Jump to content

Unreal's AMG A45 S [ * PIC HEAVY * ]


Recommended Posts

Σε μας δεν υπήρχε ούτε μία ανάκληση, έτος κατασκευής 2007. Δεν ξέρω για τα pre-facelift S3 8P πάντως για τα edition 30 τίποτα. Ούτε καν updates δεν βγήκαν.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παρεπιπτόντως να πω για κατανάλωση βενζίνης. Η Merc μέσος όρος μετά από κοντά 300 ώρες λειτουργίας, δηλαδή τεράστιο δείγμα, 10.6. Το edition το είχα φτάσει μέχρι 10.3 μια περίοδο που δεν έκανα πολλά πατήματα, άλλες φορές μέχρι 10.5. Σε μποτιλιάρισμα που έπεσα τελευταία που έβγαιναν όλοι ταυτόχρονα που λέγαμε παραπάνω, πάνω κάτω σαν το edition γύρω στο 12-13. Ταξιδάκι με 130-140 εδώ είναι το εντυπωσιακό, 8.2 το edition, 7.4 η Merc στο comfort. Και όλα αυτά με διαφορά πάνω από 200 κιλά τα δυο αμάξια. Και φτάνουμε στο πάτημα, εκεί είναι χαοτική η διαφορά δυστυχώς, η Merc με το μπουρί της σόμπας, αν θυμάμαι καλά φτάνει γύρω στα 99-100 με τέρμα γκάζι.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κάτι ξέρει η AUDI που έχει στα καλά μοντέλα 500ml κατανάλωση  ανά 1500χλμ

Δεν αγχώνεσαι  για την ποιότητα  του λαδιού.....

 

Από την άλλη παίρνεις Mercedes 100.000€ και σκεφτεσε εάν πρέπει να δώσεις 100€ για να  αλλάξεις λάδια μια η δύο φορές το χρόνο..... 

Link to comment
Share on other sites

Στα 10.000 χλμ πόσα θα έχεις δώσει για βενζίνες και πετρέλαια  ... δώσε και 200 για λάδια.... το κόστος είναι μηδαμινό... μηδενικό...... 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Και άμα το πας και με το πόδι στο πάτωμα...... σημαίνει ότι δεν σε νοιάζει....

Link to comment
Share on other sites

να πάω από Castrol long life σε  liqui moly !!!???? Υπάρχει  λόγος !!!???

Καίω 1lt  στ 2000χλμ  περίπου, είχα μετρήσει συμπίεση και ήτα εντάξει πριν δύο χρόνια....

Link to comment
Share on other sites

Ίδιο... απλά σαν λάδι εάν είναι ποιο ποιοτικό... βάζοντας  1λτ κάθε 2-3χιλ χλμ το λάδι είναι πάντα σαν καινούριο μέχρι την αλλαγή και το αλλάζω κάθε χρόνο ανεξάρτητα τα χλμ που δεν είναι και πολλά....

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Έχω αφήσει κάποιες ελλείψεις για το turbo και το ic, πίσω στο σημείο που παρουσιάζω αναλυτικά τα specs του κινητήρα.


Βρήκα λοιπόν κάποια στοιχεία που μου έλειπαν για το turbo και όπως φαίνεται Borg Warner φοράμε και μεις. Σύμφωνα με πληροφορίες έρχεται με την κωδική ονομασία BB03G, και σκέφτομαι μήπως είναι παρόμοιο με του TT RS καθώς ανακάλυψα ότι εκείνο έρχεται με την κωδική ονομασία B03G. Άρα είτε είναι το ίδιο και αντί για "BB" που διάβασα είναι ένα το "B", είτε όντως έχουν αυτή τη μικρή διαφορά στον κωδικό αλλά και πάλι πρόκειται για το ίδιο turbo (απλά για τυπικούς λόγους διαφέρει λίγο ο κωδικός λόγω άλλου application), είτε υπάρχει πράγματι μια διαφορά στο turbo. Δεν ξέρω αν υπάρχει όντως διαφορά γιατί δεν ξέρω τίποτα για του TT RS.


Όπως είπαμε το turbo μας είναι twin scroll, roller bearing, έμαθα ότι τεχνολογικά προέρχεται από τις μεγάλες V8 AMG όπως η GT και είναι υδρόψυκτο, λαδόψυκτο και αερόψυκτο. Το όριο παρόχης μου είναι ακόμη άγνωστο αλλά μέχρι τώρα το υψηλότερο νούμερο που έχω δει (edit: το έχει ένα αμάξι από Μαλαισία), με πρόγραμμα στην κύρια ecu, πρόγραμμα στην cpc (μία έξτρα μονάδα που ελέγχει το powertrain και έχει προστεθεί τα τελευταία χρόνια στα τουρμπάτα μοντέλα AMG) και εισαγωγή, δηλαδή stage 1 πρακτικά, είναι 520 ps και 710 nm. Ρόδα έβγαλε 460 και 627 αντίστοιχα.


Εδώ κάποιες φωτό από πολωνικό site.


Ακόμα δεν έχω βρει διαστάσεις φτερωτών κτλ. Σιγά σιγά καθώς βρίσκω νέα στοιχεία θα τα συμπληρώνω στην πορεία.

Edited by Dark X
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλησπέρα, ίσως τελικά βάλω Brabus αν και το είχα αποκλείσει κυρίως λόγω κακού value for money, γιατί έμαθα κάποια καινούργια πράγματα. Πριν γράψω ποια είναι αυτά, μιας που άλλαξα username από Dark X, να ζητήσω από έναν υπεύθυνο να μου αλλάξει παρακαλώ τον τίτλο του θέματος σε: Unreal's AMG A45 S.

 

1. Καταρχήν έμαθα ότι δεν είναι παράλληλος και θα εξηγήσω πού έγινε η παρανόηση. Η βελτίωση αποτελείται από 4 πράγματα: "processor-driven additional control module for the standard engine management" που εγώ είχα καταλάβει ότι επρόκειτο για παράλληλο ενώ ουσιαστικά εννοούν την CPC, "specially-optimized software for the original engine control unit" που είναι το remap στην ECU, σκάστρα ανοιχτού τύπου και μία βελτίωση στην εισαγωγή, νομίζω μόνο στο κομμάτι του φίλτρου. Όλη η διαφορά όμως είναι στην CPC και θα εξηγήσω λίγο τι είναι αυτό (αν και έχω αναφερθεί ήδη στο θέμα με τα πατήματα).

