Jump to content

Audi A3 8V 1.6tdi


Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους,

Μετά από ώριμη σκέψη και έχοντας δώσει το προηγούμενο αμάξι μου (εδώ), έγινα κι εγώ ένας από αυτούς τους...."ντιζελάτους" (που λένε και στις "κακές" παρέες).

Παραθέτω φωτογραφίες:

IMG_8700-.jpg.7dc215431564c87f6e34ef46ed

 

IMG_8702-.jpg.951cc69eb4859bd1f99e10ccf0

 

IMG_8703.JPEG.b8bfb8ac3a691aa44346ead2bd

 

IMG_8705.JPEG.c7ad7839697018ab26a57f024e

 

Ξέρω πως κάποιους (που με γνωρίζουν καλύτερα εδώ μέσα) τους ξάφνιασα λίγο με την επιλογή (έφυγες από ένα αμάξι με 350ps και πήγες σε diesel με 110? Πώς το έκανες αυτό?), όμως η οικονομική πρόταση που έγινε για αυτό το αμάξι ήταν τέτοια που δεν μπορούσα να πω όχι. (ήταν τόσο χαμηλή η τιμή που θα μπορούσα πχ να το πουλήσω απευθείας και να βγάλω και χρήματα - πράγμα που δε θα γίνει για πολλούς λόγους)

Σκεπτόμενος επίσης πιο καθαρά θα μπορούσα τώρα να απεγκλωβιστώ από ένα "υποχρεωτικά οικογενειακό αμάξι", και ίσως....λέω ίσως να αγοραστεί κάτι πιο ιδιαίτερο ως προσωπικό μου όχημα.

Καλά να είμαστε και θα έχω καιρό να το επεξεργαστώ, να μοιραστώ τις σκέψεις μου μαζί σας (όσοι έχετε όρεξη - να λυπάστε τους φίλους μου να ξέρετε... :P ) και να οργανώσω τα επόμενα βήματα πιο χαλαρά.

 

  • Like 10
Link to comment
Share on other sites

Καλορίζικο και καλοτάξιδο Γιώργο!

 

Αν κατάλαβα καλά κάνεις σκέψεις να έχεις αυτό για 2ο (καθημερινό) και να πάρεις άλλο για αντικαταστάτη του Κ04-064 που είχες. Πολύ καλή επιλογή που συνδυάζει πρεστίζ και οικονομία, που είναι μέχρι και overkill με την καλή έννοια για τον ρόλο του 2ου. Για να καταλάβεις εγώ έχω για 2ο ένα 14άρι Polo αυτόματο του 2007. Βέβαια μέσα σε 115k ολόκληρα χιλιόμετρα, έχοντας μόνο θέμα μία φούσκα μπιλιοφόρου που άλλαξα πριν 2 χρόνια και ένα αισθητήρα λαδιού που χάνει λίγο και πρέπει να αλλαχθεί, θα ήταν έγκλημα να το αλλάξω. Όπως και να χει είναι μεγάλη υπόθεση να έχεις ένα καθημερινό και ένα βολτάδικο, όπως θα διαπιστώσεις. Ειδικά αν παρκάρεις σε κλειστό γκαράζ, ή ακόμα και σε πιλοτή. Σημαίνει τρώει τη βροχή το καθημερινό και το "καλό" το βγάζεις μόνο με καλό καιρό. Αυτό σημαίνει λιγότερα και αραιότερα πλυσίματα, μικρότερη έκθεση στα καιρικά φαινόμενα και στον ήλιο, αποφεύγεις τη φθορά από τα δέντρα και όλα αυτά συντελούν στην απείρως καλύτερη διατήρηση του χρώματος σε βάθος χρόνου. Ο κυριότερος λόγος που το προηγούμενο με ρωτούσαν πού πήγα και το κέρωσα και τους απάνταγα στο εργοστάσιο το 2007. Και φυσικά σε περιοχές με δύσκολο παρκάρισμα έχεις την επιλογή του καθημερινού. Γλιτώνεις και το άγχος πού θα παρκάρεις. Μεγάλη υπόθεση φίλε. Αν και επειδή είμαι ψείρας ακόμα και το Polo δεν το πετάω και φεύγω, προσέχω λίγο. Επίσης το "καλό" που δεν τρώει ποτέ βροχή, τα πιτσιλιστήρια μπρος πίσω και οι υαλοκαθαριστήρες να δουλέψουν λίγο πριν από κάθε πλύσιμο είναι πολύ καλή τακτική. Αυτά από εμένα.

