Jump to content

19αρα ζαντα σε audi s3 8p sportback


Recommended Posts

τελικα ειχατε δικιο αποστατες τελος.....

εκανα μια δοκιμη για συγουρια ολα καλα!!!!

95-A7-CE55-BBD4-4-DDB-88-D3-0-C1-D8-DD45

4-ABE4455-0056-4860-9-FD2-786-E5-C8920-B

 

 

τωρα με τα λαστιχα σε τι νουμερο παω 235/35 η 225/35???

το σωστο ειναι το 235/35 λεω μηπως το εχει δοκιμασει κανενας με 19αρα

Edited by xristoforosQ
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τελεια εκατσε!! Το μονο που σου μενει ειναι να πας να παρεις 20 καπακια μαυρα για τα μπουλονια, κωδικος 321601173Α 01C.

 

Tι λαστιχο εβαλες τελικα, 225 ή 235?

 

Επισης αερα θα ελεγχεις αρκετα συχνα.... Σε s3 2πορτο με 19ρες βαζω 39 μπροστα, 32 πισω.

Link to comment
Share on other sites

thanks και το ειχα σαν ιδεα....

απο λαστιχο toyo proxes tr1 225/35-19 και απ οτι ειδα με παιρνει για 235/35-19

 

παντως ειναι απο τις ποιο ωραιες ζαντες που εχω δει στο εμποριο ποιοτητα για σχεση με την τιμη της εχω δει και ultraleggera αλλα αυτη μου αρεσε ποιο πολυ.....

Link to comment
Share on other sites

On 3/18/2020 at 3:24 PM, csaris said:

Τελεια εκατσε!! Το μονο που σου μενει ειναι να πας να παρεις 20 καπακια μαυρα για τα μπουλονια, κωδικος 321601173Α 01C.

 

Tι λαστιχο εβαλες τελικα, 225 ή 235?

 

Επισης αερα θα ελεγχεις αρκετα συχνα.... Σε s3 2πορτο με 19ρες βαζω 39 μπροστα, 32 πισω.

σε 5θυρο ποσο αερα χρειαζεται 39μπροστα 37 πισω

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, xristoforosQ said:

σε 5θυρο ποσο αερα χρειαζεται 39μπροστα 37 πισω

 

Κανονικα 39/30 λεει, απλα εγω βαζω 39/32 για να ειμαι πιο safe.

 

Στο s3 sportback νομιζω θελει 39/35.

20171010_110349-1195x2124.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Καλησπερα φιλε @xristoforosQ !Επειδη ενδιαφερομαι εδω και καιρο για την ιδια ζαντα , τελικα τι διασταση εβαλες (για 19αρα εννοειται ενδιαφερομαι και εγω) και απο ποιον την παρηγγειλες ; Ευχαριστω
ps: Κουκλα ειναι

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 6/23/2020 at 1:25 PM, tasosblack said:

Καλησπερα φιλε @xristoforosQ !Επειδη ενδιαφερομαι εδω και καιρο για την ιδια ζαντα , τελικα τι διασταση εβαλες (για 19αρα εννοειται ενδιαφερομαι και εγω) και απο ποιον την παρηγγειλες ; Ευχαριστω
ps: Κουκλα ειναι

ευχαριστώ φίλος από διάσταση έβαλα 225/35-19 αλλά με 235/35-19 δν νομίζω να έχει θέμα ... η επόμενη αλλαγή θα είναι με 235 διάσταση πάντως η ζάντα είναι πολύ όμορφη!!!! 

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι το προφίλ αυτό είναι πολύ χαμηλό με 225 λάστιχο και μπορεί να έχεις θέμα σε λακκούβες τόσο το λάστιχο όσο και στη ζάντα.

 

Άποψή μου μου είναι να έχεις αρκετή πίεση και μπροστά και πίσω  τουλάχιστον 40 με 42 και μπρος όσο και πίσω.

 

Κατά τα άλλα καλορίζικες και καλά χιλιόμετρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 3 weeks later...
Στις 17/2/2022 στις 12:03 ΜΜ, Van.Leb είπε

Αυτο ειναι το πιο safe offset για την 8p πλατφορμα...

