Jump to content

Κλήρωση Δώρων 2020

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΑΒΒΑΤΟ 20/06/2020 17.30

Περισσότερα

Καλοκαιρινή ένδυση 2020

Περισσότερα

NightWalk 26/2 20:30

Περισσότερα
crazyio

Remaping και επομενο βημα;....

Recommended Posts

Καλησπερα σε ολους...

Μετα απο 5 χρονια με γαργαλαει η τσεπη μου και εφοσον εχει ληξει και η εγγυηση σκεφτομαι ποιο ειναι το επομενο βημα βελτιωσης ενος κινητηρα 1.6tdi μετα απο προγραμμα και ενος φιλτρου K&N.

Για το προγραμμα μια υπενθυμιση μπορει να γινει εδω:

Ποιο ειναι το επομενο βημα;

Τι μπορω να κανω για καλυτερη αποδοση αλλα με ασφαλεια για τον κινητηρα μου και την εγγυημενη μακροζωηα του;

Σας ευχαριστω

Ελπιζω να ειστε ολοι καλα :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/7/2020 at 12:52 AM, crazyio said:

Καλησπερα σε ολους...

Μετα απο 5 χρονια με γαργαλαει η τσεπη μου και εφοσον εχει ληξει και η εγγυηση σκεφτομαι ποιο ειναι το επομενο βημα βελτιωσης ενος κινητηρα 1.6tdi μετα απο προγραμμα και ενος φιλτρου K&N.

Για το προγραμμα μια υπενθυμιση μπορει να γινει εδω:

Ποιο ειναι το επομενο βημα;

Τι μπορω να κανω για καλυτερη αποδοση αλλα με ασφαλεια για τον κινητηρα μου και την εγγυημενη μακροζωηα του;

Σας ευχαριστω

Ελπιζω να ειστε ολοι καλα :)

Είπα να σου απαντήσω στο facebook, αλλά μετά σκέφτηκα ότι η πληροφορία θα χαθεί, οπότε σου γράφω σήμερα που έκατσα σε υπολογιστή.

Λοιπόν, δεν ξέρω τι λύση θα επιλέξεις.

Το πρόβλημα(?) με τα diesel είναι πως έχουν μικρό εύρος στροφών. "Και γιατί είναι πρόβλημα?" θα ρωτήσεις εύλογα.

Γιατί αν επιλέξεις να βάλεις μεγαλύτερο turbo, ουσιαστικά θα αυξηθεί το κατώτατο όριο "ενεργοποίησης" του τούρμπο (το λεγόμενο "turbo lag" όπου εσύ πατάς μεν τέρμα γκάζι, αλλά δεν παράγει αρκετά καυσαέρια το μοτέρ ώστε να γυρίσει το τούρμπο και να "σπρώξει" αέρα προς στο μοτέρ).

Δηλαδή θα ήθελες να βάλεις ένα τουρμπο όπου μετά το οφέλιμο εύρος στροφών θα μεταβληθεί κατά 500rpm?

Θα μου πεις "σιγά, τι είναι 500rpm", αλλά θα θυμίσω σε όσους σκέφτονται με βάση τα βενζινοκίνητα μοτέρ, πως τα diesel έχουν οφέλιμο εύρος στροφών ως τις ~5000rpm και όχι 6500.

 

Αν θες ή σκέφτεσαι να θυσιάσεις αυτές τις 500rpm για την επιπλέον δύναμη, γιατί όχι?

 

Αν δε θες να θυσιάσεις εύριος, ε.... (όπως έγραψες και στο facebook και επέτρεψέ μου να το χρησιμοποιήσω κι εδώ) "κάθεσαι στα αυγά σου" και μέχρι εδώ ήταν η βελτίωση. :)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Γιωργο σε ευχαριστω για την απαντηση.

Η αληθεια ειναι πως στο facebook η οποια πληροφορια χανεται ενω στα fora παραμενει. Αλλα τα εχει καπελωσει το fb (δυστυχως).

 

Ομως δεν καταλαβα πως θυσιαζω αυτες τις 500 rpm.

Δλδ θα ανοιγει πιο χαμηλα το turbo, στις 1500rpm δλδ αντι για τις 2000 ή θα αποδιδει μετα τις 5000;

Σε ευχαριστω και παλι.

 

Edited by crazyio

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Αμα τοποθετησεις μεγαλυτερη τουρμπινα, για να στροφαρει θελει και περισσοτερα καυσαερια, καθοτι το κελυφος με τις φτερωτες ειναι πιο μεγαλα και αρα θελει μεγαλυτερη ποσοτητα καυσαεριων--> αρα μεγαλυτερο αριθμο rpm κινητηρα. Οποτε θα εχεις εμφανως μεγαλυτερο ''τραβηγμα'' σε πατημα ,αλλα για μικροτερο ευρος στροφων(μεχρι να ''κοφταρει''). 🙂

Edited by panpap175
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παιδιά μια ερώτηση μπορείς να βάλεις 2 turbo, και επίσης έχω ακούσει έχει και ηλεκτρικά τι παίζει με αυτά....

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
On 6/12/2020 at 11:12 PM, HRAKLHS said:

Παιδιά μια ερώτηση μπορείς να βάλεις 2 turbo, και επίσης έχω ακούσει έχει και ηλεκτρικά τι παίζει με αυτά....

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
 

Χωροταξικά δε νομίζω να μπαίνουν 2 Τούρμπο.  
για τα ηλεκτρικά όλα καλά αλλά κόστος ρώτησες; 🙂

Edited by Kavouras

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όχι το αμάξι μου δεν το πειράζω αν ήθελα γκάζι θα πήγαινα σε s3. Αν και τώρα με δίδυμα το a3 μου είναι μικρό αλλά βολεύομαι για 2/3 χρονάκια ακόμα με τo roofbox αργότερα έχει ο θεός.
Απλώς κάπου είχα διαβάσει για εγκατάσταση 2 turbo και ρώτησα αν γίνεται τέτοια μετατροπή.

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crazyio μετά από πέντε χρόνια με το πρόγραμμα σου έβγαλε τίποτα πέρα από τα φυσιολογικά που μπορεί να ζητήσει το αμάξι;; Με το dpf τι είχες κάνει; Το είχες κανονικά σε λειτουργία; Και αν ναι είχες πρόβλημα με της αναγέννησεις;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.