Jump to content

Τρέμουλο και πρόβλημα ευθυγράμμισης


Recommended Posts

εδω και ενα χρονο περιπου ταλαιπωρουμαι με το εξης προβλημα. εχω ελαφρυ τρεμολο στα 110χλμ/ωρα και το αμαξι τραβαει δεξια ανεξαρτητα απο την ταχυτητα κινησης.

το προβλημα εμφανιστηκε οταν αλλαξα ελαστικα περισυ το πασχα.Φορουσε bridgestone s001 και εβαλα continental premium6.

Υστερα απο 2 ευθυγραμμισεις και αρκετες ζυγοσταθμισεις το προβλημα συνεχιστηκε οποτε θεωρησαμε οτι ηταν ελαττωμα στα ελαστικα.

Οντως κανονιστηκε ραντεβου με πραγματογνωμονα απο την continental ο οποιος μου αντικατεστησε και τα 4 ελαστικα με καινουρια ιδιου τυπου.

Το προβλημα συνεχιστηκε και υστερα απο αλλαγη καποιων ανταλλακτικων(silent blocks,top mounts,αμορτισερ,ρουλεμαν τρωχων,δισκοπλακες,μπιλιοφοροι) ελεγχο στην κρεμαγιερα και δοκιμη με αλλες 2 τετραδες ζαντολαστιχα απο αλλα αυτοκινητα.

Το αυτοκινητο εχει ελεγχθει απο 2 μηχανικους και εχει παει σε 2 γνωστους και εμπειρους ευθυγραμμισαδες για ελεγχο αλλα κανεις δεν εχει βρει τι φταιει.

συζητουσα με το μηχανικο να αλλαξω ημιαξονια και τις φωλιες που κουμπωνουν τα ημιαξονια στο διαφορικο αλλα ολοι με διαβεβαιωσαν οτι δεν φταινε και τζαμπα θα χαλασω χρηματα.

Εχουν γινει και 2 ζυγοσταθμισεις με τις ροδες πανω στο αυτοκινητο.

το τρεμολο εμφανιζεται στα 110 με 120-130 και ειναι ορατο με το ματι στο τιμονι.

οσον αφορα την ευθυγραμμιση ολα φαινονται τελεια γινεται και ρυθμθση κρεμαγιερας απο vag com αλλα συνεχιζει να τραβαει.

θα ηθελα τα φωτα σας και οποιος θελει ας μου προτεινει καποιο μηχανικο που πιστευει οτι μπορει να μου βρει λυση.

ειναι κριμα γιατι το αυτοκινητο ειναι πολυ προσεγμενο,δεν εχει βγαλει το παραμικρο θεματακι εδω και 10 χρονια και θα ηθελα να λυθει αυτο το προβλημα για να μπορω να απολαυσω ξανα τα ταξιδια μου.

 

Edited by audidis
Link to comment
Share on other sites

Φιλε εχεις αλλαξει ολα αυτα (αμορτισερ κτλ?)? πολλα λεφτα! 

Και ειπες στο κανει και με αλλα λαστιχα (brand), οποτε λογικα δεν εχει θεμα με τα λαστιχα. 

Ασχετο παντως τα mercedes τραβανε δεξια απο το εργοστασιο, για λογους ασφαλειας, δλδ να αποτρεψει μετοπικη (αυτο βεβαια δεν εχει να κανει με το θεμα σου)

Εαν βρεις λυση μασ λες και εμας. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, olsi20 said:

Φιλε εχεις αλλαξει ολα αυτα (αμορτισερ κτλ?)? πολλα λεφτα! 

Και ειπες στο κανει και με αλλα λαστιχα (brand), οποτε λογικα δεν εχει θεμα με τα λαστιχα. 

Ασχετο παντως τα mercedes τραβανε δεξια απο το εργοστασιο, για λογους ασφαλειας, δλδ να αποτρεψει μετοπικη (αυτο βεβαια δεν εχει να κανει με το θεμα σου)

Εαν βρεις λυση μασ λες και εμας. 

αποκλείεται.  Δεν ξέρω ποιός στο είπε αυτό, αλλά ας μην το κάνουμε θέμα.

(καλά, εκτός του ότι κανένα mercedes που πήραμε στην οικογένεια δεν τραβούσε δεξιά έτσι? μη λέω τα προφανή)

 

@Panagiotis01

έχεις τσεκάρει τα άκρα? 

Ημίμπαρα κτλ?

Υποθέτω αποστάτες δεν φοράς έτσι?

Φρένα έχεις αλλάξει ή φοράς τα εργοστασιακά? 

