The Dog Posted September 7, 2006 Share Posted September 7, 2006 (edited) Θελω να εγκαταστισω το GT28RS elliminator kit που εχω στο νεο μου αμαξι. Προηγουμενος το ειχα εγκατεστημενο στον ΑΕΒ κινητιρα που ειχα, δεν ειχα ποτε κανενα προβλημα μαζι του... Ο ΑΕΒ εχει σφυριλατα πιστονια νομιζω, απο το εργοστασιο. Ο BFB αντεχει τους 350-300 HP που μπορει να βγαλει το κιτ? Το εξαταχυτο κιβωτιο που εχω αντεχει αυτη την δυναμη? Με προγραμμα τι γινετε (μενω κυπρο) ?Επισης τι Maf housing να παρω? Θελω ενα που να ειναι 3" αλλα δισκολευουμε να βρω απο S3 (ebay) . Edited September 7, 2006 by The Dog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eros Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 Θελω να εγκαταστισω το GT28RS elliminator kit που εχω στο νεο μου αμαξι. Προηγουμενος το ειχα εγκατεστημενο στον ΑΕΒ κινητιρα που ειχα, δεν ειχα ποτε κανενα προβλημα μαζι του... Ο ΑΕΒ εχει σφυριλατα πιστονια νομιζω, απο το εργοστασιο. Ο BFB αντεχει τους 350-300 HP που μπορει να βγαλει το κιτ? Το εξαταχυτο κιβωτιο που εχω αντεχει αυτη την δυναμη? Με προγραμμα τι γινετε (μενω κυπρο) ?Επισης τι Maf housing να παρω? Θελω ενα που να ειναι 3" αλλα δισκολευουμε να βρω απο S3 (ebay) . Το μοτερ σου αντεχει.. το σασμαν αντεχει.. το clutch και τα stopers πρεπει να αναβαθμισεις. Για προγραμα ψαξε αρκετα και δοκιμασε πριν αγορασεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ego_o_kostis Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 To eliminator είναι φανταστική λύση. Όλα θα αντέξουν μια χαρά, πρόσεξε το πρόγραμμα. Η 28RS όπως και όλες οι σειρές της Garrett GT με τα ρουλεμάν, είναι αρκετά φτηνοτουρμπίνες στο θέμα κατασκευής του cartridge. Αν τη δουλέψεις στα 300-320 άλογα όπως λες, δε θα έχεις πρόβλημα ούτε σε 200.000. Αν πάς για 350+ (που μπορεί να τα βγάλει) θα τη λιώσεις σε ένα εξάμηνο και θα καίει λάδια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Dog Posted September 8, 2006 Author Share Posted September 8, 2006 (edited) Οκ... Τοτε θα τα βαλω πανω...τρωει που τρωει ενα βιντεοφορο βενζινη....να το χαιρουμε τουλαχιστον.... Μονος μου θα τα βαλω (οταν βρω χρονο), περιμενετε DIY αθρο. Αρκει βεβαια να λισω το προβλημα με το προγραμμα.... Edited September 8, 2006 by The Dog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Typhoon_old Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 Οκ... Τοτε θα τα βαλω πανω...τρωει που τρωει ενα βιντεοφορο βενζινη....να το χαιρουμε τουλαχιστον.... Μονος μου θα τα βαλω (οταν βρω χρονο), περιμενετε DIY αθρο. Αρκει βεβαια να λισω το προβλημα με το προγραμμα.... Φιλε,καλα αξιοπιστα τουρμπισματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Typhoon_old Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 To eliminator είναι φανταστική λύση. Όλα θα αντέξουν μια χαρά, πρόσεξε το πρόγραμμα. Η 28RS όπως και όλες οι σειρές της Garrett GT με τα ρουλεμάν, είναι αρκετά φτηνοτουρμπίνες στο θέμα κατασκευής του cartridge. Αν τη δουλέψεις στα 300-320 άλογα όπως λες, δε θα έχεις πρόβλημα ούτε σε 200.000. Αν πάς για 350+ (που μπορεί να τα βγάλει) θα τη λιώσεις σε ένα εξάμηνο και θα καίει λάδια. Φιλε εχω εναν γνωστο με GT30R(σκετο),σε GOLF και την φοραει 3χρονια,την εχει στην λιμα και δεν του καιει λαδια . Να του πω να την βγαλει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thund3r Posted September 10, 2006 Share Posted September 10, 2006 Αντέχει 300 άλογα!?!?!?! Από 163? Δλδ +80% Κάθε πότε πρέπει να βάζεις το χέρι στην τσέπη για βλάβες? Πόσα 300άρια έσπασαν? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpan Posted September 10, 2006 Share Posted September 10, 2006 (edited) Αντέχει 300 άλογα!?!?!?!Από 163? Δλδ +80% Κάθε πότε πρέπει να βάζεις το χέρι στην τσέπη για βλάβες? Πόσα 300άρια έσπασαν? Τρανο παραδειγμα τα αυτοκινητα των NOEL (420+) , toyotomi (350+) , ego_o_kostis (300+ αν θυμαμαι καλα) , tasosS3 (290+) κ.ο.κ που μηχανικα ειναι αστερια...τωρα στα περιφερειακα μονο ο Θεος ξερει ποτε και αν θα παραδωσουν πνευμα.Το συμπερασμα ειναι οτι αν γινει σοβαρη δουλεια και λαβεις ολα τα απαιραιτητα μετρα προφυλαξης (σφυρηλατα πιστονια , σωστα μπεκ , μεγαλη τουρμπινα , καλο προγραμμα , σωστη εξαγωγη , καλο fmic, ενισχυμενες φλατζες κτλπ) το αυτοκινητο μηχανικα δεν θα σε προδωσει σε αυτη την υποδυναμη... Edited September 10, 2006 by dpan_a3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Dog Posted September 10, 2006 Author Share Posted September 10, 2006 Δεν μιλαμε για τον κινητηρα του S3 με τα σφυριλατα πιστονια αλλα για τον BFB. Ο ΑΕΒ (απο 1999) αντεχε μια χαρα τοση δυναμη. Ο BFB μπορει? Δεν συζητω ανοιγμα κινητηρα και αντικατασταση των πηρων-πιστονιων...Μιλω μονο για περιφεριακη βελτιωση (πιστονια-injectors-προγραμμα) ...Αν αλλαζα πιστονια δεν θα ανισιχουσα μιας και εχω δει τερατα με 1.8Τ κινητιρα..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpan Posted September 10, 2006 Share Posted September 10, 2006 (edited) Δεν μιλαμε για τον κινητηρα του S3 με τα σφυριλατα πιστονια αλλα για τον BFB. Ο ΑΕΒ (απο 1999) αντεχε μια χαρα τοση δυναμη. Ο BFB μπορει? Δεν συζητω ανοιγμα κινητηρα και αντικατασταση των πηρων-πιστονιων...Μιλω μονο για περιφεριακη βελτιωση (πιστονια-injectors-προγραμμα) ...Αν αλλαζα πιστονια δεν θα ανισιχουσα μιας και εχω δει τερατα με 1.8Τ κινητιρα..... Εγω στη θεση σου θα εβαζα σφυρηλατα πιστονακια της Wiseco για να εχω το κεφαλι μου ησυχο.Ολα ειναι ρευστα και κανεις δεν μπορει να σου εγγυηθει οτι αυριο μεθαυριο με αυτο το σεταπ δεν θα προκυψει προβλημα... (προσωπικη μου γνωμη). Edited September 10, 2006 by dpan_a3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ego_o_kostis Posted September 10, 2006 Share Posted September 10, 2006 Εγω στη θεση σου θα εβαζα σφυρηλατα πιστονακια της Wiseco για να εχω το κεφαλι μου ησυχο.Ολα ειναι ρευστα και κανεις δεν μπορει να σου εγγυηθει οτι αυριο μεθαυριο με αυτο το σεταπ δεν θα προκυψει προβλημα... (προσωπικη μου γνωμη). Δεν κάνει να ανοίγουμε μοτέρ για πλάκα...