Jump to content

Κλήρωση Δώρων 2020

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΑΒΒΑΤΟ 20/06/2020 17.30

Περισσότερα

Καλοκαιρινή ένδυση 2020

Περισσότερα

NightWalk 26/2 20:30

Περισσότερα
aggelos1986

Είμαι σε ένα δίλημμα ...

Recommended Posts

Posted (edited)

...και θα ήθελα την άποψη σας για την αγορα ενός Α3(S3)8p facelift.

Mε δεδομένο ότι η εμφάνιση ενός Α3 δεν μου προκαλεί κάτι, αγοράζοντας ένα Α3 αμμεσα θα μετατραπεί σε look S3 .
Έχω αποκλείσει εντελώς την αγορα ενός 1.8tfsi ,(καθότι ακουγιετε πολύ ότι ο κινητήρας του δεν είναι ότι και πολύ αξιόπιστος ,καει λαδια,και γενικός μια επισκευή κινητήρα μετά από λίγο  ίσως να είναι ένα ενδεχόμενο σενάριο).
Έτσι έχω κινηθεί προς 1.4tfsi.
Με πολύ εκτενείς υπολογισμούς (ρωτοντας κ ξέροντας τα πάντα για  τις τιμές ανταλλακτικών για τη μετατροπή)συνολικά το  αμάξι που επιθυμώ οπτικά πάνω κάτω θα μου κοστίσει 15K.

 

15K ,εχοντας ένας αμάξι εμφανισιακά όπως ακριβώς  το θέλω ,(με λίγο τρέξιμο και άγχος ίσως,αλλα μια φορα),με τέλη κυκλοφορίας 245ευρω ,φορολογικα πιο "ξελαφρωμένος",και μια λύση λίγο πιο "σωστη" ίσως για τις εποχές που διανύουμε...και που ερχοντε.

Από την άλλη πλευρά υπάρχει και το διαολακι που μου λέει...
Το S3 θα σου κοστίσει περίπου 20Κ , 5Κ διαφορα(μεν μικρός αριθμός αλλα σήμερα και 5Κ είναι λεφτά) ,αλλα το παίρνεις έτοιμο (δεν τρέχεις ,ανταλλακτικα,βαφεια από δω και από κει...),το ένα με το άλλο είναι η μερα με τη νύχτα επιδοσιακα, 4x4 ,κτλ.
Επίσης από την άλλη το προηγούμενο μου αμάξι ήταν ένα rallye 106 το οποιο ok δεν εβαζε φωτια στην άσφαλτο αλλα μια σπιρτάδα την είχε...
Έτσι σκέφτομαι  μήπως το 1.4 μου φανεί ψόφιο αγγούρι και αρχίζω να ψάχνομε μετά από λίγο...
Μετά είναι και το σήμα 455 παραπάνω.
Καπου λες ο άλλος κοιτάει να το ξεφορτωθεί τις εποχές που ζούμε και εσύ θα πας να πάρεις αμάξι με 690 τέλη,πιο ακριβά servise κτλ.

Για πείτε καμια γνώμη ρε παιδιά.
Αξίζουν ουσιαστικά αυτά τα 5Κ παραπάνω στην αγορα και 455 μια φορα το χρόνο ή θα το μετανιώσω....

 

Τι θα κάνατε στη θεση μου.


 

Edited by aggelos1986

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να πάρεις με 10000 ένα 1.8

Να δώσεις 3500 χοντρά χοντρά στα λέω στην περίπτωση που καιει λάδια και θα είσαι πένα..... 

Αλλα 4000 μετατροπή Κ04-064 και θα είσαι άρχοντας...... ( σου βάζω τα παντα μέσα). 

360 - 390 ανάλογα με το αν θα βάλεις φτερό και μπεκ μεγαλύτερα...

Αν είναι και τετρακίνητο ακόμα καλύτερα.....

Αλλα έτσι σκέφτομαι εγώ...... 

Ο καθένας με το σκεπτικό του.... 

Αλλιώς S3.... Εάν πάρεις 1.4 θα το μετανιώσεις..... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Με 10K δεν παίρνεις Α3 1.8tfsi ,αυτο που παίρνεις είναι ένα "ρημάδι" κ στην καλύτερη να θες αλλα τόσα για να το κανεις αυτό που θέλω εμφανισιακά (χωρίς drl ,sunroof κτλ)

Edited by aggelos1986

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, aggelos1986 said:

...και θα ήθελα την άποψη σας για την αγορα ενός Α3(S3)8p facelift.

