Jump to content

Unreal's AMG A45 S [ * PIC HEAVY * ]


Recommended Posts

Βασικά approved είναι και το 229.71 το οποίο είναι 0w20 και όσο άκυρο και αν ακούγεται, σύμφωνα με το ένθετο AMG βιβλιαράκι αυτό είναι και για τη χώρα μας. Εννοείται σε καμία περίπτωση δεν βάζω 0w20, άλλωστε ούτε και η αντιπροσωπεία μου το ανέφερε ως επιλογή. Προφανώς το συγκεκριμένο βιβλιαράκι τυπώθηκε το ίδιο για πολλές χώρες. Πάντως το κύριο βιβλιαράκι που αφορά όλα τα μοντέλα A class, αναφέρει 229.51 και 229.52 ως στάνταρ επιλογές, ενώ έχει και με αστερίσκο το .71 ότι προτείνεται για χαμηλότερες καταναλώσεις. Άρα μένουμε με τα 3 λάδια που αναφέρω στο παραπάνω ποστ. Ελπίζω τα specs που ζητάς να είναι στα links που σου έδωσα.

Edited by Dark X
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Dark X said:

3 είναι τα approved λάδια: 229.5 , 229.51 , 229.52

 

229.5 είναι το AMG High Performance λάδι 0w40.

229.51 και 229.52 είναι το Mercedes Genuine λάδι 5w30 και σύμφωνα με τον αντιπρόσωπο με αυτό ήρθε το αμάξι. Δεν ξέρω βέβαια συγκεκριμένα αν ήρθε με το .51 ή το .52. Το .52 είναι πιό καινούργιο από το .51, με διαφορές στη σύσταση για χαμηλότερες καταναλώσεις καυσίμου και θα δεις παρακάτω ότι έχουν διαφορές και στα specs.

 

Ενδεικτικά σημειώνω τις τιμές κινηματικότητας για το καθένα:

 

229.5: 76 cSt (40°C), 13 cSt (100°C)

229.51: 73.9 cSt (40°C), 12.4 cSt (100°C)

229.52: 68 cSt (40°C), 11.9 cSt (100°C)

 

Βρήκα και ένα converter όπου 1 cSt = 1 mm^2/s οπότε είναι το ίδιο ακριβώς.

 

Για τα υπόλοιπα specs δες τα παρακάτω links, με τη σειρά που τα έχω και παραπάνω.

Για να μην ψάχνεις, σε κάθε link δες την παράγραφο "9.1 Information on basic physical and chemical properties" κάπου στη μέση της σελίδας.

 

https://gms.aftersales.daimler.com/ShowDoc/972112815_A000989930219ACCE_7014538.pdf

https://gms.aftersales.daimler.com/ShowDoc/192160808_A000989910411DLEB_7000106.pdf

https://gms.aftersales.daimler.com/ShowDoc/223366252_A000989800219BMEU_7000318.pdf

 

Σε ευχαριστώ ειλικρινά για το χρόνο σου. Κερνάω σουβλάκια όταν επιτέλους βρεθούμε αφού έχει τελειώσει όλο αυτό που περνάμε.

 

 

Aπο οτι βλεπω, της mercedes το 0w40 (229.5) & το 5w30 (229.51) ειναι σχεδον ιδια! Οποιο και να βαλεις αμφιβαλλω αν το μοτερ σου "καταλαβει" τη διαφορα...

 

H 229.52 προδιαγραφη ειναι οπως το λες, για οικονομια και χαμηλοτερες εκπομπες, πρακτικα αχρηστο για ενα αμαξι 420ps! Mην ασχοληθεις καν...

 

Να σου πω την αληθεια με "τραβαει" καλυτερα το 0w40... δεν ξερω, το κουτι, η περιγραφη ειναι, το logo της amg??? Θα πηγαινα σε αυτο, εχει και λιιιγο πιο χοντρο φιλμ λαδιου στους 100c, 13 vs 12.4cst.

