Jump to content

Χειμερινή ενδυμασία

Περισσότερα

Ημερολόγια 2021

Περισσότερα

Καλοκαιρινή ένδυμασία

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα
Tomb7

Κριτικές για boost controller

Recommended Posts

Γεια σε όλους! Καθώς καινούργιος στο φόρουμ και έχοντας ψάξει αρκετά παλιότερα άρθρα του φόρουμ με θέμα το bc, δεν έχω καλυφθεί ως προς το ποιο είναι καλύτερο. Οι γνώμες σας θα με βοηθούσαν πολύ για την τελική μου επιλογή. Ευχαριστώ προκαταβολικά. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ανάλογα τι θες να κάνεις με το bc. Αν σου κάνει να έχεις μια high και μια low έχεις πληθώρα επιλογών. 

Προσωπικά έχω το prd 600. Ευχαριστημένος είμαι αλλά αν έβαζα τώρα θα δοκίμαζα το i boost. 

Το καλύτερο θεωρείται το pbc της plex Tuning αλλά το έχουν για δύσχρηστο. Το i boost είναι πολύ κοντά και είναι πιο απλό στην ρύθμιση. 

Αυτά από την έρευνα που έκανα εγώ πριν λίγους μήνες. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση PanA4. Θα με ενδιέφερε βασικά να βάλω κάτι το οποίο θα έχει και μια φιλική συμπεριφορά-γραμμικοτητα και να μην είναι on off σε συνδυασμό με τη wg forge που έχω αγοράσει και στο πρόγραμμα να μπουν μαζι. Δεν ξέρω αν σε αυτό παίζει μεγαλύτερο ρόλο το wg ή το bc ή και τα δύο συνδυαστικά 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με την wg θα ορίσεις την μηχανική σου πίεση και βάσει αυτής θα ρυθμίσεις το bc. Καλό θα ήταν να στο κάνει ο προγραμματιστης σου. 

Όλα τα bc πια μπορούν να ρυθμιστούν βάσει στροφών, βάσει ταχύτητας κλπ και μπορείς να πετύχεις το αποτέλεσμα που θες. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με στόχο το 1.5 σταθερό και για το καλύτερο αποτέλεσμα με τι ελατήριο μου προτείνεις να σεταριστει η wg, δηλαδή με τι μηχανική να επιλέξω να πάω;

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 ώρες πριν, Tomb7 είπε

Με στόχο το 1.5 σταθερό και για το καλύτερο αποτέλεσμα με τι ελατήριο μου προτείνεις να σεταριστει η wg, δηλαδή με τι μηχανική να επιλέξω να πάω;

Τι σετ απ είσαι; Κ04; 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με 1 bar μηχανική θα είσαι μια χαρά. Όλα αυτά όμως να τα συζητήσεις και με τον προγραμματιστη σου. 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπλε ελατήριο 1 μπαρ μηχανική στην Wg. 

Εάν βάλεις κάτι σε boost controller που δεν θα έχει έλεγχο ανά σχέση, τότε όσο ανεβαίνεις σε σχέση, θ ανεβαίνει και η πίεση.... στα ψηλά. 

Οπότε ψάξε καλά για το τι θες να κάνεις και έχε στο νου ότι τα δικά μας είναι γενικά πολύ ευαίσθητα σε παράσιτα ρεύματος, οπότε ότι συνδεσμολογια θα γίνει θα πρέπει να γίνει με πολλή προσοχή. 

  • Like 2
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 ώρες πριν, PanA4 είπε

Με 1 bar μηχανική θα είσαι μια χαρά. Όλα αυτά όμως να τα συζητήσεις και με τον προγραμματιστη σου. 

Ναι έχει γίνει συζήτηση περί αυτού και υπάρχει ταύτιση με την άποψη σου.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 ώρες πριν, Dikonou είπε

Μπλε ελατήριο 1 μπαρ μηχανική στην Wg. 

Εάν βάλεις κάτι σε boost controller που δεν θα έχει έλεγχο ανά σχέση, τότε όσο ανεβαίνεις σε σχέση, θ ανεβαίνει και η πίεση.... στα ψηλά. 

Οπότε ψάξε καλά για το τι θες να κάνεις και έχε στο νου ότι τα δικά μας είναι γενικά πολύ ευαίσθητα σε παράσιτα ρεύματος, οπότε ότι συνδεσμολογια θα γίνει θα πρέπει να γίνει με πολλή προσοχή. 