Mε δεδομένο ότι η εμφάνιση ενός Α3 δεν μου προκαλεί κάτι, αγοράζοντας ένα Α3 αμμεσα θα μετατραπεί σε look S3 .
Έχω αποκλείσει εντελώς την αγορα ενός 1.8tfsi ,(καθότι ακουγιετε πολύ ότι ο κινητήρας του δεν είναι ότι και πολύ αξιόπιστος ,καει λαδια,και γενικός μια επισκευή κινητήρα μετά από λίγο  ίσως να είναι ένα ενδεχόμενο σενάριο).
Έτσι έχω κινηθεί προς 1.4tfsi.
Με πολύ εκτενείς υπολογισμούς (ρωτοντας κ ξέροντας τα πάντα για  τις τιμές ανταλλακτικών για τη μετατροπή)συνολικά το  αμάξι που επιθυμώ οπτικά πάνω κάτω θα μου κοστίσει 15K.

 

15K ,εχοντας ένας αμάξι εμφανισιακά όπως ακριβώς  το θέλω ,(με λίγο τρέξιμο και άγχος ίσως,αλλα μια φορα),με τέλη κυκλοφορίας 245ευρω ,φορολογικα πιο "ξελαφρωμένος",και μια λύση λίγο πιο "σωστη" ίσως για τις εποχές που διανύουμε...και που ερχοντε.

Από την άλλη πλευρά υπάρχει και το διαολακι που μου λέει...
Το S3 θα σου κοστίσει περίπου 20Κ , 5Κ διαφορα(μεν μικρός αριθμός αλλα σήμερα και 5Κ είναι λεφτά) ,αλλα το παίρνεις έτοιμο (δεν τρέχεις ,ανταλλακτικα,βαφεια από δω και από κει...),το ένα με το άλλο είναι η μερα με τη νύχτα επιδοσιακα, 4x4 ,κτλ.
Επίσης από την άλλη το προηγούμενο μου αμάξι ήταν ένα rallye 106 το οποιο ok δεν εβαζε φωτια στην άσφαλτο αλλα μια σπιρτάδα την είχε...
Έτσι σκέφτομαι  μήπως το 1.4 μου φανεί ψόφιο αγγούρι και αρχίζω να ψάχνομε μετά από λίγο...
Μετά είναι και το σήμα 455 παραπάνω.
Καπου λες ο άλλος κοιτάει να το ξεφορτωθεί τις εποχές που ζούμε και εσύ θα πας να πάρεις αμάξι με 690 τέλη,πιο ακριβά servise κτλ.

Για πείτε καμια γνώμη ρε παιδιά.
Αξίζουν ουσιαστικά αυτά τα 5Κ παραπάνω στην αγορα και 455 μια φορα το χρόνο ή θα το μετανιώσω....

 

Τι θα κάνατε στη θεση μου.


 

 

Το να παρεις ενα Α3 και να ριξεις χρηματα για να το κανεις look s3 δεν συμφωνω προσωπικα γιατι:

α) Κανεις κατι να "φαινεται" ενω στην πραγματικοτητα δεν ειναι.

β) Αν oι προφυλακτηρες, τα μασπιε κτλ δεν ειναι γνησια, το αποτελεσμα ειναι απο μετριο εως κακο! Εχω φιλους που εχουν κανει τα απλα scirocco, look r και η εφαρμογη των ημιτασιων κομματιων ειναι πολυ κακη, ειδικα στα μασπιε ειναι οτι να ναι!

γ) Τα χρηματα που θα δωσεις για το look δεν προκειται να τα παρεις ΠΟΤΕ πισω στη μεταπωληση.

 

Αποψη μου ειναι να βρεις ενα γνησιο s3 (facelift) και να το παρεις εφοσον πιο πολυ σε ενδιαφερει το look του. Θα πληρωσεις πες π.χ. 20κ αλλα θα εχεις ενα σταθερης αξιας αυτοκινητο που εχει πολυ μεγαλο κοινο και καλως ή κακως ενα "χαμογελο" οταν το οδηγεις θα στο βγαζει! 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minutes ago, csaris said:

 

Το να παρεις ενα Α3 και να ριξεις χρηματα για να το κανεις look s3 δεν συμφωνω προσωπικα γιατι:

α) Κανεις κατι να "φαινεται" ενω στην πραγματικοτητα δεν ειναι.