 

Λοιπόν και πάλι καλορίζικο, όπως είπα πολύ καλή επιλογή που για πολλούς θα ήταν το κύριο αμάξι όχι το 2ο, και αναμένω το "καλό" που φαντάζομαι θα ακολουθήσει. Δεν σε βλέπω να αντέχεις καιρό μακριά από τα 350 άλογα που άφησες!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ όλους!!

Δεν θα πω ψέματα. Ήταν δύσκολη επιλογή που έπρεπε να γίνει για να μπορέσει να γίνει με σταθερά βήματα η επόμενη επιλογή. :)

 

16 hours ago, Dark X said:

Καλορίζικο και καλοτάξιδο Γιώργο!

 

Αν κατάλαβα καλά κάνεις σκέψεις να έχεις αυτό για 2ο (καθημερινό) και να πάρεις άλλο για αντικαταστάτη του Κ04-064 που είχες. Πολύ καλή επιλογή που συνδυάζει πρεστίζ και οικονομία, που είναι μέχρι και overkill με την καλή έννοια για τον ρόλο του 2ου. Για να καταλάβεις εγώ έχω για 2ο ένα 14άρι Polo αυτόματο του 2007. Βέβαια μέσα σε 115k ολόκληρα χιλιόμετρα, έχοντας μόνο θέμα μία φούσκα μπιλιοφόρου που άλλαξα πριν 2 χρόνια και ένα αισθητήρα λαδιού που χάνει λίγο και πρέπει να αλλαχθεί, θα ήταν έγκλημα να το αλλάξω. Όπως και να χει είναι μεγάλη υπόθεση να έχεις ένα καθημερινό και ένα βολτάδικο, όπως θα διαπιστώσεις. Ειδικά αν παρκάρεις σε κλειστό γκαράζ, ή ακόμα και σε πιλοτή. Σημαίνει τρώει τη βροχή το καθημερινό και το "καλό" το βγάζεις μόνο με καλό καιρό. Αυτό σημαίνει λιγότερα και αραιότερα πλυσίματα, μικρότερη έκθεση στα καιρικά φαινόμενα και στον ήλιο, αποφεύγεις τη φθορά από τα δέντρα και όλα αυτά συντελούν στην απείρως καλύτερη διατήρηση του χρώματος σε βάθος χρόνου. Ο κυριότερος λόγος που το προηγούμενο με ρωτούσαν πού πήγα και το κέρωσα και τους απάνταγα στο εργοστάσιο το 2007. Και φυσικά σε περιοχές με δύσκολο παρκάρισμα έχεις την επιλογή του καθημερινού. Γλιτώνεις και το άγχος πού θα παρκάρεις. Μεγάλη υπόθεση φίλε. Αν και επειδή είμαι ψείρας ακόμα και το Polo δεν το πετάω και φεύγω, προσέχω λίγο. Επίσης το "καλό" που δεν τρώει ποτέ βροχή, τα πιτσιλιστήρια μπρος πίσω και οι υαλοκαθαριστήρες να δουλέψουν λίγο πριν από κάθε πλύσιμο είναι πολύ καλή τακτική. Αυτά από εμένα.

 

Λοιπόν και πάλι καλορίζικο, όπως είπα πολύ καλή επιλογή που για πολλούς θα ήταν το κύριο αμάξι όχι το 2ο, και αναμένω το "καλό" που φαντάζομαι θα ακολουθήσει. Δεν σε βλέπω να αντέχεις καιρό μακριά από τα 350 άλογα που άφησες!

Ευχαριστώ πολύ!!!

Έχεις δίκιο...Είναι υπερβολή. Πολλοί το έχουν για κύριο και το καλό τους αμάξι.. Απλά έτυχε προσωπικά στην τιμή που το πήρα να είναι τόσο χαμηλή (πιστεύω εγώ βέβαια) που πρακτικά στα λεφτά αυτά δεν υπήρχε κάτι άλλο σε αξιοπρεπές "καθημερινό". Δεν μπήκα καν στη λογική ότι είναι χειροκίνητο (παρότι είναι must στο καθημερινό), αλλά όπως έγραψα, η τιμή αυτή δεν σήκωνε τέτοια διλήμματα. Επίσης ως "premium" hatchpack που "πάει" χωρίς να καίει ιδιαίτερα θα είναι ένα ευκολοπούλητο αμάξι.

 

Θα προσπαθήσω (ειλικρινά) να μην ρίξω ούτε 1€ σε βελτίωση στο συγκεκριμένο αμάξι (εντάξει...χωρίς έστω ένα πρόγραμμα δεν γινόταν....).

