Jump to content

Big brake kit σε Α3 1.8 tfsi CDAA


Recommended Posts

1 λεπτό πριν, Dikonou είπε

Μιλάω με τος Άγγλους και μου λένε ότι έχω στραβώσει δίσκους εξαιτίας των κόκκινων ebc που τα έχουν δοκιμάσει λέει και υπερθερμαινεται το τακακι και στράβωνει ο δισκος. 

Βρε csaris εσύ τα πατάς τα φρένα με τα κόκκινα ή ζω πουθενά αλλού εγώ; 

ΑΚΌΜΑ δεν τα πήρα τα στραβωσα..... Είπαμε καφτης αλλά όχι κι έτσι!!!! 

ΩΧ μαλακια παιχτηκε...

Link to comment
Share on other sites

Κάτσε να δούμε τι θα γίνει αύριο και βλέπουμε..... 

Θα πάω για ολικό έλεγχο, ξανά, στον Αγγλόπουλο Λάρισα....να δω τι θα κανω

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Dikonou said:

Μιλάω με τος Άγγλους και μου λένε ότι έχω στραβώσει δίσκους εξαιτίας των κόκκινων ebc που τα έχουν δοκιμάσει λέει και υπερθερμαινεται το τακακι και στράβωνει ο δισκος. 

Βρε csaris εσύ τα πατάς τα φρένα με τα κόκκινα ή ζω πουθενά αλλού εγώ; 

ΑΚΌΜΑ δεν τα πήρα τα στραβωσα..... Είπαμε καφτης αλλά όχι κι έτσι!!!! 

 

Δεν νομιζω να φταινε τα τακακια... Λογικο αυτοι να πουν οτι φταινε αυτα! 

 

Τα πρωτα 6000-7000χλμ ημουν με τα κιτρινα και επειδη δεν αντεχα το σφυριγμα τα αλλαξα με τα κοκκινα.

 

Με τα κοκκινα εχω κανει αλλα τοσα χλμ χωρις προβληματα και τα εχω καπνισει πολλες φορες!! 

 

Δεν ξερω τι να πω.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θα πω εγώ κάτι. Ακόμα και αν έχουν στραβώσει λίγο οι δίσκοι, αυτή είναι η μέγιστη παραμόρφωση που μπορούν να πάρουν από την θερμική καταπόνηση. Κοινώς οι τάσεις του υλικού έχουν "ψοφήσει". 

Αν δεν στους αλλάξουν, ένα πάσο στον τόρνο να πάρει αυτή την στραβαδα και θα τους χαρείς για πολύ καιρό. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν στειλει η forge αλλους δισκους, η λυση ειναι να αναλαβει εξειδικευμενο συνεργειο σε φρενα και να τους παρει ενα πασο...

 

Εν συνεχεια στρωσιμο και ξανα δοκιμη με τα κιτρινα τακακια και στρωσιμο χωρις τσαρουχωματα.

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδιά... Αυτά τα φρένα αγοράστηκαν σαν κιτ όλα μαζί δαγκάνες δίσκοι τακακια;; η κάθε πάρτ ξεχωριστα;

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Van.Leb said:

ρε παιδιά... Αυτά τα φρένα αγοράστηκαν σαν κιτ όλα μαζί δαγκάνες δίσκοι τακακια;; η κάθε πάρτ ξεχωριστα;

Κιτ ολόκληρο λέμε. Το περίμενα ένα μήνα να έρθει από Αγγλία. 

Με τα λεγόμενα του csaris εγώ ζήτησα τα κόκκινα τακάκια αντί των κίτρινων για τους λόγους που περίεργαψε παραπάνω. 

Πρώτο πάτημα και προσπάθεια στρωσίματος έγινε με τα κόκκινα. 

 

Η Forge στην επικοινωνία που είχα μαζί τους ανέφερε πως τα κατάλληλα τακάκια για το κιτ είναι τα κιτρινα. 

 

Όπως και να έχει θα δω αύριο μεσημέρι τι συμβαίνει.... 

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

3 λεπτά πριν, Dikonou είπε

Κιτ ολόκληρο λέμε. Το περίμενα ένα μήνα να έρθει από Αγγλία. 