 

Εκτός από την ECU δηλαδή τον εγκέφαλο, και για το κιβώτιο το TCU (Transmission Control Unit) όπως αντίστοιχα έχει και το DSG, τα τελευταία χρόνια έχει προστεθεί στα AMG μοντέλα η CPC (Central Powertrain Controller), μία μονάδα που ελέγχει το powertrain, ελέγχει ροπές, ρυθμίζει τα flaps κ.α. Κάθε φορά που βλέπει υπέρβαση ορίων δίνει σήμα στον εγκέφαλο και ζητάει να κόψει. Αν σε ένα αμάξι βάλουμε μόνο πρόγραμμα και αφήσουμε απ' έξω CPC, σπρώχνουμε ας πούμε 65-70 κιλά ροπή ενώ η CPC περιμένει να δει 51, λέει στον εγκέφαλο μας γ...μησες κόψε και εκείνος αποφασίζει να το κάνει είτε κόβοντας πίεση, timing, πεταλούδα, ό,τι είναι ασφαλέστερο. Τον πρώτο λόγο δηλαδή τον έχει η CPC γι' αυτό και πολλοί τη θεωρούν έξτρα εγκέφαλο. Αν λοιπόν δεν ρυθμίσουμε CPC τότε χάνουμε μεγάλο κομμάτι της απόδοσης, κυρίως χαμηλά όπου έχουμε μεγάλα ύψη ροπής στο πίσω μέρος. Με άλλα λόγια, αν κάνουμε LC ή ακόμα και χαμηλά ρολλ, το αμάξι θα φύγει σαν μαμά και μόνο μετά την 3η θα πάει όπως πρέπει.

 

Η Brabus λοιπόν εκτός από το remap στον εγκέφαλο, σου δίνει καινούργια, άγραφη CPC (PowerXtra-CPC) η οποία ρυθμίζεται εξ' αρχής, και ο λόγος είναι ότι μέχρι τώρα δεν έχει καταστεί δυνατό να επαναπρογραμματιστεί η υπάρχουσα.  Ίσως ρυθμίζουν και κιβώτιο μέσω του remap, θα το μάθω. Έχουμε λοιπόν ένα πλήρες κιτ βελτίωσης για να μην έχουμε ούτε κοψίματα ούτε τίποτα. Προφανώς δε η βελτίωση που αφορά την εισαγωγή είναι από δοκιμές όπου έχουν δει καλύτερα αποτελέσματα. Τώρα για τη σκάστρα, δεν είμαι fan των ανοιχτού τύπου αλλά θα δω πώς ακούγεται και αν δεν μου αρέσει μπορεί να μην τη βάλω, αν δεν είναι απαραίτητο.

 

2. Δίνει γραπτή εγγύηση 100.000 χλμ για όλο το μοτέρ και προκειμένου να μπορεί να το κάνει, σκεφτείτε ότι παρά τις δοκιμές που έχουν ήδη κάνει κατά την ανάπτυξη του προϊόντος, ζητούν για τα πρώτα 10 αμάξια που θα φτιάξουν, η δουλειά να γίνει αποκλειστικά στις εγκαταστάσεις τους στο Bottrop της Γερμανίας, ώστε να έχουν επαρκές feedback και εφόσον όλα είναι καλά, να δώσουν το κιτ στους αντιπροσώπους παγκοσμίως. Ενώ θα μπορούσαν να το δώσουν αμέσως έξω και σίγουρα να αρχίσουν κάποιες πωλήσεις. Αυτό εμένα μου λέει ότι πρόκειται για προϊόν σοβαρής και υπεύθυνης δουλειάς και βέβαια έτσι μπορούν και δίνουν τέτοια εγγύηση.

 

Είπα παραπάνω ότι δεν έχει καλό value for money και ακόμα το πιστεύω, αφού το κόστος θα είναι τουλάχιστον 2 χιλιάρικα, μάλλον πιό κοντά στα 2,5 (θα μάθω περισσότερα όταν το πάρει ο εδώ αντιπρόσωπος) ενώ δίνει 450ps και 550nm, τη στιγμή που άλλα κοστίζουν 1 με 1,5 χιλιάρικο και δίνουν 480 με 520ps και 650 με 700nm. Βέβαια όταν σου δίνει remap, CPC, σκάστρα και εισαγωγή ή τέλος πάντων φίλτρο, τότε όλα μαζί μάλλον δικαιολογούν κάπως και το ποσό. Επιπλέον κερδίζω τα εξείς που δεν ανήκουν καθαρά στο κομμάτι value:

 

α. Δεν θα χρειαστεί να το βάλω εξ' αποστάσεως, που σίγουρα δεν είναι και το καλύτερο, είναι αυτονόητο νομίζω. Να πω και πάλι, όπως έχω ξαναγράψει, ότι Ελλάδα δεν κυκλοφορεί τίποτα που να εμπιστεύομαι και όλα από έξω μόνο εξ' αποστάσεως γίνονται, από αντιπρόσωπο δεν έχω βρει κάτι άλλο.

 

β. Θα μπορώ να πατάω όπως τώρα, χωρίς άγχος, σαν να είμαι μαμά, από τη μία λόγω εγγύησης και από την άλλη γιατί η βελτίωση είναι ήπια. Θα μπορώ να συνεχίσω να πατάω και καμιά φορά από εκκίνηση με LC, και συχνότερα ρολλ 1ης, ενώ με 70 κιλά νομίζω υπό το φόβο καμιάς ζημιάς θα έκανα μόνο 2ες και 3ες, όπως δηλαδή και με το 2κίνητο που είχα. Η 4κίνηση δηλαδή μόνο βάρος να μου δίνει και κανένα κέρδος. Ε όχι. Είναι μια απόλαυση που δεν θέλω να τη χάσω, ας χάσω και κάποια άλογα δεν πειράζει.

 

Τέλος από χρόνους, το 400άρι μαμά κάνει 11,9 με 12 και 187 έξοδο. Με το Brabus αναμένεται να κάνει 11,5 με 11,6 και 192 έξοδο αντί για 11 και σχεδόν 200 έξοδο που έχει ένα δυνατό πρόγραμμα όπως το βρετανικό MSL Performance, το οποίο όμως, σημειώστε, γράφουν στο site ότι στην απίθανη περίπτωση που παρουσιαστεί πρόβλημα, δεσμευόμαστε ότι θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την επίλυσή του. Δεν μου μοιάζει και πολύ για εγγύηση. Αξίζουν λοιπόν οι παραπάνω διαφορές για το peace of mind; Εγώ νομίζω ότι αξίζουν. Είναι ένα "value" που δεν ανήκει στο value for money, αλλά έχει ξεχωριστή σημασία.

 

Θα επανέλθω για το Brabus όταν οι Γερμανοί επιτέλους το δώσουν έξω και μάθω τιμές από τον αντιπρόσωπο πλέον. Δεν είναι τίποτα σίγουρο ακόμα για το τι θα βάλω, πάντως με όλα τα παραπάνω σίγουρα ξαναμπαίνει στο παιχνίδι.

