Jump to content

Κλήρωση Δώρων 2020

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

Πανελλήνια Eκδρομή στους Δελφούς - Κοπή Πίτας14-16/2 2020

Περισσότερα

Εκδρομή Στενή Ευβοίας 24/11/2019

Περισσότερα

NightWalk 26/2 20:30

Περισσότερα
knodalo

A4 B8 2.0 - K04 SET UP OR 3071R?

Recommended Posts

Καλησπέρα,

 

αν και έχει βλέπω ότι έχει συζητηθεί παλιότερα, επειδή οι εμπειρίες εμπλουτίζονται θα ήθελα κάποιες συμβουλές από όσους έχουν εμπλακεί με παρόμοια set up.

Το αμάξι είναι Α4 Β8 2.0 quattro και έχει revo stage2, εισαγωγή revo, εξάτμιση 76 dp και 70 πίσω, μεγάλο intercooler Wagner και δίσκο-πλατό Sachs Performance. Επειδή εδώ και 15 χρόνια χρησιμοποιώ revo και γέρικο γαιδούρι δεν το αλλάζεις, θα ήθελα να αναβαθμιστώ πάλι με revo.

Το πρώτο σενάριο είναι Κ04-064 με revo stage 3 το οποίο ουσιαστικά είναι απλά η τοποθέτηση τουρμπίνας και η αναβάθμιση, κόστος συνολικά γύρω στα 1000€ και max 370ps.

Το δεύτερο σενάριο είναι 3071R με stage 3 revo και max 435ps.

Η δεύτερη λύση με τρώει να σας πω την αλήθεια αλλά αξίζει τον κόπο? Τι επιπλέον hardware θέλει? Που μπορεί να φτάσει το κόστος?

 

Ευχαριστω εκ των προτέρων.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/6/2020 at 6:58 PM, knodalo said:

Καλησπέρα,

 

αν και έχει βλέπω ότι έχει συζητηθεί παλιότερα, επειδή οι εμπειρίες εμπλουτίζονται θα ήθελα κάποιες συμβουλές από όσους έχουν εμπλακεί με παρόμοια set up.

Το αμάξι είναι Α4 Β8 2.0 quattro και έχει revo stage2, εισαγωγή revo, εξάτμιση 76 dp και 70 πίσω, μεγάλο intercooler Wagner και δίσκο-πλατό Sachs Performance. Επειδή εδώ και 15 χρόνια χρησιμοποιώ revo και γέρικο γαιδούρι δεν το αλλάζεις, θα ήθελα να αναβαθμιστώ πάλι με revo.

Το πρώτο σενάριο είναι Κ04-064 με revo stage 3 το οποίο ουσιαστικά είναι απλά η τοποθέτηση τουρμπίνας και η αναβάθμιση, κόστος συνολικά γύρω στα 1000€ και max 370ps.

Το δεύτερο σενάριο είναι 3071R με stage 3 revo και max 435ps.

Η δεύτερη λύση με τρώει να σας πω την αλήθεια αλλά αξίζει τον κόπο? Τι επιπλέον hardware θέλει? Που μπορεί να φτάσει το κόστος?

 

Ευχαριστω εκ των προτέρων.

 

η revo βγάζει πρόγραμμα για τα σενάρια που συζητάς?

Γιατί ξέρω ότι σταματάει στο stage2+.... (δηλαδή φίλτρο-πρόγραμμα-εξάτμιση-αντλία υψηλής)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Καλησπέρα,
 
αν και έχει βλέπω ότι έχει συζητηθεί παλιότερα, επειδή οι εμπειρίες εμπλουτίζονται θα ήθελα κάποιες συμβουλές από όσους έχουν εμπλακεί με παρόμοια set up.
Το αμάξι είναι Α4 Β8 2.0 quattro και έχει revo stage2, εισαγωγή revo, εξάτμιση 76 dp και 70 πίσω, μεγάλο intercooler Wagner και δίσκο-πλατό Sachs Performance. Επειδή εδώ και 15 χρόνια χρησιμοποιώ revo και γέρικο γαιδούρι δεν το αλλάζεις, θα ήθελα να αναβαθμιστώ πάλι με revo.
Το πρώτο σενάριο είναι Κ04-064 με revo stage 3 το οποίο ουσιαστικά είναι απλά η τοποθέτηση τουρμπίνας και η αναβάθμιση, κόστος συνολικά γύρω στα 1000€ και max 370ps.
Το δεύτερο σενάριο είναι 3071R με stage 3 revo και max 435ps.
Η δεύτερη λύση με τρώει να σας πω την αλήθεια αλλά αξίζει τον κόπο? Τι επιπλέον hardware θέλει? Που μπορεί να φτάσει το κόστος?
 
Ευχαριστω εκ των προτέρων.
 
http://www.raimotorsport.com/RAI-B8-A4-2-0T-GTX-Turbo-Kit-p/rai_b8a4_2.0t_gtx.html

Στάλθηκε από το SM-G970F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/9/2020 at 12:51 PM, Kavouras said:

η revo βγάζει πρόγραμμα για τα σενάρια που συζητάς?

Γιατί ξέρω ότι σταματάει στο stage2+.... (δηλαδή φίλτρο-πρόγραμμα-εξάτμιση-αντλία υψηλής)

 

Στο website δείχνει ότι έχει...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ας ξεκινήσουμε με τρεις βασικους παράγοντες... 1) Πόσα χρήματα θέλεις να "επενδύσεις"; 2) Αντέχει ο 2λιτρος tfsi την 3071 χωρίς να γίνει σφυριλατος; 3) Τι φάσμα λειτουργίας θέλεις να'χεις; Αντιλαμβάνεται ότι όσο μεγαλύτερη η τουρμπινα, τόσο πιο ψηλά πάει το σπουλ και το φάσμα λειτουργίας της... 

