Jump to content

300 HP και ο 1.8Τ BFB....


Recommended Posts

Θελω να εγκαταστισω το GT28RS elliminator kit που εχω στο νεο μου αμαξι. Προηγουμενος το ειχα εγκατεστημενο στον ΑΕΒ κινητιρα που ειχα, δεν ειχα ποτε κανενα προβλημα μαζι του... Ο ΑΕΒ εχει σφυριλατα πιστονια νομιζω, απο το εργοστασιο. Ο BFB αντεχει τους 350-300 HP που μπορει να βγαλει το κιτ? Το εξαταχυτο κιβωτιο που εχω αντεχει αυτη την δυναμη? Με προγραμμα τι γινετε (μενω κυπρο) ?Επισης τι Maf housing να παρω? Θελω ενα που να ειναι 3" αλλα δισκολευουμε να βρω απο S3 (ebay) .

Edited by The Dog
Link to comment
Share on other sites

Θελω να εγκαταστισω το GT28RS elliminator kit που εχω στο νεο μου αμαξι. Προηγουμενος το ειχα εγκατεστημενο στον ΑΕΒ κινητιρα που ειχα, δεν ειχα ποτε κανενα προβλημα μαζι του... Ο ΑΕΒ εχει σφυριλατα πιστονια νομιζω, απο το εργοστασιο. Ο BFB αντεχει τους 350-300 HP που μπορει να βγαλει το κιτ? Το εξαταχυτο κιβωτιο που εχω αντεχει αυτη την δυναμη? Με προγραμμα τι γινετε (μενω κυπρο) ?Επισης τι Maf housing να παρω? Θελω ενα που να ειναι 3" αλλα δισκολευουμε να βρω απο S3 (ebay) .

 

Το μοτερ σου αντεχει.. το σασμαν αντεχει.. το clutch και τα stopers πρεπει να αναβαθμισεις.

Για προγραμα ψαξε αρκετα και δοκιμασε πριν αγορασεις.

;)

Link to comment
Share on other sites

To eliminator είναι φανταστική λύση. Όλα θα αντέξουν μια χαρά, πρόσεξε το πρόγραμμα.

 

Η 28RS όπως και όλες οι σειρές της Garrett GT με τα ρουλεμάν, είναι αρκετά φτηνοτουρμπίνες στο θέμα κατασκευής του cartridge. Αν τη δουλέψεις στα 300-320 άλογα όπως λες, δε θα έχεις πρόβλημα ούτε σε 200.000. Αν πάς για 350+ (που μπορεί να τα βγάλει) θα τη λιώσεις σε ένα εξάμηνο και θα καίει λάδια.

Link to comment
Share on other sites

Οκ... Τοτε θα τα βαλω πανω...τρωει που τρωει ενα βιντεοφορο βενζινη....να το χαιρουμε τουλαχιστον.... Μονος μου θα τα βαλω (οταν βρω χρονο), περιμενετε DIY αθρο. Αρκει βεβαια να λισω το προβλημα με το προγραμμα....

Edited by The Dog
Link to comment
Share on other sites

Οκ... Τοτε θα τα βαλω πανω...τρωει που τρωει ενα βιντεοφορο βενζινη....να το χαιρουμε τουλαχιστον.... Μονος μου θα τα βαλω (οταν βρω χρονο), περιμενετε DIY αθρο. Αρκει βεβαια να λισω το προβλημα με το προγραμμα....

Φιλε,καλα αξιοπιστα τουρμπισματα.:new_thumright:

Link to comment
Share on other sites

To eliminator είναι φανταστική λύση. Όλα θα αντέξουν μια χαρά, πρόσεξε το πρόγραμμα.

 

Η 28RS όπως και όλες οι σειρές της Garrett GT με τα ρουλεμάν, είναι αρκετά φτηνοτουρμπίνες στο θέμα κατασκευής του cartridge. Αν τη δουλέψεις στα 300-320 άλογα όπως λες, δε θα έχεις πρόβλημα ούτε σε 200.000. Αν πάς για 350+ (που μπορεί να τα βγάλει) θα τη λιώσεις σε ένα εξάμηνο και θα καίει λάδια.