Με τα λεγόμενα του csaris εγώ ζήτησα τα κόκκινα τακάκια αντί των κίτρινων για τους λόγους που περίεργαψε παραπάνω. 

Πρώτο πάτημα και προσπάθεια στρωσίματος έγινε με τα κόκκινα. 

 

Η Forge στην επικοινωνία που είχα μαζί τους ανέφερε πως τα κατάλληλα τακάκια για το κιτ είναι τα κιτρινα. 

 

Όπως και να έχει θα δω αύριο μεσημέρι τι συμβαίνει.... 

Αφού σου έστειλαν τα κόκκινα, είναι υπεύθυνοι για το αποτέλεσμα. Δεν τους παίρνει να βγάλουν την ουρά τους απ έξω. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, PanA4 said:

Αφού σου έστειλαν τα κόκκινα, είναι υπεύθυνοι για το αποτέλεσμα. Δεν τους παίρνει να βγάλουν την ουρά τους απ έξω. 

Να δω τι γίνεται....... Γιατί αυτοί το κιτ μάλλον το στέλνουν με κιτρινα και την αλλαγή την έχει κάνει η avc weber εδώ μετά από δική μου επιλογή. Αλλά και πάλι δεν μπορώ να καταλάβω πως ένα πιο μαλακό τακακι υπερθερμαινεται έτσι...με το πιο σκληρό δηλ τι θα κάνει ο δίσκος; 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Dikonou said:

Και να πω και κάτι άλλο; 

Στράβωνει τόσο εύκολα ο δίσκος; χωρίς ουσιαστικά να τους δώσω φορτίο; 

 

Φυσικά, αν δεν έχει πατήσει σωστά το τακάκι και γλύφει το δίσκο όλη την ώρα, οι θερμοκρασίες που αναπτύσσονται είναι απαγορευτικές. Να το πω κι αυτό γιατί το ξέχασα. Κατά την τοποθέτηση των stoptech, όταν ήρθε η ώρα να μπουν τα τακάκια, στη δεξιά πλευρά το τακάκι δεν έμπαινε εντελώς στη θέση του λόγω μικρής ατέλειας από το εργοστάσιο (στα τακάκια συμβαίνει συχνά, σε όλες τις μάρκες). Αν τα αφήναμε έτσι, θα γινόταν αυτό που είπα παραπάνω. Σ' αυτή την περίπτωση χρειάζεται το τακάκι λίγο τρίψιμο στο σημείο που βρίσκει σε κάποια γωνία συνήθως και ο φρενάς πρέπει μετά να σιγουρευτεί ότι το τακάκι έχει περιθώριο να παίξει μέσα-έξω. Ακούγεται αστείο σαν δουλειά αλλά μη νομίζεις ότι το προσέχουν όλοι, γιατί το τακάκι με μια πρόχειρη ματιά φαίνεται ότι έχει μπει, πρέπει να το παίξεις με το χέρι μέσα-έξω και να βεβαιωθείς ότι υπάρχει κενό για να μη γλύφει το δίσκο.

 

Από κει και πέρα στην περίπτωσή σου και χωρίς να ξέρω ότι σόνι και καλά αυτή ήταν η αιτία, το πιθανότερο είναι ότι ο δίσκος έχει στραβώσει και εφ' όσον το τρέμουλο όταν φρενάρεις είναι στο τιμόνι θα είναι στους εμπρός. Σου βάζω ένα link στα αγγλικά όπου θα δεις και το εργαλείο που ΠΡΕΠΕΙ να βάλετε πριν πούμε οτιδήποτε άλλο:

 

https://ebcbrakes.com/articles/what-causes-brake-vibration-or-steering-wheel-flutter/

 

