Jump to content

Κλήρωση Δώρων 2020

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΑΒΒΑΤΟ 20/06/2020 17.30

Περισσότερα

Καλοκαιρινή ένδυση 2020

Περισσότερα

NightWalk 26/2 20:30

Περισσότερα
A3TCabrio

P0121-P1545-P0171-0003-Τσιμούχα Βολάν-Βολάν-Καλωδίωση

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους... 

 

θα ξεκινήσω σιγά σιγά γιατί ζαλίζομαι και μόνο που τα σκέφτομαι.

 

Πήρα μεταχειρισμένο πριν λίγο καιρό με 133.000 χλμ ένα Audi A3 18T Cabrio (8P7) έτους 2009
Στην αρχή όλα υπέροχα , του έκανα και το πρώτο σέρβις σε Μηχανικό που ήξερα
Λάδια φίλτρα μπουζιά, όλα υπέροχα και πάλι

 

Μετά το 2ο Servce το αμάξι άρχισε να ανάβει EPC και check engine , του το είχα πάει και μου είχε κάνει καθαρισμό της πεταλούδας αλλάξαμε ξανά τα μπουζί όπως επίσης και τρόμπα νερού γιατί είχα δει ότι έπινε το αντιψυκτικό , μου είχε πει ότι θέλει αλλαγή και του είπα να την αλλάξει η οποία είχε κοστίσει και αρκετά χρήματα ,στο διαγνωστικό μου είχε πει ότι έβγαζε σφάλμα για καλωδίωση, επίσης μου είχε πει ότι θέλει αντικατάσταση η τσιμούχα στροφάλου επειδή χάνει λάδι από εκείνο το σημείο.

 

Το πήρα έφυγα μετά από κάποιο καιρό ξανά τα ίδια EPC - Check Engine , το EPC όμως δεν έμενε σταθερά αναμμένο όταν έσβηνα  το μοτέρ αναμμένο κρατούσε μόνο το CheckEngine,  Επειδή  όμως το συνεργείο που ήξερα ήταν μακριά πήρα απόφαση και το πήγα σε άλλο που βρίσκεται κοντά μου για να γίνει service και να δούμε και τι θέμα έχει με το EPC CheckEngine και να αρχίσω να το μαζεύω

Έβαλε επάνω διαγνωστικό και εμφάνισε ένα σωρό βλάβες , επειδή όμως πριν το πάω το αμάξι είχε μείνει και από μπαταρία σβήσαμε τις βλάβες του κάναμε σέρβις φίλτρα μπουζί λάδια , μου λέει το παιδί εκεί δεν είμαι ακόμα ικανοποιημένος με το αμάξι σου , κρύο κάνει κάτι παλαβά τρέμει και μετά από λίγο ηρεμεί , σου έσβησα τις βλάβες ... πάρτο και μόλις σου ανάψει βλάβη φέρτο να το βάλω στο διαγνωστικό, επίσης κατά την διάρκεια του service μου τηλεφώνησε μου είπε ότι είχε λάδια το αμάξι από κάτω και ότι όλη η ποδιά ήταν μέσα στα λάδια , και ότι θα το στείλει για πλύσιμο να δούμε από που χάνει.(τσιμούχα στροφάλου)

 

Μετά απο 2-3 μέρες CHECK ENGINE - EPC το πάω το βάζουμε διαγνωστικό

P0121

P1545

P0171

 

Του λέω μου έχουν πει για καλωδίωση , 

 

Μου λέει να φτιάξουμε την τσιμούχα να μην χάνει λάδια και συμφωνώ μαζί του εξάλλου το είχα στο πρόγραμμα,  αυτό μου είπε να ξέρεις με το να αλλάξουμε την τσιμούχα ίσως να μην λύσει το πρόβλημα του EPC και ότι είναι πολύ πιθανό να θέλει αλλαγή το Ψευτοκάπακο, του δίνω το ok προχώρα πάμε να φτιάξουμε την τσιμούχα και βλέπουμε.

 

Όταν πήγα από το συνεργείο είχε λύσει το αμάξι από κάτω είχε βγάλει το βολάν και βλέπω την τσιμούχα η οποία όντως ήταν σε άσχημη κατάσταση λάδια τριγύρω 

Μου είπε ότι το βολάν ήθελε αντικατάσταση!!! πω ρε λέω τώρα μάλιστα το ξανά έβαλε πάνω και μου έδειξε ότι είχε μεγάλο τζόγο η αλήθεια είναι ότι ακουγόταν σαν να χτυπάει μέταλλο με μέταλλο καθώς το κούναγε και έπαιζε αρκετά μπορεί και 0,5 πόντο μην πω παραπάνω , Luk φοράει μου είπε και του είπα κοίτα να δούμε πόσο έχει να δούμε τι θα κάνουμε... τι να κάνουμε δηλαδή με ανοιγμένο το μισό σασμάν να βάλω ξανά το ίδιο και να το ξανά ανοίξω με τα από λίγο καιρό ;;

 

Αλλαγή λοιπόν και η τσιμούχα και το βολάν διπλής μάζας.