Φιλε εχω εναν γνωστο με GT30R(σκετο),σε GOLF και την φοραει 3χρονια,την εχει στην λιμα και δεν του καιει λαδια :unsure: .

Να του πω να την βγαλει?

Link to comment
Share on other sites

Αντέχει 300 άλογα!?!?!?!

Από 163?

Δλδ +80%

Κάθε πότε πρέπει να βάζεις το χέρι στην τσέπη για βλάβες?

Πόσα 300άρια έσπασαν?

 

Τρανο παραδειγμα τα αυτοκινητα των NOEL (420+) , toyotomi (350+) , ego_o_kostis (300+ αν θυμαμαι καλα) , tasosS3 (290+) κ.ο.κ που μηχανικα ειναι αστερια...τωρα στα περιφερειακα μονο ο Θεος ξερει ποτε και αν θα παραδωσουν πνευμα.Το συμπερασμα ειναι οτι αν γινει σοβαρη δουλεια και λαβεις ολα τα απαιραιτητα μετρα προφυλαξης (σφυρηλατα πιστονια , σωστα μπεκ , μεγαλη τουρμπινα , καλο προγραμμα , σωστη εξαγωγη , καλο fmic, ενισχυμενες φλατζες κτλπ) το αυτοκινητο μηχανικα δεν θα σε προδωσει σε αυτη την υποδυναμη...

Edited by dpan_a3
Link to comment
Share on other sites

Δεν μιλαμε για τον κινητηρα του S3 με τα σφυριλατα πιστονια αλλα για τον BFB. Ο ΑΕΒ (απο 1999) αντεχε μια χαρα τοση δυναμη. Ο BFB μπορει? Δεν συζητω ανοιγμα κινητηρα και αντικατασταση των πηρων-πιστονιων...Μιλω μονο για περιφεριακη βελτιωση (πιστονια-injectors-προγραμμα) ...Αν αλλαζα πιστονια δεν θα ανισιχουσα μιας και εχω δει τερατα με 1.8Τ κινητιρα.....

Link to comment
Share on other sites

Δεν μιλαμε για τον κινητηρα του S3 με τα σφυριλατα πιστονια αλλα για τον BFB. Ο ΑΕΒ (απο 1999) αντεχε μια χαρα τοση δυναμη. Ο BFB μπορει? Δεν συζητω ανοιγμα κινητηρα και αντικατασταση των πηρων-πιστονιων...Μιλω μονο για περιφεριακη βελτιωση (πιστονια-injectors-προγραμμα) ...Αν αλλαζα πιστονια δεν θα ανισιχουσα μιας και εχω δει τερατα με 1.8Τ κινητιρα.....

 

Εγω στη θεση σου θα εβαζα σφυρηλατα πιστονακια της Wiseco για να εχω το κεφαλι μου ησυχο.Ολα ειναι ρευστα και κανεις δεν μπορει να σου εγγυηθει οτι αυριο μεθαυριο με αυτο το σεταπ δεν θα προκυψει προβλημα... (προσωπικη μου γνωμη).

Edited by dpan_a3
Link to comment
Share on other sites

Εγω στη θεση σου θα εβαζα σφυρηλατα πιστονακια της Wiseco για να εχω το κεφαλι μου ησυχο.Ολα ειναι ρευστα και κανεις δεν μπορει να σου εγγυηθει οτι αυριο μεθαυριο με αυτο το σεταπ δεν θα προκυψει προβλημα... (προσωπικη μου γνωμη).

 

Δεν κάνει να ανοίγουμε μοτέρ για πλάκα...τζίζ!