 

https://www.ato24.de/en/mercedes-benz-engine-oil-amg-high-performance-0w-40-229-5-1-l.html

Edited by csaris
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Βλέπεις; Τέτοιες πληροφορίες (όχι μόνο αυτές εδώ, και άλλα που έχουν γραφτεί) δεν θα τις πάρεις ποτέ από αντιπροσωπείες. Ακόμα και σε ξένο φόρουμ που έχω γραφτεί, όπου το αμάξι το έχουν πάρει κι άλλοι και γράφτηκα ώστε να μπορώ να διαβάζω πράγματα γι' αυτό που ίσως δεν έχω ανακαλύψει, τέτοιες πληροφορίες σπανίζουν. Υπάρχει ένα και μόνο μέλος που φαίνεται να έχει γνώσεις σε αρκετά θέματα, αλλά τον έχω πιάσει και φάουλ σε κάτι που για μένα ήταν αυτονόητο. Και τώρα στα λάδια λέει ότι με το 0w40 το αμάξι θα κάνει σαν κουδουνίστρα στα cold starts, επειδή το λάδι όλο το βράδυ θα έχει στραγγίξει πίσω στο κάρτερ έτσι λεπτόρευστο που είναι, σαν νερό λέει. Δε συζητάω για γνώσεις tuning. Συνήθως εκεί πάνε και παίρνουν ό,τι δίνει ο εκάστοτε βελτιωτής, που μπορεί να είναι π.χ. 4 χιλιάρικα μόνο το downpipe. Ξέρεις τα έτοιμα πακέτα βελτίωσης που συνήθως δίνουν οι μεγάλες εταιρίες και περιλαμβάνουν και την τελευταία βίδα. Δεν το ψάχνουν δηλαδή όπως κάνουμε εμείς, που με πολύ λιγότερα φράγκα αλλά με καλά επιλεγμένα από εμάς τους ίδιους πράγματα χρησιμοποιώντας τις γνώσεις μας και feedback φίλων, μπορούμε και έχουμε εφάμιλλη αξιοπιστία και άριστα αποτελέσματα. Και τώρα στην αλλαγή λαδιών είμαι ο μόνος που ασχολείται με το τι να επιλέξω, κανένας στο φόρουμ δεν έχει ενδιαφερθεί για να λάδια που του βάζουν. Και στην αντιπροσωπεία δεν θα έχει ξαναπεράσει πελάτης με τόσες ερωτήσεις, σίγουρα ο μέσος πελάτης αφήνει τη μερσέντα και κάθεται αναπαυτικά στο ομολογουμένως πολύ ωραίο σαλονάκι, με καφεδάκι, περιοδικάκι κτλ. και σηκώνεται για να πληρώσει. Εγώ δεν μπορώ ρε φίλε. Μία φορά petrolhead για πάντα petrolhead.


Σας ευχαριστώ όλους για το χρόνο και τις γνώσεις σας. Η αλήθεια είναι ότι και εγώ στο συγκεκριμένω θέμα έκλεινα στο 0w40 και συμπτωματικά ένας λόγος ίσως ήταν και το AMG logo όπως είπες και εσύ, όμως ήθελα ένα τελευταίο "push" από άτομα που ξέρω ότι το κατέχουν.


Τα έβαλα λοιπόν, AMG High Performance 229.5 (0w40), όπως στη φωτό του link που έβαλες. Πήρε 6 λίτρα παρά κάτι (μου φαίνεται περίεργο που πήρε τόσα), μάλιστα το κράτησα το 6ο μπουκάλι όπου έχει περισσέψει λίγο, περισσότερο απλά για να το έχω γιατί είναι ωραίο το μπουκάλι. :lol: Η αλήθεια είναι ότι δεν ακούγεται κάτι διαφορετικό στο μοτέρ, ούτε στο ρελαντί, ούτε που το πάτησα λίγο να δω αν όλα είναι εντάξει. Επόμενη αλλαγή δεν έχω αποφασίσει ακόμα, πάντως η αντιπροσωπεία είναι λογικό να παίρνει γραμμή από τον κατασκευαστή που λέει 20k ή χρόνος. Και πάλι δεν είμαι ο μέσος μερσεντεδάκιας που την κάνει πασαρέλα το σαββατόβραδο και ζήτημα αν το ανοίγει ποτέ. Αυτός μπορεί να μην έχει θέμα με τέτοιες αλλαγές. Εγώ το αμάξι το χαίρομαι με το "δεξιό πετάλι" οπότε το 20k δεν βολεύει!