Link to comment
Share on other sites

Και να συμπληρώσω ότι το μόνο κακό αυτής της επιλογής, αν εξαιρέσουμε ότι δεν θα πάρω τα μέγιστα άλογα που ένα δυνατό πρόγραμμα θα δώσει, είναι ότι σύμφωνα με τα λεγόμενά τους, δεν προτίθενται να βγάλουν stage 2. Άρα αυτά θα είναι και τα άλογα που θα μείνω στο εξής. Επίσης δεν θα μπορώ να βάλω downpipe και να βγάλω gpf, που ουσιαστικά δίνει ήχο ανάμεσα σε R32 και RS3 (για να μην το ξαναβάζω, βίντεο στην 1η σελίδα στο ποστ 24 Ιανουαρίου). Θα μπορώ να βάλω catback βέβαια, που θα ομορφύνει λίγο τον ήχο χωρίς σφάλμα, αλλά δεν θα είναι ίδιος. Και το δίλημμα παραμένει...

Link to comment
Share on other sites

Να πω τη γνώμη μου: Προσωπικά δε μου αρέσει η αντικατάσταση κάποιου εξαρτήματος του οχήματος με κάποιο άλλο βελτιωτικής εταιρίας. Οκ, ξέρω, το πλεονέκτημα είναι ότι το ξαναβάζεις πάνω το εργοστασιακό και δεν είναι καν ανιχνεύσιμη η βελτίωση από κανέναν. ΑΛΛΑ, το ότι δεν μπόρεσαν να φλασάρουν το εργοστασιακό, σημαίνει ότι αυτοί έφτιαξαν κάτι δικό τους για να καταφέρει να δουλέψει το πρόγραμμα βελτίωσης/αύξησης ιπποδύναμης.

 

 

Και κάνοντας τον δικηγόρο του διαβόλου, όλοι οι άλλοι που υπόσχονται και περισσότερα άλογα, πως έχουν "παρακάμψει"/λύσει το πρόβλημα αυτό που η brabus σκάλωσε?

Δεν αναφέρομαι καν στον παράγοντα χρήματα, καθώς το πόσο κάνει, αν αξίζει κτλ, είναι υποκειμενικό και ο καθένας ζυγίζει τα πράγματα με βάση τις προσωπικές του εμπειρίες. (2.500€ για βελτίωση 1ου σταδίου -μόνο πρόγραμμα πρακτικά- δεν έδινα σε κανέναν. Το θεωρώ υπέρογκο σαν ποσό γι' αυτό που παίρνω).

 

Τέλος, προσωπικά είμαι αρνητικός στις σκάστρες ανοιχτού τύπου για πολλούς λόγους. Ένας από αυτούς είναι πως πρακτικά πετάς (έξω) τον αέρα που παράγει το τουρμπο και δεν τον χρειάζεσαι (γιατί πχ άφησες το γκάζι). Δεν είναι απαραίτητα κακό, θα πει κάποιος.

 

ΟΜΩΣ.... Όταν αυτός ο αέρας χρησιμοποιείται πχ σαν το S3 8Ρ (αν θυμάμαι καλά) για μείωση του lag, θεωρώ ότι θα είναι πιο έντονο το φαινόμενο του lag στο "πάτα-άσε-πάτα". Γνώμη μου. Μακάρι να έχω διαβάσει/καταλάβει λάθος στο πως είναι η διάταξη στο mercedes.

 

 

 

ΥΓ: μπορούσες να το αλλάξεις μόνος σου κάνοντας edit στο 1ο post. Το έκανα εγώ για σένα. Απλά το αναφέρω ενημερωτικά για το μέλλον.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έστω και καθυστερημένα, τι αμαξάρα έφτιαξες εκεί άνθρωπε δεν έχω λόγια. Να είσαι καλά και να το χαίρεσαι!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Kavouras said:

Να πω τη γνώμη μου: Προσωπικά δε μου αρέσει η αντικατάσταση κάποιου εξαρτήματος του οχήματος με κάποιο άλλο βελτιωτικής εταιρίας. Οκ, ξέρω, το πλεονέκτημα είναι ότι το ξαναβάζεις πάνω το εργοστασιακό και δεν είναι καν ανιχνεύσιμη η βελτίωση από κανέναν. ΑΛΛΑ, το ότι δεν μπόρεσαν να φλασάρουν το εργοστασιακό, σημαίνει ότι αυτοί έφτιαξαν κάτι δικό τους για να καταφέρει να δουλέψει το πρόγραμμα βελτίωσης/αύξησης ιπποδύναμης.

 

 

Και κάνοντας τον δικηγόρο του διαβόλου, όλοι οι άλλοι που υπόσχονται και περισσότερα άλογα, πως έχουν "παρακάμψει"/λύσει το πρόβλημα αυτό που η brabus σκάλωσε?

Δεν αναφέρομαι καν στον παράγοντα χρήματα, καθώς το πόσο κάνει, αν αξίζει κτλ, είναι υποκειμενικό και ο καθένας ζυγίζει τα πράγματα με βάση τις προσωπικές του εμπειρίες. (2.500€ για βελτίωση 1ου σταδίου -μόνο πρόγραμμα πρακτικά- δεν έδινα σε κανέναν. Το θεωρώ υπέρογκο σαν ποσό γι' αυτό που παίρνω).

 

Τέλος, προσωπικά είμαι αρνητικός στις σκάστρες ανοιχτού τύπου για πολλούς λόγους. Ένας από αυτούς είναι πως πρακτικά πετάς (έξω) τον αέρα που παράγει το τουρμπο και δεν τον χρειάζεσαι (γιατί πχ άφησες το γκάζι). Δεν είναι απαραίτητα κακό, θα πει κάποιος.

 

ΟΜΩΣ.... Όταν αυτός ο αέρας χρησιμοποιείται πχ σαν το S3 8Ρ (αν θυμάμαι καλά) για μείωση του lag, θεωρώ ότι θα είναι πιο έντονο το φαινόμενο του lag στο "πάτα-άσε-πάτα". Γνώμη μου. Μακάρι να έχω διαβάσει/καταλάβει λάθος στο πως είναι η διάταξη στο mercedes.

 

 

 

ΥΓ: μπορούσες να το αλλάξεις μόνος σου κάνοντας edit στο 1ο post. Το έκανα εγώ για σένα. Απλά το αναφέρω ενημερωτικά για το μέλλον.