Γνώμη μου είναι να πας σε Κ04 που με "ψέμματα" είσαι στα 350+ με καλό σπουλαρισμα, καλό φάσμα και αξιοπρεπή συμπεριφορά ψηλά, έχοντας παράλληλα κάτι ολοκληρωμένο, παρά να πας σε 3071 με κάμποσα λεφτά για να γίνει και να έχεις  κάτι μισοτελειωμενο (στην περίπτωση που δεν γίνει σφυρί)...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/6/2020 at 6:58 PM, knodalo said:

Καλησπέρα,

 

αν και έχει βλέπω ότι έχει συζητηθεί παλιότερα, επειδή οι εμπειρίες εμπλουτίζονται θα ήθελα κάποιες συμβουλές από όσους έχουν εμπλακεί με παρόμοια set up.

Το αμάξι είναι Α4 Β8 2.0 quattro και έχει revo stage2, εισαγωγή revo, εξάτμιση 76 dp και 70 πίσω, μεγάλο intercooler Wagner και δίσκο-πλατό Sachs Performance. Επειδή εδώ και 15 χρόνια χρησιμοποιώ revo και γέρικο γαιδούρι δεν το αλλάζεις, θα ήθελα να αναβαθμιστώ πάλι με revo.

Το πρώτο σενάριο είναι Κ04-064 με revo stage 3 το οποίο ουσιαστικά είναι απλά η τοποθέτηση τουρμπίνας και η αναβάθμιση, κόστος συνολικά γύρω στα 1000€ και max 370ps.

Το δεύτερο σενάριο είναι 3071R με stage 3 revo και max 435ps.

Η δεύτερη λύση με τρώει να σας πω την αλήθεια αλλά αξίζει τον κόπο? Τι επιπλέον hardware θέλει? Που μπορεί να φτάσει το κόστος?

 

Ευχαριστω εκ των προτέρων.

 

Απο τις λιγες γνωσεις που εχω ειναι πως για να δουλεψει η 3071ρ θα χρειαστει αρκετα παραπανω απο την κ4 λογω του οτι θελει παρα μα παρα πολλα περιφερειακα!Ξεκινωντας απο χταποδι,wastegate,σκαστρα,custom σωληνωσεις ,καινουριο DP, το ιντερκοοολερ σου για να φτασεις τα 440+ που θες ισως να φτανει δεν γνωριζω.Αντλια!Ο δισκος σου σιγουρα θα τα βρει σκουρα γιατι η ροπη θα ειναι πολυ περισσοτερη απο τις προδιαγραφες του αρα θα πας σε custom με οτι συνεπαγεται αυτο!>!επισης boost controller ,προγραμμα καινουριο custom !μπουζι,πλλστες αν δεν εχεις!Ολα αυτα δεν ειναι ανταλλακτικα του 100σταρικου δλδ το καθε ενα παιζει στο 500ρικο και μαζευονται πολλα και γρηγορα!Επισης χανεις το oem look !Ολα Αυτα πριν καν  ανοιξεις μοτερ και μπουν στο παιχνιδι μπιελες πιστονια κεφαλες κλπ!Δεν ξερω ποσο αντεχει κλειστος ο 2λιτρος και με τι αξιοπιστια σε αυτο ισως βοηθησει καποιος αλλος.Η κ04 λυση πλεον ειναι το καινουριο ΦΠΕ στα βαγκ πιο πολλα εχουν κ04 παρα ειναι μαμα αυτο σημαινει οτι ειναι η πιο αξιοπιστη λυση για τα 350+ αλογα!Ολες οι αλλες λυσεις ειναι custom και σιγουρα θεωρω για ολοκληρωθουν χωρις προβληματα θα χρειαστει καπου στα 5κ ισως κανω λαθος φυσικα το αποτελεσμα δικαιωνει λογω της αποδοσης αλλα για καθημερινο αμαξι ισως too much για τα γουστα μου !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

3071~1400

χταποδι~600

wastegate~350

σκαστρα~300

custom σωληνωσεις~300

καινουριο DP~400

αντλια~600 (μόνο εντόσθια για την υψηλής)

Πίσω αντλία;

Δίσκος από 3λιτρο~500

boost controller~450

προγραμμα καινουριο 600+

μπουζι~70

πλλστες~120

 

Σύνολο: 5670€ χωρίς να γίνει σφυρί, συνεπώς θα είσαι ταβάνι λίγο πάνω από 400 άλογα με την ψυχή στο στόμα μη γεννήσει... Αν πάλι πεις να το κάνεις σφυρί για να τερματισεις την τουρμπινα, ετοιμάσου για αλλα τόσα... 

Νομίζω ότι η επιλογή είναι προφανής!!! 🤣🤣🤣

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ακριβως οπως τα λες, για να το κανω σφυρι και να δουλεξω την g25-550 μου εφτασε 11500ευρω (χωρις τον δισκο γιατι το εκανα αυτοματο <αλλα λεφτα αυτο>, χωρις intercooler γιατι το ειχα και χωρις μεθανολες γιατι και αυτες τις ειχα απο το προηγουμενο)

Οποτε καλυτερα να το κανεις κ4 και να εισαι κομπλε στα 350-390αλογα (με ψεμματα και πασαλειματα) και ολα αυτα με το πολυ 3500-4000ευρω

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Και μην ξεχνάμε πως τα 500 άλογα απαιτούν και άλλα περιφερειακά όπως φρένα ανάρτηση κλπ ενώ τα 350 αλογάκια την παλεύεις με ένα S3 κιτακκ φρένων  

Edited by Nikos Xrys

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.