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Οπότε μήπως τελικά είσαι από τους λίγους" πολεμιστές " που πήραν αστέρι;???

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Dark X said:

Βλέπεις; Τέτοιες πληροφορίες (όχι μόνο αυτές εδώ, και άλλα που έχουν γραφτεί) δεν θα τις πάρεις ποτέ από αντιπροσωπείες. Ακόμα και σε ξένο φόρουμ που έχω γραφτεί, όπου το αμάξι το έχουν πάρει κι άλλοι και γράφτηκα ώστε να μπορώ να διαβάζω πράγματα γι' αυτό που ίσως δεν έχω ανακαλύψει, τέτοιες πληροφορίες σπανίζουν. Υπάρχει ένα και μόνο μέλος που φαίνεται να έχει γνώσεις σε αρκετά θέματα, αλλά τον έχω πιάσει και φάουλ σε κάτι που για μένα ήταν αυτονόητο. Και τώρα στα λάδια λέει ότι με το 0w40 το αμάξι θα κάνει σαν κουδουνίστρα στα cold starts, επειδή το λάδι όλο το βράδυ θα έχει στραγγίξει πίσω στο κάρτερ έτσι λεπτόρευστο που είναι, σαν νερό λέει. Δε συζητάω για γνώσεις tuning. Συνήθως εκεί πάνε και παίρνουν ό,τι δίνει ο εκάστοτε βελτιωτής, που μπορεί να είναι π.χ. 4 χιλιάρικα μόνο το downpipe. Ξέρεις τα έτοιμα πακέτα βελτίωσης που συνήθως δίνουν οι μεγάλες εταιρίες και περιλαμβάνουν και την τελευταία βίδα. Δεν το ψάχνουν δηλαδή όπως κάνουμε εμείς, που με πολύ λιγότερα φράγκα αλλά με καλά επιλεγμένα από εμάς τους ίδιους πράγματα χρησιμοποιώντας τις γνώσεις μας και feedback φίλων, μπορούμε και έχουμε εφάμιλλη αξιοπιστία και άριστα αποτελέσματα. Και τώρα στην αλλαγή λαδιών είμαι ο μόνος που ασχολείται με το τι να επιλέξω, κανένας στο φόρουμ δεν έχει ενδιαφερθεί για να λάδια που του βάζουν. Και στην αντιπροσωπεία δεν θα έχει ξαναπεράσει πελάτης με τόσες ερωτήσεις, σίγουρα ο μέσος πελάτης αφήνει τη μερσέντα και κάθεται αναπαυτικά στο ομολογουμένως πολύ ωραίο σαλονάκι, με καφεδάκι, περιοδικάκι κτλ. και σηκώνεται για να πληρώσει. Εγώ δεν μπορώ ρε φίλε. Μία φορά petrolhead για πάντα petrolhead.


Σας ευχαριστώ όλους για το χρόνο και τις γνώσεις σας. Η αλήθεια είναι ότι και εγώ στο συγκεκριμένω θέμα έκλεινα στο 0w40 και συμπτωματικά ένας λόγος ίσως ήταν και το AMG logo όπως είπες και εσύ, όμως ήθελα ένα τελευταίο "push" από άτομα που ξέρω ότι το κατέχουν.