β) Αν oι προφυλακτηρες, τα μασπιε κτλ δεν ειναι γνησια, το αποτελεσμα ειναι απο μετριο εως κακο! Εχω φιλους που εχουν κανει τα απλα scirocco, look r και η εφαρμογη των ημιτασιων κομματιων ειναι πολυ κακη, ειδικα στα μασπιε ειναι οτι να ναι!

γ) Τα χρηματα που θα δωσεις για το look δεν προκειται να τα παρεις ΠΟΤΕ πισω στη μεταπωληση.

 

Αποψη μου ειναι να βρεις ενα γνησιο s3 (facelift) και να το παρεις εφοσον πιο πολυ σε ενδιαφερει το look του. Θα πληρωσεις πες π.χ. 20κ αλλα θα εχεις ενα σταθερης αξιας αυτοκινητο που εχει πολυ μεγαλο κοινο και καλως ή κακως ενα "χαμογελο" οταν το οδηγεις θα στο βγαζει! 


Αν εξαιρέσω το β)οπου πάντα εννοείτε  γνήσια...
Όλα τα υπόλοιπα με "χτυπούν" στο ευαίσθητο σημείο μου -τα χεις καταφέρει-  ,τα οποια σκέφτομαι και εγώ συνεχεια (μα συνεχεια).Και δεν έχεις άδικο...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, aggelos1986 said:


Αν εξαιρέσω το β)οπου πάντα εννοείτε  γνήσια...
Όλα τα υπόλοιπα με "χτυπούν" στο ευαίσθητο σημείο μου -τα χεις καταφέρει-  ,τα οποια σκέφτομαι και εγώ συνεχεια (μα συνεχεια).Και δεν έχεις άδικο...
 

 

Aν ισχυει το "εννοειται γνησια", τοτε ειναι που δεν αξιζει.

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απαντωντας στο δηλλημα σου θα σου πω να πας σε s3 χωρις δευτερη σκεψη εφοσον υπαρχει στο πλανο σου...αλλα..Εγώ ήθελα ηθελα να ρωτήσω κάτι άλλο...
Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι δεν θα βρεις "ρημαδια" s3?
Αν δεν καίγεσαι να πάρεις αμάξι άμεσα...πήγαινε κοίτα μερικά να δεις πως τα έχουν...Φυσικά υπάρχουν κ οι εξαιρέσεις...

Γνώμη μου είναι ότι για s3 κ ειδικά facelift ( μιας κ κοίταξε για led drl) πρέπει να βάλεις λίγο παραπάνω το χέρι στην τσέπη για αγορά!!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Van.Leb said:

Απαντωντας στο δηλλημα σου θα σου πω να πας σε s3 χωρις δευτερη σκεψη εφοσον υπαρχει στο πλανο σου...αλλα..Εγώ ήθελα ηθελα να ρωτήσω κάτι άλλο...
Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι δεν θα βρεις "ρημαδια" s3?
Αν δεν καίγεσαι να πάρεις αμάξι άμεσα...πήγαινε κοίτα μερικά να δεις πως τα έχουν...Φυσικά υπάρχουν κ οι εξαιρέσεις...

Γνώμη μου είναι ότι για s3 κ ειδικά facelift ( μιας κ κοίταξε για led drl) πρέπει να βάλεις λίγο παραπάνω το χέρι στην τσέπη για αγορά!!!

 

Η  έκφραση "ρημάδια" αφορα (κατά τη γνώμη μου)στο ποσο  των 10Κ .
Φυσικά και πιστεύω το αντίστοιχο  και για  s3 ,και για οποιοδήποτε αμάξι ,οταν η τιμή του είναι αρκετά κάτω του Μ.Ο.
(Ναι μπορεί βεβαια και ο άλλος να έχει ανάγκη από ρευστό,και να "σκοτώνει"όμως νομίζω συνήθως απότελει την εξαίρεση και όχι τον κανονα)