Ελπίζω ο καιρός να μη με διαψεύσει. Ήδη ακούω κάτι "σειρήνες" περί virtual cockpit μιας και ο υπάρχον εξοπλισμός το σηκώνει με "μικρό" κόστος και αντίστοιχα και αναβάθμιση στο mmi plus (πρακτικά να μπει η μεγάλη οθόνη, τώρα έχει τη μικρή), αλλά κάνω.....τον κουφό :D

Και φρένα θα ήθελα να βελτιώσω γιατί η αίσθηση σε σχέση με τα 4πίστονα 345χ30 που είχα είναι λίγο κάπως αγχωνητική αν ανέβουν τα χιλιόμετρα.....ρε...τι σκέφτομαι πάλι!!!!! Ξου μακριά κακές σκέψεις...:chair::sSig_busted:

 

Ευχαριστώ πολύ και πάλι όλους!!!!

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Kavouras

 

Καλοριζικο φιλε και καλα χιλιομετρα!

 

Επιτελους "ησυχαζεις" (προς το παρον τουλαχιστον) και εχεις ενα αμαξι καινουργιο, ανετο, φρεσκο, οικονομικο και ασπρο! ? 

 

Ειδικα σε daily συνθηκες κυλισης σε σχεση με το 8p που ειχες με την pss αναρτηση, το 8v πρεπει να ειναι bentley... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, csaris said:

@Kavouras

 

Καλοριζικο φιλε και καλα χιλιομετρα!

 

Επιτελους "ησυχαζεις" (προς το παρον τουλαχιστον) και εχεις ενα αμαξι καινουργιο, ανετο, φρεσκο, οικονομικο και ασπρο! ? 

 

Ειδικα σε daily συνθηκες κυλισης σε σχεση με το 8p που ειχες με την pss αναρτηση, το 8v πρεπει να ειναι bentley... 

Ευχαριστώ πολύ!!!

Το 8Ρ ήταν κάπως πιο πολεμικό στην οδήγηση. Οδηγούσες και "όλοι είναι εμπόδια μπροστά σου" ή...δεν καταλαβαίνεις γιατί οι άλλοι πάνε αργά (που πάνε μια χαρά, απλά εσένα που το οδηγείς δε σου φαίνεται). Γενικά αυξάνεις ρυθμούς με το 8Ρ έτσι όπως το είχα κάνει αβίαστα και χωρίς κόπο ή φόβο. (με τις όποιες συνέπειες φυσικα΄στην τσέπη/κατανάλωση).

 

Αναφορικά με την κύληση....εμ....Δε θα το έλεγα ότι έχει σημαντική διαφορά στην ποιότητα ή στην άνεση. Ίσως το 8V έχει λίγο περισσότερη ηχομόνωση? Αλλά μπορεί και να οφείλεται στο ότι το 8Ρ φορούσε εξάτμιση. Οκ, εέχει μια μικρή διαφορά που θεωρώ οτι οφείλεται στη 17άρα (αντί για 18άρα ζάντα που φορούσε το 8Ρ), αλλά κατά τα άλλα όχι τρελά πράγματα. Το περίνενα πιο....άνετο στην Αθήνα. Από την άλλη δε σε φοβίζει όταν κινείσαι σβέλτα (δεν μπορείς να τα έχεις όλα). Το Q5 ας πούμε που έχουμε στην οικογένεια έχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά στην κύληση/άνεση. Όταν το οδηγείς νομίζεις ότι ξαφνικά να έφτιαξαν οι δρόμοι και οι λακούβες. Δηλαδή υπάρχουν γνωστά σημεία κοντά στο σπίτι μου που ξέρω ακριβώς που είναι οι κάθετες ανωμαλίες στο δρόμο και περνάς με το Q5 και το μυαλό κάνει τη σκέψη αυτόματα "ρε εδώ έπρεπε να κάνει γκουπ. αφού έχει λακούβα εδώ"!:LaieA_052:

 

Σήμερα εντομεταξύ έκανα το πρώτο γέμισμα. 610km, 45€ (με v-power diesel στο 1,15 αν θυμάμαι καλά). Έδωσα 50άρικο και πήρα και ρέστα! Τι φάση? :D

(με το 8Ρ ήθελα περίπου 120€ για να καλύψω την ίδια απόσταση)

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλορίζικο και καλοτάξιδο!!Εξαιρετικό σε όλα του,οδηγούσα ένα αντίστοιχο sedan αραιά και που και πραγματικά αυτό το μοτέρ του ταιριάζει γάντι ,πόσο μάλλον με πρόγραμμα...Η ροπή που έχει ξεγελάει την έλλειψη αυτόματου κιβωτίου εντός πόλης.