 

Όχι φλασάρουν κανονικά εγκέφαλο, είχα καταλάβει εγώ λάθος και νόμιζα ότι έβαζαν παράλληλο. Ο τρόπος που κάνουν τη βελτίωση είναι ο πλέον σωστός και ολοκληρωμένος. Γίνεται remap στον μαμά εγκέφαλο δηλαδή το φλασάρισμα που λες και επιπλέον ρυθμίζεται η CPC που αναφέρω παραπάνω. Απλά επειδή είναι αδύνατο να επέμβεις στην μαμά CPC (δεν το έχει καταφέρει κανείς μέχρι τώρα) όλοι οι βελτιωτές που ασχολούνται και με αυτό το κομμάτι σου δίνουν νέα άγραφη μονάδα η οποία αφού είναι άγραφη μπορεί να προγραμματιστεί κανονικά. Ναι εκεί έχουμε αντικατάσταση, όμως είναι προτιμότερο από το να μην ασχοληθείς καθόλου με CPC. Αρκετοί βελτιωτές φλασάρουν μόνο εγκέφαλο και τέλος και το αμάξι μετά δεν δουλεύει σωστά. Υπάρχουν ωστόσο βελτιωτές που κάνουν ό,τι και η Brabus αλλά με περισσότερα άλογα, 500, 520 έχω δει... και με λιγότερα φράγκα. Γι' αυτό και το Brabus δεν είναι καλό vfm. Ειδικά η τιμή είναι φωτιά συμφωνώ απόλυτα. Βέβαια σου δίνει και hardware με το κιτ οπότε εντάξει, περιμένεις να είναι τσιμπημένο σε σχέση με σκέτο φλασάρισμα που δίνουν άλλοι. Και είναι και το όνομα. Και η εγγύηση... Όλα πληρώνονται.  Οπότε ναι, λίγα τα κέρδη, πολλά τα λεφτά. Αλλά είναι οι άλλοι λόγοι που αναφέρω που με κάνουν να το ξανασκέφτομαι, και ειδικότερα η εγγύηση, αυτός είναι ο σημαντικότερος.

 

Γενικά η σκέψη μου είναι ότι σκάω τα 2,5 χιλιάρικα μια φορά και τέλος, παίρνω και την εγγύησή μου και ξενιάζω. Σημείωσε 4 χιλιάρικα μου είχε κοστίσει συνολικά η βελτίωση στο edition, δεν ήταν και λίγα, η διαφορά είναι ότι εκεί τα είχα πληρώσει σε βάθος πολλών ετών οπότε δεν μου είχε φανεί. Οπότε αν το δεις στο σύνολο, λιγότερα θα μου κοστίσει η βελτίωση της Merc. Το μόνο κακό είναι ότι δεν θα φτιάξουν stage 2 όπως έχουν ανανκοινώσει, οπότε θα πρέπει να αρκεστώ στα 450 άλογα όχι ότι είναι και λίγα απλά δεν θα μπορέσω να το φτάσω εκεί που εύκολα φτάνει με custom πρόγραμμα, και επίσης δεν θα μπορέσω να βάλω downpipe με gpf-delete που δίνει ένα μείγμα ήχου από R32 και RS3. Μόνο catback θα μπορώ να βάλω κρατώντας δηλαδή gpf για να μην έχω λαμπάκι και θα έχω λίγο δυνατότερο και πιό μπάσο ήχο από τον μαμά, αλλά καμία σχέση. Και για να είμαι ειλικρινής μάλλον δεν θα βάλω. Πάντως και να βάλω, μαζί με το Brabus πάλι κάτω από 4 χιλιάρικα θα είμαι, πιό φθηνά από το edition. Εννοείται καμία σχέση τα κέρδη του ενός με του άλλου, από 230 στα 380 το ένα, από 421 στα 450 το άλλο. Αλλά έτσι είναι τα πράγματα τι να κάνουμε, είπαμε αν είχα πάρει RS3 θα άπλωνα το χέρι και θα έπιανα πρόγραμμα, η Merc στο κομμάτι της βελτίωσης απλά δεν υπάρχει στη χώρα μας. Ήξερα πού έμπλεκα όταν έκανα την επιλογή μου, αλλά πραγματικά ήμουν πεπεισμένος ότι θα το κράταγα μαμά. Τι να σου πω τώρα μακάρι να μου είχε αρέσει συνολικά το πακέτο του RS3 και θα το είχα προτιμήσει. Α και επίσης να μην είχε καθυστερήσει τόσο γιατί ακόμα δεν μπορείς να το παραγγείλεις.

 

Τώρα για τη σκάστρα, δεν ξέρω αν θα δημιουργεί lag, μπορεί και όχι γιατί το τούρμπο είναι twin scroll. Αλλά δεν ξέρω να σου απαντήσω. Η λογική λέει όχι γιατί γενικά η Brabus σαν φιλοσοφία έχει τη βελτίωση με την κατά το δυνατό πιό εργοστασιακή μορφή. Φαντάσου ότι ακόμα και τη γραμμικότητα αφήνουν απείραχτη, εκεί που τα περισσότερα κάνουν ξεσπάσματα.

 

Πάντα εκτιμώ την άποψή σου όπως και όλων των μελών και γι' αυτό και μοιράζομαι τις σκέψεις μου. Είμαι μόνος μου σε ένα νέο για εμένα περιβάλλον, σε νέα χωράφια όπως λέω, δεν έχω άλλους φίλους/γνωστούς ή έστω χρήστες από Ελλάδα με το ίδιο αμάξι να μπορώ να μοιραστώ εμπειρίες και έτσι είμαι εδώ, και μοιράζομαι τις σκέψεις μου σε θέματα που μπορεί κανείς να σχολιάσει ακόμα και χωρίς να κατέχει πολύ καλά ένα αντικείμενο, και μόνο με τις γενικές γνώσεις που διαθέτει μετά από χρόνια ενασχόλησης με τη μηχανοκίνηση, όπως παραπάνω με τα λάδια όπου με είχατε βοηθήσει πολύ. Είμαι βέβαια σε ένα ξένο forum όπου κυκλοφορεί το αμάξι αρκετά, αλλά δεν είναι το ίδιο γιατί στις χώρες τους υπάρχει το support.

 

3 hours ago, Koeman said:

Έστω και καθυστερημένα, τι αμαξάρα έφτιαξες εκεί άνθρωπε δεν έχω λόγια. Να είσαι καλά και να το χαίρεσαι!

 

Σε ευχαριστώ πολύ, υγεία να έχουμε πάνω απ' όλα!

Edited by Unreal
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Συνεχίζω τα specs με νέες πληροφορίες. Θυμίζω ότι στο αρχικό ποστ έχω ήδη γράψει αρκετά specs, ακριβώς στο σημείο που αρχίζουν οι φωτό του μοτέρ.

 

Ο άνθρωπος που έδωσε τις παρακάτω πληροφορίες είναι Αυστραλός και δηλώνει μηχανικός στο σχεδιασμό turbo (turbo engineer δηλαδή) με εμπειρία 50 ετών, έχει γωριμίες μέσα στη Garrett και την Borg Warner ενώ μέσω της δουλειάς του έχει επαφές μέσα από την AMG. Έτσι γνωρίζει πάρα πολλά που του έχουν εκμυστηρευτεί και δεν τα αποκαλύπτει με τίποτα, και άλλα που είτε τα έχει ανακαλύψει ο ίδιος ή δεν ήταν εμπιστευτικά οπότε τα μοιράστηκε μαζί μας. Έτσι λοιπόν συνεχίζοντας τα specs προσθέτω τα παρακάτω.