 

Ξέρω ότι για άλλο το πήγα και άλλο έφτιαξα , αλλά αυτό με το να χάνει λάδια από την τσιμούχα ήθελα να το λύσω γιατί ξέρω ότι είναι ακριβή εργασία και έπρεπε να γίνει ,τώρα για το βολάν έχω τις αμφιβολίες μου από την άλλη όμως μηχανικός δεν είμαι ,  και έχω καινούργιο βολάν οπότε μια χαρά και πάλι και ας κόστισε και αυτό αρκετά.

 

Σε αυτό το συνεργείο βρήκαμε και από που χάνει το  αντιψυκτικό έβαλε μια τρόμπα στο δοχείο και μου είπε ότι το πετάει από την τρόμπα λαδιού.

 

Τέλος να σας πω πως πριν το πάω τα πρωινά με κρύο κινητήρα άνοιξα ένα πρωί το καπό επειδή είχε ανάψει check engine να δω - ακούσω τι γίνεται..

και ακουγόταν κάτι σαν τσαφ τσουφ φσσ τσφφφ τσαφ τσουφ .... εκει στο σημείο που είναι το ψευτοκάπακο (MAF το είπαμε αυτό; ) 

 

Αύριο θα το παραλάβω και όταν ανάψει error ξανά στο συνεργείο.

 

Όταν με το καλό λύσω το θέμα του EPC θέλω να το στήσω και σκέφτομαι τα KYB Gold χωρίς χαμήλωμα , λογικά το αμάξι δεν έχει αλλάξει ποτέ αμορτισέρ

μετά σκέφτομαι να επισκευάσω τις ζάντες γιατί είναι χτυπημένες και να αλλάξω ελαστικά.

 

Αν έκλεισα την μεγάλη πληγή Τσιμούχα Βολάν , πιστεύω να βρω άκρη και με το Check Engine - EPC, επίσης είναι καλό που βρήκα συνεργείο δίπλα μου και δεν χρειάζεται να τρέχω 40 χλμ μακριά.

 

Σας ευχαριστώ που μοιράζομαι μαζί σας τον πόνο και την τρέλα μου αν γνωρίζεται σχετικά με βλάβη σε ΜΑΦ Ψευτοκάπακο η ξερετε κάποιον που να μπορέι με σιγουριά να πεί τι μπορεί να φταίει πείτε μου. 

 

Αν και τώρα περιμένω να δω πως θα συμπεριερθεί μετά την αλλαγή τσιμούχας γιατι ισως λεω εγώ τώρα ίσως να τρελαινόταν για αυτο το λόγο.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα και καλώς όρισες (δυστυχώς όχι με τον ιδεατό τρόπο).

 

Σχετικά με EPC και Check Engine θα σχολιάζουν και οι υπόλοιποι με σχετική εμπειρία.

Να σχολιάσω για την τσιμούχα στροφάλου επειδή το είχα περάσει και εγώ πριν χρόνια... Το είχαμε εντοπίσει με τον μηχανικό πριν καιρό σε κάποιο προβλεπόμενο σέρβις και απεφάνθη πως όσο έχω μικρές κηλίδες (λαδιού) από κάτω μπορούμε να το καθυστερήσουμε μέχρι να παρατηρήσω ότι το... φτύνει πια. Όπως και έγινε που το είδα (κανονική λιμνούλα)

 

Η διαδικασία όντως περιλαμβάνει κατέβασμα δίσκο βολάν και είναι ευκαιρία να ελέγχεις και την κατάσταση του βολάν (αφού λύνει που λύνει). Και το δικό μου μεταχειρισμένο ήταν, αλλά τα τελευταία 100.000 χλμ ήταν δικά μου, συνεπώς είχα και μία εικόνα του αν είχε φάει... ξύλο (δεν είχε). Προφανώς εδώ ισχύουν μόνο 2 σενάρια: ή ο προηγούμενος κάτοχος το είχε σκίσει ή ο μάστορας ήθελε να βγάλει κάτι παραπάνω. Δεν υπονοώ κάτι μη παρεξηγηθώ, απλά παραθέτω τα σενάρια.

 

Σοβαρή απώλεια λαδιού γενικώς είναι θέμα για το αυτοκίνητο, συνέπειες μπορεί να είναι διάφορες. Κάλλιστα μπορεί να σχετίζεται με το check engine.

