Jump to content

Big brake kit σε Α3 1.8 tfsi CDAA


Recommended Posts

Διάβασα με προσοχή το νήμα, 

 

έχοντας δοκιμάσει τα red stuff σε 4πίστονα AP Racing 6600, και 330χ30 δισκόπλακα διαιρούμενη (δεν θυμάμαι την μάρκα τα είχα πάρει παλαιότερα από Ιταλία και τα είχε τοποθετήσει ο Ηρακλής) και επίσης με Galfer Ceramic τακάκια και yellow stuff εκ των υστέρων, σε όλες τις συνθήκες και στα Μέγαρα, αλλά και στις Σέρρες...

 

Έχω να πω ότι δεν υπάρχει μεγαλύτερη μπαρούφα από αυτό που σου είπαν.

 

Το πρόβλημα μάλλον εστιάζεται ότι δεν έχουν στρώσει καλά τα τακάκια σου. Τα κεραμικά πχ που είχα ήθελα 1000 χιλιόμετρα τουλάχιστον και δεν είχα δει και πλεονεκτήματα και έκτοτε δεν έχω ξαναχρησιμοποιήσει κεραμικά.

 

Τα red stuff είναι άριστα.

 

Κρίμα που δεν το διάβασα πιο πριν το νήμα να σου πω να κάνεις υπομονή.

 

Καλή συνέχεια και εύχομαι να ευχαριστηθείς τα φρένα σου, φαίνονται πολύ καλά και ποιοτικά!!

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, Chris1967 said:

Διάβασα με προσοχή το νήμα, 

 

έχοντας δοκιμάσει τα red stuff σε 4πίστονα AP Racing 6600, και 330χ30 δισκόπλακα διαιρούμενη (δεν θυμάμαι την μάρκα τα είχα πάρει παλαιότερα από Ιταλία και τα είχε τοποθετήσει ο Ηρακλής) και επίσης με Galfer Ceramic τακάκια και yellow stuff εκ των υστέρων, σε όλες τις συνθήκες και στα Μέγαρα, αλλά και στις Σέρρες...

 

Έχω να πω ότι δεν υπάρχει μεγαλύτερη μπαρούφα από αυτό που σου είπαν.

 

Το πρόβλημα μάλλον εστιάζεται ότι δεν έχουν στρώσει καλά τα τακάκια σου. Τα κεραμικά πχ που είχα ήθελα 1000 χιλιόμετρα τουλάχιστον και δεν είχα δει και πλεονεκτήματα και έκτοτε δεν έχω ξαναχρησιμοποιήσει κεραμικά.

 

Τα red stuff είναι άριστα.

 

Κρίμα που δεν το διάβασα πιο πριν το νήμα να σου πω να κάνεις υπομονή.

 

Καλή συνέχεια και εύχομαι να ευχαριστηθείς τα φρένα σου, φαίνονται πολύ καλά και ποιοτικά!!

 

 

Όχι βρε εγώ το είπα μήπως με τα χοντρά αντικραδασμικα pads είχε θέμα στο πολύ ελαφρύ πάτημα..... 

Στα κιτρινα έχω το πολύ λεπτό Pad που είχανε μέσα τα ebc yellow στην συσκευασία. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Κάθομαι και παρατηρώ και θα με πείτε γεροπαράξενο τώρα ......

ο συντελεστής τριβής ανάλογα με την θερμοκρασία του τακακίου δεν παίζει ρόλο στο πόσο θα κρατάει το δάγκωμα όσο ζεσταίνεται το τακάκι;

τα ΕBC όσο ζεσταίνονται τόσο πέφτει ο συντελεστής αυτός, στα pagid ανεβαίνει λίγο κιόλας με το ζέσταμα....

 

Δεν θα έχουν καλύτερη συμπεριφορά τα pagid στα συνεχόμενα πατήματα φρένου ή σε καταπόνηση διαρκείας; π.χ. πίστα σε σχέση με το EBC που στις υψηλές θερμοκρασίες πέφτει από 0,41 σε 0,29;

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, Dikonou said:

Κάθομαι και παρατηρώ και θα με πείτε γεροπαράξενο τώρα ......

ο συντελεστής τριβής ανάλογα με την θερμοκρασία του τακακίου δεν παίζει ρόλο στο πόσο θα κρατάει το δάγκωμα όσο ζεσταίνεται το τακάκι;

τα ΕBC όσο ζεσταίνονται τόσο πέφτει ο συντελεστής αυτός, στα pagid ανεβαίνει λίγο κιόλας με το ζέσταμα....

 

Δεν θα έχουν καλύτερη συμπεριφορά τα pagid στα συνεχόμενα πατήματα φρένου ή σε καταπόνηση διαρκείας; π.χ. πίστα σε σχέση με το EBC που στις υψηλές θερμοκρασίες πέφτει από 0,41 σε 0,29;

εξαρτάται σε τι θερμοκρασίες μιλάμε.

Θες να μας βάλεις σχεδιάγραμμα με την πτώση τους?

Επίσης επειδή μιλάμε για αμάξι δρόμου, πρέπει να δεις και σε "κρύες" συνθήκες τι γίνεται με το φρενάρισμα. Μην είναι σαν τα ds2500 που τα βάζεις και τα πρώτα 1-2 φρεναρίσματα είναι......"κούφια" (δεν ξέρω αν μπορώ να βρω καλύτερη λέξη να το περιγράψω).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.