S3 με 19άρες με ανάρτηση bistein μαύρα και διάβαζε τις λακούβες/ανωμαλίες χειρότερα από το Α3 μου (που δεν το λές επιτομή της άνεσης ούτε σε όνειρο :P ), διάβασα για 19άρα πάλι και είπα να πω την (ίσως μη-αγαπητή*) γνώμη μου.

 

 

 

 

*παλιά είχα και εταιρικό αμάξι για πολλές μετακινήσεις και πιο πριν πήγαινα με το τραμ στη δουλειά, οπότε το α3 το έπαιρνα μόνο όταν πραγματικά ηθελα να οδηγήσω είτε σπορ είτε όχι.

**με την έννοια περισσότερο ότι δεν θα πω "ναι βάλτη, θα είναι τούμπανο", αλλά θα το εξορθολογήσω περισσότερο από όσο πρέπει.

Edited by Kavouras
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Kavouras said:

Ισχύει αυτό που λες αλλά εξαρτάται πως αγοράστηκε.

 

Σκεπτόμενος όμως ότι πρόσφατα μπήκα πάλι σε αμάξι S3 με 19άρες με ανάρτηση bistein μαύρα και διάβαζε τις λακούβες/ανωμαλίες χειρότερα από το Α3 μου (που δεν το λές επιτομή της άνεσης ούτε σε όνειρο :P ), διάβασα για 19άρα πάλι και είπα να πω την (ίσως μη-αγαπητή*) γνώμη μου.

 

Σωστα το θετεις.....

αν και κατα τη δικη μου παντα γνωμη, το θεμα Σουνιου και στροφων λυνεται μονο με την 4κινηση και οχι με την οποιαδηποτε σφιχτη αναρτηση.

Απο το 2007 εχω να οδηγησω μπροστα κινηση και οσο με παιρνει οικονομικα δεν προκειται να το αλλαξω. Αυτο το λεω γιατι η 4κινηση δινει τη δυνατότητα χρησης πιο confortable coilover,  συνδυαζοντας τις extreme οδηγικες απαιτησεις (στροφιλικια, πιστα) με το extreme look (βλ. ζαντολαστιχα 19-20-21").

 

Edited by Fkon
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Σωστα το θετεις.....
αν και κατα τη δικη μου παντα γνωμη, το θεμα Σουνιου και στροφων λυνεται μονο με την 4κινηση και οχι με την οποιαδηποτε σφιχτη αναρτηση.
Απο το 2007 εχω να οδηγησω μπροστα κινηση και οσο με παιρνει οικονομικα δεν προκειται να το αλλαξω. Αυτο το λεω γιατι η 4κινηση δινει τη δυνατότητα χρησης πιο confortable coilovers,  συνδυαζοντας τις extreme οδηγικες απαιτησεις (στροφιλικια, πιστα) με το extreme look (βλ. ζαντολαστιχα 19-20-21").
 
Θα συμφωνήσω με τον προλαλήσασα Fkon.

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 1/21/2020 at 2:16 PM, Fkon said:

Σωστα το θετεις.....

αν και κατα τη δικη μου παντα γνωμη, το θεμα Σουνιου και στροφων λυνεται μονο με την 4κινηση και οχι με την οποιαδηποτε σφιχτη αναρτηση.

Απο το 2007 εχω να οδηγησω μπροστα κινηση και οσο με παιρνει οικονομικα δεν προκειται να το αλλαξω. Αυτο το λεω γιατι η 4κινηση δινει τη δυνατότητα χρησης πιο confortable coilover,  συνδυαζοντας τις extreme οδηγικες απαιτησεις (στροφιλικια, πιστα) με το extreme look (βλ. ζαντολαστιχα 19-20-21").

 

αν θες το bold το συζητάμε από κοντά αν και το ένα δεν αντικαθιστά το άλλο (δυστυχώς ή ευτυχώς).

Κατά τα λοιπά, είπα τη γνώμη μου. over and out . Μην κουράζω :)

 

ΥΓ: το Α4 και άνω έχουν διπλά ψαλίδια και έχουν τελείως διαφορετική συμπεριφορά από τα Α3 (γιατί και τα S3, Α3 είναι σε πάτωμα). Επίσης από το Β8 και μετά φοράνε και πιο μεγάλη ρόδα (λάστιχο+ζάντα) οπότε σε παίρνει για extreme επιλογές.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Kavouras said:

αν θες το bold το συζητάμε από κοντά αν και το ένα δεν αντικαθιστά το άλλο (δυστυχώς ή ευτυχώς).

