Jump to content

Κλήρωση Δώρων 2020

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΑΒΒΑΤΟ 20/06/2020 17.30

Περισσότερα

Καλοκαιρινή ένδυση 2020

Περισσότερα

NightWalk 26/2 20:30

Περισσότερα

Recommended Posts

Posted (edited)

Καλησπέρα, όπως ανέφερα και σε ένα αλλο τόπικ  

 

Θα ξεκινήσω την αναβάθμιση στο AUDI 1.8 tfsi μου.

 

 

Αρχικά στοχος μου είναι τα 350 άλογα +-10 άλογα. Με έμφαση στην ασφάλεια του κινητήρα μου, μεχρι να πει το πατερ ημών soon or later οπου στην συνέχεια θα γίνει ολο σφυρι και θα πιεστεί λιγο ακόμα.

 

Η παρακάτω λογική μου βασίζεται στο ότι προτιμάω πιο πολύ τις bolt-on εφαρμογές και όχι να φτιάχνω εισαγωγές εξαγωγές και δεν συμαζεύεται :D γιαυτο και δεν κοιτάω για ΒΤ gtx rs/r.

 

Λοιπόν:


Επειδή ξέρω οτι η κ04 είναι λιγο ιστορία για να μπεί, κοψε/ραψε , relocation σκάστρας και δεν συμαζεύετε πριν ακολουθήσω αυτό το μονοπάτι είπα να δώ μερικές ακόμα λύσεις.

 

Αρχικά έχω βρει IHI στα 300 ευρώ απλά ξέρω οτι τερματίζει στα 270-280 άλογα, (εχω δει και 300 αλλα δεν θα φτάσουμε στον στόχο μας)

 

Επίσης να αναφέρω οτι σε daily οδήγηση τουρμπίζω μόνο όταν εχω στροφές κοντά στις 3000-4000 για να μην ζωρίζω το μοτερ σε χαμηλές στροφές ζητώντας υψηλο φορτίο

οπότε ένα τουρμπο που θα βγάζει την δύναμη του στισ 3000-4000 θα ήταν οτι καλύτερο.

 

Σαν επόμενη επιλογή κοιτάω τα hybrid τουρμπο του ταξοπουλου (rtmg) 

 

Οπως για παράδειγμα αυτή η επιλογή:

https://www.r-tmg.com/el/products/turbo/hybrid-turbo/vw-group/375rs.html 

 

Απο πρώτη ματιά φαίνετε promising επιλογή αλλα δεν ξέρω κανέναν να την έχει δοκιμάσει σε 1.8  ή 2.0 μόνο σε 14αρια.

 

Aπο οσο κατάλαβα δινεις το παλιο σου τουρμπάκι και σου δίνουν ενα  υβριδικό καινούργιο η ανακατασκευής η τιμή διαφέρει κανα 200αρι.

 

Καινούργιο βγαίνει περιπου στα 800-900 ευρώ και σου δίνει την επιλογή να τοποθετήσεις και wg και σκάστρα, οποτε ολο το σετάκι πάει στα 1100-1200 ευρώ για καινουργιο τουρμπο με σκάστρα και wg +70-100 τα περαστικά παμε στα 1300. Ο επαναπρογραμματισμός κοστίζει 300 ευρώ οποτε πάμε στα 1600. Μέχρι στιγμής όλα αυτά χωρις να γνωρίζω αν χρειάζετε έξτρα περιφερειακά μπεκ/maf/αντλία κ.ο.κ.

 

Τι λέτε εσείς αξίζει σαν επιλογή? 

Μετά σαν επιλογή έχω την συμβουλή του κάβουρα για μεταχειρισμένη κ04-064.

Αλλα θα ήθελα να το συζητήσω μαζί σας για να ακούσω αποψεις.

 

 

Επειδή το αμάξι ειναι RTMG εδώ και 5 χρόνια και όσες φορές πήγα ηταν εξυπηρετικοί και αναλυτικοί + ενως υπαλληλου εκει πέρα το 1.4 cupra του με hybrid και αυτό απλά οργώνει στα 271 άλογα κάτι s3 και χαζεύω :D:D .

 

Γιαυτό λοιπόν τι προτείνετε?

 

Το ολο στήσιμο του τούρμπο αφού έχω ολα τα περιφερειακά σχεδών θέλω να μου βγεί το πολύ 2.000 ευρώ. Γιατι μετά σειρα εχει ανάρτηση και φρένα.

