Jump to content

Big brake kit σε Α3 1.8 tfsi CDAA


Recommended Posts

Τι κάνουμε παίδες σε αυτό το δίλημμα; 
 
Σοβαρές απαντήσεις μόνο......... Χαχαχαχα
Είσαι και για big turbo ταυτόχρονα; γτ διαφορετικα θα έλεγα ότι είναι υπερβολή

Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Υπερβολή είναι το πως οδηγώ, αλλά η αλήθεια είναι ότι τα cupro φρένα μπροστά δείχνουν μια κάποια κόπωση σε Mode ανάβαση. Θέλω να πάω σε κάτι πιο ανθεκτικό και όχι απαραίτητα μεγαλύτερο... Εάν γίνεται αυτό. 

Το μεγάλο ζήτημα είναι η ζάντα που φοράω και ο χώρος που αφήνει για δαγκάνα, χωρίς να χρησιμοποιηθεί αποστάτης. 

WSP RS3 Replica 19x8.5 et45

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Υπερβολή είναι το πως οδηγώ, αλλά η αλήθεια είναι ότι τα cupro φρένα μπροστά δείχνουν μια κάποια κόπωση σε Mode ανάβαση. Θέλω να πάω σε κάτι πιο ανθεκτικό και όχι απαραίτητα μεγαλύτερο... Εάν γίνεται αυτό. 
Το μεγάλο ζήτημα είναι η ζάντα που φοράω και ο χώρος που αφήνει για δαγκάνα, χωρίς να χρησιμοποιηθεί αποστάτης. 
WSP RS3 Replica 19x8.5 et49
Βάλε για αρχή "πολεμικά " τακακια...Κ μετά βλέπεις αν είσαι οκ ή αν πρέπει να εμβαθύνεις περεταίρω.
{Σημείωση}: τα τακακια αυτά υπόψιν ότι "σφυρανε " σε συνθηκες νορμάλ καθημερινής οδήγησης ...

Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εχω βαλει και ferodo ds.....δεν είδα καμιά τρελή αλλαγή πέρα από παραπάνω θόρυβο. Λίγο πιο ανθεκτικό αλλά με μονοπίστονο τι να κάνω;

Και διόρθωσα ΕΤ45

 

Ψάχνω, κοιτάω και κάτω από 2000.... δεν βρίσκω κάτι που να βλέπω ότι αξίζει να πάω από το τωρινό σεταπ εκεί.

 

 

 

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Εχω βαλει και ferodo ds.....δεν είδα καμιά τρελή αλλαγή πέρα από παραπάνω θόρυβο. Λίγο πιο ανθεκτικό αλλά με μονοπίστονο τι να κάνω;
Και διόρθωσα ΕΤ45
 
Ψάχνω, κοιτάω και κάτω από 2000.... δεν βρίσκω κάτι που να βλέπω ότι αξίζει να πάω από το τωρινό σεταπ εκεί.
 
 
 
Δε νομίζω ότι υπάρχουν πολλές επιλογές μεγάλης βελτίωσης (σε σχέση με αυτό π εχεις τώρα) σε μονοπίστονη γκαμα, καθώς αυτό ως επί το πλείστον είναι για αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής...

Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτο βλέπω και  βλέποντας τα κίτ που κυκλοφορούν χάνεσαι........

 

ενδεικτικά βάζω κάποια λινκ.....οχι ως διαφήμιση αλλά για να δείξω τι γίνεται......όχι ότι είμαι ο μόνος που ψάχνει εδώ ...αλλά να ακούσω και γνώμες....

 

https://www.forgemotorsport.co.uk/Front_Brake_Kit_356mm_18_or_Larger_Wheels--product--1099.html

 

https://www.summitracing.com/int/parts/sph-83-893430072?retaillocation=int

 

 

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Αυτο βλέπω και  βλέποντας τα κίτ που κυκλοφορούν χάνεσαι........
 
ενδεικτικά βάζω κάποια λινκ.....οχι ως διαφήμιση αλλά για να δείξω τι γίνεται......όχι ότι είμαι ο μόνος που ψάχνει εδώ ...αλλά να ακούσω και γνώμες....
 
https://www.forgemotorsport.co.uk/Front_Brake_Kit_356mm_18_or_Larger_Wheels--product--1099.html
 
https://www.summitracing.com/int/parts/sph-83-893430072?retaillocation=int
 
 
Σιγουρα φαινονται φρενάρες...Αλλά πολλά τα λεφτά...Τι να σου πω δε ξέρω..Εγώ δε θα τα εδινα..

Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τα 6πιστονα του rs5 B9 μπαίνουν σε εσάς; 

Επίσης τα z18; 

Μονοπιστονα δύσκολο αλλά γιατί όχι με περισσότερα πιστόνια; 

Edited by PanA4
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Βρε για πολυπίστονο λέω κι εγώ....αλλά τί; και όχι να προϋποθέτει να πουλήσω νεφρό!

 

Πλευστοί δίσκοι ΤΤrs 370 αλλά με τί δαγκάνα και τί αποστάτη; γιατί έτσι όπως το βλέπω θα χρειαστώ αποστάτη.

 

Υπάρχει και μετατροπή από 370 σε 380 πλευστό για TTrs αλλά δαγκάνα και αντάπτορα;

 

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Συνφορουμίτες βοηθάτε.......
Γιατί δε μιλας με κάποιον καλό φρενά που έχει ασχοληθεί κ με βελτιώσεις; λογικά θα έχει να σ κάνει προτάσεις

Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

TT-RS σετακι ειχα βαλει στο Scirocco R που ειχα πριν, περαν απο το look δεν εχουν κατι το ιδιαιτερο να σου πω. Εχεις μια πολυ ελαφρια δαγκανα της brembo 4πιστονη με ενα γαιδουρι δισκο 370mm βαρους 13+ κιλων.  

 

Διαφορα πολυ μικρη θα δεις και αν τα "καις" θεωρω οτι θα εχεις προβληματα με στραβωματα, ειδικα αν βαλεις και κανενα αγωνιαρικο τακακι επανω. Επειδη υπαρχουν πολλα σετακια μεταχειρισμενα με παλιους κωδικους, θα κοιταξεις οι δαγκανες να εχουν τρυπες για τα αντιβαρα πισω. Οι πρωτες παρτιδες δεν ειχαν και σφυριγαν συνεχεια! Επισης οι δισκοι να ειναι ο τελευταιος κωδικος, τον οποιο μπορεις να τον βρεις στο ΕΤΚΑ.

 

Στο s3 που εχω τωρα εχω βαλει το 6πιστονο σετακι της Forge με διαιρουμενο 356mm δισκο... 3 κιλα η δαγκανα και 8 κιλα ο δισκος ζυγιζει μολις. Πολυ καλη αισθηση στο αρχικο φρεναρισμα (ερχονται με τακακια ebc yellowstuff) και ειναι σαφως καλυτερα απο τα μαμα. Υποψιν οτι δεν τα εχω πιεσει ιδιαιτερα γιατι πλεον δεν κανω πολλες καγκουριες. Αρνητικο ειναι τα yellowstuff τακακια που σφυριζουν συνεχως!! Τα αλλαξα μετα απο λιγο καιρο με τα ebc redstuff οπου και το σφυριγμα εξαφανιστηκε...

 

Το συγκεκριμενο σετ oπως και πολλα αλλα επωνυμα, ειναι για fast road καταστασεις. Αν θες κατι για να το καψεις πας σε Brembo, οχι τα ξαναβαμμενα σετ που υπαρχουν αλλα σε καινουργια, παντα με το αναλογο κοστος. 

 

Βασικο επισης ειναι και το κοστος που εχουν οι δισκοι και τα τακακια σε ολα αυτα τα σετ... Oι δισκοι της Forge εχουν 600€ και 150€ τα τακακια, καμια σχεση με τα εργοστασιακα s3/cupra που παιρνεις Brembo δισκους και τακακια 180€ ολα μαζι. Σκεψου και αυτο δηλαδη.

 

Επισης δεν θα εβαζα σετακια που πουλανε στο car απο 6πιστονες Brembo απο cayenne με δισκο 350mm απο mercedes ml + δαχτυλιδι κεντραρισματος.

 

Kαλα λογια διαβαζω και για του tts 8s clubsport εκδοση:

 

https://www.ebay.com/itm/Audi-TTS-8S-4Pot-Brake-kit-Upgrade-ClubSport-brake-discs-NEW-Black-Audi-S3-8v-8p/292897294482?epid=8025940465&hash=item44320a0892:g:czoAAOSwyqleGElw

 

https://www.ebay.com/itm/Audi-TTS-8S-4Pot-Brake-kit-Upgrade-Tarox-F2000-Slotted-brake-discs-NEW-mk7-R-S3/293412634802?epid=8025940465&hash=item4450c180b2:g:CYcAAOSwoMFeFLj6

 

Βλεπω οι Ρουμανοι στο ebay εχουν πολυ πραγμα... ?

 

Resized picerwrwerwtures - 1.jpg

Edited by csaris
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

12 ώρες πριν, csaris είπε

 

Επισης δεν θα εβαζα σετακια που πουλανε στο car απο 6πιστονες Brembo απο cayenne με δισκο 350mm απο mercedes ml + δαχτυλιδι κεντραρισματος.

