crazyio Posted June 6, 2020 Share Posted June 6, 2020 Καλησπερα σε ολους... Μετα απο 5 χρονια με γαργαλαει η τσεπη μου και εφοσον εχει ληξει και η εγγυηση σκεφτομαι ποιο ειναι το επομενο βημα βελτιωσης ενος κινητηρα 1.6tdi μετα απο προγραμμα και ενος φιλτρου K&N. Για το προγραμμα μια υπενθυμιση μπορει να γινει εδω: Ποιο ειναι το επομενο βημα; Τι μπορω να κανω για καλυτερη αποδοση αλλα με ασφαλεια για τον κινητηρα μου και την εγγυημενη μακροζωηα του; Σας ευχαριστω Ελπιζω να ειστε ολοι καλα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted June 9, 2020 Share Posted June 9, 2020 On 6/7/2020 at 12:52 AM, crazyio said: Καλησπερα σε ολους... Μετα απο 5 χρονια με γαργαλαει η τσεπη μου και εφοσον εχει ληξει και η εγγυηση σκεφτομαι ποιο ειναι το επομενο βημα βελτιωσης ενος κινητηρα 1.6tdi μετα απο προγραμμα και ενος φιλτρου K&N. Για το προγραμμα μια υπενθυμιση μπορει να γινει εδω: Ποιο ειναι το επομενο βημα; Τι μπορω να κανω για καλυτερη αποδοση αλλα με ασφαλεια για τον κινητηρα μου και την εγγυημενη μακροζωηα του; Σας ευχαριστω Ελπιζω να ειστε ολοι καλα Είπα να σου απαντήσω στο facebook, αλλά μετά σκέφτηκα ότι η πληροφορία θα χαθεί, οπότε σου γράφω σήμερα που έκατσα σε υπολογιστή. Λοιπόν, δεν ξέρω τι λύση θα επιλέξεις. Το πρόβλημα(?) με τα diesel είναι πως έχουν μικρό εύρος στροφών. "Και γιατί είναι πρόβλημα?" θα ρωτήσεις εύλογα. Γιατί αν επιλέξεις να βάλεις μεγαλύτερο turbo, ουσιαστικά θα αυξηθεί το κατώτατο όριο "ενεργοποίησης" του τούρμπο (το λεγόμενο "turbo lag" όπου εσύ πατάς μεν τέρμα γκάζι, αλλά δεν παράγει αρκετά καυσαέρια το μοτέρ ώστε να γυρίσει το τούρμπο και να "σπρώξει" αέρα προς στο μοτέρ). Δηλαδή θα ήθελες να βάλεις ένα τουρμπο όπου μετά το οφέλιμο εύρος στροφών θα μεταβληθεί κατά 500rpm? Θα μου πεις "σιγά, τι είναι 500rpm", αλλά θα θυμίσω σε όσους σκέφτονται με βάση τα βενζινοκίνητα μοτέρ, πως τα diesel έχουν οφέλιμο εύρος στροφών ως τις ~5000rpm και όχι 6500. Αν θες ή σκέφτεσαι να θυσιάσεις αυτές τις 500rpm για την επιπλέον δύναμη, γιατί όχι? Αν δε θες να θυσιάσεις εύριος, ε.... (όπως έγραψες και στο facebook και επέτρεψέ μου να το χρησιμοποιήσω κι εδώ) "κάθεσαι στα αυγά σου" και μέχρι εδώ ήταν η βελτίωση. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazyio Posted June 12, 2020 Author Share Posted June 12, 2020 (edited) Γιωργο σε ευχαριστω για την απαντηση. Η αληθεια ειναι πως στο facebook η οποια πληροφορια χανεται ενω στα fora παραμενει. Αλλα τα εχει καπελωσει το fb (δυστυχως). Ομως δεν καταλαβα πως θυσιαζω αυτες τις 500 rpm. Δλδ θα ανοιγει πιο χαμηλα το turbo, στις 1500rpm δλδ αντι για τις 2000 ή θα αποδιδει μετα τις 5000; Σε ευχαριστω και παλι. Edited June 12, 2020 by crazyio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panpap175 Posted June 12, 2020 Share Posted June 12, 2020 (edited) Αμα τοποθετησεις μεγαλυτερη τουρμπινα, για να στροφαρει θελει και περισσοτερα καυσαερια, καθοτι το κελυφος με τις φτερωτες ειναι πιο μεγαλα και αρα θελει μεγαλυτερη ποσοτητα καυσαεριων--> αρα μεγαλυτερο αριθμο rpm κινητηρα. Οποτε θα εχεις εμφανως μεγαλυτερο ''τραβηγμα'' σε πατημα ,αλλα για μικροτερο ευρος στροφων(μεχρι να ''κοφταρει''). ? Edited June 12, 2020 by panpap175 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HRAKLHS Posted June 12, 2020 Share Posted June 12, 2020 Παιδιά μια ερώτηση μπορείς να βάλεις 2 turbo, και επίσης έχω ακούσει έχει και ηλεκτρικά τι παίζει με αυτά.... Sent from my VOG-L29 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted June 15, 2020 Share Posted June 15, 2020 (edited) On 6/12/2020 at 11:12 PM, HRAKLHS said: Παιδιά μια ερώτηση μπορείς να βάλεις 2 turbo, και επίσης έχω ακούσει έχει και ηλεκτρικά τι παίζει με αυτά.... Sent from my VOG-L29 using Tapatalk Χωροταξικά δε νομίζω να μπαίνουν 2 Τούρμπο. για τα ηλεκτρικά όλα καλά αλλά κόστος ρώτησες; ? Edited June 15, 2020 by Kavouras Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HRAKLHS Posted June 15, 2020 Share Posted June 15, 2020 Όχι το αμάξι μου δεν το πειράζω αν ήθελα γκάζι θα πήγαινα σε s3. Αν και τώρα με δίδυμα το a3 μου είναι μικρό αλλά βολεύομαι για 2/3 χρονάκια ακόμα με τo roofbox αργότερα έχει ο θεός.Απλώς κάπου είχα διαβάσει για εγκατάσταση 2 turbo και ρώτησα αν γίνεται τέτοια μετατροπή. Sent from my VOG-L29 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apostolos Posted August 26, 2020 Share Posted August 26, 2020 Crazyio μετά από πέντε χρόνια με το πρόγραμμα σου έβγαλε τίποτα πέρα από τα φυσιολογικά που μπορεί να ζητήσει το αμάξι;; Με το dpf τι είχες κάνει; Το είχες κανονικά σε λειτουργία; Και αν ναι είχες πρόβλημα με της αναγέννησεις; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.