NIKOS-AUDI Posted October 8, 2020 Share Posted October 8, 2020 (edited) Καλησπέρα σε όλους. Έχω το 1.8 8v με πρόγραμμα , μετά από κάποια ταξίδια το καλοκαίρι με ταρίφικη οδήγηση (6η και 1500 στροφές) ,το αμάξι άρχισε να τρεμοπαίζει στο ρελαντί χωρίς να πέφτουν οι στροφές . Μια και δυό το πάω στον προγραμματιστή , συνδέει το lap top και το πόρισμα ήταν κακή ποιότητα βενζίνης και μπουκωμένο... Του βάζω λοιπόν 100αρα racing shell και όποτε έβρισκα ευκαιρία το κόφτιαζα , μέχρι που πάω να βάλω 3η και τσοοουυυπ ένδειξη EPC.Κόβω λοιπόν ρυθμούς και σιγά σιγά το βάζω στο γκαράζ ,σβήνω ξαναβάζω εμπρός και το EPC εξαφανίστηκε...Να αρχίζω να ανησυχώ ; ??΄ Edited October 8, 2020 by NIKOS-AUDI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKOS-AUDI Posted October 11, 2020 Author Share Posted October 11, 2020 Επανέρχομαι λοιπόν στο θέμα ... Σάββατο πρωί το πάω στον προγραμματιστή και ελέγχει τα μπουζί, έχει περάσει λάδι στο μπουζί του 3ου κυλίνδρου, ο οποίος έβγαζε και missfire. Mou είπε ότι πιθανόν προέρχεται από φλάτζα ή κόλλα του ψευτοκάπακου. Το αμάξι έχει 39,000 χλμ και είναι ακόμα στην εγγύηση , αύριο το πρωί το πάω στην αντιπροσωπία... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKOS-AUDI Posted October 13, 2020 Author Share Posted October 13, 2020 'Όπως ήταν φυσιολογικό η αντιπροσωπεία σφυρά κλέφτικα και τα βρίσκει όλα φυσιολογικά , χωρίς να βρίσκει λάδι στο μπουζί. Προς το παρόν το πήρα να του κάνω μερικά χιλιόμετρα και την Τρίτη το ξαναπάω για επανέλεγχο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKOS-AUDI Posted October 13, 2020 Author Share Posted October 13, 2020 Στις 8/10/2020 στις 9:45 ΜΜ, NIKOS-AUDI είπε Καλησπέρα σε όλους. Έχω το 1.8 8v , μετά από κάποια ταξίδια το καλοκαίρι με ταρίφικη οδήγηση (6η και 1500 στροφές) ,το αμάξι άρχισε να τρεμοπαίζει στο ρελαντί χωρίς να πέφτουν οι στροφές . Μια και δυό το πάω στον προγραμματιστή , συνδέει το lap top και το πόρισμα ήταν κακή ποιότητα βενζίνης και μπουκωμένο... Του βάζω λοιπόν 100αρα racing shell και όποτε έβρισκα ευκαιρία το κόφτιαζα , μέχρι που πάω να βάλω 3η και τσοοουυυπ ένδειξη EPC.Κόβω λοιπόν ρυθμούς και σιγά σιγά το βάζω στο γκαράζ ,σβήνω ξαναβάζω εμπρός και το EPC εξαφανίστηκε...Να αρχίζω να ανησυχώ ; ??΄ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted October 20, 2020 Share Posted October 20, 2020 On 10/8/2020 at 9:45 PM, NIKOS-AUDI said: Καλησπέρα σε όλους. Έχω το 1.8 8v με πρόγραμμα , μετά από κάποια ταξίδια το καλοκαίρι με ταρίφικη οδήγηση (6η και 1500 στροφές) ,το αμάξι άρχισε να τρεμοπαίζει στο ρελαντί χωρίς να πέφτουν οι στροφές . Μια και δυό το πάω στον προγραμματιστή , συνδέει το lap top και το πόρισμα ήταν κακή ποιότητα βενζίνης και μπουκωμένο... Του βάζω λοιπόν 100αρα racing shell και όποτε έβρισκα ευκαιρία το κόφτιαζα , μέχρι που πάω να βάλω 3η και τσοοουυυπ ένδειξη EPC.Κόβω λοιπόν ρυθμούς και σιγά σιγά το βάζω στο γκαράζ ,σβήνω ξαναβάζω εμπρός και το EPC εξαφανίστηκε...Να αρχίζω να ανησυχώ ; ??