Jump to content

Κλήρωση Δώρων 2020

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΑΒΒΑΤΟ 20/06/2020 17.30

Περισσότερα

Καλοκαιρινή ένδυση 2020

Περισσότερα

NightWalk 26/2 20:30

Περισσότερα
Sign in to follow this  
jasonbourne

Λαμπάκι κινητήρα

Recommended Posts

Πριν λίγο καιρό είχα τη πρώτη ουσιαστικά  βλάβη που παρουσίασε  το Α5 στα 140 .000 km.Άναψε το φωτάκι του κινητήρα σταθερά.

Καθυστέρησα λιγάκι γιατί δεν είχα και πολύ χρόνο αλλά κυρίως γιατί ο μηχανικός που το πάω συνήθως για λάδια φίλτρα δεν έβρισκε με τίποτα τι είναι,μετά απο δύο επισκέψεις.Τελικά κατέληξε ότι ήταν τσιμούχα στροφάλου  οπότε έπρεπε να κατέβει το σασμάν και μάλλον να αλλαχθεί και σετ συμπλέκτη.Κόστος πάνω από 700 ευρω... 

Όπως καταλαβαίνετε έπαθα λίγο πλάκα και έψαξα τους κωδικούς που έβγαζε το VCDS και το πρώτο πράγμα που αλλάζεις είναι η βαλβίδα PCV.

Τέλος πάντων εγω έχασα την εμπιστοσύνη μου και πήγα σε άλλο εξειδικευμένο συνεργείο,όπου αφού το έβαλε στο διαγνωστικό ,αμέσως μου είπε να αλλάξουμε τη PCV...Και όλα οκ...

Αυτά προς το παρόν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γεια σου,

 

Καλά την γλιτωσες χαχα,

Αυτό που θέλω πω γιαυτές τις περιπτώσεις και αυτό που πιστεύω ειναι πως οι κινητηρες tsi/tfsi ειναι λιγο περιεργοι και γενικα κακοφτιαγμένοι και πολύ περιπλοκοι, ειδικά οι 1.8, πραγμα που σημαινει πως δεν ειναι ευκολο για εναν μηχανικο που δεν εχει δουλέψει πολυ αυτα τα μοτορια να βρισκει εύκολα λυση. Για παραδειγμα ο δικός μου μηχανικος (γνωστο ονομα στη Θεσσαλονικη) ασχολείται αυστηρα και μονο με group vag, και με την εμπειρία που εχει μολις του περιγράφεις τι κανει το αμαξι ξερει ακριβώς τι φταιει γιατι σου λεει αυτο το έχω ξαναδεί αλλες 5000 φορές. 

 

Πριν απο αυτον τον μηχανικο ειχα ενα ibiza cupra και το πήγαινα για ενα χρονο σε εναν απαταιώνα που η λογική του ηταν πως αν ενα αμαξι εχει καποιο θεμα, τα αλλαζουμε ολα στα κουτουρού μεχρι το αμαξι να δουλέψει σωστα κανοντας σκαρτη δουλεια και φυσικά οι τιμές στον θεό. 

 

Αλλα αν δεν πάθεις δεν θα μαθεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δε θα συμφωνήσω.Εχουν φορεθεί τόσο πολύ αυτά τα μοτέρ παγκοσμίως που η συντήρηση τους και η εύρεση ανταλλακτικών είναι σχετικά εύκολη.Που να δεις τι γίνεται στις BMW που κάθε λίγο όλο και κάτι αλλάζει .Υπάρχουν τόσες πολλές παραλλαγές το πράγμα ξεφεύγει.
Στη δικιά μου περίπτωση ειδικότερα η βλάβη ήταν από τις πιο συνηθισμένες ,σε όλους τους σύγχρονους κινητήρες.Σκεψου ότι έβαλα στο Google τους κωδικούς σφάλματος και μου έβγαλε αμέσως pcv....

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

το προβλημα με την pcv ειναι τοσο διαδεδομενο που η ιδια η audi εχει βγαλει 3-4 revision..εγω την  αλλαξα προληπτικα μετα απο 125.000χλμ να εχω το κεφαλι μου ησυχο μιας και το κοστος σχετικα δεν ειναι μεγαλο..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η PCV, λόγω της κατασκευής της, είναι ευπαθής γενικά,σχεδόν σε όλες τις εταιρείες...BMW,Volvo κ.α.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/23/2020 at 8:26 AM, jasonbourne said:

Η PCV, λόγω της κατασκευής της, είναι ευπαθής γενικά,σχεδόν σε όλες τις εταιρείες...BMW,Volvo κ.α.

Το καλό είναι ότι έβγαλες άκρη χωρίς πολύ ταλαιπωρία. Ευτυχώς, που το έψαξες κ εσύ ο ίδιος!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.