Jump to content

Ιμάντες χρονισμού


Marklio

Recommended Posts

Καλησπέρα

Ήθελα να θεσω ενα θεμα προς συζήτηση. Δεν νομίζω οτι εχει τεθεί μεχρι τώρα.

Ηθελα να ρωτήσω, εχει αλλάξει κάποιος ιμάντες χρονισμου και αντλια νερού στο 8V?

Εχω το 1.6 tdi και στο βιβλιο σερβις η audi λεει στα 210000χλμ, κατι που μου φαινεται υπερβολη.

Εχει τσεκαρει κανεις ιμαστες με τον μηχανικο του?

Εληξε και η εγγυηση και να παρω τον κινητηρα στο χερι δεν ειναι και οτι πιο ευχαριστο!

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά, δεν έχω φτάσει ακόμα σε τέτοιο αριθμό χλμ, ώστε να με προβληματίσει το θέμα. Εμπειρικά πάντως από παλαιότερα αυτοκίνητα (μη πετρελαιοκίνητα), όπου αλλάζαμε τον ιμάντα γύρω στις 90.000 με 100.000 χλμ ήταν περίπου στο όριο του. Τα 210.000 που λέει το βιβλίο τα φοβάμαι..

Φαντάζομαι θα υπάρχουν κάτοχοι Α3 tdi που θα έχουν περάσει πλέον τα 130.000 χλμ και θα μπορούν να απαντήσουν.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
On 6/21/2020 at 12:14 PM, Marklio said:

Καλησπέρα

Ήθελα να θεσω ενα θεμα προς συζήτηση. Δεν νομίζω οτι εχει τεθεί μεχρι τώρα.

Ηθελα να ρωτήσω, εχει αλλάξει κάποιος ιμάντες χρονισμου και αντλια νερού στο 8V?

Εχω το 1.6 tdi και στο βιβλιο σερβις η audi λεει στα 210000χλμ, κατι που μου φαινεται υπερβολη.

Εχει τσεκαρει κανεις ιμαστες με τον μηχανικο του?

Εληξε και η εγγυηση και να παρω τον κινητηρα στο χερι δεν ειναι και οτι πιο ευχαριστο!

Έχω γνωστό με ταξί που φοράει τον 1.6tdi (όχι σε audi βέβαια, αλλά σε skoda) όπου έχει κάνει περισσότερα από 200.000km. Θα τον ρωτήσω και θα επανέλθω.

 

 

ΥΓ: αν και τα ταξί έχουν λίγο διαφορετική χρήση (και άρα και φθορές) σε σχέση με ένα ΙΧ, αξίζει να πάρουμε μία ιδέα. Σίγουρα κι αυτός στον κύκλο του θα ξέρει κι άλλους που έχουν αυτό το μοτερ.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

επανέρχομαι. Δεν τους έχει αλλάξει ακόμα.

Προσωπικά θα ρωτούσα και σε κάποιο συνεργείο αντιπροσωπείας...

 

 

ΥΓ: δεν μπορώ να πω ότι δεν εντυπωσιάστηκα.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Καλημερα παιδιά , είμαι κάτοχος 1.6 TDI 8v 2016 , έφτασα αισίως τα 102.000 χλμ μόλις βγήκα εκτός εγγύησης κ φυσικά εκτός αντιπροσωπίας .....

Λογω ενός έντονου κροταλίσματος στο ρελαντί κ αφού έλεγξα τα πάντα ( ποιότητα καυσίμου , δυναμό , update , αλλαγή λαδιών , κλπ) αναγκάστηκα να ελέγξω ιμάντες εκκεντροφόρου κ ιμάντα Τούρμπο . Ο πρώτος όπως λέει το βιβλίο αλλάζει στα 210.000 χλμ κ ο δεύτερος στα 90.000 χλμ ...τελικά ο δεύτερος ήταν σε τέλεια κατάσταση κ ο πρώτος ήταν φθαρμένος με σκασίματα ...κ όλα αυτά επαναλαμβάνω στα 101.800 χλμ . Άρα η αλλαγή ήταν δεδομένη ...κάτι που δεν άλλαξε τον ήχο !!!! Εκεί συνειδητοποιήσαμε με τον μηχανικό ότι το πρόβλημα προερχόταν από την αντλία νερού . Η οποία είναι ηλεκτρικά ελεγχόμενη κ παρόλα αυτά δεν είχε βγάλει βλάβη στο κομπιούτερ . Το κόστος της αντλίας είναι υψηλό ...κοντά στα 190€ aftermarket !!! Όποτε μαζί με σετ ιμάντων χρονισμού , ρουλεμαν κ έναν ιμάντα μπροστά μου έφτασε η επισκευή στα 350€ φιλικά . Πιστεύω ότι λόγω ότι είδα από κοντά την εργασία , έχει πολύ βαβούρα , ώρες πολλές για να βγουν αισθητήρες πάνω από το καπάκι ιμάντα εκκεντροφόρου κλπ κ το κόστος αν το κάνετε στην αντιπροσωπία θα είναι εξωφρενικό !!!! 
Το σημαντικό φίλοι μου είναι ότι οι ιμάντες αν κρίνω από τον δικό μου χωρίς ιδιαίτερη καταπόνηση κ χιλιόμετρα μόνο σε ταξίδια ...είχε φθορές που αποκλείεται να άντεχε έως τα 210.000 χλμ που λέει το bookservice !!!!  Ευτυχώς ο ήχος εξαφανίστηκε κ γλίτωσα από ζημιά μεγάλη αν άφηνα τον ιμάντα μέχρι εκεί που έλεγε το βιβλίο σέρβις .