 

 

 

 

Απο car γιατι οχι? Επειδη εβλεπα και εγω για brembo κοντα στα 700-1000 ευρω και το εψηνα σε λιγες μερες να τα αγορασω, στην τιμη τακακια / δισκοι / δαγκανες / σωληνακια 

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, BillPhreak said:

 

Απο car γιατι οχι? Επειδη εβλεπα και εγω για brembo κοντα στα 700-1000 ευρω και το εψηνα σε λιγες μερες να τα αγορασω, στην τιμη τακακια / δισκοι / δαγκανες / σωληνακια 

 

Δεν εχω κατι με το car, απλα θεωρω λαθος τα παντρεματα ειδικα στα φρενα. 

 

Εχεις ενα δισκο απο mercedes ml 350mm τουλαχιστον 15kg, o οποιος δεν κεντραρει στο μουαγιε των vag και θελει μεταλλικο δαχτυλιδι περιπου 1mm ενδιαμεσα. Η δαγκανα ειναι τεραστια, βαρια (λογικο αφου προοριζεται για cayenne) οσο η μαμα του s3/cupra και με αγνωστα τα χιλιομετρα που εχει γραψει πριν.

 

Αρνητικο ειναι οτι εχει πολυ μεγαλη επιφανεια εμβολων και χανεις παρα πολυ σε αισθηση στο πενταλ του φρενου.  Επισης θες ζαντα που να βγαινει πολυ εξω (τουλαχιστον 8.5αρα με et45) αλλιως θες και αποστατες... Το ενα φερνει το αλλο δηλαδη.

 

Πλεονεκτημα ειναι φυσικα το κοστος αυτων των σετ.

 

Προσωπικη μου αποψη ολα τα παραπανω.

 

Φυσικα ο καθενας ειναι ελευθερος να κανει οτι θελει!!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Είδες ότι αυτό κοίταξα πρώτο........το κιτ της forge αλλά δεν ξέρω εάν έρθει από Αγγλία τί μεταφορικά θα πληρώσω με όποιο κίνδυνο τελωνείου....( εάν και νομίζω μέχρι τέλος χρόνου πρέπει να είναι οκ).

Απλά ξεφεύγω πολύ σε τιμή...........

Εάν δει κανείς κιτ εξαπίστονο 360 με δαχτυλίδια ναι δυστυχώς και όλη την μετατροπή κομπλέ βγαίνει κοντά στο 1200......εάν δώσω δε και κάνα 500άρι τα δικά μου πάει 700.

Μετά μένουν περαστικά από συνεργείο. Με το άγχος να έχω τρέμουλο και με ότι μπορεί να βγάλει ένα τέτοιο σετάπ.

Μπακαλίστικο, αλλά πολύ μακριά από το 2000 των forge.

Θα μου πείτε θα παίξεις με το φρένο;

Άλλωστε για καλύτερα πάω.........δεν ξέρω πραγματικά......

Ζάντες έχω 19x8.5 ET45 και εάν υπάρχει περίπτωση να χρειαστούν αποστάτες μάλλον θα μείνει ως έχει... γιατί το αμάξι είναι ιδανικά για τα γούστα μου χαμηλωμένο και εαν είναι να βγώ πιο έξω θα έχω θέματα με τα λάστιχα το ξέρω.

Πόσο σου πήγε το κιτ της forge εαν επιτρέπεται;

 

Link to comment
Share on other sites

Μήπως να σκεφτείς τη λύση αλλαγής τακακιών με κάτι πιο ανθεκτικό σε θερμοκρασίες?

 

Να αναφέρω ότι εγώ έβαλα δαγκάνες μεγαλύτερες (που παίρνουν μεγαλύτερο τακάκι από του S3), αλλά σε δισκόπλακα 345χ30 του S3 8Ρ.

 

Και επειδή η διαδρομή που έκανα πολύ συχνά παλιά (σπάνια πλέον λόγω έλλειψης χρόνου) είναι ιδιαιτέρως απαιτητική σε σταθερή απόδοση των φρένων (και όχι μόνο), μπορώ να σου πω ότι δε φταίνε οι δισκόπλακες, αλλά τα τακάκια.

