Jump to content

Κλήρωση Δώρων 2020

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΑΒΒΑΤΟ 20/06/2020 17.30

Περισσότερα

Καλοκαιρινή ένδυση 2020

Περισσότερα

NightWalk 26/2 20:30

Περισσότερα
Sign in to follow this  
NIKOS-AUDI

ΕΝΔΕΙΞΗ EPC

Recommended Posts

Posted (edited)

Καλησπέρα σε όλους.

Έχω το 1.8 8v με πρόγραμμα , μετά από κάποια ταξίδια το καλοκαίρι με ταρίφικη οδήγηση (6η και 1500 στροφές) ,το αμάξι άρχισε να τρεμοπαίζει στο ρελαντί χωρίς να πέφτουν οι στροφές . Μια και δυό το πάω στον προγραμματιστή , συνδέει το lap top και το πόρισμα ήταν κακή ποιότητα βενζίνης και μπουκωμένο... Του βάζω λοιπόν 100αρα racing shell και όποτε έβρισκα ευκαιρία το κόφτιαζα , μέχρι που πάω να βάλω 3η και τσοοουυυπ ένδειξη EPC.Κόβω λοιπόν ρυθμούς και σιγά σιγά το βάζω στο γκαράζ ,σβήνω ξαναβάζω εμπρός και το EPC εξαφανίστηκε...Να αρχίζω να ανησυχώ ; 😪😪΄

Edited by NIKOS-AUDI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επανέρχομαι λοιπόν στο θέμα ... Σάββατο πρωί το πάω στον προγραμματιστή και ελέγχει τα μπουζί, έχει περάσει λάδι στο μπουζί του 3ου κυλίνδρου, ο οποίος έβγαζε και missfire. Mou είπε ότι πιθανόν προέρχεται από φλάτζα ή κόλλα του ψευτοκάπακου. Το αμάξι έχει 39,000 χλμ και είναι ακόμα στην εγγύηση , αύριο το πρωί το πάω στην αντιπροσωπία...

Share this post


Link to post
Share on other sites

'Όπως ήταν φυσιολογικό η αντιπροσωπεία σφυρά κλέφτικα και τα βρίσκει όλα φυσιολογικά ,  χωρίς να βρίσκει λάδι στο μπουζί. Προς το παρόν το πήρα να του κάνω μερικά χιλιόμετρα και την Τρίτη το ξαναπάω για επανέλεγχο.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Στις 8/10/2020 στις 9:45 ΜΜ, NIKOS-AUDI είπε

Καλησπέρα σε όλους.

Έχω το 1.8 8v  , μετά από κάποια ταξίδια το καλοκαίρι με ταρίφικη οδήγηση (6η και 1500 στροφές) ,το αμάξι άρχισε να τρεμοπαίζει στο ρελαντί χωρίς να πέφτουν οι στροφές . Μια και δυό το πάω στον προγραμματιστή , συνδέει το lap top και το πόρισμα ήταν κακή ποιότητα βενζίνης και μπουκωμένο... Του βάζω λοιπόν 100αρα racing shell και όποτε έβρισκα ευκαιρία το κόφτιαζα , μέχρι που πάω να βάλω 3η και τσοοουυυπ ένδειξη EPC.Κόβω λοιπόν ρυθμούς και σιγά σιγά το βάζω στο γκαράζ ,σβήνω ξαναβάζω εμπρός και το EPC εξαφανίστηκε...Να αρχίζω να ανησυχώ ; 😪😪΄

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/8/2020 at 9:45 PM, NIKOS-AUDI said:

Καλησπέρα σε όλους.

Έχω το 1.8 8v με πρόγραμμα , μετά από κάποια ταξίδια το καλοκαίρι με ταρίφικη οδήγηση (6η και 1500 στροφές) ,το αμάξι άρχισε να τρεμοπαίζει στο ρελαντί χωρίς να πέφτουν οι στροφές . Μια και δυό το πάω στον προγραμματιστή , συνδέει το lap top και το πόρισμα ήταν κακή ποιότητα βενζίνης και μπουκωμένο... Του βάζω λοιπόν 100αρα racing shell και όποτε έβρισκα ευκαιρία το κόφτιαζα , μέχρι που πάω να βάλω 3η και τσοοουυυπ ένδειξη EPC.Κόβω λοιπόν ρυθμούς και σιγά σιγά το βάζω στο γκαράζ ,σβήνω ξαναβάζω εμπρός και το EPC εξαφανίστηκε...Να αρχίζω να ανησυχώ ; 😪😪΄

συνήθως το epc είναι κακής ποιότητας βενζίνη.

Θα σου προτείνω το εξής:

1) βάλε 100στάρα (το έχεις κάνει αλλά συνέχισε για 3 αδειάσματα-γεμίσματα)

2) βάλε καθαριστικό μπεκ και βενζίνης στο ντεπόζιτ

3) άλλαξε φίλτρο βενζίνης.

 

Πιστεύω θα φτιάξει.

Δυστυχώς υπάρχουν κάποιοι επαγγελματίες πρατηριούχοι που δεν βάζουν την ποιότητα καυσίμου που πρέπει και ειδικά αν έχεις βάλει αρκετό από το αμφισβητούμενο καύσιμο

 

Όσο για το λάδι στο μπουζί, για να περάσει, πρέπει να έχει έρθει από κάπου. Είτε από πάνω (καπάκι) είτε από κάτω (από το πιστόνι). Κανένα από τα δύο σενάρια δεν είναι καλό.

Πόσα km έχεις?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπερα φιλε μου εμενα μου το εβγαλε οταν ταξιδευα στο αυτοματο πιλοτο 2 φορεσ . δηλαδη εκει που πηγαινα αναβειι επσ φαιλ πεφτουν οι στροφεσ σβηνω αναβω ολα καλα . ισωσ σε εμενα υποψιαζομαι οτι εχει να κανει με το γκαζι φρενο . 1.2 σ λινε 7DSG χωρισ τον αυτοματο δεν μου το ξανα εμφανισε οπωσ μαζι μοθ αναψε και η ενδειξη του σταβιλιζατερ . στο σερβισ που θα κανω θα επανελθω

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικά μετά από 2η επίσκεψη στην αντιπροσωπεία και έλεγχο των μπουζί ενώπιον μου , ανακαλύψαμε ότι το καφέ υγρό που ήταν στο τρίτο μπουζί και τον πολλαπλασιαστή  ήταν κόλλα στεγανοποίησης . . . Την άγγιξα με το χέρι μου και όντως κολλούσε ... Τώρα το epc δεν ξανά άναψε παρόλο που το έσκισα το αμάξι για καμιά 500 αρία χλμ Άλλαξα και  μπουζί . που είχα ακόμα τα μαμά  - 40.000 χλμ και σε ένα μήνα έχω το ετήσιο σέρβις όπου θα αλλάξω  και φίλτρο βενζίνης.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικά το epc ξανά άναψε μετά από αλλαγή 2ας στον κόφτη. Η διάγνωση η ίδια , misfire στον 3ο κύλινδρο και ο προγραμματιστής επιμένει ότι τα μπουζί είχαν λάδι πάνω και όχι  κόλλα.Δευτέρα το πάω στην αντιπροσωπία για έλεγχο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν αλλάζεις μια τους πολλαπλασιαστες θέσεις 2ο-3ο π.χ.

Να δεις μήπως είναι πολλαπλασιαστες; 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.