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα! Άλλαξα πρώτη φορα ιμαντα χρονισμου, ιμάντα δυναμό και αντλια νερου σε 1.6 tdi στις 180000 και αυτο προληπτικά μιας και το κοστος ηταν αρκετα μεγαλο. Ενας θόρυβος που υπήρχε κατα το ξεκίνημα παντως σταματησε μετα την αλλαγη

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Λοιπον, στα 108000 πλεον, και εδω και κανα 10ημερο ακουγοταν ενας ηχος σαν ρουλεμαν απο την πλευρα των ιμαντων. Τηλ στην αντιπροσωπεια, μου λενε οι ιμαντες αλλαζουν καθε 210000, τους λεω για τον ηχο, μου λενε τοτε μαλλον θελει καποιο ρουλεμαν, αρα τους λεω ακυρο το 210000. Τεσπα, εκτιμωμενο κοστος Audi 850ευρω, μειον λογω παλαιοτητας 790.  (1.6 tdi)

Εχουμε και λεμε, autodoc:

ιμαντες dayco: 78(οδοντ)+35(δυναμο)+10(αντλιας λαδιου)

αντλια Hepu(ηλεκτρονικα ρυθμιζ) : 99

συνολο 222,

εργασια 150 ευρω, ηθελε κατεβασμα ολο το καρτερ για να αλλαχτει ο ιμαντας στην αντλια λαδιου.

Τελικα ειχε χαλαρωσει ο ιμαντας αντλιας λαδιου και ειχε παρει τζογο το ρουλεμαν του ιμαντα - συμφωνα με τον μαστορα δεν θα ειχε θεμα, αλλα σαν ψυχαναγκαστικος, μου λεει καλα εκανες

οι ιμαντες που ειχε μαμα ηταν¨εξω contitech(continental), μεσα dayco

αντλια δεν ειδα κτι εγραφε, ιδια ηταν με την hepu.

Σημειωση του συνεργειου μου,  παντα να αλλαζεται κ το ιμαντακι της αντλιας λαδιου, κ ας εχει πολυ μανουρα

Edited by Marklio
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όπως και ανέφερα σε άλλο ποστ μου το πρόβλημά στον θόρυβο σε όλα τα a3 είναι η αντλία νερού και εμένα κάνει αυτόν τον θόρυβο όταν το ξεκινάω και μετά σταματάει έχω 165κ χιλιόμετρα και με το καλό θα αλαξω και εγώ ημαντα με αντλία τέλος καλοκαιριού.

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εμένα δεν σταματαγε, και μετά από ταξίδι το έκανε χειρότερα. Όπως μου είπε ο μάστορας όταν τα έβγαλε, το ρουλεμάν του ιμάντα ακουγόταν κ στο χέρι όταν το γυρνάγε

Link to comment
Share on other sites

Μη στεκόμαστε στα απόλυτα νούμερα.

Παλαιότερα που τα αμάξια θέλανε πιο συχνά ιμάντες, η audi/vw έλεγε αλλαγή κάθε 120.000km κι όμως έβλεπες από τα 90.000km πως ήταν φθαρμένοι (και τους άλλαζες - προσωπικά τους άλλαζα κάθε 60.000km αλλά λέμε τώρα).

Παίζουν πολλά ρόλο για τη φθορά. θεωρητικά έπρεπε να μετράμε ώρες λειτουργίας και όχι km. άλλο να κάνεις 100.000km σε εθνική όπου ο κινητήρας δουλεύει (ας πούμε) στρωτά σε ομαλές αυξομειώσεις (ως επι το πλήστον) σε Χ ώρες κι άλλο να κάνεις 100.000km στο κέντρο της πόλης με πολλές αυξομειώσεις στροφών και φυσικά 2Χ ή 3Χ ωρών λειτουργίας.

 

 

ΥΓ: Ναι οκ, είναι "εν μέρει ψέμα", αλλά ο (αρχι)μηχανικός που σχεδιάζει το αμάξι δεν μπορεί να γνωρίζει εκ των προτέρων πως θα οδηγούμε και που θα οδηγούμε το εκάστοτε αμάξι τα επόμενα 5-6 χρόνια (ίσως και παραπάνω). Οπότε τα νούμερα βγαίνουν βάση στατιστικών μοντέλων και τι χρήση "πιστεύουν" ότι θα γίνεται στο αμάξι (μαζί φυσικά με την κλασσική δικλείδα ασφαλείας "προστασία από κακούς χρήστες" - μην τους περιγράψω πιο γλαφυρά.)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Αν και δεν εχω χιλιομετρα ειμαι δηλαδη στα 50.000χλμ, ρωτησα στον μηχανικο εκτος αντιπροσωπειας πλεον (απο τους ποιο γνωστους στην πατρα) μιας και το αμαξι ειναι 6 χρονων και τα 210.000χλμ ειναι παρα πολλα σε σχεση με αυτα που κανω στα ποσα χρονια χρειαζεται η αλλαγη αντι των χιλιομετρων και μου ειπε μιας και ειμαστε στην εξαετια καλα ειναι στο επομενο σερβις στη επταετια δηλαδη να αλλαχτουν...

Ποιους ιμαντες αλλαζουμε συγκεκριμενα και αν αλλαζουμε και αντλια νερου αν ξερει καποιος να μου απαντησει..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.