Jump to content

Αντικατάσταση ανάρτησης


Recommended Posts

Καλησπέρα.

Μετά από αρκετό ψάξιμο σχετικά με το θέμα ελαστικών και τι προκαλούσε προβλήματα στο αμάξι μου ( πίσω αριστερό ελαστικό έφτασε στα όρια του, τετραγωνίστηκε κυριολεκτικά και έχει κάνει σκαλάκια μετά από 23000χλμ - ελαστικά είναι Michelin PS4) καταλήξαμε στην ανάρτηση. Τα πίσω αμορτισέρ έχουν χάσει απόδοση, σε σημείο που κατέστρεψαν τα ελαστικά.

 

Είμαι λοιπόν στην αναζήτηση ανάρτησης. Για εργοστασιακή από Audi ούτε λόγος, καθώς μόνο το shock absorber είναι στα 170ευρώ έκαστος (ενω πχ αντικατάσταση με Bilstein B6/B8 είναι στα 160-180ευρώ το ζευγάρι).

 

Το πρόβλημα μου είναι οτι δεν θέλω να θυσιάσω το επίπεδο άνεσης του αυτοκινήτου. Οπόταν δεν ξέρω πόσο εφικτό είναι να διατηρήσω τα επίπεδα άνεσης με όποιοδήποτε aftermarket coilover kit.
 

Μίλησα με 2 αντιπροσωπείες, Bilstein & KW. 

Ο αντιπρόσωπος της KW μου πρότεινε V2 (περίπου 900 ευρώ) ή Street Comfort (περίπου 1300 ευρώ). Μου πρότεινε επίσης τις ST, ένα brand της KW οι οποίες κατασκευάζονται με διαφορετικά εξωτερικά υλικά (INOX -Stainless Steel οι KW vs normal steel οι ST), έχουν πολύ καλή απόδοση και έρχονται σε πολύ πιο χαμηλή τιμή λόγω υλικών. Μου υποσχέθηκε ότι δεν έχουν καμία απολύτως διαφορά με τις KW σε ποιότητα κατασκευής/απόδοση.

 

Η αντιπρόσωπος της Bilstein μου πρότεινε απλή αντικατάσταση των ΟΕΜ για να μην αλλάξω καθόλου την συμπεριφορά του αυτοκινήτου ή το Β14 κιτ τους που είναι ρυθμιζόμενο μόνο καθ'ύψος αλλά προσφέρουν ικανοποιητικά επίπεδα άνεσης/σκληρότητας.

 

ΚW V3, B16PSS10 κλπ θα ήθελα να τα αποφύγω και λόγω κόστους (έχω να αλλάξω και 4άδα ελαστικά πλέον) και λόγω άνεσης/συμπεριφοράς. Άσε που δεν τα χρειάζομαι καθόλου πλέον, το αμάξι κυλά ήρεμα, απλά και ωραία σε όλες τις περιπτώσεις λόγω "συναγερμού" στο δίπλα κάθισμα. 

 

Ξέρω ότι είναι μεγάλο θέμα, αλλά θα ήθελα σας παρακαλώ τις απόψεις σας και όποιεσδήποτε εμπειρίες τυχόν είχατε/έχετε.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Φοραω τις st(ρυθμισης καθ'ύψους και κατα σκληρότητα) απο τον περασμενο Μαρτιο και ειμαι πολυ ικανοποιημενος με ωραια συμπεριφορα αποσβεσης (βεβαια ξεκαθαριζω οτι δεν εχω οδηγησει ή βρεθει επιβατης μεσα σε ενα αντιστοιχο Α3 8Ρ με το δικο μου , που να φοραει kw ή Bilstein, ωστε να δω τυχον διαφορές) . Επίσης ζητημα  ακομα  να εχω κανει 6000 χλμ,αλλα γενικοτερα φαινονται πολυ τιμιες και μια value for money επιλογη για coilover αναρτηση. Εγω προσωπικα θα σου ελεγα να τις επιλεξεις..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, panpap175 said:

Φοραω τις st(ρυθμισης καθ'ύψους και κατα σκληρότητα) απο τον περασμενο Μαρτιο και ειμαι πολυ ικανοποιημενος με ωραια συμπεριφορα αποσβεσης (βεβαια ξεκαθαριζω οτι δεν εχω οδηγησει ή βρεθει επιβατης μεσα σε ενα αντιστοιχο Α3 8Ρ με το δικο μου , που να φοραει kw ή Bilstein, ωστε να δω τυχον διαφορές) . Επίσης ζητημα  ακομα  να εχω κανει 6000 χλμ,αλλα γενικοτερα φαινονται πολυ τιμιες και μια value for money επιλογη για coilover αναρτηση. Εγω προσωπικα θα σου ελεγα να τις επιλεξεις..

Thanks Pan.

