Jump to content

Αγορά audi a3 1.6 tdi 2016-2017


Hamurabi

Recommended Posts

Παιδιά καλησπέρα. Είμαι κάτοχος ένos Audi a3 1.8t Quattro 2009.

Θελω να  Αγοράσω ένα A3 1.6 πετρέλαιο του 2016-2017.

Ο κινητήρας αυτός σε σχέση με τον δικό μου πως θα τον χαρακτήριζατε; οδηγώ συντηρητικά καθημερινά απλά όταν κσ ω ένα ταξίδι θέλω να μπορώ να κανω καμία άνετη προσπέραση. 

 

Επίσης τα μοντέλα αυτά έχουν κάποια γνωστά προβλήματα ή κάποια σημεία που θα πρέπει να ξέρω και να ψάξω προτού αγοράσω καπιο; 

 

Α κάτι ακόμα. Βρίσκω αρκετές αγγελίες με μοντέλα του 2015-2016 με πολύ λίγα χλμ και πωλούνται.ενω το δικό μου που είναι 11ετιας βλέπω μόλις 5-6 αγγελίες. Δεν είναι λίγο περίεργο αυτό; 

 

Ευχαριστώ προκαταβολικα

 

 

Edited by Hamurabi
Link to comment
Share on other sites

Φίλε καλησπέρα, αν θέλεις την προσωπική μου άποψη πήγαινε σε βενζίνη καθώς ο 1.4 150 ps θα σε καλύψει απόλυτα. Έχει παρόμοιες αποδόσεις με τον δικό σου κινητήρα και είναι αισθητά πιο οικονομικός. Όσο για τα ντίζελ φημολογείται ότι θα απαγορευτούν πάλι γι αυτό βλέπεις πολλές αγγελίες. 

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου σε ευχαριστώ γισ το χρόνο σου αλλά αμφιβάλλω αν θα απαγορεύουν τα diesel που φηνολογειτε δεδομένου ότι το 80% των αυτοκίνητων σολη την Ευρώπη είναι diesel. 

 

Oποτε τα αρχικά ερώτηματα μου παραμένουν

Οποίος ξέρει ας βοηθήσει παρακαλώ. 

Με ενδιαφέρει κυρίως αν τα μοντέλα 2015-2016 έχουν κάποια γνωστά ΣΟΒΑΡΆ προβλήματα όπως να. Καίνε λάδια κτλ

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν,  ας ξεκινήσουμε από τα βασικά: 1ο Ο κινητήρας που κοιτάς είναι euro 6, αμφιβάλλω αν θα απαγορευτούν και αυτά, προς το παρόν απαγορευουν τα euro 4. Κανείς δεν ξέρει πιστεύω τι θα γίνει στο μέλλον,  μέχρι τα ηλεκτρικά να συμφέρουν.  2ο έχω α3 1,6 Tdi με πρόγραμμα,  απροβληματιστο,  στα 100000χλμ., δεν καίει σταγόνα,  και γενικά δεν έχω ακούσει για τον συγκεκριμένο κινητήρα ότι καίει λαδί. Για άλλα προβλήματα δεν ξέρω,  δες και στο αντίστοιχο κομμάτι του φόρουμ 3ο ο λόγος που βλέπεις πολλές αγγελίες είναι ότι υπάρχουν πολλά leasing τα οποία στην 3ετια 4ετια αναγκαστικά αλλάζουν 4ο στο δρόμο είναι πολύ τίμιο,  τόσο μέσα στην πόλη οσο και εκτός,  με 140-160χλμ κρατάει άνετα ταξίδι, ενώ με ένα πρόγραμμα παίρνεις το κάτι παραπάνω σε δύναμη σε μεγάλες ταχύτητες.  Τώρα σε σύγκριση με βενζίνη δεν μπορώ να σου πω,  το diesel πως καταλαβαίνεις υστερεί λίγο σε επιδόσεις,  αλλά κερδίζει σε άλλα,  όπως η οικονομία

Edited by Marklio
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 8/17/2020 at 11:32 AM, Hamurabi said:

Κανεις;;; 

Είναι και 15-Αύγουστος. Όλοι σχεδόν ήταν παραλίες. :)

 

Γενικά A3 1.8t quattro πουλήθηκαν πολύ λίγα. Κι αυτό διότι όχι μόνο γιατί βγήκαν συγκεκριμένη περίοδο προς το τέλος της "ζωής" του 8Ρ αλλά επειδή με το κόστος του 1.8t quattro, μπορούσες να πάρεις το α3 2.0Τ ή το 1.8Τ με DSG (S-tronic το λέει η audi ). Οπότε αν δεν ήσουν "ταγμένος" για 4κίνητο (έστω και υπο περιπτώσεις), δεν το κοίταγες.

 

Τώρα, προσωπικά έχω οδηγήσει το A3 8V 1.6tdi αρκετές φορές. (έχει ο αδερφός μου ένα και μάλιστα με αρκετό εξοπλισμό, δυστυχώς χειροκίνητο)

Αυτό που με εντυπωσίασε είναι η κατανάλωσή του στην καθημερινή μετακίνηση χωρίς να χάνει πολύ σε γκάζι με το "μαμά" Α3 1.8T 8P. Ειδικά βάζοντας και πρόγραμμα (να πάει στα 155-160 άλογα και 35kgm ροπής) αυτό το gap μεταξύ τους μειώνεται σημαντικά ως και τελείως (ανάλογα πως οδηγείς).