 

Μ139 turbo:

 

Compressor Inducer 50 mm
Exducer 63 mm
Turbine Inducer 57 mm
Exducer 50 mm

 

Έχει 3-4 χιλιοστά μεγαλύτερο compressor και 6 χιλιοστά μεγαλύτερο μαντέμι από την K04-064 και 5 χιλιοστά μεγαλύτερο compressor και 3 χιλιοστά μεγαλύτερο μαντέμι από την IS38. Η αλήθεια είναι ότι την περίμενα ακόμα μεγαλύτερη. Βασικά το έχω ξαναγράψει κάπου ότι καθαρά βάσει ιπποδύναμης (480 ως και 520 άλογα μόνο με πρόγραμμα) την περίμενα παρόμοια της GTX 2867R Gen II η οποία έχει:

 

Compressor Inducer 50 mm
Exducer 67 mm
Turbine Inducer 54 mm
Exducer 47 mm

 

Βέβαια όπως είναι γνωστό τα μεγέθη ενός turbo είναι ένα μόνο κομμάτι, τεράστια διαφορά κάνει και η τεχνολογία από πίσω, π.χ. οι αποδόσεις στα ίδια μεγέθη σε Gen Ι και Gen II δεν έχουν καμία σχέση. Αλλά ναι καθαρά σαν μέγεθος είναι μάλλον μέτριo το turbo μας. Ο Αυστραλός λέει επίσης ότι είναι μικρότερο του RS3, ενώ ο χάρτης του τελειώνει κάπου στα 465. Και πώς βγαίνουν τα 500 άλογα λοιπόν; Με υπερστροφάρισμα. Τώρα δεν ξέρω εσείς πώς το βλέπετε αλλά μου κάνει τρομερή εντύπωση που η AMG μας δίνει τόσο μικρό περιθώριο βελτίωσης χωρίς υπερστοφάρισμα. Δεν το έχω ξαναδεί. Έτσι όμως εξηγείται και το 2,1 που δουλεύει το αμάξι μαμά στα 421 άλογα. Για τα 465 που τελειώνει ο χάρτης η πίεση φαίνεται να ανεβαίνει στα 2,3 με 2,4 και από εκεί και μετά, τα άλογα βγαίνουν υπερστροφάροντας και δεν απαιτείται wastegate ούτε σφιξίματα, γίνεται μέσα από το πρόγραμμα. Έτσι έχω δει μέχρι και 520 από σκέτο πρόγραμμα, αλλά τα περισσότερα παίζουν στα 480 με 490, που βγαίνουν και αυτά εκτός χάρτη. Ο Αυστραλός λέει ότι έχει στην κατοχή του και το compressor map αλλά του έχει δοθεί εμπιστευτικά. Τέλος πάντων δεν ξέρω, όπως είπα μου φαίνεται περίεργο να έχει δώσει η AMG μόνο 10% περιθώριο στον χάρτη. Ενδεικτικά, το περιθώριο του RS3 turbo είναι 30% δηλαδή 520 άλογα ΕΝΤΟΣ χάρτη. Αντίστοιχα το περιθώριο της K04-064 στο S3 είναι 40% για τα 370 άλογα. Τώρα, πειράζει το υπερστροφάρισμα; Η απάντηση όπως ξέρουμε είναι ανάλογα πόσο θα υπερστροφάρεις. Αλλά σίγουρα μειώνει τον χρόνο ζωής γιατί δουλεύει παραπάνω από όσο είναι σχεδιασμένη σαν hardware. Ίσως γι' αυτό η Brabus που δίνει βαρβάτη εγγύηση 100.000 χλμ το πάει μόλις στα 450, δηλαδή κοντά αλλά πάντα μέσα στο όριο του χάρτη.

 

Σύστημα ψύξης:

 

Αποτελείται από δύο διαφορετικά και ανεξάρτητα συστήματα, με δύο ανεξάρτητα ψυγεία το ένα πίσω από το άλλο. Το ένα ψύχει την κυλινδροκεφαλή και το άλλο το μπλοκ, χωριστά. Για την κυλινδροκεφαλή χρησιμοποιείται μηχανική αντλία νερού ενώ για το μπλοκ ηλεκτρική και ελέγχεται από την ECU. Έτσι έχεις την κυλινδροκεφαλή σε πολύ χαμηλότερες θερμοκρασίες από το μπλοκ και σύμφωνα με τον Αυστραλό, αυτό δίνει πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα τα οποία όμως δεν ανέλυσε.

 

IC:

 

Έχουμε δύο ιντερκούλερ. Το ένα και μεγαλύτερο βρίσκεται κεντρικά, μπροστά από τα ψυγεία, και παρόλο που δεν έχω ακόμα διαστάσεις, έχει σχεδόν το μέγεθος και των δύο ψυγείων μαζί. Το άλλο βρίσκεται πίσω από την αριστερή γωνιακή γρίλια.

 

A/C:

 

Το σύστημα κλιματισμού το οποίο όπως έχω αναφέρει στο αρχικό μου ποστ, μπορεί να χρησιμοποιήσει η ECU ως επιπλέον βοήθεια στην ψύξη του μοτέρ αν χρειαστεί, αποτελείται και αυτό από δύο πυκνωτές για να μπορεί να αντέχει το επιπλέον φορτίο. Ο ένας βρίσκεται κάτω από το κεντρικό ιντερκούλερ και ο άλλος πίσω από την δεξιά γωνιακή γρίλια.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

On 8/26/2021 at 2:47 PM, Unreal said:

Σύστημα ψύξης:

 

Αποτελείται από δύο διαφορετικά και ανεξάρτητα συστήματα, με δύο ανεξάρτητα ψυγεία το ένα πίσω από το άλλο. Το ένα ψύχει την κυλινδροκεφαλή και το άλλο το μπλοκ, χωριστά. Για την κυλινδροκεφαλή χρησιμοποιείται μηχανική αντλία νερού ενώ για το μπλοκ ηλεκτρική και ελέγχεται από την ECU. Έτσι έχεις την κυλινδροκεφαλή σε πολύ χαμηλότερες θερμοκρασίες από το μπλοκ και σύμφωνα με τον Αυστραλό, αυτό δίνει πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα τα οποία όμως δεν ανέλυσε.

 

Το κυριότερο κέρδος είναι ότι έχεις έναν κινητήρα που συμμορφώνεται με την αυστηρότατη ευρωπαϊκή νομοθεσία όσο αφορά τους ρύπους και την ίδια στιγμή μπορεί να παράγει 211 άλογα στο λίτρο, αξιόπιστα, ως οφείλει ένα όχημα που παραδίδεται στον πελάτη με 5 χρόνια εγγύηση σε κάποιες χώρες. Αυτό αναλύεται ως εξής:

 

Διατηρώντας το μπλοκ στην υψηλότερη δυνατή θερμοκρασία, πάντα εντός πολύ μικρού εύρους, έχεις τις μικρότερες δυνατές ανοχές ανάμεσα σε πιστόνι και κύλινδρο καθώς και ελατηρίων. Αυτό χαμηλώνει κατακόρυφα τις εκπομπές.