Ενημερωτικά πάντως, μετά την αλλαγή τσιμούχας στροφάλου δεν κατάλαβα κάποια διαφορά σε σχέση με πριν, απλά εγώ και το αυτοκίνητο ήμαστε... ασφαλείς :)

 

Εύχομαι να ξεμπερδέψεις γρήγορα και ανώδυνα! Ενημέρωσε για τις εξελίξεις μόλις έχεις.

 

ΥΓ. Για να είσαι απόλυτα σίγουρος θέλει εξονυχιστικό έλεγχο το αμάξι, όχι απλά τα στάνταρντ πράγματα του σέρβις όταν μιλάμε για αγορά μεταχειρισμένου, για αυτό το λόγο και η αγορά βρίθει από μεταχειρισμένα Α3 & Α4 σε ελκυστικές τιμές (και είναι χρέπια...) και παραμένουν... αγγελίες ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Καλημέρα φιλε μου και συγνώμη γιαυτα που σου εχουν τύχει. Να σου πω και γω μερικα πραγματα βάση εμπειριας μου.

 

Οντως αυτοι οι κινητήρες βγάζουν συχνα τσιμούχα στροφάλου, εχω 251 χιλιάδες χιλιομετρα και ακομα δεν μου την έβγαλε και την έχω στο νού μου εδω και 3 σερβις και λέω τον μηχανικό πάντα να ελέγχει εκει για διαρροή. 

 

Τώρα οσο αφορά το βολάν σου εχω δεί ένα Α3 1,8 με BBZ  και ένα s3 8p pre-facelift με το ίδιο θέμα και οι 2 ειχαν ένα κοινο παρανομαστή. Ο ένας το τελίκιασε στα 270 και πήγαινε ετσι για ένα λεπτό, και ο αλλος στα 250 για κανα δύο λεπτά, και οι 2 παθανε βολαν και ακουγοταν στο ρελαντι αυτο το γριτσ γριτσ γριτσ σαν μεταλο με μεταλο.

 

Τωρα για το epc και για το πως δουλέυει το αμάξι σου περίεργα θα σου πω τα κλασικά και συνήθως αυτά είναι, (βαλβιδες, μπεκ) δεν ξέρω απο ποια περιοχή εισαι αλλα πιστεύω για 130 χιλιαδες το αμαξι δεν θα εχει καθαριστει ποτε και λογικα παιζει να εχεις βουλομένο καποιο μπεκ σε καποιο κυλινδρο και οι βαλβίδες σου να ειναι γεμάτες μακα με αποτέλεσμα να μην κάθονται σωστά στις έδρες τους με αποτέλεσμα να μην κλείνουν ποτέ στο 100%.

 

Eπίσης τα fault codes σου τα χω ξαναδεί σε α3 το οποιο είχε χαλασμένη pcv βαλβίδα, και έχασε αέρα απο εκει οποτε και το αμαξι δούλευε σαν τρακτέρ και απο βρομικη πεταλουδα γκαζιου αλλα είπες πως την καθάρισες.

 

Αν ήταν δικο μου το αμαξι και το πήγαινα σήμερα μηχανικο αυτα που θα του έλεγα να κάνει θα ήταν να τρομπαρει το σύστημα για τυχον διαροή αέρα, (ελεγχος pcv) αφάιρεση πολλαπλης εισαγωγής και καθαρισμα της + έλεγχος των flaps της εισαγωγής, οπως επισης και καθαρισμα βαλβιδων με blaster και καθαρισμος μπεκ. 

 

Τωρα θα μου πεις εχεις δωσει ενα σκασμο λευτά και εγώ σου λεω να δώσεις αλλα τόσα λες και ειμαστε σε περιοδο πασόκ, χαχα απλα προσπαθώ να σε κατευθύνω λίγο προς την λύση του προβλήματος σου. 

 

Ελπιζω να μην σου βγαλει κατι αλλο στο μελλον.

Edited by BillPhreak

Share this post


Link to post
Share on other sites
Καλημέρα φιλε μου και συγνώμη γιαυτα που σου εχουν τύχει. Να σου πω και γω μερικα πραγματα βάση εμπειριας μου.
 
Οντως αυτοι οι κινητήρες βγάζουν συχνα τσιμούχα στροφάλου, εχω 251 χιλιάδες χιλιομετρα και ακομα δεν μου την έβγαλε και την έχω στο νού μου εδω και 3 σερβις και λέω τον μηχανικό πάντα να ελέγχει εκει για διαρροή. 
 