Να το χαίρεσαι!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, JIM A3 said:

Καλορίζικο και καλοτάξιδο!!Εξαιρετικό σε όλα του,οδηγούσα ένα αντίστοιχο sedan αραιά και που και πραγματικά αυτό το μοτέρ του ταιριάζει γάντι ,πόσο μάλλον με πρόγραμμα...Η ροπή που έχει ξεγελάει την έλλειψη αυτόματου κιβωτίου εντός πόλης.

Να το χαίρεσαι!

Για καθημερινή μετακίνηση είναι σούπερ. Δεν συγκρίνεται σε καμία περίπτωση με το "γκάζι" του προηγούμενου, αλλά κινείται περισσότερο από αξιοπρεπώς στο δρόμο. Αν δεν ανέβουν πολύ τα km/h (σε πολύ απαγορευμένα νούμερα), δύσκολα θα έλεγε κανείς ότι του "τελειώνει" η δύναμη, εκτός κι αν θες να "κυνηγηθείς" με κάποιους άλλους ανήσυχους.

 

Από την άλλη, η άνεση και η κύληση που έχει, τα "μπλιμπλίκα" τα έξτρα που έχει, κάνουν την καθημερινή μετακίνηση από και προς τη δουλειά άνετη, ήσυχη και.....θα τολμούσα να πω οικονομική. :)

Άλλωστε στο μυαλό μου το έχω ξεκάθαρα στο μυαλό μου ότι αυτό θα έιναι ένα daily όχημα και γι' αυτό και έγραψα πιο πάνω, ιδανικά θέλω να μη ρίξω ούτε 1€ σε αναβαθμίσεις/βελτιώσεις.Keep it as stock as possible όπως λένε και στο χωριό μου. Δύσκολο task (με ξέρω δυστυχώς και δύσκολα θα συγκρατηθώ), αλλά θέλω να επικεντρωθώ στην αγορά του προσωπικού οχήματος και να αποφασίσω τι τελικά θέλω. :)

 

 

ΥΓ: τελικά αυτό το forum είναι καλός ψυχολόγος :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Καλημέρα σε όλους,

Φτάνοντας αισίως τα 60.000km άρχισε να πατηνάρει ο δίσκος αν πατάς από ~2.000rpm τέρμα γκάζι με οποιαδήποτε ταχύτητα (από 3η και πάνω) και το αμάξι έχει πρόσφυση. Το κάνει (πατινάρει) , αφήνεις-πατάς γκάζι και δεν το κάνει.  Προφανώς είναι στα τελευταία του. Δίσκος 228mm παρότι φοράει 6άρι σασμάν. 

 

Κόστος ~500€ με τοποθέτηση. Τι να κάνουμε....τα έχει αυτά η ζωή :D

 

Αλλά..... μιας και θα είμαστε εκεί (συνεργείο) είχα 2 σκέψεις:

1. μήπως να κοιτούσα να μπαίνουν S3 8V φρένα πάνω? Αλλά... χωράνε στις εργοστασιακές ζάντες ή τσάμπα θα τα πάρουμε και θα τα βάλω στο ράφι μέχρι να βάλω ΚΑΙ ζάντες? Επίσης δεν ξέρω κωδικούς και δεν ξέρω και κανέναν να το έχει ξανακάνει ώστε να πάμε εκ του ασφαλούς...

2. κοιτάω μήπως βάλω λίγο πιο σκληρά silent blocks γιατί η ανάρτηση είναι οκ, αλλά το τιμόνι έχει μία ασάφεια...

 

 

 

ΥΓ: το έγραψα και στο άλλο topic με τα φρένα: κράξτε με ελεύθερα :D

ΥΓ2: αν και έχω να ασχοληθώ με δίσκο-πλατό 10+ χρόνια, μου φάνηκε κάπως νωρίς το 60.000km. Περίμενα αλλαγή στα περίπου 80 με 90.000km

 

Edited by Kavouras
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους,
Φτάνοντας αισίως τα 60.000km άρχισε να πατηνάρει ο δίσκος αν πατάς από ~2.000rpm τέρμα γκάζι με οποιαδήποτε ταχύτητα (από 3η και πάνω) και το αμάξι έχει πρόσφυση. Το κάνει (πατινάρει) , αφήνεις-πατάς γκάζι και δεν το κάνει.  Προφανώς είναι στα τελευταία του. Δίσκος 228mm παρότι φοράει 6άρι σασμάν. 
 
