Jump to content

Κλήρωση Δώρων 2020

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΑΒΒΑΤΟ 20/06/2020 17.30

Περισσότερα

Καλοκαιρινή ένδυση 2020

Περισσότερα

NightWalk 26/2 20:30

Περισσότερα
babis_a3

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟ

Recommended Posts

Γεια σας παιδιά εδώ και μερικά χρόνια αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με το κλιματιστικό του αυτοκινήτου μου. Έχω ένα a3 sportback 1600 cc μοντέλο 2006, 120.000 χιλ/τρα , αυτοκίνητο κατά τα άλλα απροβλημάτιστο παρά τα χρόνια του. Μέσα στην πόλη δεν έχει κανένα πρόβλημα το κλιματιστικό λειτουργεί άψογα. Όταν πηγαίνω ταξίδι αρχίζει το πρόβλημα. Ξεκινώντας ας πούμε από Πειραιά για Σπάρτη στα μέσα της εθνικής οδού Αθηνών Κορίνθου το κλιματιστικό κάνει πολύ θόρυβο σαν να λειτουργεί στο τέρμα ο ανεμιστήρας και δεν βγάζει καθόλου αέρα. Μιλάμε για καλοκαίρι με 35 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία και το κλιματιστικό ρυθμισμένο στους 22 βαθμούς. Σταματάω δεξιά σβήνω την μηχανή περιμένω 10-15 λεπτά και ξεκινάω πάλι όλα καλά, το κλιματιστικό λειτουργεί κανονικά. Πηγαίνω μερικά χιλιόμετρα, ας πούμε μέχρι τα διόδια του Σπαθοβουνίου μου κάνει πάλι το ίδιο πρόβλημα, δηλ. θόρυβο και αέρα κρύο μηδέν. Περιμένω πάλι 10-15 λεπτά και ξεκινάω και πάλι όλα καλά. Κάνω μερικά χιλιόμετρα εκεί γύρω στα 100 μέχρι την Τρίπολη και πάλι τα ίδια. Δηλαδή μέχρι να πάω στον προορισμό μου σταματάω 3-4 φορές γι αυτό το λόγο. Όπου και να ΄το έχω πει κανένας δεν ξέρει. Η αντιπροσωπεία το έβαλε στον εγκέφαλο ήταν εντάξει του έκανε και καθαρισμό, το υγρό ήταν εντάξει, μου πήρε και το 80άρι χωρίς να γίνει τίποτα αφού στο αμέσως επόμενο ταξίδι μου το έκανε πάλι. Στην πόλη μια χαρά, κανένα πρόβλημα και σε συνεχόμενες διαδρομές όλα καλά. Έχει κανένας καμιά ιδέα τι μπορεί να είναι;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα, είχα και εγώ στο παρελθών διάφορα θέματα στο Α4 και μεταπό πολλά βρήκα ένα παλικάρι τον Θοδωρή στο Περιστέρι και μου τα έλυσε όλα και τίμια.

