Jump to content

ΕΝΔΕΙΞΗ EPC


Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους.

Έχω το 1.8 8v με πρόγραμμα , μετά από κάποια ταξίδια το καλοκαίρι με ταρίφικη οδήγηση (6η και 1500 στροφές) ,το αμάξι άρχισε να τρεμοπαίζει στο ρελαντί χωρίς να πέφτουν οι στροφές . Μια και δυό το πάω στον προγραμματιστή , συνδέει το lap top και το πόρισμα ήταν κακή ποιότητα βενζίνης και μπουκωμένο... Του βάζω λοιπόν 100αρα racing shell και όποτε έβρισκα ευκαιρία το κόφτιαζα , μέχρι που πάω να βάλω 3η και τσοοουυυπ ένδειξη EPC.Κόβω λοιπόν ρυθμούς και σιγά σιγά το βάζω στο γκαράζ ,σβήνω ξαναβάζω εμπρός και το EPC εξαφανίστηκε...Να αρχίζω να ανησυχώ ; ??΄

Edited by NIKOS-AUDI
Link to comment
Share on other sites

  • NIKOS-AUDI changed the title to ΕΝΔΕΙΞΗ EPC

Επανέρχομαι λοιπόν στο θέμα ... Σάββατο πρωί το πάω στον προγραμματιστή και ελέγχει τα μπουζί, έχει περάσει λάδι στο μπουζί του 3ου κυλίνδρου, ο οποίος έβγαζε και missfire. Mou είπε ότι πιθανόν προέρχεται από φλάτζα ή κόλλα του ψευτοκάπακου. Το αμάξι έχει 39,000 χλμ και είναι ακόμα στην εγγύηση , αύριο το πρωί το πάω στην αντιπροσωπία...

Link to comment
Share on other sites

'Όπως ήταν φυσιολογικό η αντιπροσωπεία σφυρά κλέφτικα και τα βρίσκει όλα φυσιολογικά ,  χωρίς να βρίσκει λάδι στο μπουζί. Προς το παρόν το πήρα να του κάνω μερικά χιλιόμετρα και την Τρίτη το ξαναπάω για επανέλεγχο.

Link to comment
Share on other sites

Στις 8/10/2020 στις 9:45 ΜΜ, NIKOS-AUDI είπε

Καλησπέρα σε όλους.

Έχω το 1.8 8v  , μετά από κάποια ταξίδια το καλοκαίρι με ταρίφικη οδήγηση (6η και 1500 στροφές) ,το αμάξι άρχισε να τρεμοπαίζει στο ρελαντί χωρίς να πέφτουν οι στροφές . Μια και δυό το πάω στον προγραμματιστή , συνδέει το lap top και το πόρισμα ήταν κακή ποιότητα βενζίνης και μπουκωμένο... Του βάζω λοιπόν 100αρα racing shell και όποτε έβρισκα ευκαιρία το κόφτιαζα , μέχρι που πάω να βάλω 3η και τσοοουυυπ ένδειξη EPC.Κόβω λοιπόν ρυθμούς και σιγά σιγά το βάζω στο γκαράζ ,σβήνω ξαναβάζω εμπρός και το EPC εξαφανίστηκε...Να αρχίζω να ανησυχώ ; ??΄

 

Link to comment
Share on other sites

On 10/8/2020 at 9:45 PM, NIKOS-AUDI said:

Καλησπέρα σε όλους.

Έχω το 1.8 8v με πρόγραμμα , μετά από κάποια ταξίδια το καλοκαίρι με ταρίφικη οδήγηση (6η και 1500 στροφές) ,το αμάξι άρχισε να τρεμοπαίζει στο ρελαντί χωρίς να πέφτουν οι στροφές . Μια και δυό το πάω στον προγραμματιστή , συνδέει το lap top και το πόρισμα ήταν κακή ποιότητα βενζίνης και μπουκωμένο... Του βάζω λοιπόν 100αρα racing shell και όποτε έβρισκα ευκαιρία το κόφτιαζα , μέχρι που πάω να βάλω 3η και τσοοουυυπ ένδειξη EPC.Κόβω λοιπόν ρυθμούς και σιγά σιγά το βάζω στο γκαράζ ,σβήνω ξαναβάζω εμπρός και το EPC εξαφανίστηκε...Να αρχίζω να ανησυχώ ; ??΄

συνήθως το epc είναι κακής ποιότητας βενζίνη.