 

Διατηρώντας την κυλινδροκεφαλή στη χαμηλότερη δυνατή θερμοκρασία, αυξάνεις την ογκομετρική απόδοση του κινητήρα και έχεις τη δυνατότητα για περισσότερο αβάνς.

 

Αυτά εν συντομία. Το θέμα παίρνει και περαιτέρω ανάλυση.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το  AUDI θα είναι πάντα ΤΟ  αυτοκίνητο και πόσο άμα είναι και quattro  ,   Mercefes  ήταν και είναι για υπερήλικες .....

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς, εγώ όμως ως ξαναμμένος υπερήλικας το παράγγειλα με τις αεροτομές και τους διαχύτες, για να το βλέπουν τα πιπίνια και να έρχονται στον παππού, που τα χει όλα και δεν κοιτάν αλλού.

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, metero said:

Το  AUDI θα είναι πάντα ΤΟ  αυτοκίνητο και πόσο άμα είναι και quattro  ,   Mercefes  ήταν και είναι για υπερήλικες .....

 

Δικασες! ???

Link to comment
Share on other sites

 biesse racing St1+ με downpipe.

Πολυ καλη  ιταλικη εταρεια με τεραστιο πελατολογιο και με κορυφαιο dyno,

δεν χανεις τιποτα να επικοινωνησεις μαζι τους για το θεμα της cpc

αλλά και  σε ποιες εκδοσεις εγκεφαλου εχουν προσβαση my2020 -2021.

A45S BIESSE.jpg

A45S BIESSE-2.jpg

Edited by vxr-silver
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ εντάξει όντως δεν χάνω κάτι να τους δω και αυτούς παρόλο που προτεραιότητά μου είναι το peace of mind και μετά τα όποια κέρδη, γι' αυτό και έχω σκεφτεί να περιμένω τη Brabus που είναι η μόνη με εγγύηση, να το δώσει στους αντιπροσώπους. Για την ώρα ακόμα εξυπηρετεί μόνο στις εγκαταστάσεις τους στη Γερμανία.

 

Υπάρχει και κάτι ακόμα που πρέπει να μπει στο τραπέζι. Τελευταία βλέπω όλο και περισσότεροι κάτοχοι να βγάζουν stock 435, 438, 440, μέχρι εκεί. Σε Dyno Dynamics, Maha κ.α. Μιλάω για μοτέρ που έχουν ανοίξει μετά από 10k, όχι σαν κάποιες ντίβες του youtube που πήγαν και μέτρησαν μόλις το παρέλαβαν. Γενικά στο youtube παίζει πολύ στήσιμο, ιδιαίτερα όταν υπάρχουν και σπόνσορες. Ακόμα και πολλοί βελτιωτές βλέπω να βγάζουν stock τέτοια νούμερα. Μιλάω για αμάξια εντός Ε.Ε. που έχουν gpf έτσι; Ενδιαφέρον θα είχε να μετρούσα και εγω έτσι από περιέργεια, αν και ουσιαστικός λόγος δεν υπάρχει, παρά μόνο όταν είναι να βάλω το πρόγραμμα, ένα πριν και μετά. Τέλος πάντων γιατί τα λέω αυτά, κάποιοι βελτιωτές λοιπόν, μετά από επικοινωνία με κατόχους, δήλωσαν ότι τα κέρδη του προγράμματος έχουν ένα +/- αναλόγως πόσα άλογα έβγαλε stock. Αν έβγαλε +10 μαμά, θα βγάλει και +10 με πρόγραμμα, που αυτό είναι καλό. Δηλαδή αν μαμά έβγαλε 431 από 421 ονομαστικά, και ο βελτιωτής δηλώνει στο site π.χ. 470, το συγκεκριμένο αμάξι θα βγάλει 480. Αντίστοιχα θα βγάλει λιγότερα από τα δηλωμένα αν μαμά είχε βγάλει κάτω από 421. Δεν έχουν διευκρινίσει όλοι τη συγκεκριμένη λεπτομέρεια, που είναι σημαντική. H Brabus π.χ. δεν έχει πει κάτι. Ναι αλλά αν εγώ πάω και βγάλω μαμά 435 που είναι πολύ πιθανό με αυτά που βλέπω (συν ότι του έκανα άψογο στρώσιμο, που μετράει, συν ότι του βάζω 100άρα), τότε τι δηλαδή, βάζω πρόγραμμα που το πάει στα 450 και έχω χρυσοπληρώσει 15 άλογα κέρδος; Αναρωτιέμαι και αν θα νιώσω τη διαφορά. Ε όχι αν είναι έτσι μένω μαμά. Οπότε υπάρχει ακόμα δρόμος. Άσε να έρθει το Πάσχα πρώτα ο Θεός να έχουμε την υγεία μας και αφού έχει λήξει η εργοστασιακή εγγύηση θα δω.

 

Και κάτι τελευταίο, και μάλλον πιό σημαντικό. Φαίνεται ότι τα αμάξια του 2020 όπως το δικό μου είναι τα τυχερά από την άποψη του εγκεφάλου, γιατί δεν είναι τόσο κλειδωμένα. Του 2021 αντίθετα παρουσιάζουν μεγάλα εμπόδια γι' αυτό και υπάρχουν ελάχιστες επιλογές. Ποιο είναι το πρόβλημα, επειδή από ότι έχω καταλάβει εκτός και κάνω λάθος που δε νομίζω, ένας είναι ο εγκέφαλος, δεν υπάρχουν πολλοί, θα πρέπει να είναι καθαρά software, το οποίο περιπλέκει τα πράγματα γιατί το αμάξι κάνει updates κάθε μήνα ή 2μηνο ειλικρινά δεν το έχω ξαναδεί αυτό, και δεν μιλάω για χάρτες πλοήγησης, μιλάω για updates του εγκεφάλου τα οποία όπως και οι χάρτες γίνονται αυτόματα μέσω της κεραίας του αμαξιού, αλλά δεν μπορείς να τα κάνεις ignore, μπορείς απλά να πατήσεις later. Άρα πολύ απλά, ανά πάσα στιγμή μπαίνει ένα update που καθιστά άχρηστο το πρόγραμμα και δεν είναι ότι απλά το πάω στον βελτιωτή και μου περνάει updated έκδοση του προγράμματος, μπορεί να μην έχει καν διαθέσιμο και να πρέπει να ξαναγυρίσω μαμά και να περιμένω. Με τόσο πάθος η AMG πολεμάει την πρόσβαση στον MG1.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Unreal said:

Ενδιαφέρον θα είχε να μετρούσα και εγω έτσι από περιέργεια, αν και ουσιαστικός λόγος δεν υπάρχει, παρά μόνο όταν είναι να βάλω το πρόγραμμα, ένα πριν και μετά.