http://auto-test.com.gr/

Μνος  

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 λεπτά πριν, babis_a3 είπε

Γεια σας παιδιά εδώ και μερικά χρόνια αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με το κλιματιστικό του αυτοκινήτου μου. Έχω ένα a3 sportback 1600 cc μοντέλο 2006, 120.000 χιλ/τρα , αυτοκίνητο κατά τα άλλα απροβλημάτιστο παρά τα χρόνια του. Μέσα στην πόλη δεν έχει κανένα πρόβλημα το κλιματιστικό λειτουργεί άψογα. Όταν πηγαίνω ταξίδι αρχίζει το πρόβλημα. Ξεκινώντας ας πούμε από Πειραιά για Σπάρτη στα μέσα της εθνικής οδού Αθηνών Κορίνθου το κλιματιστικό κάνει πολύ θόρυβο σαν να λειτουργεί στο τέρμα ο ανεμιστήρας και δεν βγάζει καθόλου αέρα. Μιλάμε για καλοκαίρι με 35 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία και το κλιματιστικό ρυθμισμένο στους 22 βαθμούς. Σταματάω δεξιά σβήνω την μηχανή περιμένω 10-15 λεπτά και ξεκινάω πάλι όλα καλά, το κλιματιστικό λειτουργεί κανονικά. Πηγαίνω μερικά χιλιόμετρα, ας πούμε μέχρι τα διόδια του Σπαθοβουνίου μου κάνει πάλι το ίδιο πρόβλημα, δηλ. θόρυβο και αέρα κρύο μηδέν. Περιμένω πάλι 10-15 λεπτά και ξεκινάω και πάλι όλα καλά. Κάνω μερικά χιλιόμετρα εκεί γύρω στα 100 μέχρι την Τρίπολη και πάλι τα ίδια. Δηλαδή μέχρι να πάω στον προορισμό μου σταματάω 3-4 φορές γι αυτό το λόγο. Όπου και να ΄το έχω πει κανένας δεν ξέρει. Η αντιπροσωπεία το έβαλε στον εγκέφαλο ήταν εντάξει του έκανε και καθαρισμό, το υγρό ήταν εντάξει, μου πήρε και το 80άρι χωρίς να γίνει τίποτα αφού στο αμέσως επόμενο ταξίδι μου το έκανε πάλι. Στην πόλη μια χαρά, κανένα πρόβλημα και σε συνεχόμενες διαδρομές όλα καλά. Έχει κανένας καμιά ιδέα τι μπορεί να είναι;

Αρχικά  θα χρονομετρούσα και θα μηδένιζα και τον χιλιομετρητή, για να δω σε πόσο χρόνο-στα πόσα χλμ ξεκινάει το πρόβλημα. Κατόπιν θα επαναλάμβανα την ίδια διαδικασία....

Έτσι ώστε να δω εάν συμβαίνει στις ίδιες τιμές χρόνου; χλμ; Μήπως και μπορέσω να διαχωρισωστο μυαλό μου αν καταρχήν το πρόβλημα είναι μηχανολογικό ή έχει να κάνει με ηλεκτρικό κύκλωμα- ή software..

Θεωρώ ότι άμα συνεβαινε πάντα στον ίδιο χρόνο....ή στα ίδια διανυθεντα χλμ, τότε πιστεύω ότι κάτι παίζει με θέμα εγκεφάλου...

Από την άλλη άμα δεν συνεβαινε πάντα στις ίδιες τιμές χλμ ή χρόνου, παρά σε τυχαίες τιμές κάθε φορά, ενδεχομένως να έχει να κάνει με κάποια υπερθέρμανση αισθητήρα με αποτέλεσμα κατόπιν να απεμπλεκει τον κομπρεσσορα ο εγκέφαλος για λόγους ασφαλείας του κυκλώματος ac....γι'αυτό κ μετά όπως λες ίσως αυτό που πυρωνει μετά να ξεπυρωνει όσο σταμάτησες και ούτω καθεξής.....

Αυτό θα έκανα για αρχή με το ταπεινό μου μυαλό, ώστε να τα βάλω κάτω και να μπορέσω να διαχωρισω αρχικά και να κατευθυνθω βαση λογικής και τον εξαρτημάτων που αποτελούν ένα σύστημα κλιματισμού στην πηγή του προβλήματος σου...

Μακάρι βεβαια να σε βοηθούσε ο ηλεκτρολόγος που σου συνέστησε ο συνφορουμιτης για να σ δώσει  αμμεσα λύσηστο πρόβλημα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

άμα συνδέσεις το διαγνωστικό στο αμάξι, σου βγάζει κάποιο σφάλμα?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μήπως ξεμπλωκάρει για κάποιο λόγο ο κομπρέσσορας? Η απλά στο πετάει στο ECO mode.

 

Πρέπει να το βάλεις σε διαγνωστικό σίγουρα οπως λεει και ο καβουρας, αν και μένα το μυαλό μου πάει σε κομπρεσσορα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ για την ενημέρωση. Όπως γράφω και στο αρχικό κείμενο το κλιματιστικό έχει ελεγχθεί από την KARENTA με το διαγνωστικό και δείχνει ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Είναι δύσκολο να διαγνωσθεί γιατί το πρόβλημα παρουσιάζεται μετά από μερικά χιλιόμετρα ταξιδιού. Μέσα στην πόλη δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι η παγωποίηση. Δηλαδή βγάζει περισσότερο κρύο από όσο πρέπει, σε σημείο που παγώνουν οι σωλήνες ή το ψυκτικό υγρό και κλείνει τον κλιματισμό για να μην σκάσει.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και σε 10-15 λεπτά που σταματάω και κλείνω την μηχανή του αυτοκινήτου προλαβαίνουν να ξεπαγώσουν;