Με ενδιαφέρει η συγκεκριμένη ζάντα σε 19αρα , υπάρχει σε δυο εκδόσεις σε 19χ8 ΕΤ48 και 19χ8,5 με ΕΤ 45 είμαι ήδη 3,5mm χαμηλός και φοβάμαι ότι με το ΕΤ45 και 235 λάστιχο πιθανότατα να βρίσκει στο θολό, απ’οτι έχω διαβάσει και σε ξένα φόρουμ ήταν κομπλέ με το 45αρι  

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν έχεις μεγαλύτερες δαγκάνες η δεν έχεις σκοπό να βάλεις μεγαλύτερες η 19 χ8 με ετ 48 μπαίνουν άφοβα...Αλλά πιστεύω ότι κ με 19 χ8.5 ετ 45 δεν θα έχεις πρόβλημα με το χαμηλωμα...

 

235 λάστιχο γιατι;;

 

 

Link to comment
Share on other sites

4 λεπτά πριν, Van.Leb είπε

Αν δεν έχεις μεγαλύτερες δαγκάνες η δεν έχεις σκοπό να βάλεις μεγαλύτερες η 19 χ8 με ετ 48 μπαίνουν άφοβα...Αλλά πιστεύω ότι κ με 19 χ8.5 ετ 45 δεν θα έχεις πρόβλημα με το χαμηλωμα...

 

235 λάστιχο γιατι;;

 

 

Έχω σκοπό να βάλω τα φρένα από το rs3 8v γιατί πρέπει έτσι κ αλλιώς να κάνω σέρβις τα φρένα σε λίγο καιρό. Γ’αυτο είμαι λίγο σκεπτικός πιο offsets ταιριάζει καλύτερα  
 

235 λάστιχο θέλω να βάλω

εαν βάλω την 19χ8,5 

Link to comment
Share on other sites

Έχω σκοπό να βάλω τα φρένα από το rs3 8v γιατί πρέπει έτσι κ αλλιώς να κάνω σέρβις τα φρένα σε λίγο καιρό. Γ’αυτο είμαι λίγο σκεπτικός πιο offsets ταιριάζει καλύτερα  
 
235 λάστιχο θέλω να βάλω
εαν βάλω την 19χ8,5 
Τότε αναγκαστικά θα πας σε 19 Χ 8,5 με et 45 η 44 απλά θα μπορούσες να βάλεις το 225 σαν λάστιχο όπου θα έχεις στρετς τόσο όσο να είναι πρακτικό κ οχι τόσο επικίνδυνο...

Στο λέω αυτό γτ κ το μέγεθος του ελαστικού παίζει έναν μικρό ρόλο στο αν βρίσκει η Όχι...
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Aristotelis S3 said:

Έχω σκοπό να βάλω τα φρένα από το rs3 8v γιατί πρέπει έτσι κ αλλιώς να κάνω σέρβις τα φρένα σε λίγο καιρό. Γ’αυτο είμαι λίγο σκεπτικός πιο offsets ταιριάζει καλύτερα  
 

235 λάστιχο θέλω να βάλω

εαν βάλω την 19χ8,5 

 

Ωραια ζαντα και πολυ ελαφρια. Με ψηνει να τη βαλω και να πεταξω τα σκουπιδια τις oz που εχω.

 

Η ζαντα βγαινει σε 8.5χ19 ετ43, οχι ετ45. Εισαι οριακα να ξερεις απο οφσετ και με 235 λαστιχο θα βρισκεις 100%, ειδικα στις βιδες που ειναι μπρος-πισω στους θολους. Δεν υπαρχει κανενας λογος για 235, ειναι λαθος πελμα. 

 

Θα δεις πολυ μεγαλη διαφορα σε σχεση με τις εργοστασιακες στην οδικη συμπεριφορα του αυτ/του σου απο το μειωμενο βαρος. 

 

Βεβαια δεν ξερω το κατα ποσο θα σε οφελησουν να rs3 8v φρενα που ζυγιζουν καμια 20αρια+ κιλα ανετα, περα απο το οπτικο κομματι, δεν ξερω...

Κανονικα πρεπει να πας σε φρενα ttrs 8s γιατι οι δισκοι του rs3 εχουν αλλο οφσετ και δεν μπαινουν σε αλλα αμαξια οπως golf, s3, cupra κτλ. Ψαξτο.

Επισης δεν ειμαι σιγουρος αν θα τα παιρνει η ζαντα χωρις αποστατες...

 

 

Link to comment
Share on other sites

 
Ωραια ζαντα και πολυ ελαφρια. Με ψηνει να τη βαλω και να πεταξω τα σκουπιδια τις oz που εχω.
 
Η ζαντα βγαινει σε 8.5χ19 ετ43, οχι ετ45. Εισαι οριακα να ξερεις απο οφσετ και με 235 λαστιχο θα βρισκεις 100%, ειδικα στις βιδες που ειναι μπρος-πισω στους θολους. Δεν υπαρχει κανενας λογος για 235, ειναι λαθος πελμα. 
 