Edited by BillPhreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ προτείνω Κ04 064 για τον στόχο σου. 

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

κ04 uber alles...
από συμπλέκτη τι έχεις πάνω...γτ υπάρχει περίπτωση να πει κ αυτός το πάτερ ημών...

τώρα για τα τουρμπακια που δίνει η r tmg πρέπει να σου πει κάποιος που έχει βάλει την γνώμη του...αν κ εγώ προσωπικά δεν ξέρω κανέναν...αντιθέτως με την κ04 υπάρχουν τουλάχιστον 3-4 αυτοκίνητα που μου έρχονται στο μυαλό κ τα έχουν όλα υπεραναλυσει στα thread τους...

Yγ για μένα το σημαντικότερο είναι να λειτουργεί το αμαξι ρολόι...κ ας έχεις 10 άλογα λιγότερα...φρόντισε να έχεις σωστό μηχανικό κ προγραμματιστή...Αυτά είναι το παν...Για όλα τα υπόλοιπα καλά να είσαι...το χέρι στην τσέπη να βάζεις κ θα φτάσεις εκεί που θες!!!

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ενημερωτικά να πω ότι με την K04-064 μπορείς να ζορίσεις αρκετά δυνατούς αντιπάλους, το λέω επειδή έχεις πει ότι κάνεις πατήματα και σε ενδιαφέρει να είσαι μάχιμος.

 

Ενδεικτικά λοιπόν σου παραθέτω βίντεο με A3 1.8 TFSI με K04-064 setup που κυνηγούσα με το προηγούμενο αμάξι μου πριν 4 χρόνια και μου είχε βγάλει το λάδι να τον μαζέψω. Ήμουν βέβαια με έξτρα άτομο αλλά από την άλλη και αυτός έχανε στις αλλαγές. Τότε ήμουν 370 μοτέρ (αργότερα το ανέβασα προσωρινά και λίγο ακόμα) και αυτός είχε δηλώσει 323 ρόδα. Όσοι είχαν δει πατήματά μου είτε από μέσα είτε από άλλο αμάξι εκείνη την περίοδο και πιό μετά, με έλεγαν ποντίκι γιατί το αμάξι έραβε στην κυριολεξία. Λίγο τα πανάλαφρα φρένα λίγο που κυκλοφορούσα χωρίς ρεζέρβα, κυρίως όμως ότι το αμάξι είχε τρελλές καμπύλες, έβγαζα εντυπωσιακό 100-200 το οποίο μπορείς να δεις και σε αυτό και σε άλλα μου βίντεο όπου βάζω από κάτω τα χιλιόμετρα πάνω σε κάθε αλλαγή στις 7200.

 

 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
11 ώρες πριν, Van.Leb είπε

κ04 uber alles...
από συμπλέκτη τι έχεις πάνω...γτ υπάρχει περίπτωση να πει κ αυτός το πάτερ ημών...

τώρα για τα τουρμπακια που δίνει η r tmg πρέπει να σου πει κάποιος που έχει βάλει την γνώμη του...αν κ εγώ προσωπικά δεν ξέρω κανέναν...αντιθέτως με την κ04 υπάρχουν τουλάχιστον 3-4 αυτοκίνητα που μου έρχονται στο μυαλό κ τα έχουν όλα υπεραναλυσει στα thread τους...

Yγ για μένα το σημαντικότερο είναι να λειτουργεί το αμαξι ρολόι...κ ας έχεις 10 άλογα λιγότερα...φρόντισε να έχεις σωστό μηχανικό κ προγραμματιστή...Αυτά είναι το παν...Για όλα τα υπόλοιπα καλά να είσαι...το χέρι στην τσέπη να βάζεις κ θα φτάσεις εκεί που θες!!!

 

Sachs performance έχω, αν και σκευτόμουν για R-TMG διδυσκο,

 

Το μόνο που κατάφερα να βρώ γιαυτο το τουρμπάκι ειναι αυτό εδω το αρθρο:

 

https://www.powermag.gr/el/audi-a4-b8-1-8tsi-420ps.html

 

Ειναι το λίγο μεγαλύτερο τουρμπάκι 420rs αλλα η φιλοσοφία ειναι ίδια πιστεύω.