Τα έβαλα λοιπόν, AMG High Performance 229.5 (0w40), όπως στη φωτό του link που έβαλες. Πήρε 6 λίτρα παρά κάτι (μου φαίνεται περίεργο που πήρε τόσα), μάλιστα το κράτησα το 6ο μπουκάλι όπου έχει περισσέψει λίγο, περισσότερο απλά για να το έχω γιατί είναι ωραίο το μπουκάλι. :lol: Η αλήθεια είναι ότι δεν ακούγεται κάτι διαφορετικό στο μοτέρ, ούτε στο ρελαντί, ούτε που το πάτησα λίγο να δω αν όλα είναι εντάξει. Επόμενη αλλαγή δεν έχω αποφασίσει ακόμα, πάντως η αντιπροσωπεία είναι λογικό να παίρνει γραμμή από τον κατασκευαστή που λέει 20k ή χρόνος. Και πάλι δεν είμαι ο μέσος μερσεντεδάκιας που την κάνει πασαρέλα το σαββατόβραδο και ζήτημα αν το ανοίγει ποτέ. Αυτός μπορεί να μην έχει θέμα με τέτοιες αλλαγές. Εγώ το αμάξι το χαίρομαι με το "δεξιό πετάλι" οπότε το 20k δεν βολεύει!

Πραγματικά το bold είναι point που ευλογεί λίγο και τα γένια μας. Η αλήθεια είναι πως το φόρουμ μας είναι το μόνο που παρακολουθώ τακτικά ακριβώς επειδή όλο και κάτι (ακόμα και σήμερα) θα μάθεις, κάποιο link θα πάρεις που θα αναφέρει καποια πληροφορία που δύσκολα θα βρεις αλλού κοκ. 

 

 

ΥΓ: Ακόμα και σήμερα παραμένω active, δηλαδή παρότι έχω ένα αδιάφορο αμάξι για το μέσο χρήστη του φόρουμ (φουλ εργοστασιακό και το πάω στην αντιπροσωπεία ελέω και εγγύησης), οπότε "κάνω ό,τι μου πουν".

ΥΓ2: τελικά στα AMG λάδια κατέληξες :) (γενικά η AMG είναι κάπως απαιτητική, οπότε κάπως δύσκολο να πρότειναν μ@λ@κι@ λάδια... μπορεί όμως να μην ήταν τα καλύτερα δυνατά)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, panpap175 said:

Οπότε μήπως τελικά είσαι από τους λίγους" πολεμιστές " που πήραν αστέρι;???

 

100%! Όπως πάντα έλεγα, λίγο με νοιάζει το εκλεπτυσμένο blend σπάνιων αρωμάτων με νότες εξωτικών φρούτων. Το δικό μου blend αρχίζει να "μυρίζει" μετά τις 6000 στροφές, καθώς ανεβοκατεβαίνουν τα πιστόνια και το αμάξι φτύνει αδρεναλίνη. Δεν θα πω ψέματα, καλή η πολυτέλεια, αλλά αν είναι για πασαρέλα δεν παίζω κάνα παιχνίδι καλύτερα. Κάπως έτσι μου σπασαν τα νεύρα με την καραντίνα, που δεν έβρισκα χώρο να πατήσω.

 

2 hours ago, Kavouras said:

Πραγματικά το bold είναι point που ευλογεί λίγο και τα γένια μας. Η αλήθεια είναι πως το φόρουμ μας είναι το μόνο που παρακολουθώ τακτικά ακριβώς επειδή όλο και κάτι (ακόμα και σήμερα) θα μάθεις, κάποιο link θα πάρεις που θα αναφέρει καποια πληροφορία που δύσκολα θα βρεις αλλού κοκ. 

 

 

ΥΓ: Ακόμα και σήμερα παραμένω active, δηλαδή παρότι έχω ένα αδιάφορο αμάξι για το μέσο χρήστη του φόρουμ (φουλ εργοστασιακό και το πάω στην αντιπροσωπεία ελέω και εγγύησης), οπότε "κάνω ό,τι μου πουν".