Κατά τα λοιπά, είπα τη γνώμη μου. over and out . Μην κουράζω :)

 

ΥΓ: το Α4 και άνω έχουν διπλά ψαλίδια και έχουν τελείως διαφορετική συμπεριφορά από τα Α3 (γιατί και τα S3, Α3 είναι σε πάτωμα). Επίσης από το Β8 και μετά φοράνε και πιο μεγάλη ρόδα (λάστιχο+ζάντα) οπότε σε παίρνει για extreme επιλογές.

Mετα απο δυο Α3 8p στη κατοχη μου: το ενα 3dr  2.0TFSI 2WD,  το αλλο 5dr 2.0TFSI Quatrro  και  ενα S3 8p 5dr, δεν εχω εστω και την παραμικρη αμφιβολια για το τι μπορει να κανει αυτο το σκαρι στο δρομο φιλε μου και δη στις στροφες.  Δεν εχω καμια δευτερη σκεψη πιστεψε με......

 

Edited by Fkon
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 1/20/2020 at 6:44 PM, xristoforosQ said:

και γω αυτην αποψη εχω δν νομιζω οτι ειναι κακη επιλογη η 19αρα.......

και με 225-35-19 και pzero τα pz4 με το νυχακι που εχει πιστευω πως θα ειναι safe.....

 

 

 

απορω που πλεον τα καινουργια s3/cupra/golf R τα βγαζουν με 19αρες αυτοι δν θα εχουν θεμα;

 

Πιό σωστή διάσταση είναι η 235/35 που φοράνε και τα καινούργια.

 

Τα καινούργια έχουν και επιλογές προφίλ οδήγησης που περιλαμβάνουν αλλαγές στη σκληρότητα της ανάρτησης, σε τέτοιο βαθμό που στην επιλογή comfort πρέπει να πέσεις σε κρατήρα για να κουνηθείς. Στην πιό σκληρή ρύθμιση αλλάζει το πράγμα, αλλά και πάλι είναι πιό άνετη από μία aftermarket coilover για προγενέστερα μοντέλα. Και όχι μόνο δεν υστερούν σε κρατήματα έναντι μιας σκληρότερης aftermarket, υπερτερούν και εκεί. Άσε που οι καθρέπτες αυτόματα στρίβουν προς τα κάτω όταν βάζεις όπισθεν και οι ρόδες φαίνονται πεντακάθαρα ώστε να μην τις γδάρεις στο πεζοδρόμιο. Όχι πως δεν μπορείς να τους στρίψεις με το κουμπί, αλλά αν το αμάξι διαθέτει αυτόματη ρύθμιση δεν θα ξεχαστείς ποτέ. Δεν είμαι σίγουρος ότι κάθε φορά θα θυμάσαι να τους στρίβεις, και δεν θα πεις ποτέ έλα μωρέ το χω.

 

Μία φορά να οδηγήσεις ένα από αυτά θα καταλάβεις τι σου λέω. Άλλη δεκαετία, άλλη τεχνολογία.

 

Πάντως όπως προανέφερα θα είσαι καλύτερα με 235/35. Αν δε, βρίσκεις στα φτερά/θόλους ενώ είσαι χαμηλωμένος και δεν θες να το σηκώσεις, υπάρχει λύση, που φαντάζομαι την ξέρεις.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

update οι ζαντες πλεον ειναι διαθεσιμες μου τις στειλανε προχθες.....αναμενω για πιθανη ημερομηνια 9/3 με ups μεταφορικη,αψογος πωλητης....αμεση επικοινωνια τον προτεινω....

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 2/29/2020 at 8:00 AM, xristoforosQ said:

update οι ζαντες πλεον ειναι διαθεσιμες μου τις στειλανε προχθες.....αναμενω για πιθανη ημερομηνια 9/3 με ups μεταφορικη,αψογος πωλητης....αμεση επικοινωνια τον προτεινω....

 

ηρθαν σημερα απλα ομορφηηηηη!!!!

 

B19021E6-A17D-4B1F-B127-12B4EFB7DEE5.jpeg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.