 

Βασικός στοχος ειναι να δω κοντά στα 310 ρόδα χωρις να μπω σε διαδικασία να αλλάξω σωθικά ακόμα.

 

Το μονο που μου λύπει που δεν ξέρω αν χρειαστεί ακόμα ειναι αντλία βενζίνης.

 

 

Edited by BillPhreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπόν θες προσωπική άποψη; 

Κ04 με φτερό

Φτιάχνεις το αλουμίνιο που δεν είναι τίποτα και βάζεις φτερό, χωρίς πολύ κόψιμο θα φλερτάρεις με 400 εάν έχεις καλό υπόλοιπο σύνολο.... 

ΕΆΝ ΈΧΕΙΣ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΒΆΛΕΙΣ ΜΕΓΑΛΎΤΕΡΑ ΜΠΕΚ ΚΑΙ ΊΣΩΣ ΜΕΘΑΝΌΛΗ.... 

Με ΟΕΜ μπεκ μένεις πως είσαι και παίζεις στα 360......

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 ώρες πριν, Dikonou είπε

Λοιπόν θες προσωπική άποψη; 

Κ04 με φτερό

Φτιάχνεις το αλουμίνιο που δεν είναι τίποτα και βάζεις φτερό, χωρίς πολύ κόψιμο θα φλερτάρεις με 400 εάν έχεις καλό υπόλοιπο σύνολο.... 

ΕΆΝ ΈΧΕΙΣ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΒΆΛΕΙΣ ΜΕΓΑΛΎΤΕΡΑ ΜΠΕΚ ΚΑΙ ΊΣΩΣ ΜΕΘΑΝΌΛΗ.... 

Με ΟΕΜ μπεκ μένεις πως είσαι και παίζεις στα 360......

 

Θα βάλω και κιτ μεθανώλης σίγουρα και για ασφάλεια και για να καθαρίζονται και οι βαλβίδες απο την κάπνα,

 

Αλλα για φτερό οπως πχ απο ttrs??  Δεν χρειάζετε σίγουρα και αντλια υψηλής/χαμηλής?

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 λεπτά πριν, BillPhreak είπε

 

Θα βάλω και κιτ μεθανώλης σίγουρα και για ασφάλεια και για να καθαρίζονται και οι βαλβίδες απο την κάπνα,

 

Αλλα για φτερό οπως πχ απο ttrs??  Δεν χρειάζετε σίγουρα και αντλια υψηλής/χαμηλής?

Θα σου απαντήσει ο programmer που θα σε ρυθμίσει το συγκεκριμένο αυτό ερώτημά σου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συγνώμη να ρωτήσω κάτι?

Λέμε για στόχο πόσα άλογα? 350ps.

Άνετα με κ04-064....

 

Γιατί να βάλει "φτερό" από μεγαλύτερο? Για να αυξήσει το lag σημαντικά και να κρατήσει τις πιέσεις χαμηλά και άρα εν τέλει να πηγαίνει χειρότερα από "μαμα" κ04 τούρμπο?

 

 

ΥΓ: γιατί αν δεν αξιοποίησεις το τούρμπο στο έπακρο, ουσιαστικά έχεις τα μείον του μεγάλου τούρμπο (lag κυρίως και χωρίς το πλεονέκτημά του (επιπλέον δύναμη).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε μου. Όπως ανέφεραν και οι συμφορουμίτες από πάνω, η ιδανική λύση είναι μία Κ04 με 6-φτερο δίσκο και μπεκ από golf 6 gti για να δεις ακούραστα στα 350+- άλογα.  Με υβρίδιο δεν θα έμπλεκα καθώς η κ4 είναι έτοιμη oem λύση και η πατέντα για να μπει είναι πραγματικά αστεία. Υπόψην ότι έχω περάσει απο ΙΗΙ στοκ ΙΗΙ υβρίδιο και τώρα Κ4. Με την Κ4 ησύχασα, έβγαλα 330 ρόδα με νέρα και οι χρόνοι που κάνει είναι ικανοποιητικοί

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιώργο λέω για φτερό σε νορμάλ επίπεδα, όπου κερδίζει σίγουρα στα μεσαια ψηλά όχι τίποτα τρελές φτερωτες..... 

Το έχω δει σε dyno και η ροπή κρατούσε τραπέζι μέχρι ψηλά.... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.