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
Η  έκφραση "ρημάδια" αφορα (κατά τη γνώμη μου)στο ποσο  των 10Κ .
Φυσικά και πιστεύω το αντίστοιχο  και για  s3 ,και για οποιοδήποτε αμάξι ,οταν η τιμή του είναι αρκετά κάτω του Μ.Ο.
(Ναι μπορεί βεβαια και ο άλλος να έχει ανάγκη από ρευστό,και να "σκοτώνει"όμως νομίζω συνήθως απότελει την εξαίρεση και όχι τον κανονα)
με τα χρήματα που μπορείς να διαθέσεις νομίζω μπορείς να αποφύγεις τα ρημάδια... σκέψου το δες το κ εσύ ξανά κ αποφασίζεις...σίγουρα το να πάρεις ένα Α3 κ να το κάνεις s3 θέλει χρόνο κ χρήμα...κ εν τέλει θα σου στοιχίσει περισσότερο από ένα γνήσιο s3...Τώρα στα λειτουργικά έξοδα τα παραπάνω είναι οι βενζίνες...κ στο σέρβις μόνο το λαδάκι κ το φιλτρακι του χαλντεξ...κ φυσικά τα τέλη κ το τεκμήριο που λογικά για να το σκέφτεσαι σημαίνει ότι μπορείς να το έχεις...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Το s3 απαιτεί μια πιο.....premium προσέγγιση. 
πανω από το 90% έχουν αλλάξει τουλάχιστον 3 ιδιοκτήτες (θα είσαι ο 4ος δηλαδή) μέσα σε μια ας πούμε 10ετια. 
ποιος ιδιοκτήτης επενδύει λεφτά σε αμάξι που θα κρατήσει 2 χρόνια το πολύ;

 

κι όταν ζητάνε 25 και άνω, δεν είναι και η καλύτερη επιλογή. Τώρα το πως θα το πουλήσεις μετά ως 4ος ιδιοκτήτης; Αστα να πάνε....(ίσως δε σε νοιάζει βέβαια). 
 

Τώρα.... με 10κ μπορείς να βρεις α3 με καλό εξοπλισμο και προσεγμένο σε συντήρηση; Δύσκολο όχι απίθανο, ΟΜΩΣ μην ξεχνάς ότι μιλάμε για αμάξι ~10ετιας, όποτε 150.000km θα τα έχει στο κοντέρ του. Μπορεί καλοσυντηρημένα αλλά 150.000χλμ. 
 

ενα αμάξι με τόσα χιλιόμετρα κρύβει τον κίνδυνο να χρειαστεί να χώσεις χρήματα συντήρησης/επισκευής την επόμενη 2ετια για λόγους που αν τους γράψω, πρέπει να το πουλήσω σε βιβλίο. 🙂

 

οποτε τα πράγματα δεν είναι μαθηματικά όλα. 
 

τελος προσωπικα επειδή είμαι κοντά στην πώληση του δικού μου οχήματος, κοιτάω τιμές μεταχειρισμένων για να «καταπιώ» πιο εύκολα την πτώση της τιμης, όντας πρώτος ιδιοκτήτης του οχήματος αγοράζοντας το καινούριο. 
 

οι τιμές που ζητάνε με τη συντήρηση και τον εξοπλισμο που έχουν τα περισσότερα α3 είναι απλά αστεια.
μην ξαναγράφω πάλι για των εμπειρία μου με αγορά s3 8p facelift και γίνομαι κουραστικός. 

 

 

 

υγ: το 1.8 είναι απείρως καλύτερο μοτέρ από το 1.4 πάντως (που κοιτάς). 

Edited by Kavouras

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
7 hours ago, Kavouras said:

Το s3 απαιτεί μια πιο.....premium προσέγγιση. 
πανω από το 90% έχουν αλλάξει τουλάχιστον 3 ιδιοκτήτες (θα είσαι ο 4ος δηλαδή) μέσα σε μια ας πούμε 10ετια. 
ποιος ιδιοκτήτης επενδύει λεφτά σε αμάξι που θα κρατήσει 2 χρόνια το πολύ;

 

κι όταν ζητάνε 25 και άνω, δεν είναι και η καλύτερη επιλογή. Τώρα το πως θα το πουλήσεις μετά ως 4ος ιδιοκτήτης; Αστα να πάνε....(ίσως δε σε νοιάζει βέβαια). 
 

Τώρα.... με 10κ μπορείς να βρεις α3 με καλό εξοπλισμο και προσεγμένο σε συντήρηση; Δύσκολο όχι απίθανο, ΟΜΩΣ μην ξεχνάς ότι μιλάμε για αμάξι ~10ετιας, όποτε 150.000km θα τα έχει στο κοντέρ του. Μπορεί καλοσυντηρημένα αλλά 150.000χλμ. 
 