΄ συνήθως το epc είναι κακής ποιότητας βενζίνη. Θα σου προτείνω το εξής: 1) βάλε 100στάρα (το έχεις κάνει αλλά συνέχισε για 3 αδειάσματα-γεμίσματα) 2) βάλε καθαριστικό μπεκ και βενζίνης στο ντεπόζιτ 3) άλλαξε φίλτρο βενζίνης. Πιστεύω θα φτιάξει. Δυστυχώς υπάρχουν κάποιοι επαγγελματίες πρατηριούχοι που δεν βάζουν την ποιότητα καυσίμου που πρέπει και ειδικά αν έχεις βάλει αρκετό από το αμφισβητούμενο καύσιμο Όσο για το λάδι στο μπουζί, για να περάσει, πρέπει να έχει έρθει από κάπου. Είτε από πάνω (καπάκι) είτε από κάτω (από το πιστόνι). Κανένα από τα δύο σενάρια δεν είναι καλό. Πόσα km έχεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Technomangr Posted October 20, 2020 Share Posted October 20, 2020 Καλησπερα φιλε μου εμενα μου το εβγαλε οταν ταξιδευα στο αυτοματο πιλοτο 2 φορεσ . δηλαδη εκει που πηγαινα αναβειι επσ φαιλ πεφτουν οι στροφεσ σβηνω αναβω ολα καλα . ισωσ σε εμενα υποψιαζομαι οτι εχει να κανει με το γκαζι φρενο . 1.2 σ λινε 7DSG χωρισ τον αυτοματο δεν μου το ξανα εμφανισε οπωσ μαζι μοθ αναψε και η ενδειξη του σταβιλιζατερ . στο σερβισ που θα κανω θα επανελθω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKOS-AUDI Posted October 21, 2020 Author Share Posted October 21, 2020 Τελικά μετά από 2η επίσκεψη στην αντιπροσωπεία και έλεγχο των μπουζί ενώπιον μου , ανακαλύψαμε ότι το καφέ υγρό που ήταν στο τρίτο μπουζί και τον πολλαπλασιαστή ήταν κόλλα στεγανοποίησης . . . Την άγγιξα με το χέρι μου και όντως κολλούσε ... Τώρα το epc δεν ξανά άναψε παρόλο που το έσκισα το αμάξι για καμιά 500 αρία χλμ Άλλαξα και μπουζί . που είχα ακόμα τα μαμά - 40.000 χλμ και σε ένα μήνα έχω το ετήσιο σέρβις όπου θα αλλάξω και φίλτρο βενζίνης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKOS-AUDI Posted October 26, 2020 Author Share Posted October 26, 2020 Τελικά το epc ξανά άναψε μετά από αλλαγή 2ας στον κόφτη. Η διάγνωση η ίδια , misfire στον 3ο κύλινδρο και ο προγραμματιστής επιμένει ότι τα μπουζί είχαν λάδι πάνω και όχι κόλλα.Δευτέρα το πάω στην αντιπροσωπία για έλεγχο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted October 26, 2020 Share Posted October 26, 2020 Δεν αλλάζεις μια τους πολλαπλασιαστες θέσεις 2ο-3ο π.χ. Να δεις μήπως είναι πολλαπλασιαστες; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKOS-AUDI Posted October 27, 2020 Author Share Posted October 27, 2020 Ευελπιστώ να έχουν λάδι τα μπουζί την Δευτέρα , για να αρχίσουν οι εργασίες από την αντιπροσωπεία εντός εγγύησης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc A3 Posted October 28, 2020 Share Posted October 28, 2020 On 10/27/2020 at 4:40 PM, NIKOS-AUDI said: Ευελπιστώ να έχουν λάδι τα μπουζί την Δευτέρα , για να αρχίσουν οι εργασίες από την αντιπροσωπεία εντός εγγύησης. Αν δουν το πρόγραμμα τι θα κάνεις; Δεν του ρίχνεις μια ματιά μήπως είναι πολ/στης; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKOS-AUDI Posted October 29, 2020 Author Share Posted October 29, 2020 Μπορεί ο πολ/στής να ευθύνεται για το λάδι στο μπουζί ;?