Έχουν παρατηρηθεί προβλήματα στον εγκέφαλο δηλαδή συνδέοντας bc; Αν ναι αυτό είχε να κάνει με λάθος συνδεσμολογία; Με χαμηλής ποιότητας bc; ή γενικά ο bosch ecu δεν τα πάει καλά με "παρασιτα" όπως είπες; Τέλος  μου έχουν προτείνει πολλοί όπως και ο PanA4, για το iboost στο οποίο κλείνω και γω περισσότερο... Είναι ένα bc που μπορεί να δημιουργήσει θέμα; 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εννοώ πως απ όπου και να πάρεις σήμα για ότι χρειαστεί το κάθε boost συνδεσμολογια θέλει προσοχή. 

Τα δικά μας είναι πολύ ευαίσθητα σε παράσιτα γενικά. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους! Σήμερα έπειτα από προτάσεις πολλών εκτός του φόρουμ αλλά και από τη συζήτηση εδώ μέσα, προχώρησα στην αγορά του iboost το οποίο θα συνδυαστεί με το wg forge (με μπλε ελατήριο). Το ερώτημα τώρα που έχει γεννηθεί είναι, το πώς θα μπορεί να ρυθμιστεί η λειτουργία του ανά ταχύτητα (gear) αφού το αυτοκίνητο είναι audi A4 b7 και από ότι ξέρω ΔΕΝ έχει αισθητήρα για τις ταχύτητες παρά μόνο αυτόν της οπισθεν στο σασμάν... Υπάρχει κάποιος που γνωρίζει, υπάρχει κάποια λύση;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Την ρύθμιση ανά ταχύτητα θα την κάνεις από το bc. Σε κάθε ταχύτητα θα ορίζεις διαφορετικό duty cycle ώστε να παίρνεις την επιθυμητή πίεση. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πως θα αναγνωρίζει το boost την κάθε σχέση είναι το θέμα. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 λεπτά πριν, Dikonou είπε

Πως θα αναγνωρίζει το boost την κάθε σχέση είναι το θέμα. 

Στο prd 600 έχει οδηγίες για το πως ρυθμίζεται. Φαντάζομαι κάτι αντίστοιχο θα υπάρχει και στο i boost. Για μένα την ρύθμιση πρέπει να την κάνει ο προγραμματιστης για να φέρει το αυτοκίνητο εκεί που θέλει. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι ακριβώς αυτό είναι το πρόβλημα, δεν μπορεί το bc από κάπου να πάρει πληροφορία τι σχέση έχει το σασμάν. Υπάρχει κάποιος που να έχει αντιμετωπίσει το συγκεκριμένο προβλημα, και πως το έλυσε;

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 λεπτά πριν, PanA4 είπε

Στο prd 600 έχει οδηγίες για το πως ρυθμίζεται. Φαντάζομαι κάτι αντίστοιχο θα υπάρχει και στο i boost. Για μένα την ρύθμιση πρέπει να την κάνει ο προγραμματιστης για να φέρει το αυτοκίνητο εκεί που θέλει. 

Δεν υπάρχει αισθητήρας στο δικό μου σασμάν για να ξέρει το bc τι σχέση έχει μέσα για να το ρυθμίσω αναλογα

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 λεπτά πριν, Tomb7 είπε

Δεν υπάρχει αισθητήρας στο δικό μου σασμάν για να ξέρει το bc τι σχέση έχει μέσα για να το ρυθμίσω αναλογα

Μόνο για την όπισθεν εχει, θα παίζω μπάλα με reverse 😅

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 λεπτά πριν, Tomb7 είπε

Δεν υπάρχει αισθητήρας στο δικό μου σασμάν για να ξέρει το bc τι σχέση έχει μέσα για να το ρυθμίσω αναλογα

Ρίξε μια ματιά στο manual. Σίγουρα θα λέει. Σου ξαναλέω όμως να στο ρυθμίσει ο προγραμματιστης. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δυστυχώς το manual του iboost είναι για γέλια... Όσον αφορά το Β7, είναι λίγο περίεργα τα πράματα... πχ στο δικό μου που ειναι 20ντ 2005 μοντέλο, δεν δείχνει τπτ από obd... Στου Ηλία το 20ντ που είναι 2006 δείχνει τα πάντα, και ταχύτητες...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν κάποιος έχει b7 2.0tfsi Quattro 06' μοντέλο που να έχει τοποθετήσει bc με αντίστοιχες δυνατότητες ας γράψει τι αντιμετοπισε... Πήρε τιμές για σχέση κτλ από τον εγκέφαλο;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.