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
13 hours ago, babis_a3 said:

Και σε 10-15 λεπτά που σταματάω και κλείνω την μηχανή του αυτοκινήτου προλαβαίνουν να ξεπαγώσουν;

Δεν κάνει πάγο 10mm (1cm) πάχος. Κάνει τόσο που να μπλοκάρει (=μειώνει σημαντικά) τη ροή του ψυκτικού υγρού στον κομπρέσσορα και "πέφτει" η απόδοση του κλιματισμού ή απενεργοποιεί το σύστημα αν διογκωθεί το πρόβλημα για να μην "σκάσει" ο κομπρέσσορας του a/c.

 

Οπότε ναι. Είναι πιθανό γιατί μέσα στην κίνηση στην πόλη, το αμάξι έχει πολύ θερμικό φορτίο ενώ στην εθνική ο αέρας "παίρνει" σημαντικό μέρος της θερμότητας.

 

Δυστυχώς η πρότασή μου στο προς τα που να κοιτάξει το συνεργείο για το τι φταίει αυτό, αν και θεωρητικά στέκει όπως την περιγράφω ή φαντάζομαι ότι γίνονται τα πράγματα, δεν παύει να είναι λίγο "μακρύ σουτ" για την επιτυχία (long shot που λένε και στο "χωριό μου") και να πέφτω έξω. Τουλάχιστον θα αποκλείσετε αυτή την περίπτωση. Δεν έχω δει το αμάξι από κοντά* για να έχω άποψη.

 

Δυστυχώς (συγνώμη που επαναλαμβάνομαι) πρέπει να το δει διεξοδικά ένα συνεργείο.

 

 

*όχι πως είμαι μηχανικός αυτοκινήτων.

 

 

edit: τα 15 λεπτά είναι αρκετά για να πέσει και η θερμοκρασία του νερού του μοτέρ. Πόσο μάλλον να "ξεπαγώσει" κάτι που πλέον βάλεται περιμετρικά από πάρα πολύ ζέστη (ψυγείο νερού με 95-100 βαθμούς που είναι δίπλα του, εξωτερικός αέρας 35 βαθμούς κτλ)

Edited by Kavouras

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχω ήδη κλείσει ραντεβού για τη Δευτέρα το πρωί, με το συνεργείο στο Περιστέρι που μου σύστησε πιο πάνω ο φίλος, δεν έχω να χάσω και τίποτα. Θα του πω και τις παρατηρήσεις σας για τον πάγο. Μου είπε στο τηλέφωνο ότι το πρόβλημά μου είναι συγκεκριμένο και υποψιάζεται από που μπορεί να προέρχεται χωρίς να μου εξηγήσει περαιτέρω. Μόλις γυρίσω από το συνεργείο θα σας ενημερώσω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε KAVOYRA μου έγραψες ότι δεν είσαι μηχανικός αυτοκινήτων αλλά θα μπορούσες να ήσουν. Όσα μου έγραψες ήταν σωστά, εσύ την βρήκες τη βλάβη. Πήγα στο συνεργείο και εξ αρχής είπα στον τεχνικό αυτά που έγραψες. Αυτός μου είπε ότι και ο ίδιος αυτό είχε στο μυαλό του όταν μου είπε στο τηλέφωνο ότι υποψιάζεται τι μπορεί να φταίει. Αμέσως έκανε την μέτρηση, όχι με το διαγνωστικό αυτό ήταν εντάξει, έκανε μια δεύτερη μέτρηση και είδαμε ότι ενώ η θερμοκρασία ήταν 5,5 βαθμοί ο αισθητήρας έδειχνε 55 με αποτέλεσμα να προσπαθεί το μηχάνημα να την ρίξει δουλεύοντας συνεχώς χωρίς να το επιτυγχάνει, να πιάνει μετά το στρώμα πάγου που περιέγραψες κι εσύ και να μπλοκάρει τη διαδικασία. Άλλαξε τον αισθητήρα 20 ευρώ + 15 ευρώ η εργασία σύνολο 35 ευρώ μου πήρε, εξαιρετικός ο κ. Θόδωρος, (auto test Πλάτωνος 23 Περιστέρι),σας ευχαριστώ για όλα.