ενα αμάξι με τόσα χιλιόμετρα κρύβει τον κίνδυνο να χρειαστεί να χώσεις χρήματα συντήρησης/επισκευής την επόμενη 2ετια για λόγους που αν τους γράψω, πρέπει να το πουλήσω σε βιβλίο. 🙂

 

οποτε τα πράγματα δεν είναι μαθηματικά όλα. 
 

τελος προσωπικα επειδή είμαι κοντά στην πώληση του δικού μου οχήματος, κοιτάω τιμές μεταχειρισμένων για να «καταπιώ» πιο εύκολα την πτώση της τιμης, όντας πρώτος ιδιοκτήτης του οχήματος αγοράζοντας το καινούριο. 
 

οι τιμές που ζητάνε με τη συντήρηση και τον εξοπλισμο που έχουν τα περισσότερα α3 είναι απλά αστεια.
μην ξαναγράφω πάλι για των εμπειρία μου με αγορά s3 8p facelift και γίνομαι κουραστικός. 

 

 

 

υγ: το 1.8 είναι απείρως καλύτερο μοτέρ από το 1.4 πάντως (που κοιτάς). 

 

 

Για να είμαι ειληκρινης την μεταπώληση δεν την σκέφτομαι σχεδόν καθόλου.Σαν άνθρωπος μισώ όσο τίποτα  τη διαδικασία της αγοραπωλησίας (ειδικά αυτοκινητου).
Είμαι από τους τυπους που αν κάτι με καλύπτει,θα το κρατήσω και 10 χρονια,δεν είμαι κάθε λίγο στη μπρίζα.Το προηγούμενο μου αμάξι να φανταστείς 106 gti 16v το κράτησα 14χρονια! ,και το πούλησα σε μαμα  αριστη κατάσταση σαν να είχε βγει από το εργοστασιο.

Θα ψάξω να βρω στο φόρουμ την ιστορία σου ,γιατί με ενδιαφέρει.

Τώρα όσο αναφορά το Υ.Γ. ,πως γίνετε να είναι καλύτερος ο 1.8 τη στιγμή που από παντού(σχεδόν)ακούω ότι καίει λαδι,καποιο που κοίταξα είχε επισκευή και αλλα έχουν αλλάξει και μοτέρ.Απο τα 1.4 δεν έχει τύχει να ακούσω τίποτα ιδιαίτερο.
Δεν ξέρω και δεν επιμένω παρόλα αυτά.

Δες όμως ακόμη και εδώ  γίνετε ο "κακός χαμός" με τον 1.8.Τι να πω.
https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Ereyna-Autocheck-Ta-prwta-fetina-apotelesmata_158219.asp

 

Edited by aggelos1986

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν σου περισσεύουν για τέλη που είναι αδικαιολόγητα πολλά στην Ελλάδα, αξίζει να πάρεις 2λιτρο και δη s3. Η κατανάλωση συγκριτικά με 1.4 tsi είναι μεγαλύτερη αλλά όχι τραγικά, δηλαδή ανάμεσα σε 1.4 tsi με τα 180 ως υβρίδιο στα 286, και 2λιτρο tfsi μοτέρ s3 ολοκληρωμένο 1ο στάδιο στα 370, η διαφορά είναι μόνο 1 λίτρο εκτός πόλης π.χ. στο ταξίδι με μ.ο. 130 και 2 λίτρα εντός με κανονική κίνηση αλλά χωρίς μποτιλιάρισμα. Αυτό όταν κόστιζε 2 ευρώ η 100άρα μεταφραζόταν για το 2λιτρο σε περίπου 10 ευρώ έξτρα ανά 500km στο ταξίδι και λογικά τα διπλά με αποκλειστική χρήση εντός πόλης. Με τις τρέχουσες τιμές θα είναι 8-16 ευρώ παραπάνω αντίστοιχα. Και 2000 το μήνα να κάνεις θα σου στοιχίζει ένα 50άρικο παραπάνω.

 

Αν σε ενδιαφέρουν οι επιδόσεις και σκοπεύεις να το βελτιώσεις, απέφυγε το 14άρι. Χαμηλό ταβάνι, περισσότερα προβλήματα, περισσότερα χρήματα που θα δίνεις στην πορεία. Θα δίνεις τα 50άρικα που γράφω παραπάνω στις δοκιμές και στα δυναμόμετρα. Επίσης η τετρακίνηση είναι εθιστική, μια φορά να οδηγήσεις τετρακίνητο θα καταλάβεις. Και όχι στο "look". Το κάθε αμάξι να διατηρεί τη δική του ταυτότητα. Δεν είναι κακό να βελτιώνεται η εμφάνιση, αλλά χωρίς να προσπαθεί να μοιάσει σε κάτι που δεν είναι.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εβγαινε Α3 8Ρ 14αρι με turbo & κομπρεσορα? Δεν θυμαμαι καν...