Κόστος ~500€ με τοποθέτηση. Τι να κάνουμε....τα έχει αυτά η ζωή
 
Αλλά..... μιας και θα είμαστε εκεί (συνεργείο) είχα 2 σκέψεις:
1. μήπως να κοιτούσα να μπαίνουν S3 8V φρένα πάνω? Αλλά... χωράνε στις εργοστασιακές ζάντες ή τσάμπα θα τα πάρουμε και θα τα βάλω στο ράφι μέχρι να βάλω ΚΑΙ ζάντες? Επίσης δεν ξέρω κωδικούς και δεν ξέρω και κανέναν να το έχει ξανακάνει ώστε να πάμε εκ του ασφαλούς...
2. κοιτάω μήπως βάλω λίγο πιο σκληρά silent blocks γιατί η ανάρτηση είναι οκ, αλλά το τιμόνι έχει μία ασάφεια...
 
 
 
ΥΓ: το έγραψα και στο άλλο topic με τα φρένα: κράξτε με ελεύθερα
ΥΓ2: αν και έχω να ασχοληθώ με δίσκο-πλατό 10+ χρόνια, μου φάνηκε κάπως νωρίς το 60.000km. Περίμενα αλλαγή στα περίπου 80 με 90.000km
 
κάποιοι άνθρωποι δεν αλλάζουν ούτε με τα tdi...
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Kavouras said:

Καλημέρα σε όλους,

Φτάνοντας αισίως τα 60.000km άρχισε να πατηνάρει ο δίσκος αν πατάς από ~2.000rpm τέρμα γκάζι με οποιαδήποτε ταχύτητα (από 3η και πάνω) και το αμάξι έχει πρόσφυση. Το κάνει (πατινάρει) , αφήνεις-πατάς γκάζι και δεν το κάνει.  Προφανώς είναι στα τελευταία του. Δίσκος 228mm παρότι φοράει 6άρι σασμάν. 

 

Κόστος ~500€ με τοποθέτηση. Τι να κάνουμε....τα έχει αυτά η ζωή :D

 

Αλλά..... μιας και θα είμαστε εκεί (συνεργείο) είχα 2 σκέψεις:

1. μήπως να κοιτούσα να μπαίνουν S3 8V φρένα πάνω? Αλλά... χωράνε στις εργοστασιακές ζάντες ή τσάμπα θα τα πάρουμε και θα τα βάλω στο ράφι μέχρι να βάλω ΚΑΙ ζάντες? Επίσης δεν ξέρω κωδικούς και δεν ξέρω και κανέναν να το έχει ξανακάνει ώστε να πάμε εκ του ασφαλούς...

2. κοιτάω μήπως βάλω λίγο πιο σκληρά silent blocks γιατί η ανάρτηση είναι οκ, αλλά το τιμόνι έχει μία ασάφεια...

 

 

 

ΥΓ: το έγραψα και στο άλλο topic με τα φρένα: κράξτε με ελεύθερα :D

ΥΓ2: αν και έχω να ασχοληθώ με δίσκο-πλατό 10+ χρόνια, μου φάνηκε κάπως νωρίς το 60.000km. Περίμενα αλλαγή στα περίπου 80 με 90.000km

 

 

?

 

Απο οτι βλεπω προχειρα στο etka, η 17αρα σου ειναι 7,5j et51 και του s3 8v η 19αρα, 8j et49. Οποτε η ζαντα σου καθεται 8mm πιο μεσα στο θολο απο οτι του s3 8v... και με βαση την απο κατω φωτο ισως μπαινουν οριακα!! ?

 

14437-web.jpg

 

Τελοσπαντων, η λογικη λεει να μη βαλεις τιποτα και να το κρατησεις στοκ γιατι οπως ολοι γνωριζουμε, η βελτιωση ειναι σαν το ντομινο, πεφτει ενα και τα παιρνει ολα μαζι μετα! Θα αρχισεις στην αρχη με τα φρενα του s3 8v, μετα με αποστατες, μετα με αλλες ζαντες, μετα θα σου φαινεται ψηλο και θα πας σε καμια pss παρεα με αλλα σινεμπλοκ, θα ξεκινησεις μετα τα ρετροφιτ, τα s-line μεσα-εξω και στο τελος θα εισαι εκει που "αφησες" το 8p σου... (Ισως να χεις βρει και κανενα τροπετο απο rs3 8v). ? ?

 

Για εμενα μη βαλεις τιποτα περα απο οτι "ζηταει"!!!

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

 

 
Απο οτι βλεπω προχειρα στο etka, η 17αρα σου ειναι 7,5j et51 και του s3 8v η 19αρα, 8j et49. Οποτε η ζαντα σου καθεται 8mm πιο μεσα στο θολο απο οτι του s3 8v... και με βαση την απο κατω φωτο ισως μπαινουν οριακα!! 
 