ΥΓ2: τελικά στα AMG λάδια κατέληξες :) (γενικά η AMG είναι κάπως απαιτητική, οπότε κάπως δύσκολο να πρότειναν μ@λ@κι@ λάδια... μπορεί όμως να μην ήταν τα καλύτερα δυνατά)

 

Τα εύσημα πρέπει πάντα να αποδίδονται εκεί που πρέπει. Από όταν πρωτομπήκα μετά από παρότρυνση από τον dims3tfsi κατάλαβα τη διαφορά από άλλα. Διάβασα αρκετές σελίδες, κυρίως με projects μελών, όπου με εντυπωσίασε τόσο η γνώση που υπήρχε, όσο και η ελεύθερη συζήτηση που γινόταν γύρω από τα θέματα, χωρίς σφιχτές κόκκινες γραμμές. Δεν είμαστε ρομπότ, άνθρωποι είμαστε που θα μπορούσαμε κάλλιστα να τα κουβεντιάζουμε με μια μπύρα στο χέρι, να κάνουμε και την πλάκα μας το χαβαλέ μας και να βγουν παράλληλα κάποια συμπεράσματα, να ειπωθούν κάποιες απόψεις, πώς θα μπορούσε κάτι να δουλέψει καλύτερα, τι επιλογές να κάνεις σε διάφορα ζητήματα κ.α. Δεν κάνουμε προεκλογικό debate, μια παρέα είμαστε που θέλει να περνάει καλά.

 

ΥΓ: Καλά, περιμένω πότε θα πάρεις το βολτάδικο και θα αρχίσεις πάλι. Το βλέπω εγώ, κοντοζυγώνει!

ΥΓ2: Όντως αν και πιστεύω και γω ότι είναι καλά λάδια, πολύ πιθανόν να μην είναι τα καλύτερα. Βρήκα πολλά 0w40 αλλά προτίμησα τα AMG για το λόγο που είπες, λέω κάτι θα ξέρουν. Όσο περνούν τα χρόνια μπορεί να αρχίσω να κοιτάω και αλλού. Πάντως ήδη με την επιλογή αυτή είμαι από τους λίγους, αφού κανείς δεν ενδιαφέρεται για τα λάδια, ούτε και η αντιπροσωπεία με ρώτησε ποια από τα 2 θέλω. Εγώ τους ρώτησα αν υπάρχουν επιλογές ή είναι ένα συγκεκριμένο που βάζουν. Και τότε μου είπαν ναι είναι και το AMG λάδι. Αν δεν ρωτούσα θα έβαζαν το στάνταρ.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Dark X said:

Υπάρχει ένα και μόνο μέλος που φαίνεται να έχει γνώσεις σε αρκετά θέματα, αλλά τον έχω πιάσει και φάουλ σε κάτι που για μένα ήταν αυτονόητο. Και τώρα στα λάδια λέει ότι με το 0w40 το αμάξι θα κάνει σαν κουδουνίστρα στα cold starts, επειδή το λάδι όλο το βράδυ θα έχει στραγγίξει πίσω στο κάρτερ έτσι λεπτόρευστο που είναι, σαν νερό λέει.

 

Λογικα θα ειναι απο αυτους που πιστευουν οτι ενα κανουργιο μοτερ μαζευει "γρεζια" μεχρι να στρωσει.. ?

 

Τα συγχρονα μοτερ εχουν ανοχες +/- 0,01mm (1 εκατοστο του χιλιοστου), οποτε να ακουσεις το μοτερ να κανει σαν κουδουνιστρα στο cold start ΔΕΝ παιζει.... Ισως αν εχεις κανενα alfasud με 2.000.000χλμ και του βαλεις 0w20 ξερω γω. ?

 

Περα απο τα ιξωδη, δεν ξερουμε τι γινεται με τη "βαση" του καθε λαδιου και τι προσθετα περιεχει.... Αυτα μονο στο oil-club.de αν τα βρεις. Αποψη μου, το 0w-40 της amg προφανως θα ειναι καλυτερο σε ΟΛΑ, αφου προοριζεται για ολη την γκαμα της amg με πολλααα αλογα.

 

Παρολα αυτα, αλλαγες καθε 5-6000χλμ και ας η merc οτι θελει για αλλαγη καθε 20κ...