 

Το μοτέρ σπάει από ΡΟΠΕΣ. Μη σηκώσεις ροπές στις μεσαίες και δε θα σπάσεις τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

αντεχει ανετα αυτην την ιπποδυναμη χωρις μπιελες και πιστονια, βεβαια αναλογα την χρηση που θα το κανεις, αν το ξεσκιζεις απο το πρωι μεχρι το βραδυ ουτε μαμα δεν θα αντεχε, με λογικη χρηση αντεχει μεχρι και 330-340ps. εγω σε κανα 2μηνο σκεφτομαι να βαλω GT28RS elliminator kit (το οποιο συμφερει και απο οικονομικης πλευρας)

μην ανοιγεις το μοτερ :new_thumright:

Link to comment
Share on other sites

Φιλε agelosa4... Ακριβος αυτο το κιτ εχω και εγω...Το ειχα εγκατεστιμενο στο Πασσατ μου και ειμαι υπερ-ευχαριστημενος απο το hardware (εγω το εβγαλα απο το παλιο αμαξι) .Το προγραμμα μονο θελει ποσοχη μιας και η mika tunning δεν εχει της καλυτερες κριτηκες ...(δεν εχει πολυ advance...αρα χαμηλοτερη ροπη..)...

Απο αυτα που καταλαβενω ειναι οτι το μοτερ αντεχει τους 300 ιππους...

Εχει κανενας κανενα link που να λεει της διαφορες τον κινητιρων 1.8Τ μεταξυ τους?

Link to comment
Share on other sites

Δεν κάνει να ανοίγουμε μοτέρ για πλάκα...τζίζ!

 

Το μοτέρ σπάει από ΡΟΠΕΣ. Μη σηκώσεις ροπές στις μεσαίες και δε θα σπάσεις τίποτα.

Σωστός ακούγεται ο συνονόματος, αν ενα μοτέρ ανοίξει δε θα είναι ποτέ το ίδιο με πριν.

Όμως εκτός από ροπές ζημιά κάνει και η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ.

Γι'αυτό είναι απαραίτητο να κατεβάσετε θερμοκρασίες του συμπιεσμένου αέρα και του θαλάμου καύσης με διάφορους τρόπους, π.χ.:

α) Μεγαλύτερο ιντερκούλερ

β) Όχι πολύ μεγάλες πιέσεις

γ) Ψυγείο λαδιού

κ.α.

Φίλε Κωστή νομίζω οτι καλό θα είναι να αλλάξεις ιντερκούλερ σε πρώτη φάση... ;)

 

Επίσης το θέμα πιέσεων έχει συζητηθεί και εδώ.

Όσο για το φίλο the dog μπορεί να δει τις διαφορές των AGU με τους άλλους εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Οι μπιελες που φορά ο BFB ειναι οι: 06A 198 401

και τα πιστονια τα: 06B 107 065N

 

Ιδια ακριβώς "εντοσθια" φορούν και οι εξής κινητηρες:

 

SEAT (ARY , AUQ)

VW (AUQ, AUM)

SKODA (ARX,AUM,AUQ)

 

Οποτε συγκρινοντας με βελτιώσεις που εχουν γινει στους παραπανω κινητηρες, μπορείς να εχεις μια ιδέα του τι αντοχή να περιμενεις.

 

ΠΙΣΤΟΝΙΑ

post-1-1157967942_thumb.jpg

 

ΜΠΙΕΛΕΣ

post-1-1157967953_thumb.jpg

Edited by Soki
Link to comment
Share on other sites

Σωστός ακούγεται ο συνονόματος, αν ενα μοτέρ ανοίξει δε θα είναι ποτέ το ίδιο με πριν.

Όμως εκτός από ροπές ζημιά κάνει και η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ.

Γι'αυτό είναι απαραίτητο να κατεβάσετε θερμοκρασίες του συμπιεσμένου αέρα και του θαλάμου καύσης με διάφορους τρόπους, π.χ.:

α) Μεγαλύτερο ιντερκούλερ

β) Όχι πολύ μεγάλες πιέσεις

γ) Ψυγείο λαδιού

κ.α.

Φίλε Κωστή νομίζω οτι καλό θα είναι να αλλάξεις ιντερκούλερ σε πρώτη φάση... ;)

 

Επίσης το θέμα πιέσεων έχει συζητηθεί και εδώ.

Όσο για το φίλο the dog μπορεί να δει τις διαφορές των AGU με τους άλλους εδώ.