Θα σου προτείνω το εξής:

1) βάλε 100στάρα (το έχεις κάνει αλλά συνέχισε για 3 αδειάσματα-γεμίσματα)

2) βάλε καθαριστικό μπεκ και βενζίνης στο ντεπόζιτ

3) άλλαξε φίλτρο βενζίνης.

 

Πιστεύω θα φτιάξει.

Δυστυχώς υπάρχουν κάποιοι επαγγελματίες πρατηριούχοι που δεν βάζουν την ποιότητα καυσίμου που πρέπει και ειδικά αν έχεις βάλει αρκετό από το αμφισβητούμενο καύσιμο

 

Όσο για το λάδι στο μπουζί, για να περάσει, πρέπει να έχει έρθει από κάπου. Είτε από πάνω (καπάκι) είτε από κάτω (από το πιστόνι). Κανένα από τα δύο σενάρια δεν είναι καλό.

Πόσα km έχεις?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα φιλε μου εμενα μου το εβγαλε οταν ταξιδευα στο αυτοματο πιλοτο 2 φορεσ . δηλαδη εκει που πηγαινα αναβειι επσ φαιλ πεφτουν οι στροφεσ σβηνω αναβω ολα καλα . ισωσ σε εμενα υποψιαζομαι οτι εχει να κανει με το γκαζι φρενο . 1.2 σ λινε 7DSG χωρισ τον αυτοματο δεν μου το ξανα εμφανισε οπωσ μαζι μοθ αναψε και η ενδειξη του σταβιλιζατερ . στο σερβισ που θα κανω θα επανελθω

Link to comment
Share on other sites

Τελικά μετά από 2η επίσκεψη στην αντιπροσωπεία και έλεγχο των μπουζί ενώπιον μου , ανακαλύψαμε ότι το καφέ υγρό που ήταν στο τρίτο μπουζί και τον πολλαπλασιαστή  ήταν κόλλα στεγανοποίησης . . . Την άγγιξα με το χέρι μου και όντως κολλούσε ... Τώρα το epc δεν ξανά άναψε παρόλο που το έσκισα το αμάξι για καμιά 500 αρία χλμ Άλλαξα και  μπουζί . που είχα ακόμα τα μαμά  - 40.000 χλμ και σε ένα μήνα έχω το ετήσιο σέρβις όπου θα αλλάξω  και φίλτρο βενζίνης.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά το epc ξανά άναψε μετά από αλλαγή 2ας στον κόφτη. Η διάγνωση η ίδια , misfire στον 3ο κύλινδρο και ο προγραμματιστής επιμένει ότι τα μπουζί είχαν λάδι πάνω και όχι  κόλλα.Δευτέρα το πάω στην αντιπροσωπία για έλεγχο.

Link to comment
Share on other sites

Ευελπιστώ να έχουν λάδι τα μπουζί την Δευτέρα , για να αρχίσουν οι εργασίες από την αντιπροσωπεία εντός εγγύησης.

Link to comment
Share on other sites

On 10/27/2020 at 4:40 PM, NIKOS-AUDI said:

Ευελπιστώ να έχουν λάδι τα μπουζί την Δευτέρα , για να αρχίσουν οι εργασίες από την αντιπροσωπεία εντός εγγύησης.

Αν δουν το πρόγραμμα τι θα κάνεις; 

Δεν του ρίχνεις μια ματιά μήπως είναι πολ/στης; 

Link to comment
Share on other sites

Αν φοράς πρόγραμμα, να πας να στο βγάλει να γίνει το αμάξι εργοστασιακό. 