14437-web.jpg
 
Τελοσπαντων, η λογικη λεει να μη βαλεις τιποτα και να το κρατησεις στοκ γιατι οπως ολοι γνωριζουμε, η βελτιωση ειναι σαν το ντομινο, πεφτει ενα και τα παιρνει ολα μαζι μετα! Θα αρχισεις στην αρχη με τα φρενα του s3 8v, μετα με αποστατες, μετα με αλλες ζαντες, μετα θα σου φαινεται ψηλο και θα πας σε καμια pss παρεα με αλλα σινεμπλοκ, θα ξεκινησεις μετα τα ρετροφιτ, τα s-line μεσα-εξω και στο τελος θα εισαι εκει που "αφησες" το 8p σου... (Ισως να χεις βρει και κανενα τροπετο απο rs3 8v).  
 
Για εμενα μη βαλεις τιποτα περα απο οτι "ζηταει"!!!
τι του λες τώρα κ εσύ...
Αφού είπε δεν θα ρίξει ούτε 1 ευρώ σε βελτίωση...
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

καλά-καλάααα..... κοροϊδεύετε εσείς... Εγώ πάλι θα παρακαλέσω τον μηχανικό μου όταν θα έχει κανα S3 8V για service, να μου πει να περάσω από κει να κάνουμε κανα μέτρημα live. :D Από το ΕΤΚΑ εκ πρώτης όψεως φαίνεται ότι κάνουν plug and play... Αλλά φοβάμαι να πάρω το ρίσκο να τα παραγγείλω και μετά να μείνουν στο ράφι επειδή δεν χωράνε στις μαμά ζάντες (βλέπε ΥΓ)

 

Σοβαρά πάντως, θεωρώ ότι τα φρένα είναι must γενικά ειδικά αν μπαίνουν χωρίς αποστάτες ή αλλαγή σε ζάντες.

Το μόνο αμάξι που δεν άλλαξα φρένα ήταν ένα golf 4 που είχα. (τα φρένα ήταν πολύ δυνατά για σασί και μοτέρ - κατάσταση 8P με S3 φρένα κατάσταση)

Δε θέλω να βάλω αποστάτες πάντως. Και στο 8P που τελικά δεν το απέφυγα, προσωπικά ακόμα θεωρώ ότι η καλύτερη λύση ήταν τα φρένα που είχε πριν βάλω τα 4πίστονα. Λιγότερα άγχη....

 

Στο 8V μου προκαλούν ανασφάλεια όταν πας λίγο γρήγορα (φρενάρεις πχ πάνω από τα 100km/h). Ίσως φταίει και το ότιο είχα συνηθίσει για πολλά χρόνια τα φρένα του 8Ρ.

Σε κάθε περίπτωση μάλλον θα μπουν μαζί με οπισθοκάμερα. Μάλλον θα σταματήσω εκεί.

 

Για τους καθρέφτες το έψαξα και το κόστος ανεβαίνει πολύ για να γίνουν και ανακλινόμενοι (συνήθειες από το 8P), οπότε μένουν ως έχουν.

 

 

ΥΓ: ζάντες ούτε για πλάκα δε σκέφτομαι στην παρούσα φάση. Εκεί κι αν είναι βαρέλι χωρίς πάτο η φάση!!!!

ΥΓ2: η ανάρτηση γέρνει λίγο όταν αρχίζεις να πιέζεις λίγο το αμάξι, αλλά το αντέχω ας πούμε στο να μην το ζορίζω στις στροφές. Προς το παρόν τουλάχιστον.... :P

ΥΓ3: ποιός ακολούθησε τη λογική και πήγε μπροστά? :D Follow your heart με cutty sarkκι έτσι :D 

 

Edited by Kavouras
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

καλά-καλάααα..... κοροϊδεύετε εσείς... Εγώ πάλι θα παρακαλέσω τον μηχανικό μου όταν θα έχει κανα S3 8V για service, να μου πει να περάσω από κει να κάνουμε κανα μέτρημα live.  Από το ΕΤΚΑ εκ πρώτης όψεως φαίνεται ότι κάνουν plug and play... Αλλά φοβάμαι να πάρω το ρίσκο να τα παραγγείλω και μετά να μείνουν στο ράφι επειδή δεν χωράνε στις μαμά ζάντες (βλέπε ΥΓ)
 
Σοβαρά πάντως, θεωρώ ότι τα φρένα είναι must γενικά ειδικά αν μπαίνουν χωρίς αποστάτες ή αλλαγή σε ζάντες.
Το μόνο αμάξι που δεν άλλαξα φρένα ήταν ένα golf 4 που είχα. (τα φρένα ήταν πολύ δυνατά για σασί και μοτέρ - κατάσταση 8P με S3 φρένα κατάσταση)
Δε θέλω να βάλω αποστάτες πάντως. Και στο 8P που τελικά δεν το απέφυγα, προσωπικά ακόμα θεωρώ ότι η καλύτερη λύση ήταν τα φρένα που είχε πριν βάλω τα 4πίστονα. Λιγότερα άγχη....
 