Το τρέμουλο στο κάνει σε πορεία ή όταν πατάς φρένο? (ή όταν πατάς φρένο επιδυνώνεται?)

Επίσης το τρέμουλο έρχετα στο τιμόνι (άρα εμπρός τροχοί) ή από το πάτωμα του αυτοκινήτου (άρα πίσω τροχοί)?

 

Γενικά πρέπει να απομονώσεις τους άξονες και μετά να αναζητήσεις το πρόβλημα ανά άξονα και ανά τροχό για να βρεις το πρόβλημα.

Πχ Αφού τσεκάρεις αν το τρέμουλο έρχεται από εμπρός ή πίσω, κάνεις τράμπα τις ρόδες (εμπρός με πίσω) να δεις αν μεταφέρεται το πρόβλημα. Αν μεταφέρεται, είναι θέμα ρόδας. Αν όχι είναι θέμα άξονα.

 

 

ΥΓ: δεν είναι απίθανο να είναι στραβή κάποια ζάντα πάντως, μιας και δε γράφεις ότι το έχεις τσεκάρει. Από την άλλη υποθέτω ότι στο βουλκανιζατέρ που άλλαξες λάστιχα τσέκαραν ότι οι ζάντες (μέσα-έξω) είναι ίσιες....

Edited by Kavouras
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Kavouras said:

αποκλείεται.  Δεν ξέρω ποιός στο είπε αυτό, αλλά ας μην το κάνουμε θέμα.

(καλά, εκτός του ότι κανένα mercedes που πήραμε στην οικογένεια δεν τραβούσε δεξιά έτσι? μη λέω τα προφανή)

 

@Panagiotis01

έχεις τσεκάρει τα άκρα? 

Ημίμπαρα κτλ?

Υποθέτω αποστάτες δεν φοράς έτσι?

Φρένα έχεις αλλάξει ή φοράς τα εργοστασιακά? 

Το τρέμουλο στο κάνει σε πορεία ή όταν πατάς φρένο? (ή όταν πατάς φρένο επιδυνώνεται?)

Επίσης το τρέμουλο έρχετα στο τιμόνι (άρα εμπρός τροχοί) ή από το πάτωμα του αυτοκινήτου (άρα πίσω τροχοί)?

 

Γενικά πρέπει να απομονώσεις τους άξονες και μετά να αναζητήσεις το πρόβλημα ανά άξονα και ανά τροχό για να βρεις το πρόβλημα.

Πχ Αφού τσεκάρεις αν το τρέμουλο έρχεται από εμπρός ή πίσω, κάνεις τράμπα τις ρόδες (εμπρός με πίσω) να δεις αν μεταφέρεται το πρόβλημα. Αν μεταφέρεται, είναι θέμα ρόδας. Αν όχι είναι θέμα άξονα.

 

 

ΥΓ: δεν είναι απίθανο να είναι στραβή κάποια ζάντα πάντως, μιας και δε γράφεις ότι το έχεις τσεκάρει. Από την άλλη υποθέτω ότι στο βουλκανιζατέρ που άλλαξες λάστιχα τσέκαραν ότι οι ζάντες (μέσα-έξω) είναι ίσιες....

Mercedes W205 (C220 2015) αντριπροσωπεια Γιαννενα, στην βολτα πανω απο τον μηχανικο μου ειπε να μην με τρομαζει το ελαφρι τραβηγμα δεξια ειναι για λογους ασφαλειας. 

 

Απ οτι μας ειπε ο φιλος εχει δοκιμασει 2 σετ ζαντολαστιχα απο αλλα αμαξια και του το κανει ακομα, μαλιστα εμφανες τρεμουλο στο τιμονι που το κανει πιο δυσκολο ακομα να βρεις το προβλημα. Δυσκολη περιπτωση ελπιζω ο φιλος να βγαλει ακρη. 

Link to comment
Share on other sites

ναι συγγνωμη ξεχασα να αναφερω εχει γινει ελεγχος στις ζαντες εκ των οποιων η μια ειχε στραβωσει ελαφρα και εννοειται οτι πηγε για ισιωμα αλλα και παλι δεν αλαξε τιποτα.Φρενα φοραει 312 απο golf gti με ate δισκους.Ειναι το δευτερο σετ δισκων καθοτι οι αρχικοι brembo 312mm στραβωσαν και το καταλαβαινα στο φρενο σε πιο χαμηλες ταχυτητες ομως.Οι δισκοι που εχω τωρα ιδιου διαμμετρηματος ειναι αψογοι.Ακρα εχουν ελεγχθει ημιμπαρα κτλ...