Για να το περάσουν εγγύηση θα χρειαστεί να διαβάσουν τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου, οπότε αν αναγνωριστεί ότι φοράει πρόγραμμα, θα σε βγάλει εκτός εγγύησης και ό,τι έρχεται σε επαφή μαζί του και επηρεάζεται από την έξτρα δύναμη που βγάζει το μοτέρ (σασμάν, δισκοπλατο, βολαν, βάσεις μηχανής, βάσεις σασμάν και όλο το μοτέρ μαζί με τα παρελκόμενά του)

Link to comment
Share on other sites

Ναι θα το αφαιρέσω το πρόγραμμα το απόγευμα , έτσι είχα κάνει και την πρώτη φορά. Το λάδι στο μπουζί είναι αυτό που με καίει !!!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πολύ περίεργα πράγματα συμβαίνουν . . . Τα μπουζί ήταν πεντακάθαρα και ενώ είχε ανάψει το epc δεν τους έβγαλε κανένα σφάλμα στο διαγνωστικό. Μου είπαν ότι μπορεί να σβηστεί μια βλάβη από μόνη της !!!! Το πήγα σε 2η αντιπροσωπεία τα ίδια , ούτε αυτοί βρήκαν κάτι. Ο μηχανικός μου επιμένει ότι το αμάξι έχει  βλάβη και είναι θέμα χρόνου το πότε θα σκάσει και κατά πάσα πιθανότητα ,  όταν θα έχει λήξει η εγγύηση.

Link to comment
Share on other sites

On 11/2/2020 at 6:39 PM, NIKOS-AUDI said:

Πολύ περίεργα πράγματα συμβαίνουν . . . Τα μπουζί ήταν πεντακάθαρα και ενώ είχε ανάψει το epc δεν τους έβγαλε κανένα σφάλμα στο διαγνωστικό. Μου είπαν ότι μπορεί να σβηστεί μια βλάβη από μόνη της !!!! Το πήγα σε 2η αντιπροσωπεία τα ίδια , ούτε αυτοί βρήκαν κάτι. Ο μηχανικός μου επιμένει ότι το αμάξι έχει  βλάβη και είναι θέμα χρόνου το πότε θα σκάσει και κατά πάσα πιθανότητα ,  όταν θα έχει λήξει η εγγύηση.

και να σβήσει η βλάβη από το καντράν, καταγράφεται στον εγκέφαλο του αντίστοιχου μέρους του οχήματος.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα που καίγεται μία λάμπα, την αλλάζεις και σβήνει η ένδειξη στο καντράν, αλλά αν ψάξεις στον εγκέφαλο (πχ ηλεκτρονικών στην συγκεκριμένη περίπτωση) για σφάλματα, θα δεις ότι έχει κρατήσει ότι η λάμπα "τάδε" κάηκε τάδε μέρα, τάδε ώρα και με τόσα διανυσθέντα km στο καντράν.

 

Πόσο μάλλον σοβαρή βλάβη όπως αυτή που περιγράφεις.... Αποκλείται να μην έμεινε μέσα στο αμάξι και θα μπορείς να τη διαβάσεις και τώρα πχ, εκτός κι αν ο χρήστης του προηγούμενου διαγνωστικού, παρότι "είδε" ότι δεν υπάρχουν σφάλματα, πάτησε το "μαγικό κουμπί" να διαγραφούν όλα τα σφάλματα που είναι καταγεγγραμένα στη μνήμη (συνήθης τακτική στις αντιπροσωπείες -τουλάχιστον στο παρελθόν-, να βάζουν το διαγνωστικό και μετά delete all dtc's....).