Στο 8V μου προκαλούν ανασφάλεια όταν πας λίγο γρήγορα (φρενάρεις πχ πάνω από τα 100km/h). Ίσως φταίει και το ότιο είχα συνηθίσει για πολλά χρόνια τα φρένα του 8Ρ.
Σε κάθε περίπτωση μάλλον θα μπουν μαζί με οπισθοκάμερα. Μάλλον θα σταματήσω εκεί.
 
Για τους καθρέφτες το έψαξα και το κόστος ανεβαίνει πολύ για να γίνουν και ανακλινόμενοι (συνήθειες από το 8P), οπότε μένουν ως έχουν.
 
 
ΥΓ: ζάντες ούτε για πλάκα δε σκέφτομαι στην παρούσα φάση. Εκεί κι αν είναι βαρέλι χωρίς πάτο η φάση!!!!
ΥΓ2: η ανάρτηση γέρνει λίγο όταν αρχίζεις να πιέζεις λίγο το αμάξι, αλλά το αντέχω ας πούμε στο να μην το ζορίζω στις στροφές. Προς το παρόν τουλάχιστον....
ΥΓ3: ποιός ακολούθησε τη λογική και πήγε μπροστά?  
κι έτσι  
 
Εγώ πάντως είδα ότι ξεκίνησες με αλλαγή συμπλέκτη αντί να πετάξεις πάνω ένα dsg...δίπλα έξοδα δηλαδή...
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Kαλημέρα,

 

καινούργιος στο forum και άσχετος απο αυτοκίνητα παιδιά 😉! Πολύ καλή η επιλογή σου @Kavouras έχω το μοντέλο του ΄17 και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Έχω δυο απορίες αν μπορείς να με βοηθήσεις ή οποιοσδήποτε :

1. Έχοντας αγοράσει πρόσφατα iPhone 11 προσπαθώ να το συνδέσω με καλώδιο USB με το ΜΜΙ αλλά τζίφος. Πίστευα οτι με το περιβόητο carplay που διαθέτει μόλις θα έβαζα το κινητό θα εμφανιζόντουσαν οι εφαρμογές στην οθόνη του MMI, θα μπορούσα να ακούσω μουσική, να κάνω κλήσεις(με blutooth οι κλήσεις γίνονται κανονικά αλλά μέχρι εκεί) και έχοντας δεδομένα να ανοίγω και το google maps και κομπλέ. Κάνω κάτι λάθος ή για όλα αυτά που προανέφερα πρέπει να πληρώσω τα 600€ για το navigator;  Άλλο το ένα άλλο το άλλο όμως, σωστά; Δε θελω το συστημα πλοήγησης εγώ, να βλέπω την εικόνα του κινητού μου στην οθόνη του αυτοκινήτου θέλω. Δεν έχω καταλάβει κάτι μήπως; Μου φαίνεται περιέργο να μην μπορώ να συνδέσω ενα κουνούργιο iphone, το οποιο μάλιστα είναι συμβατό με το ΜΜΙ συμφωνα με την Audi.

2. Σχετικά με αύξηση ιπποδύναμης και ροπής...μεγάλο κεφάλαιο αλλα δε θα κουράσω. Μπορώ να το κάνω στην αντιπροσωπεία είτε με προγραμματισμό εγκεφάλου είτε με κάποιο τσιπάκι; Μ'ενα ογδοντάρι μου είχε πεί κάποιος (80€) στο κάνουν άλλο αμάξι...έχω να τον δώ βέβαια αυτόν απο τον στρατό και δεν μπορώ να τον βρώ να τον ρωτήσω λεπτομέρειες. Καμιά πρόταση απο κανέναν;

 

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας παιδιά.