 

 

Συνονόματε φίλε,

 

λοιπόν,

 

η θερμοκρασία καυσαερίων εξαγωγής, που πολύ σωστά είπες είναι ο Νο1 κίνδυνος για τα μοτέρ μας, δεν επηρεάζεται καθόλου από την θερμοκρασία αέρα εισαγωγής. Το intercooler δεν πρόκειται καθόλου να σε προστατέψει από το πρόβλημα αυτό. Το intercooler ψύχει αέρα από αέρα, ώστε η καύση στο θάλαμο να γίνει με μεγαλύτερη θερμοδυναμική απόδοση = περισσότερα άλογα. Συνεπώς, δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος να ρίξει τη θερμοκρασία στο πυρρόμετρό του, βάζοντας intercooler.

Link to comment
Share on other sites

Οι μπιελες που φορά ο BFB ειναι οι: 06A 198 401

και τα πιστονια τα: 06B 107 065N

 

Ιδια ακριβώς "εντοσθια" φορούν και οι εξής κινητηρες:

 

SEAT (ARY , AUQ)

VW (AUQ, AUM)

SKODA (ARX,AUM,AUQ)

 

Οποτε συγκρινοντας με βελτιώσεις που εχουν γινει στους παραπανω κινητηρες, μπορείς να εχεις μια ιδέα του τι αντοχή να περιμενεις.

 

ΠΙΣΤΟΝΙΑ

post-1-1157967942_thumb.jpg

 

ΜΠΙΕΛΕΣ

post-1-1157967953_thumb.jpg

 

 

Πολύ κατατοπιστικό το post σου μπορώ να πώ.

 

Αν έχεις το CD με τα part numbers για τους κωδικούς κινητήρα, (όπως το ETKA που έγινε συνδρομητικό ρε γμτ) θα μπορούσες να μας το γράψεις σε CD?

 

Εγώ ενδεικτικά, για όσους έβαλαν το kit μας έγραφα για τα σωθικά το εξής.

 

http://www.softlab.ece.ntua.gr/~klaskar/Au...Apaitiseisi.htm

Link to comment
Share on other sites

ΣΥΜΦΩΝΩ...ΓΙΑ ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΛΑΔΙΟΥ ΟΜΩΣ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ

 

Οι κινητήρες σπάνε από θερμοκρασία καύσης. Τί εννοώ και ποιός φταίει:

 

-Όσο πιο στεγνό το μίγμα, τόσο μεγαλύτερη η θερμοκρασία καύσης.

-Όσο μεγαλύτερη η πίεση υπερπλήρωσης, τόσο μεγαλύτερη η θερμοκρασία καύσης.

-Όσο μεγαλύτερη η συμπίεση, τόσο μεγαλύτερη η θερμοκρασία καύσης.

-Όσο μεγαλύτερο το αβανς, , τόσο μεγαλύτερη η θερμοκρασία καύσης.

-Όσο μεγαλύτερη η θερμοκρασία εισαγωγής, τόσο μεγαλύτερη η θερμοκρασία καύσης

-Όσο μεγαλύτερες οι στροφές της τουρμπίνας στην πίεση που θέλουμε να δουλέψουμε, τόσο μεγαλύτερη η θερμοκρασία του αέρα μετά τον συμπιεστή, τόσο μεγαλύτερη η θερμοκρασία καύσης.

 

Μην περιμένετε ότι ένα intercooler θα σώσει την κατάσταση, όσο μεγάλο και να είναι. Ούτε το ψυγείο λαδιού δεν έχει καμια σχέση με το αν θα ραγίσει το καπάκι ή όχι. Απλώς βοηθάει να κρυώνουν καλύτερα τα κινούμενα μέρη, ώστε να μην "λιώσουν" από την υπερθέρμανση.

 

Η λύση είναι να μπει ολοκληρωμένη μελέτη: τουρμπίνα, ιντερκούλερ, πρόγραμμα. Ειδικά το τελευταίο θέλει μεγάλη προσοχή.

Στο παραμικρό λάθος καπάκι/πολλαπλή/μαντέμι ραγίζουν.

 

Τί μου θυμίσατε τώρα... Έχω μια πολλαπλή 1.8Τ για Τ3/Τ4 (πάτημα Τ3) και external wastegate 38mm!