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 ώρες πριν, babis_a3 είπε

Φίλε KAVOYRA μου έγραψες ότι δεν είσαι μηχανικός αυτοκινήτων αλλά θα μπορούσες να ήσουν. Όσα μου έγραψες ήταν σωστά, εσύ την βρήκες τη βλάβη. Πήγα στο συνεργείο και εξ αρχής είπα στον τεχνικό αυτά που έγραψες. Αυτός μου είπε ότι και ο ίδιος αυτό είχε στο μυαλό του όταν μου είπε στο τηλέφωνο ότι υποψιάζεται τι μπορεί να φταίει. Αμέσως έκανε την μέτρηση, όχι με το διαγνωστικό αυτό ήταν εντάξει, έκανε μια δεύτερη μέτρηση και είδαμε ότι ενώ η θερμοκρασία ήταν 5,5 βαθμοί ο αισθητήρας έδειχνε 55 με αποτέλεσμα να προσπαθεί το μηχάνημα να την ρίξει δουλεύοντας συνεχώς χωρίς να το επιτυγχάνει, να πιάνει μετά το στρώμα πάγου που περιέγραψες κι εσύ και να μπλοκάρει τη διαδικασία. Άλλαξε τον αισθητήρα 20 ευρώ + 15 ευρώ η εργασία σύνολο 35 ευρώ μου πήρε, εξαιρετικός ο κ. Θόδωρος, (auto test Πλάτωνος 23 Περιστέρι),σας ευχαριστώ για όλα.

Ο κάβουρας είναι επιστημονας. Μ έχει δώσει κι εμένα σημαντικές λύσεις τεχνικές που είχα προβληματισμούς σε διάφορα θέματα!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προτείνω poll για να βγάλουμε 5ψήφιο contact number για K.A.S. (Kavouras VAG Service)

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/20/2020 at 12:05 PM, babis_a3 said:

Φίλε KAVOYRA μου έγραψες ότι δεν είσαι μηχανικός αυτοκινήτων αλλά θα μπορούσες να ήσουν. Όσα μου έγραψες ήταν σωστά, εσύ την βρήκες τη βλάβη. Πήγα στο συνεργείο και εξ αρχής είπα στον τεχνικό αυτά που έγραψες. Αυτός μου είπε ότι και ο ίδιος αυτό είχε στο μυαλό του όταν μου είπε στο τηλέφωνο ότι υποψιάζεται τι μπορεί να φταίει. Αμέσως έκανε την μέτρηση, όχι με το διαγνωστικό αυτό ήταν εντάξει, έκανε μια δεύτερη μέτρηση και είδαμε ότι ενώ η θερμοκρασία ήταν 5,5 βαθμοί ο αισθητήρας έδειχνε 55 με αποτέλεσμα να προσπαθεί το μηχάνημα να την ρίξει δουλεύοντας συνεχώς χωρίς να το επιτυγχάνει, να πιάνει μετά το στρώμα πάγου που περιέγραψες κι εσύ και να μπλοκάρει τη διαδικασία. Άλλαξε τον αισθητήρα 20 ευρώ + 15 ευρώ η εργασία σύνολο 35 ευρώ μου πήρε, εξαιρετικός ο κ. Θόδωρος, (auto test Πλάτωνος 23 Περιστέρι),σας ευχαριστώ για όλα.

δεν έκανα ΄τιποτα περισσότερο από το απλώς να βοηθήσω. :)

Χαίρομαι που το πρόβλημα το προκαλούσε κάτι πολύ φτηνό και φτιάχτηκε εύκολα.

 

 

19 hours ago, panpap175 said:

Ο κάβουρας είναι επιστημονας. Μ έχει δώσει κι εμένα σημαντικές λύσεις τεχνικές που είχα προβληματισμούς σε διάφορα θέματα!

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Δεν έκανα κάτι φοβερό όμως.

 

7 hours ago, audidis said:

Προτείνω poll για να βγάλουμε 5ψήφιο contact number για K.A.S. (Kavouras VAG Service)

Εσύ ρίχνεις λάδι στη φωτιά :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.