Jump to content

Μη αναμενόμενη πίεση k04-064 στις ψηλές στροφές


panpap175

Recommended Posts

Καλημέρα σας!

Χθες το πρωί κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού έκανα μετά τα διόδια ένα άνοιγμα καλό( 3η και 4η),  και διαπίστωσα  στις ψηλές  το μπαρομετρο (στις 7000 περίπου) , πίεση 1 μπαρ.
Να σημειώσω ότι προσφάτως είχα ανεβάσει πίεση με στόχο κόφτη στο 1,5 , αλλά επειδή είχε αρκετή κίνηση ο δρόμος δεν μπορούσα να το διαπιστώσω με ασφάλεια ότι το έφτανε, αλλά έχω την εντύπωση ότι είχε φτάσει το 1,45.
Κατόπιν, μετά τον προβληματισμό μου, επικοινώνησα με το team  του λογισμικού μου  και μ λένε να δω τα του hardware στον μηχανικό μου.

Επίσης, να προσθέσω ότι όπως άρχισε να πέφτει από το σωστό ΟΒΕΡ (1,8 με 1,9 πικ) στο 1 μπαρ,  έκανε να πάει ξανά να ανέβει (1,2) περίπου αλλά το  ξαναεχασε.

Ουδέν cell άναψε, και ούτε θερμοκρασίες πυρομετρου αυξημένες ειδα.

Υπενθυμίζω ειμαι με oem wg και μπεκ,  και η τουρμπίνα μου αγοράστηκε ολοκαίνουρια έχοντας μέχρι τώρα δουλέψει παρά 10.000 χλμ. 

Το μυαλό μου δεν μπορεί να πάει κάπου αλλού εκτός από αδυναμία του wg να κρατήσει κλειστό... Αλλά από την άλλη πλευρά αποδυναμώθηκε το ελατήριο της τόσο πολύ σύντομα;

Link to comment
Share on other sites

Στις 24/2/2020 στις 8:39 ΠΜ, panpap175 είπε

Καλημέρα σας!

Χθες το πρωί κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού έκανα μετά τα διόδια ένα άνοιγμα καλό( 3η και 4η),  και διαπίστωσα  στις ψηλές  το μπαρομετρο (στις 7000 περίπου) , πίεση 1 μπαρ.
Να σημειώσω ότι προσφάτως είχα ανεβάσει πίεση με στόχο κόφτη στο 1,5 , αλλά εν τέλη με σπασμένη 4η είδα στο μπαρόμετρο κάπου στα 0,5 bar (με την βελόνα να έχει την ''τάση'' να ''παίζει '' .
Κατόπιν, μετά τον προβληματισμό μου, επικοινώνησα με το team  του λογισμικού μου  και μ λένε να δω τα του hardware στον μηχανικό μου.

Επίσης, να προσθέσω ότι όπως άρχισε να πέφτει από το σωστό ΟΒΕΡ (1,8 με 1,9 πικ) στο 1 μπαρ,  έκανε να πάει ξανά να ανέβει (1,2) περίπου αλλά το  ξαναεχασε.

Ουδέν cell άναψε, και ούτε θερμοκρασίες πυρομετρου αυξημένες ειδα.

Υπενθυμίζω ειμαι με oem wg και μπεκ,  και η τουρμπίνα μου αγοράστηκε ολοκαίνουρια έχοντας μέχρι τώρα δουλέψει παρά 10.000 χλμ. 

Το μυαλό μου δεν μπορεί να πάει κάπου αλλού εκτός από αδυναμία του wg να κρατήσει κλειστό... Αλλά από την άλλη πλευρά αποδυναμώθηκε το ελατήριο της τόσο πολύ σύντομα;

 

Link to comment
Share on other sites

Η wg της Κ04 δεν μπορεί να κρατήσει 1.5 στον κόφτη. Γύρω στο 1.25 να υπολογίζεις. 

Link to comment
Share on other sites

Εσπασα Τετάρτη και είχα πίεση 0.5.

Ούτε καν 1.25

Link to comment
Share on other sites

Το είδε. Δεν υπάρχει καμία διαρροή. Το vagcom δεν βγάζει κάποια ένδειξη (πέραν των σφαλμάτων του maf που είναι λόγω του προγράμματος).

Επίσης θεωρώ ότι άμα υπήρχε διαρροή αέρα, δεν θα μπορούσε να σηκώσει σωστή πίεση αέρα ουτε και στις μεσαίες (Που εκει η πίεση είναι μεγαλύτερη από όσο είναι στον κόφτη).