Από άποψη άνεσης σε σύγκριση με την "εργοστασιακή" συμπεριφορά του αυτοκινήτου σου πόση απόκκλιση βλέπεις;
 

Link to comment
Share on other sites

οι coilover(με ρυθμιση σκληροτητας) γενικα μπορουν να γινουν  πολυ κομπλε σε θεμα ανεσης σε ισαξια επιπεδα  αυτοκινητου με εργοστασιακες αναρτησεις θεωρω (εαν επιθυμεις φυσικα και εσυ να εχεις ανεση)... Γενικα μπορεις να τις προσαρμωσεις στα μετρα σου και στα θελω σου... ενω τα αμορτησερο-ελατηρια τα παιρνεις τα βαζεις και μετα αμα κατι σε χαλαει πρεπει να το αλλαξεις και αυτο που ειχες παρει το πουλας...και αμα δεν πουλιεται το σκοτωνεις... εγω για αυτο πηγα σε coilover με ρυθμιση υψους αλλα και σκληροτητας..

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, panpap175 said:

οι coilover(με ρυθμιση σκληροτητας) γενικα μπορουν να γινουν  πολυ κομπλε σε θεμα ανεσης σε ισαξια επιπεδα  αυτοκινητου με εργοστασιακες αναρτησεις θεωρω (εαν επιθυμεις φυσικα και εσυ να εχεις ανεση)... Γενικα μπορεις να τις προσαρμωσεις στα μετρα σου και στα θελω σου... ενω τα αμορτησερο-ελατηρια τα παιρνεις τα βαζεις και μετα αμα κατι σε χαλαει πρεπει να το αλλαξεις και αυτο που ειχες παρει το πουλας...και αμα δεν πουλιεται το σκοτωνεις... εγω για αυτο πηγα σε coilover με ρυθμιση υψους αλλα και σκληροτητας..

Ευχαριστώ πολύ φίλε.

Τα επίπεδα άνεσης χρειάζονται, κατ'εμέ είναι απολύτως απαραίτητο για το αμάξι μου.

Σίγουρα θα πάω σε κάτι με ρύθμιση καθ'ύψος και σκληρότητα. Μέχρι εκεί. Ότιδήποτε περισσότερο θεωρώ ότι είναι υπερβολή(για τη χρήση που το θέλω)

Link to comment
Share on other sites

?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Έγινε παραγγελία τετράδας Β8 τον Νοέμβριο, με εκτίμηση παράδοσης το πρώτο 15νθημερο Δεκεμβρίου.

Οι 15/12/2020 έγιναν 15/01/2021, οι 15/01/2021 έγιναν 20/02/2021 οπόταν ακύρωσα την παραγγελία.

 

Έχουν παραγγελθεί τα ΧΑ της ST (ρυθμιζομενα καθ'ύψος και σκληρότητα). Η τετράδα θα στοιχίσει €950.

 

Τα Β8 ήταν στα €750.

 

Αναμένουμε να έρθουν τα ST για να μεταφέρω απόψεις

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλή και τίμια για τα λεφτά τους επιλογή. Ακριβώς τις ίδιες φοράω και εγώ ,και τις είχα πάρει στην ίδια τιμή.  Είμαι πολύ ευχαριστημένος.  Ειναι και άνετες όταν τις θες αλλά και σπορ όταν θες να το στρίψεις..

Edited by panpap175
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Έχω οδηγήσει φιλικό Leon 1.8 mk3 που κατόπιν προτροπής μου πήγε σε Β14 και το αμάξι έγινε θεϊκό με ένα πολύ μικρό τίμημα. Ό,τι αν οδηγείς το αμάξι καθημερινά ίσως σε κουράσει. Δεν συζητάμε αν έχεις οικογένεια και παιδιά. Μην βάλεις ούτε ST/KW, ούτε Β14. 

 

Εγώ δυστυχώς το πήγα λίγο ανάποδα. Ξεκίνησα με γνώμονα τη Β14, αλλά από την άλλη έλεγα γιατί, έχουν λίγα χιλιόμετρα τα αμορτισέρ μου. Έβαλα τελικά μόνο ελατήρια Eibach Sportline (με τα πιο πολλά κιλά - 1100/1070kg). Το αμάξι και χαμήλωσε και βελτιώθηκε χωρίς καν να κοπανάει μάλιστα, ποιότητα Eibach γαρ. Αλλά αν ζητάς το κάτι παραπάνω, θέλεις αμορτισέρ. Οπότε μετάνιωσα που δεν πήγα εξ αρχής στο Β12 sportline kit, το οποίο είναι τα Bilstein B8 μαζί με τα κόκκινα Sportline ελατήρια.

 

Η coilover θέλει λίγο παραπάνω σκέψη και εξηγούμαι. Είχα παλιά coilover οπότε πλήρωσα και έμαθα. Αν είσαι ένας trackday user, τότε ναι, είμαι σύμφωνος. Αν όχι, είναι προτιμότερο να πας σε κάτι τύπου B12 pro kit ή sportline γιατί και φθηνότερη τοποθέτηση έχει και λιγότερο μπελάς είναι για ύψη, στήσιμο. Και προφανώς και φθηνότερη λύση σε αγορά. 

 

Κάποια στιγμή θα πετάξω πάνω τα Β8 και έτσι θα έχω Β12 sportline. Απλά περιμένω να τα φτύσουν τα ΟΕΜ Sachs που φοράει το αμάξι.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.