Το εργαλείο είναι στην πρώτη φωτό κάτω από την κοντινή με το δίσκο. Υπάρχει και μικρότερο εργαλείο που κάνει την ίδια δουλειά χωρίς να βγει ο δίσκος, αλλά όλα έχουν την ίδια λογική με αυτές τις ακίδες που σκανάρουν το δίσκο και είναι σχεδιασμένα να εντοπίζουν και την παραμικρή κλίση. Μιλάμε για δέκατα και υπο-δέκατα του χιλιοστού. Διάβασε ειδικά αυτή την παράγραφο δίπλα στη φωτό με το εργαλείο γιατί πιστεύω ότι αυτό είναι το πρόβλημά σου. Εννοείται θες τσεκάρισμα και στους δύο. Αν υπάρχει στράβωμα, τότε πας είτε για τόρνο είτε για καινούργιους αν η forge δεχτεί να στους αντικαταστήσει. Ελπίζω μόνο να μην πατήσουν πάνω στο θέμα κόκκινο/κίτρινο τακάκι. Πάντως είτε τόρνος είτε καινούργιοι, πριν βάλετε πάνω τους ίσιους δίσκους, να σιγουρευτείτε ότι όλα τα υπόλοιπα είναι οκ γιατί αλλιώς θα ξαναστραβώσουν.

 

Γι΄αυτό σου λέω μόνο καλός και σχολαστικός φρενάς θα σου λύσει το πρόβλημα. Σε νιώθω απόλυτα πάντως και κρίμα πραγματικά που ταλαιπωρείσαι έτσι. Σου εύχομαι να ξεμπερδέψεις γρήγορα και να χαμογελάσεις και πάλι.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Dikonou said:

Τον κάβουρα δε βλέπω να γράφει σεντόνι κι αρχίζω ν ανησυχώ...... 

Να γράψω κάτι και να σε στενοχωρήσω ότι ήταν ή όχι καλή επιλογή? Ή ότι λένε μλκιες (που λένε κατά τη γνώμη μου - δες ΥΓ).

Δε βοηθάει αυτή η τοποθέτηση και απλά "κάθεσαι στο πρόβλημα".

Δεν κολλάει επίσης ότι από μετά το στρώσιμο στράβωσαν αμέσως. Δηλαδή είναι σα να λες ότι μία δισκόπλακα που είναι φτιαγμένη να αντέχει Χ ξύλο, τελικά στράβωσε με χ/100 επειδή έβαλες πιο μαλακό τακάκι από το προβλεπόμενο. 

Και να το πάμε παρακάτω? Αν μετά το στρώσιμο το έβαζες πίστα το αμάξι (δεν έβαλες τα φρένα για να πας supermarket), θα σκορπούσε η δισκόπλακα? 

 

Πιο πιθανό θα ήταν να γκρίνιαζες για fade στα φρένα με το κόκκινο (αν η δισκόπλακα είναι φτιαγμένη για πιο σκληρό τακάκι) παρά να στραβώσει η δισκόπλακα.

Απλή λογική....

 

Τώρα, το ότι εσύ εκεί προσπαθήσεις να βρεις άκρη με τον πωλητή απομακρυσμένα μέσω email, είναι ένα σημαντικό πρόβλημα που δεν ξέρω πως μπορει κάποιος μέσα από ένα forum να βοηθήσει.

 

 

ΥΓ: τα κίτρινα τακάκια έχουν την πιο επιθετική πάστα από όσο ξέρω.Είναι πιο σκληρά από τα κόκκινα και σημαντικά πιο σκληρά από τα πράσινα και γι' αυτό σφυρίζουν όταν είναι κρύα (συνθήκες χαλαρής/νορμάλ οδήγησης). Είναι φτιαγμένα για πίστα και πρέπει να αντέχουν πολύ υψηλές θερμοκρασίες που δεν αναπτύσσονται σε χρήση δρόμου. Γι' αυτο και δεν τα προτείνει κάποιος για χρήση δρόμου. Βάζοντας τα κόκκινα ebc τακάια, εσύ ουσιαστικά επέλεξες μαλακότερη πάστα. Δεν κολλάει αυτό που σου λένε...

 

ΥΓ2: φοβάμαι πολύ την λάθος τοποθέτηση στα φρένα. Τσέκαρε ότι το τακάκι δεν ακουμπάει όταν αφήνεις τελείως το φρένο (=σε ηρεμία δηλαδή το σύστημα πέδησης). Μακάρι να πέφτω έξω.