 

Αν ναι, καλυτερα να το αποφυγεις γιατι εχει θεματα με αντλια νερου, κλαπετο εισαγωγης, ασφαλειοθηκη, σασμαν και το πιο σημαντικο ειναι οτι σπανε πιστονι στα καλα καθουμενα. 

 

Η βελτιωση του παιζει γυρω στα 230-240 αλογατα με φπε και παει πολυ καλα η αληθεια ειναι.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να τα λέμε όλα, ο αγαπητός φίλος και 14άρι να πάρει, από το ραλί πιό γρήγορο θα είναι, και γενικά μερικές σκάλες πάνω σαν αμάξι, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα. Το θέμα είναι ότι το κάθε μοτέρ έχει ένα εύρος στη βελτίωση όπου μπορείς να κινηθείς δίχως να θυσιάζεις αξιοπιστία, και άρα να επενδύεις με ασφάλεια. Ό,τι θες μπορείς να κάνεις αν έχεις να το πληρώσεις, αλλά όπως ξέρεις από ένα σημείο και μετά παύει να είναι καθημερινό και παύει να είναι καθημερινό όταν αρχίζεις να μετράς τα πατήματά σου προκειμένου να ελαχιστοποιήσεις την πιθανότητα να σπάσεις κάτι. Δηλαδή έχεις κάνει μια μεγάλη επένδυση που δεν αποδίδει τα αναμενόμενα, άρα είναι μια κακή επένδυση. Το εύρος λοιπόν που μπορείς να κινηθείς με το 18άρι ή το 2λιτρο που θα σου εξασφαλίσει μία καλή επένδυση είναι ασύγκριτα μεγαλύτερο από το 14άρι και αυτό ακριβώς είναι που ψάχνεις όταν είσαι από αυτούς που τους αρέσει να μένουν καιρό με ένα αμάξι, μέσα σ' αυτούς ο φίλος μας όπως δήλωσε ο ίδιος και αν έχω καταλάβει καλά εσύ, ο κάβουρας, ο van, ο dikonou συγγνώμη παιδιά που δεν έχω συγκρατήσει τα ονόματά σας, εγώ και κάμποσοι άλλοι. Υπάρχουν δε τόσες λύσεις ειδικά στα 2λιτρα που δεν ξέρεις από πού να αρχίσεις και πού να τελειώσεις. Που μέχρι και κονσέρβες (βλέπε revo και apr) έχουν πρόγραμμα για big turbo. Κάνε big turbo το 14άρι, με custom πρόγραμμα φυσικά, να δούμε πόσα θα φας στα συνεργεία, στις βενζίνες, στα δυναμόμετρα για δοκιμές και ξανά στα συνεργεία κ.ο.κ. Χώρια τα νεύρα σου. Στο τέλος έχεις επενδύσει μαζί με την αγορά ποσό ανάλογο ενός 2λιτρου και ποτέ δεν θα νιώσεις ότι η επένδυση απέδωσε. Ποτέ δεν θα πεις, φίλε έδωσα Χ λεφτά και τα πήρα ΟΛΑ πίσω σε χαμόγελο. Ξέρεις ποια είναι η καλή επένδυση; Γενικά όχι μόνο στο αμάξι. Αυτή που θα σου ανοίγει το δρόμο να προχωράς γρήγορα μπροστά, μέχρι την επόμενη. Αυτή που θα σου βάζει προβλήματα, η επίλυση των οποίων είτε καθυστερεί την πρόοδο σου είτε απαιτεί διαρκώς αυξανόμενα κεφάλαια, είναι μία κακή επένδυση. Πολύ πιό απλοποιημένο φυσικά, αλλά με το ίδιο νόημα ισχύει και στο αμάξι/βελτίωση. Ζεις το τώρα αλλά κοιτάς μπροστά.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας .
Ολες κάθε μια της συνέβαλε στο να σταθεροποιηθεί κάπως η ρευστή κατάσταση μεσα στο κεφαλι μου.
Όπως όλα δείχνουν και βάση  πως λειτουργω εγώ ,ΝΟΜΙΖΩ πως καλύτερη λύση για εμενα ίσως είναι τελικά το S.