 

Αν το κόστος "είναι μέρος της εξίσωσης", θα σου πρότεινα να βρεις δαγκάνες που συνεργάζονται με τις δισκόπλακες που ήδη έχεις. (δε θα δυσκολευτείς άλλωστε να πουλήσεις μόνο τις δαγκάνες :) )

 

Αν το κόστος "δεν είναι μέρος του προβλήματος",  θα σου πρότεινα κάτι ωραία φρενάκια 6πίστονα με κόστος βέβαια 3πλάσιο από αυτό της αρχικής λύσης. :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

tt-rs τα θεωρώ ελάχιστα καλύτερα από τα cupra s3 ίδιο αρχικό δάγκωμα,λίγα παραπάνω πατήματα σε αντοχη... κ καθόλου value for money...καθώς οι δίσκοι τακάκια κοστίζουν τα τριπλά σχεδόν...

αν κ συμφωνώ παραπάνω με τον Χρήστο όσο αναφορά τα παντρεματα...γνώμη μου είναι να κοιτάξεις αρχικά να δεις τι χωράει στην ζάντα σου ώστε να έχεις συγκεκριμένες επιλογές...

απ εκεί κ πέρα αν θες να καλύψεις όλες σου τις απαιτήσεις νομίζω ότι πρέπει να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη κ να πας σε λύσεις όπως brembo ap racing alcon κτλ...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Dikonou said:

Είδες ότι αυτό κοίταξα πρώτο........το κιτ της forge αλλά δεν ξέρω εάν έρθει από Αγγλία τί μεταφορικά θα πληρώσω με όποιο κίνδυνο τελωνείου....( εάν και νομίζω μέχρι τέλος χρόνου πρέπει να είναι οκ).

Απλά ξεφεύγω πολύ σε τιμή...........

Εάν δει κανείς κιτ εξαπίστονο 360 με δαχτυλίδια ναι δυστυχώς και όλη την μετατροπή κομπλέ βγαίνει κοντά στο 1200......εάν δώσω δε και κάνα 500άρι τα δικά μου πάει 700.

Μετά μένουν περαστικά από συνεργείο. Με το άγχος να έχω τρέμουλο και με ότι μπορεί να βγάλει ένα τέτοιο σετάπ.

Μπακαλίστικο, αλλά πολύ μακριά από το 2000 των forge.

Θα μου πείτε θα παίξεις με το φρένο;

Άλλωστε για καλύτερα πάω.........δεν ξέρω πραγματικά......

Ζάντες έχω 19x8.5 ET45 και εάν υπάρχει περίπτωση να χρειαστούν αποστάτες μάλλον θα μείνει ως έχει... γιατί το αμάξι είναι ιδανικά για τα γούστα μου χαμηλωμένο και εαν είναι να βγώ πιο έξω θα έχω θέματα με τα λάστιχα το ξέρω.

Πόσο σου πήγε το κιτ της forge εαν επιτρέπεται;

 

 

Tελωνειο ακομα ειναι free απο Αγγλια, οτι ισχυε μεχρι τωρα δηλαδη. 

 

Οι ζαντες σου εχουν 1 δαχτυλο αερα τουλάχιστον με το σετακι της forge, οπως πιστευω οτι χωραει και του tt-rs (φοραει ζαντα 9αρα με et52). Του cayenne τωρα δεν ξερω, αγνωστο. Ιδανικο σε a3/s3/leon/golf ειναι 8.5αρα με et45. Με μικροτερο et σιγουρα θα βρισκεις, ειδικα αν εισαι χαμηλωμενος!

 

Τα ειχα παρει 1550 λιρες Αγγλιας τοτε απο εδω: https://www.ebay.com/itm/322835475908#rwid , αλλα βλεπω οτι εχει ανεβει η τιμη.

 

Δες εδω που ειναι πιο φτηνα:

 

https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_nkw=FMBKMK5&_sacat=0&_sop=15

 

Kαλη λυση επισης και οικονομικη ειναι να βρεις δαγκανες που συνεργαζονται με τις μαμα δισκοπλακες οπως ειπε πιο πανω o @Kavouras.

 

 

 

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Μη βάζεις άλλα λινκ σατανά!!!!!!!!!! 

 

Και μιας και έχω draggy θα γίνει και 100-0 να δούμε τι θα κερδίσει κάποιος από μια τέτοια αλλαγή, εάν με το καλό γίνει γιατί κάπου διάβασα για 1.5 sec πιο γρήγορο στοπ που είναι τρελό νούμερο εάν μεταφραστεί σε μέτρα..... Για τα Forge μιλάω πάντα......

6.4 μέτρα πιο νωρίς σταμάτησε...... Έτσι ενημερωτικα το γράφω...... 

Αμάξι golf r

Edited by Dikonou
  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, csaris said:

 

Mιλας με γρφους γεροντα! ?

στα λατινικά "ο κύβος ερρίφθη" ή κάπως έτσι. 

Έχω να δω λατινικά από το σχολείο :P

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.