Link to comment
Share on other sites

Γιατί να σου βγάζει σφάλμα στον μαφ λόγω του προγράμματος; Μήπως δεν δουλεύει σωστά; Δοκίμασες να τον ξεφυσωσεις και να δεις τι πίεση κρατάς ψηλά; 

Link to comment
Share on other sites

Γιατί να σου βγάζει σφάλμα στον μαφ λόγω του προγράμματος; Μήπως δεν δουλεύει σωστά; Δοκίμασες να τον ξεφυσωσεις και να δεις τι πίεση κρατάς ψηλά; 
Δεν το δοκίμασα, διότι δεν ξέρω κατά πόσο είναι safe για το μοτέρ να κάνω κάτι τέτοιο.
Επίσης αν τον ξεφυσωσω δεν θα δώσει εντολή ο εγκέφαλος για safe mode?
Έχω βρει ένα παλικάρι από το συνεργείο του μηχανικού μου που έχει το ίδιο αυτοκίνητο με κωδικό μοτέρ byt (που λογικά ίδιο μαφ εχει), και θα συνεννοηθούμε να μου τον δώσει να τον βάλω και να κάνω ανοίγματα να δω τί παίζει.

Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πάντως τώρα που το σκέφτομαι πάντα το σφάλμα αυτό (του μαφ) βγαίνει όταν έχω κάπου στις 5800(δλδ στις υψηλές στροφές)

Link to comment
Share on other sites

On 2/24/2020 at 8:39 AM, panpap175 said:

Καλημέρα σας!

Χθες το πρωί κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού έκανα μετά τα διόδια ένα άνοιγμα καλό( 3η και 4η),  και διαπίστωσα  στις ψηλές  το μπαρομετρο (στις 7000 περίπου) , πίεση 1 μπαρ.
Να σημειώσω ότι προσφάτως είχα ανεβάσει πίεση με στόχο κόφτη στο 1,5 , αλλά επειδή είχε αρκετή κίνηση ο δρόμος δεν μπορούσα να το διαπιστώσω με ασφάλεια ότι το έφτανε, αλλά έχω την εντύπωση ότι είχε φτάσει το 1,45.
Κατόπιν, μετά τον προβληματισμό μου, επικοινώνησα με το team  του λογισμικού μου  και μ λένε να δω τα του hardware στον μηχανικό μου.

Επίσης, να προσθέσω ότι όπως άρχισε να πέφτει από το σωστό ΟΒΕΡ (1,8 με 1,9 πικ) στο 1 μπαρ,  έκανε να πάει ξανά να ανέβει (1,2) περίπου αλλά το  ξαναεχασε.

Ουδέν cell άναψε, και ούτε θερμοκρασίες πυρομετρου αυξημένες ειδα.

Υπενθυμίζω ειμαι με oem wg και μπεκ,  και η τουρμπίνα μου αγοράστηκε ολοκαίνουρια έχοντας μέχρι τώρα δουλέψει παρά 10.000 χλμ. 

Το μυαλό μου δεν μπορεί να πάει κάπου αλλού εκτός από αδυναμία του wg να κρατήσει κλειστό... Αλλά από την άλλη πλευρά αποδυναμώθηκε το ελατήριο της τόσο πολύ σύντομα;

1,5bar στις 7100 αν δεν είναι σκασμένη η κ04, δύσκολο.

 

Διάβασε εδώ δική μου λειτουργία.

Link to comment
Share on other sites

1,5bar στις 7100 αν δεν είναι σκασμένη η κ04, δύσκολο.
 
Διάβασε εδώ δική μου λειτουργία.
1,35 με 1,4 στις 7100 διορθώνω

Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Link to comment
Share on other sites

Wg έχεις ΟΕΜ ή Forge? 

 

Από 6000 και μετά πας με κλειστή πεταλούδα!!!!!!! 

Εάν θες μου λες τι πρόγραμμα φοράς; 

Edited by Dikonou
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

wg εχω μαμα οπως και μπεκ μαμα

Link to comment
Share on other sites

Έχεις μεγάλη διαφορά ζητούμενη με πραγματική στην πίεση, εγώ αυτό βλέπω την ώρα που κλείνει πεταλούδα. 

 

 

Κοιτάξτε λίγο την ζητούμενη μετά τις 5700 πως πάει!!!!!!! 