 

ΥΓ3: εγώ αυτά φοβήθηκα και γι' αυτό δεν "εγκατέλειψα" την λύση με την audi S3 δισκόπλακα.

Edited by Kavouras
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το 2 γιατί σε φοβίζει; 

Γιατί αυτό το παρατήρησα όταν είναι ζεστά τα φρένα.... Αλλά μου φαίνεται ότι συμβαινει κι όταν είναι κρύα χωρίς να το έχω επιβεβαιώσει. 

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Το 2 γιατί σε φοβίζει; 

Γιατί αυτό το παρατήρησα όταν είναι ζεστά τα φρένα.... Αλλά μου φαίνεται ότι συμβαινει κι όταν είναι κρύα χωρίς να το έχω επιβεβαιώσει. 

Πακέτο,αλλά αν και είσαι μακρυά πάρε απλα ένα τηλέφωνο το Μωραρη.Ειναι πολύ καλο παιδί.Πες ότι παίρνεις εκ μερους μου από τον Κώστα τον οφθαλμίατρο με το Α5.

Να σου πει μια ιδέα βρε παιδι μου ή έστω να του τα στείλεις να τα ελέγξει.

 

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μετρήθηκε η απόκλιση της δισκοπλακας. 

Τρια δεκατα στην μια και πέντε στην αλλη. Απ ότι μου είπαν εντός ανεκτων ορίων. Δηλ δεν έχουν πάρει. Αυτό μου είπαν σας λέω. 

Άλλαξα τακάκια και βελτιώθηκε αφάνταστα το φρένο σε διάρκεια... Κοινώς τα άλλα από το τρίτο πάτημα το λέγανε το ποίημα καθαρά.... 

Να πω την αλήθεια όσο έκανα από Λάρισα Καρδιτσα δεν είδα κάτι σε τρέμουλο ( μια ελαααααχιστη υποψία ίσως).... Περιμένω να πατήσουν τακάκια ξανά και είμαι με το δάχτυλο στην σκανδάλη που λέει ο λόγος... 

Πραγματικά δεν περίμενα με νέα τακάκια τόση διαφορά, αλλά έχω να ξαναστρωσω πάλι. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τυχερός είσαι. Έπραξες γρήγορα και τους πρόλαβες πριν στραβώσουν περισσότερο. Ποιος ξέρει τώρα τι είχαν τα τακάκια, αν υποθέσουμε ότι είχαν μπει σωστά. Σε καμιά λακούβα μπορεί να έπεσες και να γ*μήθηκε κάτι (δεν ανέφερες κάτι τέτοιο βέβαια), μπορεί και ελαττωματικό τακάκι, σπάνια περίπτωση πάντως. Λάθος τοποθέτηση είναι το σύνηθες για ένα ολοκαίνουργιο κιτ που μόλις πρόλαβες και έστρωσες. Είπαν τι είχε το τακάκι; Και ήταν και τα δύο; Το σίγουρο είναι ότι το όποιο θέμα είχαν για να προκαλείται τρέμουλο, θα σου έβγαζε off το δίσκο. Από περιέργεια σε τι μονάδα μέτρησης σου είπαν τα 3 και 5/10; Επίσης τι τακάκια έβαλες τώρα; Aftermarket ή OEM από κάποιο μοντέλο που ταίριαζαν;

 

Το ξέρω το feeling με το δάκτυλο στη σκανδάλη. Υπομονή για λίγες μέρες θα νομίζεις ότι καταλαβαίνεις τα πάντα, θα νικάς τους σεισμογράφους! Αλλά κάθε μέρα που θα είναι όλα οκ θα το ξεχνάς όλο και περισσότερο. Καλό στρώσιμο και αναμένουμε αποτελέσματα. Και draggy. ;)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εβαλαν μικρομετρο που έπιασε στην μπουκάλα της ανάρτησης, στο καλάμι, και πάτησε η μύτη πάνω στο άκρο της δισκοπλακας. 

Φαντάζομαι του χιλιοστού.... 

 

Τακακι ebc κίτρινο ότι προτείνει η Forge. 

 

Από αυτό που είδα τα κόκκινα δεν είναι για πολλά πολλά. 