Το τρεμολο δεν εμφανιζεται κατα την επιταχυνση ωστε να υποπτεφθουμε οτι φταιει καποιο ημιαξονιο,τουλαχιστον αυτο λενε οι μηχανικοι.

Δεν το κανει παντα και εμφανιζεται πιο εντονο οταν ο δρομος εχει ελαφρια κατηφορικη κληση οποτε και το αυτοκινητο πηγαινει σχεδον ρολαριστο με τη φορα που ηδη εχει αναπτυξει, φυσικα εμφανιζεται και σε αλλες περιπτωσεις απλα στα κατηφορικα κομματια ειναι εντονοτερο, παντα σε ταχυτητες 110-120.

Θεωρω οτι ευθυνεται ο μπροστινος αξονας γιατι το νιωθω και το βλεπω στο τιμονι,παρολα αυτα εχω αλλαξει και τα λαστιχα εμπρος πισω με ζυγοσταθμιση εννοειται αλλα και παλι το προβλημα συνεχιζεται.

Οσων αφορα το τραβηγμα κανεις δεν μπορει να βρει γιατι το κανει και ολοι λενε οτι στα μηχανηματα ολα φαινονται αψογα.

ειναι σαν να εχει ξερυθμιστει ο αισθητηρας κολωνας τιμονιου, δεν ξερω πως αλλιως να το περιγραψω.

Οταν κραταω το τιμονι ευθεια το αμαξι επισης παει ευθεια,μολις το αφησω κανει μονο το ενα μικρο γρηγορο κοψιμο δεξια και παραμενει σε αυτη τη θεση.

Αν ξεχαστω και το αφησω λιγο μεσα σε 100 μετρα εχω αλλαξει λωριδα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Panagiotis01 said:

ναι συγγνωμη ξεχασα να αναφερω εχει γινει ελεγχος στις ζαντες εκ των οποιων η μια ειχε στραβωσει ελαφρα και εννοειται οτι πηγε για ισιωμα αλλα και παλι δεν αλαξε τιποτα.Φρενα φοραει 312 απο golf gti με ate δισκους.Ειναι το δευτερο σετ δισκων καθοτι οι αρχικοι brembo 312mm στραβωσαν και το καταλαβαινα στο φρενο σε πιο χαμηλες ταχυτητες ομως.Οι δισκοι που εχω τωρα ιδιου διαμμετρηματος ειναι αψογοι.Ακρα εχουν ελεγχθει ημιμπαρα κτλ...

Το τρεμολο δεν εμφανιζεται κατα την επιταχυνση ωστε να υποπτεφθουμε οτι φταιει καποιο ημιαξονιο,τουλαχιστον αυτο λενε οι μηχανικοι.

Δεν το κανει παντα και εμφανιζεται πιο εντονο οταν ο δρομος εχει ελαφρια κατηφορικη κληση οποτε και το αυτοκινητο πηγαινει σχεδον ρολαριστο με τη φορα που ηδη εχει αναπτυξει, φυσικα εμφανιζεται και σε αλλες περιπτωσεις απλα στα κατηφορικα κομματια ειναι εντονοτερο, παντα σε ταχυτητες 110-120.

Θεωρω οτι ευθυνεται ο μπροστινος αξονας γιατι το νιωθω και το βλεπω στο τιμονι,παρολα αυτα εχω αλλαξει και τα λαστιχα εμπρος πισω με ζυγοσταθμιση εννοειται αλλα και παλι το προβλημα συνεχιζεται.

Οσων αφορα το τραβηγμα κανεις δεν μπορει να βρει γιατι το κανει και ολοι λενε οτι στα μηχανηματα ολα φαινονται αψογα.

ειναι σαν να εχει ξερυθμιστει ο αισθητηρας κολωνας τιμονιου, δεν ξερω πως αλλιως να το περιγραψω.

Οταν κραταω το τιμονι ευθεια το αμαξι επισης παει ευθεια,μολις το αφησω κανει μονο το ενα μικρο γρηγορο κοψιμο δεξια και παραμενει σε αυτη τη θεση.

Αν ξεχαστω και το αφησω λιγο μεσα σε 100 μετρα εχω αλλαξει λωριδα.

Ντάξει 100 μέτρα δεν είναι λίγο για αμάξι... Σκέψου να πηγαίνεις με 100km/h (27,78m/s), σε 3sec είσαι σε άλλη λωρίδα.