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Νέα από το μέτωπο υπάρχουν; 
Σύμφωνα με το τελευταίο τηλεγράφημα, σήμερα έγινε επίσκεψη σε νέο tuning team .... τα των παλιών λειτουργιών το αφήνουμε, θα δημιουργηθεί νέο file.... θα μπουν την ερχόμενη Πέμπτη στον μηχανικό μ μπεκ golf 6 gti, και θα γίνει σύσφιξη 3 στροφών του μαμά westgate ( όπως μ είπε ο programmer, εφόσον προς το παρών δεν με παίρνει να χώσω φράγκα και για forge westgate). Το νέο file θα είναι λοιπόν, με κόφτη στο 1,3 και πίεση στα μεσαία που ακόμα την έχω υπό σκέψη για πόσο να του ζητήσω...(Αυτός μ πρότεινε στο 1,7 είναι Καλά.αν θέλω να το πάω και παραπάνω πάει,απλά Αυτός δεν είναι υπέρ...)

Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλά είναι για να μπορεί να κρατήσει πίεση ψηλά. Στα είχα πει για το team... 

Link to comment
Share on other sites

Καλά είναι για να μπορεί να κρατήσει πίεση ψηλά. Στα είχα πει για το team... 
Δυστυχώς είχα όλη την καλή διάθεση να κάνω υπομονή, αλλά άλλο δεν πηγαινε... μιας και είπες τώρα αυτό, δλδ να μπορεί να κρατήσει πίεση ψηλα π λες.... Πότε δε θα μπορούσε να κρατήσει; επειδή σκέφτομαι να σ πω την αλήθεια να του πω το 1.7 να το κάνει 1.8 με 1.9 peak(over). Τι λετε;

Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τελικα σημερα περαστηκε νεο file σε νεα εταιρεια ...ολα καλα...ουτε πεταλουδες πλεον κλεινουν ουτε τπτ ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για πες μας μερικές πληροφορίες. :)

Τι φόραγες πριν και τι έβαλες?

 

Είναι τόσο σημαντικά καλύτερο το file της νέας εταιρίας βελτίωσης?

Log-αρες καθόλου μετά την αλλαγή?

Link to comment
Share on other sites

Για πες μας μερικές πληροφορίες.
Τι φόραγες πριν και τι έβαλες?
 
Είναι τόσο σημαντικά καλύτερο το file της νέας εταιρίας βελτίωσης?
Log-αρες καθόλου μετά την αλλαγή?
Γεια σ Γιώργο! Πλέον, προτού περάσω το νεο file στη νέα εταιρεία,το αυτοκίνητο μπήκε στον μηχανικό, όπου και έβαλε μπεκ Bosch από golf 6 gti, και επίσης κατόπιν συναινεσης του programmer (για να μειώσω λίγο το απαιτούμενο budget) μ έκανε 3 σφιξεις στο εργοστασιακό westgate. Επίσης μιας και βγήκε η πολλαπλή εισαγωγής(Η οποια αντικαταστάθηκε πριν 27.000χλμ με καινούρια) έγινε και ένας καθαρισμός βαλβίδων. Τα υπόλοιπα hardware ως είχαν κ πριν ,δλδ μπουζιά ngk 8άρια, πολλαπλασιαστες ngk r8, κλπ..
Κατόπιν πολλών log στον δρόμο με διορθωσεις κάθε φορά, έχουμε μέχρι στιγμής ρυθμίσει 1.85 με 1.3~1,35 και 18° αβανς. Ήταν ντεμί να μ δώσει η Όχι άλλη 1,5° Αλλά επειδή διάβασε μια επιστροφή,μ είπε ας το αφήσουμε εδώ κ βλέπουμε.
Μ ζήτησε κάποια στιγμή να πάω να το ξαναπρηζωσει να δει μήπως χρειαστεί να μ αλλάξει κάτι αφότου θα έχω κάνει κάποια χλμ με το νεο μας file, κι έπειτα θα ανέβει δυναμομετρο παρουσια του για τις τελικές ρυθμίσεις κάποια στιγμή.
Στο επόμενο μου σερβις Εγώ θα κάνω αντικατάσταση της αντλιας καυσίμου καθότι βλέπει ο programmer μια πιθανή ελαφρα κόπωσή της καθώς ψηλά αδυνατεί να πιάσει (νομίζω 10bar?) Την ζητούμενη πιεση καυσίμου, και αυτά....

Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Για πες μας μερικές πληροφορίες.
Τι φόραγες πριν και τι έβαλες?
 
Είναι τόσο σημαντικά καλύτερο το file της νέας εταιρίας βελτίωσης?
Log-αρες καθόλου μετά την αλλαγή?
Όσο για το ερώτημα σου αν είναι καλύτερο το νεο file ,η απάντηση μ είναι ότι πλέον δεν έχω κλείσιμο πεταλούδας από τις 5800 rpm και μετά. Κι επομένως εχω πλήρη λειτουργια του αυτοκινήτου μέχρι ψηλά.

Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.