 

Βασικά αν κάνεις αρκετά χιλιόμετρα όπου αναγκαστικά οδηγείς χαλαρά (είτε γιατί γυρίζεις κουρασμένος, είτε γιατί έχει ροή ο δρόμος), αυτό που θα σε εντυπωσιάσει είναι η κατανάλωσή του.

 

 

 

ΥΓ: γι' αυτό και σκέφτομαι σοβαρά την πώληση του Α3 μου και να πάω σε κάτι σε diesel πλέον.

Edited by Kavouras
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα κ από μένα! έχω Α3 8v tdi stronic 1600cc 105hp .... το έχω από το 2015...κ απλά θεωρώ πως έκανα καλή αγορά....κάνω αρκετά χλμ...είναι οικονομικό στην κατανάλωση κ στα service...όπως είπε κ ο Kavouras με ένα πρόγραμμα το αμάξι απλά πετάει!...

όσο για το ΑΝ κ το ΠΟΤΕ απαγορευτούν τα diesel....να είμαστε καλά μέχρι τότε, να έχουμε κάνει την οικονομία μας κ βέπουμε...   ^_^

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή ρε παιδιά όταν λέτε οικονομία... Πόση κατανάλωση ακριβώς σας δείχνει στην οθόνη με στην πόλη; και πόση σε ταξίδι; ένα μέσο όρο. 

 

Και άλλη μια ερώτηση. Αν το αγοράσω μεταχειρισμένο του 2016...εχει εργοστασιακή εγγύηση ακόμα; πόση είναι;ισχύει ότι αν αλλάξει χέρια παύει η εργοστασιακή εγγύηση; 

Link to comment
Share on other sites

στην πολη μπορεις να φτασεις και τα 6.5 λ/100 αλλα ρεφαρεις στο ταξιδι που μπορεις να δεις χαμηλα μεχρι και 4.5 ειδικα αν εχεις 16αρες ζαντες.Γενικως ολα τα diesel της κατηγοριας εκει κυμαίνονται.Η εγγυηση ειναι μεταβιβασιμη αν εχει δηλαδη 5 χρονια εγγυηση λογικα θα εχει 1 χρονο ακομα αυτα τα ρωτας στον πωλητη.

 

Προσωπικη συμβουλη κοιτα οποσδηποτε το κιβωτιο πριν το παρεις για τυχον θορυβους  αν ειναι χειροκινητο,εγω το αλλαξα μεσα στην εγγυηση.

 

Link to comment
Share on other sites

 

Ωραία ευχαριστώ.  Επειδή όμως σκέφτομαι να πάρω με αυτόματο κιβώτιο... Αυτό μπορεί να ελεγχθεί καπως αν είναι οκ; 

 

Link to comment
Share on other sites

On 8/30/2020 at 1:05 AM, Hamurabi said:

Δηλαδή ρε παιδιά όταν λέτε οικονομία... Πόση κατανάλωση ακριβώς σας δείχνει στην οθόνη με στην πόλη; και πόση σε ταξίδι; ένα μέσο όρο. 

 

Και άλλη μια ερώτηση. Αν το αγοράσω μεταχειρισμένο του 2016...εχει εργοστασιακή εγγύηση ακόμα; πόση είναι;ισχύει ότι αν αλλάξει χέρια παύει η εργοστασιακή εγγύηση; 

εξαρτάται πως οδηγείς. 

Εγώ όσες φορές έχω πάρει το 8V, βλέπω 5lt/100km (με κόστος καυσίμου 1,1 με 1,2)

 

Κάνοντας μία απλή μετατροπή σε €/km το Α3 μου κινείται με 0,18€/km (με κατανάλωση 10lt/100km με γέμισμα 1,695€/lt)  και το Α3 8V του αδερφού μου με 0,06€/km.

Κάνε τον πολλαπλασιασμό με τα km που κάνεις κάθε χρόνο να δεις τι κερδίζεις και τι χάνεις. :)

 

 

 

ΥΓ: και για όποιον βιάζεται να πει, μα 100oct/racing και ακριβή, να πω ότι με 95άρα 1,55€/lt αντί για 0,18€/km θα ήμουν στα 0,16. Μικρή διαφορά στο κόστος αλλά τεράστια στην απόδοση :D 

ΥΓ2: βέβαια βγαίνοντας από το diesel και μπαίνοντας στο βενζίνη, καταλαβαίνω τι χάνω σε "απόλαυση".

Link to comment
Share on other sites

On 8/30/2020 at 12:39 PM, heloo said:

στην πολη μπορεις να φτασεις και τα 6.5 λ/100 αλλα ρεφαρεις στο ταξιδι που μπορεις να δεις χαμηλα μεχρι και 4.5 ειδικα αν εχεις 16αρες ζαντες.Γενικως ολα τα diesel της κατηγοριας εκει κυμαίνονται.Η εγγυηση ειναι μεταβιβασιμη αν εχει δηλαδη 5 χρονια εγγυηση λογικα θα εχει 1 χρονο ακομα αυτα τα ρωτας στον πωλητη.

 

Προσωπικη συμβουλη κοιτα οποσδηποτε το κιβωτιο πριν το παρεις για τυχον θορυβους  αν ειναι χειροκινητο,εγω το αλλαξα μεσα στην εγγυηση.

 

Καλησπέρα και απο εμένα που έχω ένα 1.4 150hp CoD. Απόλυτα ευχαριστημένος μετά από ~60.000km και με μέση κατανάλωση 6.7lt/100. Η απενεργοποίηση των δύο κυλίνδρων όλα τα λεφτά, καίει σαν πετρέλαιο, και δεν χάνεις σε επιδόσεις. Με ένα πρόγραμμα κιόλας, που δεν έχω βάλει ακόμα, το εκτοξεύεις!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.