 

Τώρα για το μπλε, έχω αντιμετωπίσει αντίστοιχο πρόβλημα σε άλλο αμάξι. Δε θυμάμαι πως λύσαμε το πρόβλημα. Θα ψάξω τα χαρτιά μου να δω μήπως βρω κάτι, αλλά πάνε και (κυριολεκτικά) 10 χρόνια...

 

 

ΥΓ: για αυτό περι της mercedes, το αφήνω ασχολίαστο.σχολιάζουμε το προφανές... Δεν οδηγείς σε 1 λωρίδα ανά κατεύθυνση παρά μόνο σε κάποιες περιπτώσεις και σίγουρα όχι σε όλες.

ΥΓ2: σχολιάζοντας την πληροφορία και όχι εσένα που το μετέφερες (απλά "τυχαίνει" εσύ να "τα ακούς"), να ξέρεις ότι δεν ισχύει ούτε και με την λογική της σχεδίασης (και ασφάλειας) του οχήματος. Απλά πράγματα: Αν ήταν για λόγους ασφαλείας να τραβάει λίγο δεξιά, δε θα σε άφηνε με κανένα τρόπο (χωρίς σοβαρές τροποποιήσεις στο σύστημα των τροχών) να μπορείς να το φέρεις "στα ίσια" το αμάξι. Ή είναι έτσι για λόγους ασφαλείας και άρα πρέπει να τραβάει δεξιά χωρίς συζήτηση ή όχι. Δεν παίζουν/παίζουμε με την ασφάλεια...

ΥΓ3: Το ότι έρχονται "από το εργοστάσιο" (= από το τελωνείο πρακτικά και τις αντιπροσωπείες που ο κάθε φορτιγατζής/υπάλληος τα οδηγεί σαν κάγκουρας σαν αγγαρεία για να ξεφορτώσει-φορτώσει και να φύγει) με ευθυγράμμιση ό,τι-να-ναι είναι άλλου παπά ευαγγέλιο και μην το ανοίξουμε εδώ. Για να μην πούμε τι σημαίνει προετοιμασία οχήματος και γελάσουμε για το τι πληρώνουμε και τι παίρνουμε στην Ελλάδα (και τι έπρεπε να παίρνουμε ως υπηρεσία)

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις και για το ενδιαφερον.Αν καταφερεις και βρεις τον τροπο που ειχατε διορθωσει τοτε το προβλημα ισως ειναι μεγαλη βοηθεια και για εμενα.

Τωρα για το θεμα των mercedes ομολογω οτι το εχω ακουσει και εγω απο μηχανικο ιδιοκτητη ενος c200 MY 2008.

Οτι και καλα ειναι για ασφαλεια και γινεται απο τον εγκεφαλο του τιμονιου που διαβαζει με καποιον τροπο τις γωνιες των εμπρος τροχων με σκοπο αν σε παρει ο υπνος να παει αυτοματα δεξια προς τη μπαριερα.

Ομολογω οτι ακουγεται επικινδυνο γιατι και δεξια ισως υπαρχουν αμαξια ισως υπαρχει και γκρεμος, ο συγκεκριμενος ανθρωπος ομως ισχυριζοταν οτι προσπαθησε για πειραμα να κανει επιτηδες λαθος ευθυγραμμιση ωστε το αυτοκινητο να τραβαει αριστερα,οντως το καταφερε αλλα μετα απο λιγα χιλιομετρα το αμαξι παλι τραβουσε δεξια.

την αληθεια φανταζομαι τη γνωριζει μονο ο κατασκευαστης και αν οντως ειναι ετσι απο το εργοστασιο ειναι χαζο και επικινδυνο τουλαχιστον κατ'εμε.

Link to comment
Share on other sites

Μια ζυγοσταθμιση των τροχων επάνω στο αυτοκίνητο, ίσως βοηθησει ή εξαλειψει το προβλημα σε αυτη την περιπτωση.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

να κανω ενα update στο προβλημα μου...Υστερα και απο αλλαγη ημιαξονιων το προβλημα παραμενει....

Ελικρινα εχω πελαγωσει και δεν ξερω τι μπορει να φταιει,εχει αλλαχτει ολο το μπροστινο συστημα σχεδον και δεν αλλαξε τιποτα απολυτως,οποτε ακουω ιδεες 

ειτε απο ομοιοπαθεις ειτε ιδεες για το τι μπορει να δημιουργησει τρεμολο στο τιμονι εκτος των προφανων ροδες,λαστιχα,μπιλιοφοροι,δισκοι κτλ.

Επισης οποιος ξερει καποιον καλο μαστορα που εχει εμπειρια σε μπροστινα συστηματα μπορει να μου προτεινει ωστε να παρω και μια 2η γνωμη

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.