τζίζ! Το μοτέρ σπάει από ΡΟΠΕΣ. Μη σηκώσεις ροπές στις μεσαίες και δε θα σπάσεις τίποτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agelosa4 Posted September 10, 2006 Share Posted September 10, 2006 αντεχει ανετα αυτην την ιπποδυναμη χωρις μπιελες και πιστονια, βεβαια αναλογα την χρηση που θα το κανεις, αν το ξεσκιζεις απο το πρωι μεχρι το βραδυ ουτε μαμα δεν θα αντεχε, με λογικη χρηση αντεχει μεχρι και 330-340ps. εγω σε κανα 2μηνο σκεφτομαι να βαλω GT28RS elliminator kit (το οποιο συμφερει και απο οικονομικης πλευρας) μην ανοιγεις το μοτερ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Dog Posted September 10, 2006 Author Share Posted September 10, 2006 Φιλε agelosa4... Ακριβος αυτο το κιτ εχω και εγω...Το ειχα εγκατεστιμενο στο Πασσατ μου και ειμαι υπερ-ευχαριστημενος απο το hardware (εγω το εβγαλα απο το παλιο αμαξι) .Το προγραμμα μονο θελει ποσοχη μιας και η mika tunning δεν εχει της καλυτερες κριτηκες ...(δεν εχει πολυ advance...αρα χαμηλοτερη ροπη..)... Απο αυτα που καταλαβενω ειναι οτι το μοτερ αντεχει τους 300 ιππους... Εχει κανενας κανενα link που να λεει της διαφορες τον κινητιρων 1.8Τ μεταξυ τους? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostis Posted September 10, 2006 Share Posted September 10, 2006 Δεν κάνει να ανοίγουμε μοτέρ για πλάκα...τζίζ! Το μοτέρ σπάει από ΡΟΠΕΣ. Μη σηκώσεις ροπές στις μεσαίες και δε θα σπάσεις τίποτα. Σωστός ακούγεται ο συνονόματος, αν ενα μοτέρ ανοίξει δε θα είναι ποτέ το ίδιο με πριν.Όμως εκτός από ροπές ζημιά κάνει και η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ. Γι'αυτό είναι απαραίτητο να κατεβάσετε θερμοκρασίες του συμπιεσμένου αέρα και του θαλάμου καύσης με διάφορους τρόπους, π.χ.: α) Μεγαλύτερο ιντερκούλερ β) Όχι πολύ μεγάλες πιέσεις γ) Ψυγείο λαδιού κ.α. Φίλε Κωστή νομίζω οτι καλό θα είναι να αλλάξεις ιντερκούλερ σε πρώτη φάση... Επίσης το θέμα πιέσεων έχει συζητηθεί και εδώ. Όσο για το φίλο the dog μπορεί να δει τις διαφορές των AGU με τους άλλους εδώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sylvester Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 (edited) Οι μπιελες που φορά ο BFB ειναι οι: 06A 198 401 και τα πιστονια τα: 06B 107 065N Ιδια ακριβώς "εντοσθια" φορούν και οι εξής κινητηρες: SEAT (ARY , AUQ) VW (AUQ, AUM) SKODA (ARX,AUM,AUQ) Οποτε συγκρινοντας με βελτιώσεις που εχουν γινει στους παραπανω κινητηρες, μπορείς να εχεις μια ιδέα του τι αντοχή να περιμενεις. ΠΙΣΤΟΝΙΑ ΜΠΙΕΛΕΣ Edited September 11, 2006 by Soki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ego_o_kostis Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 Σωστός ακούγεται ο συνονόματος, αν ενα μοτέρ ανοίξει δε θα είναι ποτέ το ίδιο με πριν.Όμως εκτός από ροπές ζημιά κάνει και η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ. Γι'αυτό είναι απαραίτητο να κατεβάσετε θερμοκρασίες του συμπιεσμένου αέρα και του θαλάμου καύσης με διάφορους τρόπους, π.χ.: α) Μεγαλύτερο ιντερκούλερ β) Όχι πολύ μεγάλες πιέσεις γ) Ψυγείο λαδιού κ.α. Φίλε Κωστή νομίζω οτι καλό θα είναι να αλλάξεις ιντερκούλερ σε πρώτη φάση... Επίσης το θέμα πιέσεων έχει συζητηθεί και εδώ. Όσο για το φίλο the dog μπορεί να δει τις διαφορές των AGU με τους άλλους εδώ. Συνονόματε φίλε, λοιπόν, η θερμοκρασία καυσαερίων εξαγωγής, που πολύ σωστά είπες είναι ο Νο1 κίνδυνος για τα μοτέρ μας, δεν επηρεάζεται καθόλου από την θερμοκρασία αέρα εισαγωγής. Το intercooler δεν πρόκειται καθόλου να σε προστατέψει από το πρόβλημα αυτό. Το intercooler ψύχει αέρα από αέρα, ώστε η καύση στο θάλαμο να γίνει με μεγαλύτερη θερμοδυναμική απόδοση = περισσότερα άλογα. Συνεπώς, δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος να ρίξει τη θερμοκρασία στο πυρρόμετρό του, βάζοντας intercooler. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ego_o_kostis Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 Οι μπιελες που φορά ο BFB ειναι οι: 06A 198 401και τα πιστονια τα: 06B 107 065N Ιδια ακριβώς "εντοσθια" φορούν και οι εξής κινητηρες: SEAT (ARY , AUQ) VW (AUQ, AUM) SKODA (ARX,AUM,AUQ) Οποτε συγκρινοντας με βελτιώσεις που εχουν γινει στους παραπανω κινητηρες, μπορείς να εχεις μια ιδέα του τι αντοχή να περιμενεις. ΠΙΣΤΟΝΙΑ ΜΠΙΕΛΕΣ Πολύ κατατοπιστικό το post σου μπορώ να πώ. Αν έχεις το CD με τα part numbers για τους κωδικούς κινητήρα, (όπως το ETKA που έγινε συνδρομητικό ρε γμτ) θα μπορούσες να μας το γράψεις σε CD? Εγώ ενδεικτικά, για όσους έβαλαν το kit μας έγραφα για τα σωθικά το εξής. http://www.softlab.ece.ntua.gr/~klaskar/Au...Apaitiseisi.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toyo Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 ΣΥΜΦΩΝΩ...ΓΙΑ ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΛΑΔΙΟΥ ΟΜΩΣ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 ΣΥΜΦΩΝΩ...ΓΙΑ ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΛΑΔΙΟΥ ΟΜΩΣ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ Οι κινητήρες σπάνε από θερμοκρασία καύσης. Τί εννοώ και ποιός φταίει: -Όσο πιο στεγνό το μίγμα, τόσο μεγαλύτερη η θερμοκρασία καύσης. -Όσο μεγαλύτερη η πίεση υπερπλήρωσης, τόσο μεγαλύτερη η θερμοκρασία καύσης. -Όσο μεγαλύτερη η συμπίεση, τόσο μεγαλύτερη η θερμοκρασία καύσης. -Όσο μεγαλύτερο το αβανς, , τόσο μεγαλύτερη η θερμοκρασία καύσης. -Όσο μεγαλύτερη η θερμοκρασία εισαγωγής, τόσο μεγαλύτερη η θερμοκρασία καύσης -Όσο μεγαλύτερες οι στροφές της τουρμπίνας στην πίεση που θέλουμε να δουλέψουμε, τόσο μεγαλύτερη η θερμοκρασία του αέρα μετά τον συμπιεστή, τόσο μεγαλύτερη η θερμοκρασία καύσης. Μην περιμένετε ότι ένα intercooler θα σώσει την κατάσταση, όσο μεγάλο και να είναι. Ούτε το ψυγείο λαδιού δεν έχει καμια σχέση με το αν θα ραγίσει το καπάκι ή όχι. Απλώς βοηθάει να κρυώνουν καλύτερα τα κινούμενα μέρη, ώστε να μην "λιώσουν" από την υπερθέρμανση. Η λύση είναι να μπει ολοκληρωμένη μελέτη: τουρμπίνα, ιντερκούλερ, πρόγραμμα. Ειδικά το τελευταίο θέλει μεγάλη προσοχή. Στο παραμικρό λάθος καπάκι/πολλαπλή/μαντέμι ραγίζουν. Τί μου θυμίσατε τώρα... Έχω μια πολλαπλή 1.8Τ για Τ3/Τ4 (πάτημα Τ3) και external wastegate 38mm! Tο ωραίο ξέρετε ποιό ειναι; Ότι οι φίλοι μας οι Αμερικάνοι φοράνε αυτό το setup κατευθείαν πάνω σε AGU χωρίς να αλλάξουν εντόσθια κλπ και δουλεύει τέλεια στα 400 άλογα! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toyo Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 (edited) OI AΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΜΕ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΥΜΦΩΝΟ..ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ...ΩΡΑΙΟΣ ΟΜΩΣ...ΤΟ ΧΕΙ ΨΑΞΕΙ ΚΑΛΑ...(Α ΡΕ ΠΟΥΤ@Ν@ ΑGU)XIXIXI Edited September 11, 2006 by toyotomi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Typhoon_old Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 Ναι,γι αυτο σπανε οι κινητηρες.λλα και για αλους λογους. Η θερμοκρασια προκαλει λιωσιμο της ακιδας του μπουζιου εαν αυτο δεν πληρει καποια στανταρντς. Σπαει η κομπρεσονα του πιστονιου εαν δεν εχει ηδη καψει φλαντζα,απο την πολλη πιεση σε μεγαλη τουρμπινα. Μπορει να φυγει και ο πυρρος του πιστονοιυ και να τα διαλυσει ολα. Οι μπιελες στα τετρακινητα υποφερουν στο γονατια που δεχονται απο το οβερμπουστ και απο τον συντονισμο στις ψηλες στροφες. Η κατασταση για να σωθει πανω απο ενα οριο αλογων,θελει μεγαλο ιντερκουλερ,ψυγειο λαδιου,ψεκασμο νερου η αζωτο στο ιντερκουλερ και νερο μεσα στην εισαγωγη και το πιο βασικο απο ολα,συστημα αναθυμιασεων με βακιουμ για τον θαλαμο στροφαλου.Ολα αυτα βεβαια εαν υπαρχουν και σφυρηλατα,γιατι χωρις αυτα το αποτελεσμα ειναι γνωστο................ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpelekanos Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 τρωει που τρωει ενα βιντεοφορο βενζινη.... Μηπως σου μασαει και τις κασετες ;;;;; Πολυ καλο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Dog Posted September 11, 2006 Author Share Posted September 11, 2006 kai cd min sou pw....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legend Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 kai cd min sou pw....... Τα τελευταια 2 ποστρ 8α μεταφερ8ούν για ευνόητους λόγους στα οφφ τοπικ!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Dog Posted September 11, 2006 Author Share Posted September 11, 2006 (edited) Το ψυγειο λαδιου μπενει για να κρατιση το λαδι σε ενα φασμα θερμοκρασιας ουτοσοστε να διατηρει τις ειδιοτητες του ( λιπαντικες ειδιοτητες, διατηρηση φιλμ, αποφυγη δημιουργειας bubbles...). Το ιντερκουλερ μιωνει την θερμοκρασια εισαγωγης του αερα (μιγματος) στην μηχανει. Αυτο βελτιονει την αντικρουστικη (νομιζω ετσι λεγετε) ειδιοτητα του καυσιμου....Δηλαδη προσπαθει να αποτρεψει την προαναφλεκση που ειναι η Νο.1 αιτια σπασιματος κινητιρα...... Η μεγαλη θερμοκρασία καύσης θα προκαλεση προαναφλεκση μιας και δημιουργει το φενομενο αλλα και Hotspots (κατα το λιοσημο τον μερον)στον θαλαμο. Δεν νομιζω το GT28RS να αυξηση την θερμοκρασια σε τοσο μεγαλο βαθμο μιας και για την συγκεκριμενη παροχη αεραη τουρπινα δουλεβει μεσα στο efficence range της. Αρα η θερμοκρασια παραμενει χαμηλη. Ουτος ή αλλιος θα εγκατασταθει μεγαλυτερο ιντερκουλερ και με σωστο καυσιμο (προγραμμα) δεν θα υπαρχει προβλημα με υψηλες θερμοκρασιες..... Η προσφηκη νερου ή αλλου προσθετου στην εισαγωγη, θεωρω, σαν extreme λυση για αγριες κατασκευες...Εδω μιλουμε για "λογικες " ιπποδυναμης... Η ερωτηση παραμενει μιας και συνεχιζω να περνω αντιφατικα μηνυματα. Ο ΒFB με GT28RS eliminator, μεγαλο FMIC, και σωστο καυσιμο αντεχει δυναμη της ταξης του 300-320 HP.... Μονο περιφεριακη βελτιωση.... Edited September 11, 2006 by The Dog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.