 

Ενταξει, το θεμα των λαδιων το εχουμε κανει φυλλο και φτερο... Σε γενικες γραμμες, λαδια με σωστες προδιαγραφες, απο αξιοπιστες πηγες και συχνες αλλαγες (5-6000χλμ) ειναι οτι καλυτερο.  

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

26 λεπτά πριν, csaris είπε

Σε γενικες γραμμες, λαδια με σωστες προδιαγραφες, απο αξιοπιστες πηγες και συχνες αλλαγες (5-6000χλμ) ειναι οτι καλυτερο.  

???

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, Dark X said:

 

(...)

ΥΓ: Καλά, περιμένω πότε θα πάρεις το βολτάδικο και θα αρχίσεις πάλι. Το βλέπω εγώ, κοντοζυγώνει!

(...)

Θα τα πούμε από κοντά γι' αυτό όταν μπορέσουμε, μιας και έχουν πέσει κι άλλα project εξω-αυτοκινητιστικά οπότε ίσως περιμένω λίγο. :)

(δεν κρατιέμαι βέβαια, αυτό είναι αλήθεια)

Link to comment
Share on other sites

τωρα που η κατοσταρα παίζει από 1.75 μέχρι 1.90 κ με 3 γεμισματα που έχεις κάνει στο tdi από τότε που το πήρες χλωμό το κόβω για βολταδικο...

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Van.Leb said:

τωρα που η κατοσταρα παίζει από 1.75 μέχρι 1.90 κ με 3 γεμισματα που έχεις κάνει στο tdi από τότε που το πήρες χλωμό το κόβω για βολταδικο...

τελευταίο offtopic για να μην χαλάω και το όμορφο topic σου: δε γίνεται να την παλέψω με το tdi που έχω. Δεν ξέρω αν θα έλεγα το ίδιο ν είχα στην κατοχή μου κανα A6 competition ή SQ5 (με το "γνωστό" 3.0lt κινητήρα bi-turbo με τα 326ps/65kgm που γίνεται 420ps/70kgm), αλλά χλωμό το να μείνω με το Α3 για πολύ καιρό ακόμα (εκτός απροόπτου).

Δεν σε καμία περίπτωση είναι κακό σαν αμάξι. Κάθε άλλο. Απλά....."άοσμο" δυστυχώς για τα δικά μου γούστα. Για καθημερινό είναι σούπερ, δεν το συζητώ. Ξεχνάς ότι το έχεις στην κατοχή σου. Απλά είναι αδιάφορο για μένα προσωπκά. Δε μου κάνει καν αίσθηση να το πάρω να πάω βόλτα για να καταλάβεις, που με το προηγούμενο, έψαχνα την ευκαιρία να μπω να το οδηγήσω...

 

 

 

ΥΓ: μεγάλες δηλώσεις κάνω. Ας ευχηθούμε ότι δε θα έρθει τίποτα "στραβό"/ανάποδο σε σχέση με τον προγραμματισμό.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

τελευταίο offtopic για να μην χαλάω και το όμορφο topic σου: δε γίνεται να την παλέψω με το tdi που έχω. Δεν ξέρω αν θα έλεγα το ίδιο ν είχα στην κατοχή μου κανα A6 competition ή SQ5 (με το "γνωστό" 3.0lt κινητήρα bi-turbo με τα 326ps/65kgm που γίνεται 420ps/70kgm), αλλά χλωμό το να μείνω με το Α3 για πολύ καιρό ακόμα (εκτός απροόπτου).
Δεν σε καμία περίπτωση είναι κακό σαν αμάξι. Κάθε άλλο. Απλά....."άοσμο" δυστυχώς για τα δικά μου γούστα. Για καθημερινό είναι σούπερ, δεν το συζητώ. Ξεχνάς ότι το έχεις στην κατοχή σου. Απλά είναι αδιάφορο για μένα προσωπκά. Δε μου κάνει καν αίσθηση να το πάρω να πάω βόλτα για να καταλάβεις, που με το προηγούμενο, έψαχνα την ευκαιρία να μπω να το οδηγήσω...
 