Τώρα οσο αφορά το βολάν σου εχω δεί ένα Α3 1,8 με BBZ  και ένα s3 8p pre-facelift με το ίδιο θέμα και οι 2 ειχαν ένα κοινο παρανομαστή. Ο ένας το τελίκιασε στα 270 και πήγαινε ετσι για ένα λεπτό, και ο αλλος στα 250 για κανα δύο λεπτά, και οι 2 παθανε βολαν και ακουγοταν στο ρελαντι αυτο το γριτσ γριτσ γριτσ σαν μεταλο με μεταλο.
 
Τωρα για το epc και για το πως δουλέυει το αμάξι σου περίεργα θα σου πω τα κλασικά και συνήθως αυτά είναι, (βαλβιδες, μπεκ) δεν ξέρω απο ποια περιοχή εισαι αλλα πιστεύω για 130 χιλιαδες το αμαξι δεν θα εχει καθαριστει ποτε και λογικα παιζει να εχεις βουλομένο καποιο μπεκ σε καποιο κυλινδρο και οι βαλβίδες σου να ειναι γεμάτες μακα με αποτέλεσμα να μην κάθονται σωστά στις έδρες τους με αποτέλεσμα να μην κλείνουν ποτέ στο 100%.
 
Eπίσης τα fault codes σου τα χω ξαναδεί σε α3 το οποιο είχε χαλασμένη pcv βαλβίδα, και έχασε αέρα απο εκει οποτε και το αμαξι δούλευε σαν τρακτέρ και απο βρομικη πεταλουδα γκαζιου αλλα είπες πως την καθάρισες.
 
Αν ήταν δικο μου το αμαξι και το πήγαινα σήμερα μηχανικο αυτα που θα του έλεγα να κάνει θα ήταν να τρομπαρει το σύστημα για τυχον διαροή αέρα, (ελεγχος pcv) αφάιρεση πολλαπλης εισαγωγής και καθαρισμα της + έλεγχος των flaps της εισαγωγής, οπως επισης και καθαρισμα βαλβιδων με blaster και καθαρισμος μπεκ. 
 
Τωρα θα μου πεις εχεις δωσει ενα σκασμο λευτά και εγώ σου λεω να δώσεις αλλα τόσα λες και ειμαστε σε περιοδο πασόκ, χαχα απλα προσπαθώ να σε κατευθύνω λίγο προς την λύση του προβλήματος σου. 
 
Ελπιζω να μην σου βγαλει κατι αλλο στο μελλον.
τι σχέση έχουν οι τελικές ταχύτητες με το βολαν;;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα σας.

 

Το παρέλαβα από το συνεργείο.
Αφήσαμε την ποδιά του κινητήρα εκτός για να δούμε ξανά από κάτω σε μερικές μέρες αν θα έχουμε διαρροή , αν και δεν πιστεύω ότι θα έχω κάτι τέτοιο.

επίσης μου είπε κάνε βόλτες και είτε ανάψει λαμπάκι είτε όχι να το πάω να το βάλουμε στο διαγνωστικό ούτως η άλλως.

 

Το πήγα βόλτα 35klm δεν κατάλαβα κάποια διαφορά ούτε από την τσιμούχα ούτε από το βολάν,  ίσως να είναι λίγο πιο ήρεμο στο ξεκίνημα και να μην έχει τόσο μεγάλο κλωτσημα όπως πριν ... μέχρι εκεί όμως όχι κάτι άλλο, κατά τα άλλα ίδιο ακούγεται όταν πατάς απότομα το γκάζι.

Θέλει όμως ευθυγράμμιση μιας και λύθηκε ημιαξόνιο για να γίνει η αλλαγή της τσιμούχας - βολάν.

 

Τέλος θέλει αλλαγή το κεντρικό silent block στη γέφυρα  αν και θα τα τσεκάρω όλα .

 

Δεν σας έχω πει είναι αυτόματο το κιβώτιο 6άρι.

 

θα έχει κανείς σας διαγνωστικό αύριο μαζί του.. σκέφτομαι να κάνω μια βόλτα να σας συναντήσω αν προλάβω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους.

 

Μετά την αλλαγή της Τσιμούχας Βολάν το Αμάξι έστρωσε ..... βέβαια ακόμα καλύτερα έχω αλλάξει και το βολάν.

 

Τώρα πάμε παρακάτω ... λίγο λίγο και σε διάστημα 1 έτους 

 

1. Silent Blocks ΟΛΑ και της γέφυρας

2. Επισκευή κουκούλας

3 .Αμορτισέρ και σκέφτομαι τα  KYB GOLD καμμιά γνώμη ;

4. Ελαστικά γνώμες ? 

5. Βάψιμο ζάντες στο χρώμα τους

6. Ανανέωση - Ράψιμο  δερμάτινων καθισμάτων

 

Τελευταίο ίσως και όχι Αναβάθμιση ιπποδύναμης 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.