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted October 30, 2020 Share Posted October 30, 2020 Αν φοράς πρόγραμμα, να πας να στο βγάλει να γίνει το αμάξι εργοστασιακό. Για να το περάσουν εγγύηση θα χρειαστεί να διαβάσουν τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου, οπότε αν αναγνωριστεί ότι φοράει πρόγραμμα, θα σε βγάλει εκτός εγγύησης και ό,τι έρχεται σε επαφή μαζί του και επηρεάζεται από την έξτρα δύναμη που βγάζει το μοτέρ (σασμάν, δισκοπλατο, βολαν, βάσεις μηχανής, βάσεις σασμάν και όλο το μοτέρ μαζί με τα παρελκόμενά του) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKOS-AUDI Posted October 30, 2020 Author Share Posted October 30, 2020 Ναι θα το αφαιρέσω το πρόγραμμα το απόγευμα , έτσι είχα κάνει και την πρώτη φορά. Το λάδι στο μπουζί είναι αυτό που με καίει !!!!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKOS-AUDI Posted November 2, 2020 Author Share Posted November 2, 2020 Πολύ περίεργα πράγματα συμβαίνουν . . . Τα μπουζί ήταν πεντακάθαρα και ενώ είχε ανάψει το epc δεν τους έβγαλε κανένα σφάλμα στο διαγνωστικό. Μου είπαν ότι μπορεί να σβηστεί μια βλάβη από μόνη της !!!! Το πήγα σε 2η αντιπροσωπεία τα ίδια , ούτε αυτοί βρήκαν κάτι. Ο μηχανικός μου επιμένει ότι το αμάξι έχει βλάβη και είναι θέμα χρόνου το πότε θα σκάσει και κατά πάσα πιθανότητα , όταν θα έχει λήξει η εγγύηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted November 5, 2020 Share Posted November 5, 2020 On 11/2/2020 at 6:39 PM, NIKOS-AUDI said: Πολύ περίεργα πράγματα συμβαίνουν . . . Τα μπουζί ήταν πεντακάθαρα και ενώ είχε ανάψει το epc δεν τους έβγαλε κανένα σφάλμα στο διαγνωστικό. Μου είπαν ότι μπορεί να σβηστεί μια βλάβη από μόνη της !!!! Το πήγα σε 2η αντιπροσωπεία τα ίδια , ούτε αυτοί βρήκαν κάτι. Ο μηχανικός μου επιμένει ότι το αμάξι έχει βλάβη και είναι θέμα χρόνου το πότε θα σκάσει και κατά πάσα πιθανότητα , όταν θα έχει λήξει η εγγύηση. και να σβήσει η βλάβη από το καντράν, καταγράφεται στον εγκέφαλο του αντίστοιχου μέρους του οχήματος. Χαρακτηριστικό παράδειγμα που καίγεται μία λάμπα, την αλλάζεις και σβήνει η ένδειξη στο καντράν, αλλά αν ψάξεις στον εγκέφαλο (πχ ηλεκτρονικών στην συγκεκριμένη περίπτωση) για σφάλματα, θα δεις ότι έχει κρατήσει ότι η λάμπα "τάδε" κάηκε τάδε μέρα, τάδε ώρα και με τόσα διανυσθέντα km στο καντράν. Πόσο μάλλον σοβαρή βλάβη όπως αυτή που περιγράφεις.... Αποκλείται να μην έμεινε μέσα στο αμάξι και θα μπορείς να τη διαβάσεις και τώρα πχ, εκτός κι αν ο χρήστης του προηγούμενου διαγνωστικού, παρότι "είδε" ότι δεν υπάρχουν σφάλματα, πάτησε το "μαγικό κουμπί" να διαγραφούν όλα τα σφάλματα που είναι καταγεγγραμένα στη μνήμη (συνήθης τακτική στις αντιπροσωπείες -τουλάχιστον στο παρελθόν-, να βάζουν το διαγνωστικό και μετά delete all dtc's....). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKOS-AUDI Posted November 6, 2020 Author Share Posted November 6, 2020 Και εγώ κάτι τέτοιο υποψιάζομαι ... πρέπει να τα έσβησε τα σφάλματα αυτός που έλεγχε τα μπουζί και είχε συνδεμένο και το διαγνωστικό . Φαινόντανε ότι δεν το πολύ κατείχε το άθλημα και αργότερα τα διάβασε ο ηλεκτρονικός χωρίς να βγάλει άκρη. Μπορεί το misfire να προέρχεται από το πρόγραμμα ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos_oro Posted November 16, 2020 Share Posted November 16, 2020 Καλησπέρα και από εμένα στο topic. Στο δικό μου 1.8(8p) έχοντας και εγώ πρόβλημα με epc δεν μπόρεσα να βρω άκρη ούτε σε αντιπροσωπείες(2), ούτε σε οργανωμένο συνεργείο. Αλλάξαμε αρκετά πράγματα(πεταλούδα γκαζιού, αισθητήρα flaps εισαγωγής και κάποια άλλα ακόμα) τα οποία στοίχισαν αρκετά και τα οποία βέβαια πλήρωνα εγώ μιας και ήμουν εκτός εγγύησης. Καθε φορά έφευγα από τα συνέργεια μια χαρά αλλα παντα επέστρεφα, μιας και εσβηναν την βλάβη μεσω διαγωνιστικού μετά τις εργασίες, αλλά μετά απο μερικές εκατοντάδες χλμ εμφανίζονταν παλι το epc αφού δεν είχε επιδιορθωθεί η πραγματική βλάβη. Μέχρι και αντικατάσταση 3ου κυλίνδρου μου είπαν να κάνουμε(!!!!) Τελικά την λύση έδωσε ένα συνοικιακό συνεργείο βάζοντας αμέσως μόλις του περιέγραψα την κατάσταση ένα σετ μεταχειρισμένων πολλαπλασιαστών που είχε στο συνεργείο εκείνη την ώρα για δοκιμή. Μαντέψτε... ακόμα αυτούς φοράει και δουλεύει απροβλημάτιστα. Δε λέω οτι έχεις το ίδιο πρόβλημα, αλλά τσέκαρε τους πολλαπλασιαστές μήπως είναι αυτό και ξεμπερδέψεις. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKOS-AUDI Posted November 17, 2020 Author Share Posted November 17, 2020 (edited) Ευχαριστώ για την βοήθεια φίλε Πάνο. Το δικό μου άμα ζεσταίνεται κάνει ένα τρέμουλο στο ρελαντί και το epc εμφανίζονταν στον κόφτη της δευτέρας με πρόγραμμα .. Είχες κάποιο παρόμοιο σύμπτωμα ή θυμάσαι στα πόσα χιλιόμετρα σου άναψε για πρώτη φορά ; Edited November 17, 2020 by NIKOS-AUDI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos_oro Posted November 17, 2020 Share Posted November 17, 2020 Απ'όσο θυμάμαι εμφανίστηκε γύρω στις 45-50.000χλμ. Την πρώτη φορά εμφανίστηκε σε χαλαρή οδήγηση με 6η εθνική. Από τότε δεν είχε συγκεκριμένη περιοχή σ.α.λ ή φορτίου κινητήρα. Απλά έβγαινε. Τρέμουλο είχα στο ρελαντί και μάλιστα πάρα πολύ έντονο. Βασικά δεν είχα καν ρελαντί από το τρέμουλο και τις αρρυθμίες. Τέλος να προσθέσω χωρίς να πιστεύω πως παίζει κάποιον ρόλο πως ήταν εντελώς εργοστασιακό το αμάξι. Γνώμη μου βάλε ένα σετ πολλαπλασιαστών(όλο και κάποιος θα έχει για να δοκιμάσεις) για να αποκλείσεις το κομμάτι του ρεύματος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKOS-AUDI Posted July 3, 2021 Author Share Posted July 3, 2021 Μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα επανέρχομαι στο θέμα μας... Αλλάχτηκε η κυλινδροκεφαλή , μαζί με βαλβίδες , οδηγούς κτλ. Για 1500 χλμ στρώθηκε το αμάξι , ξαναπέρασα και το πρόγραμμα και άρχισα το σανίδωμα. Χτύπησα αρκετές φορές κόφτη με δευτέρα και ευτυχώς δεν ξανάναψε το epc , ούτε και ρετάρει στο ρελαντί προς το παρών. Ευελπιστώ να ξεμπέρδεψα μια και καλή και ευτυχώς που μέσα στην ατυχία μου ήμουνα και τυχερός διότι μπήκα για επισκευή 1 μήνα πριν λήξει η 5ετής εγγύηση . 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.