Θα δεις πολυ μεγαλη διαφορα σε σχεση με τις εργοστασιακες στην οδικη συμπεριφορα του αυτ/του σου απο το μειωμενο βαρος. 
 
Βεβαια δεν ξερω το κατα ποσο θα σε οφελησουν να rs3 8v φρενα που ζυγιζουν καμια 20αρια+ κιλα ανετα, περα απο το οπτικο κομματι, δεν ξερω...
Κανονικα πρεπει να πας σε φρενα ttrs 8s γιατι οι δισκοι του rs3 εχουν αλλο οφσετ και δεν μπαινουν σε αλλα αμαξια οπως golf, s3, cupra κτλ. Ψαξτο.
Επισης δεν ειμαι σιγουρος αν θα τα παιρνει η ζαντα χωρις αποστατες...
 
 
Μόνο ΟΖ φίλε...
Ιταλική ποιότητα σε όλο της το μεγαλείο...
ΟΖ racing ΤΗΝ ξέρουν και οι πέτρες...
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Van.Leb said:

Μόνο ΟΖ φίλε...
Ιταλική ποιότητα σε όλο της το μεγαλείο...
ΟΖ racing ΤΗΝ ξέρουν και οι πέτρες...

 

Λογικό όταν σε ότι motorsport υπάρχει οι ζάντες είναι oz. To τι σχεση έχουν οι αγωνιστικές με του εμπορίου, είναι ότι έχει η Φλώρινα με τη Φλωρεντία.

 

Εδώ δες χάλια:

-Motec mcr2 ultralight, 8.5x19 et43, 8.9kg, 1100€.

-Oz ultraleggera hlt (μόνο μαύρες, δεν υπάρχει κανένα άλλο χρώμα), 8.5x19, et47, 10.5kg, 2400€.

 

Και μη μιλήσω για την ποιότητα βαφής των μακαροναδων...

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, csaris είπε

 

Ωραια ζαντα και πολυ ελαφρια. Με ψηνει να τη βαλω και να πεταξω τα σκουπιδια τις oz που εχω.

 

Η ζαντα βγαινει σε 8.5χ19 ετ43, οχι ετ45. Εισαι οριακα να ξερεις απο οφσετ και με 235 λαστιχο θα βρισκεις 100%, ειδικα στις βιδες που ειναι μπρος-πισω στους θολους. Δεν υπαρχει κανενας λογος για 235, ειναι λαθος πελμα. 

 

Θα δεις πολυ μεγαλη διαφορα σε σχεση με τις εργοστασιακες στην οδικη συμπεριφορα του αυτ/του σου απο το μειωμενο βαρος. 

 

Βεβαια δεν ξερω το κατα ποσο θα σε οφελησουν να rs3 8v φρενα που ζυγιζουν καμια 20αρια+ κιλα ανετα, περα απο το οπτικο κομματι, δεν ξερω...

Κανονικα πρεπει να πας σε φρενα ttrs 8s γιατι οι δισκοι του rs3 εχουν αλλο οφσετ και δεν μπαινουν σε αλλα αμαξια οπως golf, s3, cupra κτλ. Ψαξτο.

Επισης δεν ειμαι σιγουρος αν θα τα παιρνει η ζαντα χωρις αποστατες...

 

 

Ναι είναι πολύ ωραία ζάντα και αρκετά ποιοτική, είναι ελαφριά όπως είπες και εσυ και η τιμή για 19αρα παρά πολύ καλή.

 

Εχεις δίκιο λάθος δικό μου του TT RS ήθελα να γράψω αλλά το μυαλό μου πήγε απευθείας στο rs3 😜😜. Κοιτά λόγο του ότι μένω στη Γερμανία είναι η πιο φθηνή λύση εργοστασιακή πάνω απ’ολα και ποιοτική και μη ξεχνάμε ότι είναι και 8πιστονα έτσι. Συν του ότι σαν εργοστασιακό ανταλλακτικό δεν χρειάζεται να το δηλώσω στο εδώ ΚΤΕΟ(TÜV) μέσα στην άδεια κυκλοφορίας. Τώρα για το αν χωράνε με 45αρι offsets δε νομίζω να υπάρχει πρόβλημα γιατί το rs3 σε 19αρα βγάζει από 53 μέχρι 42 και το tt rs έχει 52  απο το εργοστάσιο 

 

 Στην εδώ αγορά υπάρχει και με 45αρι offsets 19 x8,5 5/112 και 19x8 με 48offset,  έχω μιλήσει κατευθείαν με την εταιρία γ αυτό το λέω.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.