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ κάτι τέτοιο υποψιάζομαι ... πρέπει να τα έσβησε τα σφάλματα αυτός που έλεγχε τα μπουζί και είχε συνδεμένο και το διαγνωστικό . Φαινόντανε ότι δεν το πολύ κατείχε το άθλημα και αργότερα τα διάβασε ο ηλεκτρονικός χωρίς να βγάλει άκρη. Μπορεί το misfire  να προέρχεται από το πρόγραμμα ;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπέρα και από εμένα στο topic. Στο δικό μου 1.8(8p) έχοντας και εγώ πρόβλημα με epc δεν μπόρεσα να βρω άκρη ούτε σε αντιπροσωπείες(2), ούτε σε οργανωμένο συνεργείο. Αλλάξαμε αρκετά πράγματα(πεταλούδα γκαζιού, αισθητήρα flaps εισαγωγής και κάποια άλλα ακόμα) τα οποία στοίχισαν αρκετά και τα οποία βέβαια πλήρωνα εγώ μιας και ήμουν εκτός εγγύησης. Καθε φορά έφευγα από τα συνέργεια μια χαρά αλλα παντα επέστρεφα, μιας και εσβηναν την βλάβη μεσω διαγωνιστικού μετά τις εργασίες, αλλά μετά απο μερικές εκατοντάδες χλμ εμφανίζονταν παλι το epc αφού δεν είχε επιδιορθωθεί η πραγματική βλάβη. Μέχρι και αντικατάσταση 3ου κυλίνδρου μου είπαν να κάνουμε(!!!!)

Τελικά την λύση έδωσε ένα συνοικιακό συνεργείο βάζοντας αμέσως μόλις του περιέγραψα την κατάσταση ένα σετ μεταχειρισμένων πολλαπλασιαστών που είχε στο συνεργείο εκείνη την ώρα για δοκιμή. Μαντέψτε... ακόμα αυτούς φοράει και δουλεύει απροβλημάτιστα.

Δε λέω οτι έχεις το ίδιο πρόβλημα, αλλά τσέκαρε τους πολλαπλασιαστές μήπως είναι αυτό και ξεμπερδέψεις. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την βοήθεια φίλε Πάνο. Το δικό μου άμα ζεσταίνεται κάνει ένα  τρέμουλο στο ρελαντί και το epc εμφανίζονταν στον κόφτη της δευτέρας με πρόγραμμα .. Είχες κάποιο παρόμοιο σύμπτωμα ή θυμάσαι στα πόσα χιλιόμετρα σου άναψε για πρώτη φορά ;

Edited by NIKOS-AUDI
Link to comment
Share on other sites

Απ'όσο θυμάμαι εμφανίστηκε γύρω στις 45-50.000χλμ. Την πρώτη φορά εμφανίστηκε σε χαλαρή οδήγηση με 6η εθνική. Από τότε δεν είχε συγκεκριμένη περιοχή σ.α.λ ή φορτίου κινητήρα. Απλά έβγαινε. Τρέμουλο είχα στο ρελαντί και μάλιστα πάρα πολύ έντονο. Βασικά δεν είχα καν ρελαντί από το τρέμουλο και τις αρρυθμίες. 

Τέλος να προσθέσω χωρίς να πιστεύω πως παίζει κάποιον ρόλο πως ήταν εντελώς εργοστασιακό το αμάξι.

Γνώμη μου βάλε ένα σετ πολλαπλασιαστών(όλο και κάποιος θα έχει για να δοκιμάσεις) για να αποκλείσεις το κομμάτι του ρεύματος. 

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα επανέρχομαι στο θέμα μας... Αλλάχτηκε η κυλινδροκεφαλή , μαζί με βαλβίδες , οδηγούς κτλ. Για 1500 χλμ στρώθηκε το αμάξι , ξαναπέρασα και το πρόγραμμα και άρχισα το σανίδωμα. Χτύπησα αρκετές φορές κόφτη με δευτέρα και ευτυχώς δεν ξανάναψε το epc , ούτε και ρετάρει στο ρελαντί προς το παρών.

Ευελπιστώ να ξεμπέρδεψα μια και καλή και ευτυχώς που μέσα στην ατυχία μου ήμουνα και τυχερός διότι μπήκα για επισκευή 1 μήνα πριν λήξει η 5ετής εγγύηση .

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.