dimitris Posted March 3, 2020 Share Posted March 3, 2020 (edited) Δυστυχώς από αστοχία μπέκ και δικιάς μου βλακείας κατάφερα και έσπασα το μοτέρ μου. Πήρα άλλο μπλόκ, ρεκτιφιέ, καπάκι με ενισχυμένες βαλβίδες εξαγωγής, κτλ.... σφυρίλατα έμβολα της Wossner αλλά επειδή είχα τις μπιέλες ήδη πάνω για περίπου 5000 km IE με 19 πείρο, δεν της άλλαξα εφόσον δεν είχαν το παραμικρό θέμα. Έτσι σκέφτομαι για μια τουρμπίνα με παροχή μέχρι 400hp για να είναι καθημερινό το αμάξι. Σκεφτόμουν για μία υβριδική K04-064 με παροχή μέχρι 440hp από γνωστό έλληνα βελτιωτή τουρμπινών και να την δουλέψω στα 400hp για ασφάλεια. Η άλλη λύση είναι μια μαμά K04-064 με παροχή λένε έως 370hp. Με βολεύει η συγκεκριμένη τουρμίνα γιατί την δίνουν μαζί με την πολλαπλή. Έχω και σύστημα water injection που θα τοποθετηθεί τώρα για να βοηθήσει στο θέμα της θερμοκρασίας. Τι ροπή μπορεί να βγάλει αυτή η τουρμίνα στο μοτέρ των 20βάλβιδων κινητήρων και μέχρι τι υπποδύναμη. Εάν υπάρχει κάποια άλλη λύση σε αυτά τα οικονομικά δεδομένα που κοστίζει η τουρμπίνα αυτή και ο αντάπτορας τοποθέτησης θα ήθελα την γνώμη σας. Edited March 3, 2020 by dimitris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsiko Posted March 4, 2020 Share Posted March 4, 2020 Καλησπέρα φίλε μου , μαζί watermeth μια μαμά κ04 064 μπορεί να σου βγάλει safe και χωρίς να την βγάζεις εκτός χάρτη 380-390 μοτέρ , σκασμενη βγάζει 400+. Ένα καλό υβρίδιο μπορεί να σου βγάζει 390 στη μεσαία πίεση χωρίς μεθ και σε φουλ πίεση να βγάζεις 430 αφού σκασμενη μπορεί να σου βγάλει και 460. Εγώ σε golf 5 gti σφυριλατο έβγαζα 470 με υβρίδιο και 400+ στη μεσαία χωρίς μεθ . Καλό είναι να μην το φτάνεις όριο γτ έχει ημερομηνία λήξης (όχι μόνο το τούρμπο αλλά και το μοτέρ διότι λόγω μικρής εξαγωγής σηκώνει πολύ πυρομετρο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris Posted March 5, 2020 Author Share Posted March 5, 2020 Καλημέρα φίλε μου, σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου, ήταν κατατοπιστική. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio3gr Posted March 6, 2020 Share Posted March 6, 2020 Καλημερα! Προσωπικά δεν θα πήγαινα σε υβρίδιο 064 μιας και η 064 ήδη έχει θέματα θερμοκρασιών εξαγωγής σε φουλ πιέσεις, πόσο μάλλον υβρίδιο... Στο δικό μου φοράω gtx2863 , ικανή για 420-430 αλλά θέλει πολλαπλή... οπότε ή μένεις στα 360 με 064 ή πας σε gtx ή τέλος ttrs αν θες πάλι μαντεμοπολλαπλή... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsiko Posted March 7, 2020 Share Posted March 7, 2020 On 3/6/2020 at 8:16 AM, georgio3gr said: Καλημερα! Προσωπικά δεν θα πήγαινα σε υβρίδιο 064 μιας και η 064 ήδη έχει θέματα θερμοκρασιών εξαγωγής σε φουλ πιέσεις, πόσο μάλλον υβρίδιο... Στο δικό μου φοράω gtx2863 , ικανή για 420-430 αλλά θέλει πολλαπλή... οπότε ή μένεις στα 360 με 064 ή πας σε gtx ή τέλος ttrs αν θες πάλι μαντεμοπολλαπλή... Δεν έχεις άδικο αν θες να έχεις αξιοπιστία πας σε gtx . Εμένα το υβρίδιο μου κράτησε 30χιλ χλμ μέχρι να διαλυθεί αλλά εγώ την δούλευα σκαστη . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio3gr Posted March 9, 2020 Share Posted March 9, 2020 Νομίζω ότι τα S3 8p δουλεύουν 0.9 πίεση μαμά και βγάζουν 272. Δεν ξέρω κόφτη πόσο κρατάνε αλλά όντως σε αυτή την πίεση δεν τα λες και σπίρτα... Ωστόσο στο 1.2 και κοντά στα 300 άλογα το Β6 είναι μέρα με την νύχτα σε σχέση με ένα πρώτου σταδίου... Πανο μην το συγκρίνεις με Α3-Α4 με 2λιτρη Κ03 που τερματισμενη φτάνει τα 300. Εκεί εννοείται ότι θα είσαι πίσω αφού σε όλο το φάσμα πέραν του peak έχει περισσότερα άλογα από το Κ4 που δουλεύει χαμηλά... Δεν ξέρω για την Κ04 σε Β6-Β7, το δικό μου πάντως με στοκ μοτέρ και 28rs, που έχει ίδια φτερά, στο 1.3 που δούλευα, τελειώματα 4ης μου ήμουν κολώνα+ μπροστά από ΤΤ ΜΚ1 full K04023 φίλου και δύο κενά μπροστά από Β8 1.8 full με ihi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted March 10, 2020 Share Posted March 10, 2020 (edited) 23 hours ago, georgio3gr said: Νομίζω ότι τα S3 8p δουλεύουν 0.9 πίεση μαμά και βγάζουν 272. Δεν ξέρω κόφτη πόσο κρατάνε αλλά όντως σε αυτή την πίεση δεν τα λες και σπίρτα... Ωστόσο στο 1.2 και κοντά στα 300 άλογα το Β6 είναι μέρα με την νύχτα σε σχέση με ένα πρώτου σταδίου... Πανο μην το συγκρίνεις με Α3-Α4 με 2λιτρη Κ03 που τερματισμενη φτάνει τα 300. Εκεί εννοείται ότι θα είσαι πίσω αφού σε όλο το φάσμα πέραν του peak έχει περισσότερα άλογα από το Κ4 που δουλεύει χαμηλά... Δεν ξέρω για την Κ04 σε Β6-Β7, το δικό μου πάντως με στοκ μοτέρ και 28rs, που έχει ίδια φτερά, στο 1.3 που δούλευα, τελειώματα 4ης μου ήμουν κολώνα+ μπροστά από ΤΤ ΜΚ1 full K04023 φίλου και δύο κενά μπροστά από Β8 1.8 full με ihi... Γιατί όχι k04-064 ? Σίγουρα πιο φτηνό τούρμπο από τα garret, χωρίς να θυσιάζεις απόδοση. Βέβαια δεν ξέρω αν πρέπει να κάνεις το μοτέρ "σφυρίλατο" για να την εκμεταλλευτείς στο 100%, αλλά αν θυμάμαι καλά, τα 20VT για ιπποδυνάμεις πάνω από 280 άλογα, θέλανε αρκετά πράγματα αλλαγή (μέχρι και η τροφοδοσία τους είχε "θέμα" - συγκριτικά πάντα με τα 1.8TFSi που οκ ίσως είναι άδικη σύγκριση) Edited March 10, 2020 by Kavouras Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio3gr Posted March 14, 2020 Share Posted March 14, 2020 Γιώργο το πρόβλημα στους 20ντ είναι η απότομη και μεγάλη ροπή στις μεσαίες στροφές... Η Κ4 σπουλαρει γρήγορα, σηκώνει ροπή στις μεσαίες και ψηλά ψοφάει σε σχέση με την 28rs... Κάνει δλδ ακριβώς αυτό που χρειάζεται για να κουρεψεις τις μπιελες σε στοκ μοτέρ. Μην το συγκρίνεις με tfsi που αντέχουν οι μπιελες τους. Αυτά ξαναλέω όσον αφορά στοκ μοτέρ. Χρειάζεσαι ένα σετ μπιελες, βαλβίδες εξαγωγής, βίδες κεφαλής και μπεκ για να την τερματίσεις αλλά τότε θα έχεις ένα μοτέρ για 500 άλογα, με Κ4 θα ασχολείσαι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.