Καλή συνέχεια👍🏼

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 7/31/2022 at 1:29 PM, JJ Malvi said:

Kαλημέρα,

 

καινούργιος στο forum και άσχετος απο αυτοκίνητα παιδιά 😉! Πολύ καλή η επιλογή σου @Kavouras έχω το μοντέλο του ΄17 και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Έχω δυο απορίες αν μπορείς να με βοηθήσεις ή οποιοσδήποτε :

1. Έχοντας αγοράσει πρόσφατα iPhone 11 προσπαθώ να το συνδέσω με καλώδιο USB με το ΜΜΙ αλλά τζίφος. Πίστευα οτι με το περιβόητο carplay που διαθέτει μόλις θα έβαζα το κινητό θα εμφανιζόντουσαν οι εφαρμογές στην οθόνη του MMI, θα μπορούσα να ακούσω μουσική, να κάνω κλήσεις(με blutooth οι κλήσεις γίνονται κανονικά αλλά μέχρι εκεί) και έχοντας δεδομένα να ανοίγω και το google maps και κομπλέ. Κάνω κάτι λάθος ή για όλα αυτά που προανέφερα πρέπει να πληρώσω τα 600€ για το navigator;  Άλλο το ένα άλλο το άλλο όμως, σωστά; Δε θελω το συστημα πλοήγησης εγώ, να βλέπω την εικόνα του κινητού μου στην οθόνη του αυτοκινήτου θέλω. Δεν έχω καταλάβει κάτι μήπως; Μου φαίνεται περιέργο να μην μπορώ να συνδέσω ενα κουνούργιο iphone, το οποιο μάλιστα είναι συμβατό με το ΜΜΙ συμφωνα με την Audi.

2. Σχετικά με αύξηση ιπποδύναμης και ροπής...μεγάλο κεφάλαιο αλλα δε θα κουράσω. Μπορώ να το κάνω στην αντιπροσωπεία είτε με προγραμματισμό εγκεφάλου είτε με κάποιο τσιπάκι; Μ'ενα ογδοντάρι μου είχε πεί κάποιος (80€) στο κάνουν άλλο αμάξι...έχω να τον δώ βέβαια αυτόν απο τον στρατό και δεν μπορώ να τον βρώ να τον ρωτήσω λεπτομέρειες. Καμιά πρόταση απο κανέναν;

 

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας παιδιά.

Καλή συνέχεια👍🏼

Καλημέρα!

1. χρειάζεται έξτρα module. Είχε περίπου 250€ προ έκπτωσης(αν θυμάμαι καλά - πάει και 1 χρόνος που το πήρα) από εδώ:

https://wakaa.store/products/apple-carplay-android-auto-mmi-prime-kit-for-audi?variant=41475124330711

 

plug and play είναι αλλά αν φοβάσαι να το κάνεις, πας σε έναν ηλεκτρολόγο (εγώ επέλεξα τον delectronics για διάφορους λόγους - βασικά βαριόμουν να το κάνω). Αν σκεφτείς την αγορά του, στείλε μου. Έχω κωδικό για έκπτωση!!!!

 

2. 80€ για αύξηση ιπποδύναμης? Προφανώς μιλάμε για κάποιο τσιπ παράλληλου εγκεφάλου που ξεγελάει τον εργοστασιακό εγκέφαλο κτλ. Μακρά κι αγαπημένοι. Τσέκαρε τα προγράμματα που βγάζουν οι εταιρίες προγραμματισμού. Δεν είναι πολύ ακριβά και όντως το αμάξι πάει 150 άλογα και 40kgm ροπής. Γενικά το αμάξι ξυπνάει. "Άλλο αμάξι" δεν είναι, αλλά από εκεί που πάει "εεεε...καλούτσικα μωρέ", μετά το πρόγραμμα κινείται αξιοπρεπέστατα χωρίς να αυξάνεται η κατανάλωση καυσίμου (εκτός κι αν το πηγαίνεις συνέχεια τέρμα γκάζι που εκεί προφανώς και θα καίει πολύ περισσότερο)

 

 

ΥΓ: άνοιξε δικό σου topic. αυτό είναι topic καθαρά για το δικό μου αμάξι ως παρουσίαση και τι έκανα (και τι θα κάνω).

Edited by Kavouras
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες, η αλήθεια είναι αγχώθηκα με όλα αυτά τα καλώδια και την διαδικασία που πρέπει να γίνει. Δεν πρόκειται ν'ασχοληθώ (και δεν ξέρω και βαριέμαι!) θα το αφήσω για τους επαγγελματίες. Πιστεύω αξίζει όμως στην τελική, ειναι κρίμα να μένει ανεκμετάλλευτη η οθόνη! Θα σ'ενημερώσω για το κουπόνι, ευχαριστώ και πάλι!

ΥΓ: 👍🏼

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.