Λογω της συγχρονης τετρακινησης εννοειται οτι θα πρεπει να βρεις linked awd dyno αλλιως παμε σε τακτικες vag haldex με ξεφυσωμα ή αφαιρεση ασφαλειας για μετρηση μονο μπροστα κινηση κατι που δεν συνιστω σε τετοιας αξιας και τεχνολογιας

αυτοκινητο.Αυτα τα καναμε στα dynoday πριν 10-15 ετη με s3 8p...

5 hours ago, Unreal said:

κάποιοι βελτιωτές λοιπόν, μετά από επικοινωνία με κατόχους, δήλωσαν ότι τα κέρδη του προγράμματος έχουν ένα +/- αναλόγως πόσα άλογα έβγαλε stock. Αν έβγαλε +10 μαμά, θα βγάλει και +10 με πρόγραμμα, που αυτό είναι καλό.

Κατι τετοιο θεωρω οτι ισχυει μονο σε tuning box οχι σε πραγματικο remap.

αποψη μου παντως μην μενεις οταν θα ερθει η ωρα μονο σε brabus (εισαι απολυτως σιγουρος οτι δεν ειναι piggy back ecu?) και επομενως οχι remap?

Oντως τα my 2021 δειχνουν να εχουν προβλημα στην προσβαση στην ecu και ειναι θεμα εξ οσων γνωριζω οχι αλλαγης hardware(ο εγκεφαλος παραμενει bosch) αλλά εκδοσης software antitune συνηθες φαινομενο σε εγκεφαλους bosch τελευταια οπως και σε bmw

 

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, vxr-silver said:

Λογω της συγχρονης τετρακινησης εννοειται οτι θα πρεπει να βρεις linked awd dyno αλλιως παμε σε τακτικες vag haldex με ξεφυσωμα ή αφαιρεση ασφαλειας για μετρηση μονο μπροστα κινηση κατι που δεν συνιστω σε τετοιας αξιας και τεχνολογιας

αυτοκινητο.Αυτα τα καναμε στα dynoday πριν 10-15 ετη με s3 8p...

Κατι τετοιο θεωρω οτι ισχυει μονο σε tuning box οχι σε πραγματικο remap.

αποψη μου παντως μην μενεις οταν θα ερθει η ωρα μονο σε brabus (εισαι απολυτως σιγουρος οτι δεν ειναι piggy back ecu?) και επομενως οχι remap?

Oντως τα my 2021 δειχνουν να εχουν προβλημα στην προσβαση στην ecu και ειναι θεμα εξ οσων γνωριζω οχι αλλαγης hardware(ο εγκεφαλος παραμενει bosch) αλλά εκδοσης software antitune συνηθες φαινομενο σε εγκεφαλους bosch τελευταια οπως και σε bmw

 

όλες οι εταιρίες έχουν anti-tuning στο πρόγραμμά τους. Απλά υπάρχουν εταιρίες που κάνουν αυτό ακριβώς: σπάνε τον κώδικα για να μπορέσεις "εσύ" να περάσεις δικό σου πρόγραμμα μέσω obd2.

Το πόσο γρήγορα (ή γενικά) γίνεται, εξαρτάται από το πόσο δημοφιλές είναι το αμάξι και τι ανάγκη-πίεση υπάρχει από τους ιδιοκτήτες για tuning.

Κάθε update που βγαίνει για τον εγκέφαλό του οχήματος, είναι πρακτικά κι ένα νέο software με antituning lock που πρέπει καποιος να ξεκλειδώσει/σπάσει.

 

Είναι λογικό του 2021 να μην υπάρχει ακόμα παράκαμψη. Η λογική είναι πως η audi/mercedes/bmw/you-name-it θέλουν να μην πειράζεις τον προϊόν που σου πούλησαν, γιατί

α) επηρεάζει τη φήμη τους μεταπωλητικά (μεγάλη η αγορά και το κέρδος των ανταλλακτικών), αφού επηρεάζει σημαντικά και την μακροζωία του οχήματος, ενώ ταυτόχρονα

 

β) πρέπει να "εφυερίσκουν" τρόπους να αποδείξουν ότι το αμάξι έχει tuning (ειδικά στα 1ου σταδίου, χωρίς καποια αλλαγή εκτός προγράμματος) αν το αμάξι βγάλει κάποια ζημιά εντός εγγύησης.

 

Σίγουρα υπάρχουν και μικρότερης σημασίας λόγοι που γίνεται το antituning, αλλά δεν ξέρω αν μπορούν να αναλυθούν μέσα από ένα post λίγων γραμμών.

 

 

ΥΓ: δε θα ανοίξω καν θέμα περί ζυγισμένου συνολου φρένων-μετάδοσης-ανάρτησης και απόδοσης κινητήρα (και άρα και ενεργητικής ασφάλειας), όπου αναβαθμίζοντας το ένα, "πέφτει" περισσότερο βάρος στα υπόλοιπα, όπου πρακτικά για να γίνει άρτιο όπως ήταν όταν το αγόρασες, πρέπει να αναβαθμιστούν όσα ισόποσα/ισότιμα....

Edited by Kavouras
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 9/2/2021 at 6:11 PM, vxr-silver said:

Λογω της συγχρονης τετρακινησης εννοειται οτι θα πρεπει να βρεις linked awd dyno αλλιως παμε σε τακτικες vag haldex με ξεφυσωμα ή αφαιρεση ασφαλειας για μετρηση μονο μπροστα κινηση κατι που δεν συνιστω σε τετοιας αξιας και τεχνολογιας

αυτοκινητο.Αυτα τα καναμε στα dynoday πριν 10-15 ετη με s3 8p...

Κατι τετοιο θεωρω οτι ισχυει μονο σε tuning box οχι σε πραγματικο remap.

αποψη μου παντως μην μενεις οταν θα ερθει η ωρα μονο σε brabus (εισαι απολυτως σιγουρος οτι δεν ειναι piggy back ecu?) και επομενως οχι remap?

Oντως τα my 2021 δειχνουν να εχουν προβλημα στην προσβαση στην ecu και ειναι θεμα εξ οσων γνωριζω οχι αλλαγης hardware(ο εγκεφαλος παραμενει bosch) αλλά εκδοσης software antitune συνηθες φαινομενο σε εγκεφαλους bosch τελευταια οπως και σε bmw

 

 

Είχα στο μυαλό μου να πάω Dyno Dynamics Μαραβέλια που τον ξέρω/ξέρουμε κοντά μια 10ετία και έχουμε τσεκάρει με 2 αμάξια εντελώς διαφορετικού κινητήρα ότι είναι αρκετά αξιόπιστο (1,5 με 3,5% πιό αυστηρό από το Maha Τσακανίκα, που στα άλογα της Merc θα είναι γύρω στα 10 άλογα αυστηρότερο). Επίσης είναι κλιματιζόμενο και έχει και καλή ράμπα να ανέβει το αμάξι, γιατί Τσακανίκα δεν υπάρχει περίπτωση να κατέβει κάτω στο υπόγειο. Αν δεν ήταν οι παραπάνω λόγοι και κυρίως ο τελευταίος, θα προτιμούσα Τσακανίκα γιατί τα Maha είναι αποδεδειγμένα κορυφαία σε αξιοπιστία. Όμως όταν είμαι έτοιμος θα ζητήσω τη γνώμη σας σε ποιο να πάω, μπορεί να υπάρχει και άλλο που δεν έχω σκεφτεί.