Κιτρινα και πάνω σε τακακι...κρινοντας εκ του αποτελέσματος. 

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Συνεχίζω να στρωνω χωρίς θέμα ακόμα με τρεμουλο...... 

Μου φαίνεται τελείως κουφό να έφταιγε τοοσο πολύ το τακακι αλλά η πράξη για την ώρα άλλο δείχνει..

Μακάρι να πάει έτσι. 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Συνεχίζω να στρωνω χωρίς θέμα ακόμα με τρεμουλο...... 
Μου φαίνεται τελείως κουφό να έφταιγε τοοσο πολύ το τακακι αλλά η πράξη για την ώρα άλλο δείχνει..
Μακάρι να πάει έτσι. 
Καλό αυτό...
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Dikonou said:

Συνεχίζω να στρωνω χωρίς θέμα ακόμα με τρεμουλο...... 

Μου φαίνεται τελείως κουφό να έφταιγε τοοσο πολύ το τακακι αλλά η πράξη για την ώρα άλλο δείχνει..

Μακάρι να πάει έτσι. 

 

Θεωρω πιθανοτερο την εξαρχης λαθος τοποθετηση ή οτι μπορει να ηθελαν κι αλλο στρωσιμο για να "δεσουν με τη δισκοπλακα"...

 

Η τοποθετηση κιτρινων/κοκκινων εγινε στο ιδιο συνεργειο?

 

Δεν μπορω να πιστεψω οτι φταινε τα redstuff τακακια καθεαυτου για το τρεμουλο γιατι τα χρησιμοποιουν σε πολλα oem και after κιτ φρενων (απο οτι διαβαζω σε ξενα forums) χωρις προβληματα.

 

Προσωπικα εχω φαει το ~40% απο τα redstuff με 0 προβληματα και θα τα ξαναβαλω παλι οταν ερθει η ωρα. Τα κιτρινα ναι ηταν ανωτερα σε αρχικο δαγκωμα αλλα μετα απο 500-1000χλμ αφου "πατησαν" αρχισε το σφυριγμα το οποιο με τρελαινε!

 

Επισης κανε αρκετα φρεναρισματα με το 1/3 του πεταλιου απο τα 100-120χλμ και συνεχιζε να το πατας εως τα 2/3 ετσι ωστε να τα καπνιζεις λιγο... Μην κανεις 100-0 και τσαρουχωματα ακομα!

 

Εγω μπορει να εκανα και 1000χλμ μεχρι να τα στρωσω και παρατηρουσα λιγο το τακακι οπτικα ποτε θα αρχισει να κατεβαινει ~1-2mm.... Mολις οπτικα κατεβηκε ξεκινησα να τα δουλευω κανονικα!

Edited by csaris
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Συνεχίζοντας το στρώσιμο να πω πως δεν έχω εντοπίσει με τις σεισμογραφικες κεραίες μου κάτι όσον αφορά τρέμουλο πλέον. 

Μοναδική μου υποψία για το τι γίνονταν στο πολυυυυ απαλό πατημα του φρενου αρχικά είναι αυτό..... IMG_20200730_194158.jpg

Πολύ διαφορετικά σημάδια πίεσης πάνω στα  αντικραδασμικα pads που πήρα, τα οποία σε σχέση με αυτά που είχαν τα ebc μέσα, ήταν σαφώς πιο χοντρα. 

Δεν ξέρω εάν έχω δίκιο αλλά έχω την υποψία, και εάν λέω μπαρούφες παρακαλώ διορθώστε με, πως λόγω του πάχους του αντικραδασμικου αυτοκόλλητου μέχρι να πατήσουν όλα τα πιστόνια στο τακακι 100% είχα το τρέμουλο... Εξου και με χαμηλή ταχύτητα και καλό πάτημα δεν είχα κάτι σε τρέμουλο ακόμα και με τα κόκκινα...... 

Όπως και να έχει στρώνουμε ευλαβικά σιγά σιγά και προοδευτικά... 

Αυτά τα ολίγα για την ωρα... 

Αναμεινατε εις το ακουστικό σας για νεότερα όσοι πιστοί.... 

Edited by Dikonou
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.