 
 
ΥΓ: μεγάλες δηλώσεις κάνω. Ας ευχηθούμε ότι δε θα έρθει τίποτα "στραβό"/ανάποδο σε σχέση με τον προγραμματισμό.
περιμένω τουλάχιστον ένα s3 8v για μην πω rs3...
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά, άλλο το λάδι το καλό, το παρθένο, που το εμπιστεύεσαι μέχρι και την τελευταία σταγόνα. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Παρόλα αυτά λάδι είναι..... και το long life σου λέει ένα χρόνο  νομίζω.... εάν κάθεται χαλάει.. εάν κινείται χαλάει.... εάν έχει κάρβουνο ο κινητήρας χαλάει.... οπότε....

 

Λάδι είναι

Link to comment
Share on other sites

Ο τρόπος που σκέφτεσαι είναι ακριβώς αυτό που γράφω παραπάνω ότι κάνει ο μέσος μερσεντεδάκιας. Δεν ασχολούνται.

Σκέφτομαι τελικά να αλλάζω στους 6 μήνες γιατί εκεί υπολογίζω να έχω 6-7k.

Link to comment
Share on other sites

Κάνοντας λίγα χλμ στον χρόνο αλλαγή, αλλιώς με τις ώρες λειτουργίας του μοτέρ. Εξάμηνο καλό είναι άμα το φορτώνεις χλμ και πόνο!!!

Link to comment
Share on other sites

Σκέψου το εξης. Παραλαμβάνω το αμάξι, ίσα που του κάνω 500 χλμ, έρχεται το lockdown. Μπλόκα παντού εκείνη την περίοδο, φοβόμουν να το βγάλω εκτός από σουπερμάρκετ. Μην μπορώντας να το οδηγήσω, κάθε 1-2 μέρες κατέβαινα και το κοίταζα κάνα μισάωρο και με φανταζόμουν να το οδηγώ. Μου πήρε σχεδόν 2 μήνες για τα πρώτα 1500 οπότε και τυπικά ολοκληρώθηκε το στρώσιμο (λένε ότι έρχονται στρωμένα από την AMG ακόμα και για να μπει πίστα, αλλά ακολούθησα τη συμβουλή κατόχων της προηγούμενης γενιάς και περίμενα καρτερικά, άλλωστε και το βιβλιαράκι αυτό προτείνει). Πρώτη γκαζιά δηλαδή ήρθε μετά από 2+ μήνες. Επιτέλους απολαμβάνω το αμάξι όλο το καλοκαίρι και έρχεται η 2η κλεισούρα. Ξανά μέσα το αμάξι. Χαλαρώνουν λίγο τα μέτρα αλλά έρχεται η νυχτερινή απαγόρευση, οπότε αρχίζει και η κίνηση όλες τις ώρες της ημέρας, πού να πας βόλτα. Συνολικά το έχω 14 μήνες και το έχω απολαύσει πραγματικά τους 6.

 

Και επιτέλους ανοίγουμε οριστικά πιστεύω. Μπορεί και πολύ να λέω 6 μήνες για τα 6-7k...

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Δείκτη θερμοκρασίας λαδιού έχεις έτσι;

Παρατήρησε τις εναλλαγές της θερμοκρασίας κατά το ζέσταμα και κρύωμα του λαδιού........

Μετά από σκίσιμο μάλλον θα δείς διαφορά μετά από 3-4 καλά sessions...........

Οπότε βλέπεις και κάνεις μπορεί να κάνεις 5000 χαλαρά χλμ ν αλλάξεις λάδι και μετά να του δώσεις για 1000 στ' αυτιά οπότε μετά από 1000 μπορεί να έχεις ταλαιπωρηθεί απίστευτα το λάδι ανάλογα με το ρυθμό.

Εμένα προσωπικά με Κ04 μια φορά και μόνο μου έβγαλε ένδειξη για χαμηλή ποιότητα λαδιού........μετα από 20λεπτο συνεχόμενο στροφοδιαδρομής στο τέρμα......... 1200 χλμ το λάδι και πήγε για πέταμα κυριολεκτικά!!!