Το μονο μείων που μπορώ να δω(πέρα από και από το υψηλότερο κόστος απόκτησης και με ότι αυτό συνεπάγεται...) είναι τα τέλη μια φορα το χρόνο.
Οπου συγκεκριμένα  +445 επιπλέον από το 1.4
ή +370 από 1.8.
Τα οποια όμως νομίζω πηγαίνοντας σε 1.4 ή 1.8 ψάχνοντας, τρέχοντας,ρωτωντας , αγωνιώντας από δω και από κει μέχρι να το φέρω εκεί που θέλω,σιγουρα θα δώθουν αυτά τα χρήματα και πάλι(να μη πω και παραπάνω...)και στο τέλος ,δεν θα έχω και ένα αμάξι που όπως και να το κάνουμε είναι άλλο "μηχάνημα"!!!

 
 

Edited by aggelos1986

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/17/2020 at 10:07 PM, aggelos1986 said:

Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας .
Ολες κάθε μια της συνέβαλε στο να σταθεροποιηθεί κάπως η ρευστή κατάσταση μεσα στο κεφαλι μου.
Όπως όλα δείχνουν και βάση  πως λειτουργω εγώ ,ΝΟΜΙΖΩ πως καλύτερη λύση για εμενα ίσως είναι τελικά το S.

Το μονο μείων που μπορώ να δω(πέρα από και από το υψηλότερο κόστος απόκτησης και με ότι αυτό συνεπάγεται...) είναι τα τέλη μια φορα το χρόνο.
Οπου συγκεκριμένα  +445 επιπλέον από το 1.4
ή +370 από 1.8.
Τα οποια όμως νομίζω πηγαίνοντας σε 1.4 ή 1.8 ψάχνοντας, τρέχοντας,ρωτωντας , αγωνιώντας από δω και από κει μέχρι να το φέρω εκεί που θέλω,σιγουρα θα δώθουν αυτά τα χρήματα και πάλι(να μη πω και παραπάνω...)και στο τέλος ,δεν θα έχω και ένα αμάξι που όπως και να το κάνουμε είναι άλλο "μηχάνημα"!!!

 
 

και στο τεκμήριο συντήρησης (αν και για κάποιους είναι αδιάφορο).

 

Το S3 είναι σημαντικά πιο ολοκληρωμένο "από τη μάνα του". Δε χρειάζεται να ρίξεις λεφτά εκτός κι αν ζητάς από ένα αμάξι των 265 ίππων να "πηγαίνει"+στρίβει+φρενάρει όπως ένα αμάξι των 450-500-ή και παραπάνω ίππων. Έχει ήδη καλά φρένα, το "σωστό" πακέτο προφυλακτήρων/σπόιλερ, τις "σωστές" αντιστρεπτικές κτλ... Επίσης το S3 έβγαινε by default με δέρμα-ύφασμα (οπότε δε θα βρεις με μόνο υφασμάτινα) ενώ πολλά είχαν έρθει με προπαραγγελία και με ηλιοροφή ή/και με φουλ δερμάτινα και φυσικά τα xenon (σημαντικά αν οδηγείς βράδυ και σε ταξίδια αλλάζουν τον τρόπο που αντιλαμβάνεσαι την οδήγηση το βράδυ)

 

Σε εργοστασιακή μορφή το S3, προσωπικά, το βρίσκω εξαιρετικό. Τώρα, αν θες να το πειράξεις, υπάρχουν αρκετά να κάνεις, αλλά θυσιάζεις σημαντικά την καθημερινή χρήση (σε σχέση με την εργοστασιακή μορφή) και φυσικά σε κόστος μετακίνησης/χρήσης.

 

Τέλος, ΑΝ σε παίρνει οικονομικα, να δεις τα DSG S3.... (άλλα επίπεδα προσφ....εεε......επιτάχυνσης*)

 

Εύχομαι...να βρεις κάτι που να σου κάνει "κλικ".

Ό,τι απορία έχεις, μη διστάσεις να ρωτήσεις!!!! Γι' αυτό είναι οι λέσχες! Για να αλληλοβοηθιόμαστε!

 

 

 

*ίσως αποτυχημένο αστείο, λόγω του ότι ήσουν πρωην κάτοχος 106 gti :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.