Tο ωραίο ξέρετε ποιό ειναι; Ότι οι φίλοι μας οι Αμερικάνοι φοράνε αυτό το setup κατευθείαν πάνω σε AGU χωρίς να αλλάξουν εντόσθια κλπ και δουλεύει τέλεια στα 400 άλογα! :P:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

OI AΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΜΕ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΥΜΦΩΝΟ..ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ...ΩΡΑΙΟΣ ΟΜΩΣ...ΤΟ ΧΕΙ ΨΑΞΕΙ ΚΑΛΑ...(Α ΡΕ ΠΟΥΤ@Ν@ ΑGU)XIXIXI

Edited by toyotomi
Link to comment
Share on other sites

Ναι,γι αυτο σπανε οι κινητηρες.λλα και για αλους λογους.

Η θερμοκρασια προκαλει λιωσιμο της ακιδας του μπουζιου εαν αυτο δεν πληρει καποια στανταρντς.

Σπαει η κομπρεσονα του πιστονιου εαν δεν εχει ηδη καψει φλαντζα,απο την πολλη πιεση σε μεγαλη τουρμπινα.

 

Μπορει να φυγει και ο πυρρος του πιστονοιυ και να τα διαλυσει ολα.

Οι μπιελες στα τετρακινητα υποφερουν στο γονατια που δεχονται απο το οβερμπουστ και απο τον συντονισμο στις ψηλες στροφες.

Η κατασταση για να σωθει πανω απο ενα οριο αλογων,θελει μεγαλο ιντερκουλερ,ψυγειο λαδιου,ψεκασμο νερου η αζωτο στο ιντερκουλερ και νερο μεσα στην εισαγωγη και το πιο βασικο απο ολα,συστημα αναθυμιασεων με βακιουμ για τον θαλαμο στροφαλου.Ολα αυτα βεβαια εαν υπαρχουν και σφυρηλατα,γιατι χωρις αυτα το αποτελεσμα ειναι γνωστο................

Link to comment
Share on other sites

Το ψυγειο λαδιου μπενει για να κρατιση το λαδι σε ενα φασμα θερμοκρασιας ουτοσοστε να διατηρει τις ειδιοτητες του ( λιπαντικες ειδιοτητες, διατηρηση φιλμ, αποφυγη δημιουργειας bubbles...).

Το ιντερκουλερ μιωνει την θερμοκρασια εισαγωγης του αερα (μιγματος) στην μηχανει. Αυτο βελτιονει την αντικρουστικη (νομιζω ετσι λεγετε) ειδιοτητα του καυσιμου....Δηλαδη προσπαθει να αποτρεψει την προαναφλεκση που ειναι η Νο.1 αιτια σπασιματος κινητιρα......

Η μεγαλη θερμοκρασία καύσης θα προκαλεση προαναφλεκση μιας και δημιουργει το φενομενο αλλα και Hotspots (κατα το λιοσημο τον μερον)στον θαλαμο. Δεν νομιζω το GT28RS να αυξηση την θερμοκρασια σε τοσο μεγαλο βαθμο μιας και για την συγκεκριμενη παροχη αεραη τουρπινα δουλεβει μεσα στο efficence range της. Αρα η θερμοκρασια παραμενει χαμηλη. Ουτος ή αλλιος θα εγκατασταθει μεγαλυτερο ιντερκουλερ και με σωστο καυσιμο (προγραμμα) δεν θα υπαρχει προβλημα με υψηλες θερμοκρασιες.....

Η προσφηκη νερου ή αλλου προσθετου στην εισαγωγη, θεωρω, σαν extreme λυση για αγριες κατασκευες...Εδω μιλουμε για "λογικες " ιπποδυναμης...

Η ερωτηση παραμενει μιας και συνεχιζω να περνω αντιφατικα μηνυματα.

Ο ΒFB με GT28RS eliminator, μεγαλο FMIC, και σωστο καυσιμο αντεχει δυναμη της ταξης του 300-320 HP.... Μονο περιφεριακη βελτιωση....

Edited by The Dog
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.