Link to comment
Share on other sites

Τόσο πολύ; Εμένα το edition έπινε λίγο λάδι που γενικά φαινόταν κάθε 2ο γέμισμα, αλλά με συνεχόμενο σκίσιμο μπορεί και στο επόμενο γέμισμα να ήθελε 100-150ml. Ποιοτικά δεν ξέρω σε τι κατάσταση έφτανε, δεν το κατέχω το θέμα λαδιού γι' αυτό και τώρα με τη Merc ήθελα τα φώτα σας ποιο να προτιμήσω. Τώρα η Merc δεν πίνει τίποτα. Ο δείκτης είναι ηλεκτρονικός δεν υπάρχει βέργα, το ελέγχεις από τα μενού στο καντράν, το οποίο έχει ένα καλό και ένα κακό. Ας πούμε ότι δεν λερώνεσαι με τις βέργες, που δεν είναι και τίποτα στο κάτω κάτω (ποτέ δεν το είχα παράπονο στο παρελθόν), αλλά ο μετρητής από όσο έχω δει μετράει ανά 1/4 ή 1/8, δεν είμαι σίγουρος. Πάντως την ακρίβεια της βέργας δεν την έχει. Λόγω αυτού, έχω δει πράγματι εναλλαγή στη στάθμη αλλά ελάχιστες φορές, πραγματικά ελάχιστες, ενώ μπορεί με βέργα να φαινόταν μια διαφορά. Η στάθμη φαίνεται να είναι στο μισό για να καταλάβεις. Τόσο ήταν και όταν το παρέλαβα, όπως και τώρα μετά το 1ο service.

 

Βέβαια ακόμα και με τη στάθμη να δείχνει μέση, και πάλι παρά κάτι 6 λίτρα πήρε. Το edition έπαιρνε σχεδόν 5 λίτρα γεμάτο.

Edited by Dark X
Link to comment
Share on other sites

Ήταν η μοναδική φορά που μου έκαψε λάδι σχετικά. Νορμάλ κατανάλωση έχω περίπου 250-400 ανάλογα το πόσο το ζορίζω στα 5000. Τώρα σε κάφρος mode μια φορά το πήγα!!!!!

Και για να είμαι δίκαιος αυτό το έκανε εν μέσω μεγάλου ταξιδιού με ήδη 3000 χμλ επάνω οπότε δεν ξέρω τί μπορεί να είχε κάψει έως τότε....και μιλάμε για ταξίδι με ταχύτητες 180+ στο cc Στο σύνολο!!! ( αλλαγή έκανα στο μέσο του ταξιδιού!!! ) Είμαι και ώρα στην οθόνη μπροστά και γράφω ότι να ναι χαχαχαχαχχα

Edited by Dikonou
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά είσαι. Τα 1.8 δεν ξέρω αλλά για τα 2λιτρα VAG είχα μάθει ότι και 1,5 λίτρο στα 7500 είναι νορμάλ. Από εκεί και μετά υπάρχει θέμα. Οτιδήποτε μέχρι λίτρο είναι απόλυτα φυσιολογικό εφόσον τρώει και το τακτικό του σκίσιμο. Σε ταξίδι 500 χλμ επειδή δεν τρέχω (συνήθως σταθερή 130) στο edition δεν φαινόταν η παραμικρή διαφορά στη στάθμη.

Link to comment
Share on other sites

Μωρέ νορμάλ δεν είναι αλλά με τις ανακλήσεις για τα πιστόνια και τις μπιέλες και τον πανικό που έχει γίνει........φαντάσου ότι η πρώτη ανάκληση που άλλαζε η επίσημη μόνο πιστόνι είχε πάλι πρόβλημα κατανάλωσης και μετά πηγανε σε μπιέλα πιστόνι με βελτιωμένο δεύτερη φορά κωδικό για ελατήριο πιστονιού με τύπο σερπαντίνας στην διάταξη εντός ελατηρίου λαδιού!!!!

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.