 

Ναι το Brabus είναι κανονικό remap, είχα καταλάβει εγώ λάθος και νόμιζα ότι ήταν παράλληλος, γιατί στο site το ανέφεραν ως έξτρα module. Διαβάζω έξτρα module και λέω piggy back είναι. Πιό μετά ένας κάτοχος επικοινώνησε μαζί τους για διευκρινίσεις και απάντησαν ότι αποτελείται από software για την κύρια ECU άρα είναι remap, και αυτό το έξτρα module που είχα καταλάβει λάθος αλλά είναι η άγραφη CPC (αντικαθιστά την original) την οποία προγραμματίζουν κατά την εγκατάσταση. Και μετά είναι σκάστρα ανοιχτού τύπου και μία βελτίωση στην εισαγωγή, όλα μαζί τα παίρνεις πακέτο, με την εγγύηση.

 

Αν λοιπόν θεωρείς ότι αυτό με το +/- που έγραψα στο παραπάνω ποστ δεν ισχύει σε remap, τότε τα άλογα που θα φτάσω θα είναι όσα δηλώνουν δηλαδή 450. Και αν εγώ βγάλω 435 μαμά θα έχω όντως χρυσοπληρώσει 15 άλογα.

 

Με την ευκαιρία να πω ότι η εταιρία M3P εκτός από CPC, έχει ασχοληθεί εκτενώς και με την TCU και έχει γράψει πρόγραμμα μετά από πατινάρισμα που παρατηρήθηκε με πολύ επιθετικό file όμως, πάνω από 70 κιλά ροπή. Ένα από αυτά που έκαναν ήταν βελτίωση στο clamp torque, όπως ήταν αναμενόμενο. Το ανέφερε ένας Μαλαισιανός κάτοχος που έχω ξαναγράψει, 520 άλογα. Μάλιστα του έστειλαν σε γράφημα ακόμα και την όλη συμπεριφορά του MG1 που απεικονίζει όλα τα cuts και τα checks. Φίλε από όσα έχει ποστάρει ο κάτοχος, μου φαίνονται κορυφαίοι επαγγελματίες, μάλλον δεν είναι τυχαίο που γράφουν προγράμματα για McLaren εκτός από Mercedes. Δίνουν και κάποια εγγύηση, όχι σαν της Brabus βέβαια, αλλά κάτι είναι. Μόνο που δεν υπάρχει αντιπρόσωπος, θα πρέπει να γίνει μέσω teamviewer όπως το έκανε ο Μαλαισιανός. Θυμίζω η M3P είναι USA based.

 

Τέλος πάντων άσε να περάσουν και οι επόμενοι μήνες και το ξανασυζητάμε.

 

22 hours ago, Kavouras said:

όλες οι εταιρίες έχουν anti-tuning στο πρόγραμμά τους. Απλά υπάρχουν εταιρίες που κάνουν αυτό ακριβώς: σπάνε τον κώδικα για να μπορέσεις "εσύ" να περάσεις δικό σου πρόγραμμα μέσω obd2.

Το πόσο γρήγορα (ή γενικά) γίνεται, εξαρτάται από το πόσο δημοφιλές είναι το αμάξι και τι ανάγκη-πίεση υπάρχει από τους ιδιοκτήτες για tuning.

Κάθε update που βγαίνει για τον εγκέφαλό του οχήματος, είναι πρακτικά κι ένα νέο software με antituning lock που πρέπει καποιος να ξεκλειδώσει/σπάσει.

 

Είναι λογικό του 2021 να μην υπάρχει ακόμα παράκαμψη. Η λογική είναι πως η audi/mercedes/bmw/you-name-it θέλουν να μην πειράζεις τον προϊόν που σου πούλησαν, γιατί

α) επηρεάζει τη φήμη τους μεταπωλητικά (μεγάλη η αγορά και το κέρδος των ανταλλακτικών), αφού επηρεάζει σημαντικά και την μακροζωία του οχήματος, ενώ ταυτόχρονα

 

β) πρέπει να "εφυερίσκουν" τρόπους να αποδείξουν ότι το αμάξι έχει tuning (ειδικά στα 1ου σταδίου, χωρίς καποια αλλαγή εκτός προγράμματος) αν το αμάξι βγάλει κάποια ζημιά εντός εγγύησης.

 

Σίγουρα υπάρχουν και μικρότερης σημασίας λόγοι που γίνεται το antituning, αλλά δεν ξέρω αν μπορούν να αναλυθούν μέσα από ένα post λίγων γραμμών.

 

 

ΥΓ: δε θα ανοίξω καν θέμα περί ζυγισμένου συνολου φρένων-μετάδοσης-ανάρτησης και απόδοσης κινητήρα (και άρα και ενεργητικής ασφάλειας), όπου αναβαθμίζοντας το ένα, "πέφτει" περισσότερο βάρος στα υπόλοιπα, όπου πρακτικά για να γίνει άρτιο όπως ήταν όταν το αγόρασες, πρέπει να αναβαθμιστούν όσα ισόποσα/ισότιμα....

 

Πλάκα πλάκα μόνο στους υπολογιστές ξέρω να υποστηρίζουν οι ίδιοι οι κατασκευαστές το "πείραγμα", το overclocking σε αυτή την περίπτωση, δίνοντας στον χρήστη ακόμα και το δικό τους software για να το κάνει.

 

Πάνω στο ΥΓ, ευτυχώς τα φρένα είναι υπεραρκετά και για 500+ άλογα και κάτοχοι στην Αγγλία έχουν μόνο γράψει ότι αν το βάζεις πίστα, θα δεις σημαντική βελτίωση με καλύτερο τακάκι και τίποτα άλλο. Αλλά μόνο για πίστα. Το κιβώτιο σαν hardware είναι κτήνος, πάνω από 70 κιλά ροπή και το μόνο που χρειάζεται είναι πρόγραμμα για το πατινάρισμα. Για ένα μέσο πρόγραμμα όμως που είναι γύρω στα 60 κιλά, τίποτα. Για την ανάρτηση δεν ξέρω ακόμα να σου πω, δεν έχει γράψει κάποιος κάτι οπότε δεν ξέρω.

 

Το πολύ μεγάλο συν που έχω εγώ, είναι ότι μέχρι να το βάλω θα έχουν περάσει ακόμα αρκετοί μήνες ώστε ακόμα και οι κάτοχοι του 2021 θα έχουν πιθανώς βάλει πρόγραμμα. Περισσότερο feedback για μένα. Στην κόντρα θες να είσαι πρώτος, αλλά στο tuning τελευταίος.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.