Jump to content

Κλήρωση Δώρων 2020

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΑΒΒΑΤΟ 20/06/2020 17.30

Περισσότερα

Καλοκαιρινή ένδυση 2020

Περισσότερα

NightWalk 26/2 20:30

Περισσότερα

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους,

Μετά από ώριμη σκέψη και έχοντας δώσει το προηγούμενο αμάξι μου (εδώ), έγινα κι εγώ ένας από αυτούς τους...."ντιζελάτους" (που λένε και στις "κακές" παρέες).

Παραθέτω φωτογραφίες:

IMG_8700-.jpg.7dc215431564c87f6e34ef46ed

 

IMG_8702-.jpg.951cc69eb4859bd1f99e10ccf0

 

IMG_8703.JPEG.b8bfb8ac3a691aa44346ead2bd

 

IMG_8705.JPEG.c7ad7839697018ab26a57f024e

 

Ξέρω πως κάποιους (που με γνωρίζουν καλύτερα εδώ μέσα) τους ξάφνιασα λίγο με την επιλογή (έφυγες από ένα αμάξι με 350ps και πήγες σε diesel με 110? Πώς το έκανες αυτό?), όμως η οικονομική πρόταση που έγινε για αυτό το αμάξι ήταν τέτοια που δεν μπορούσα να πω όχι. (ήταν τόσο χαμηλή η τιμή που θα μπορούσα πχ να το πουλήσω απευθείας και να βγάλω και χρήματα - πράγμα που δε θα γίνει για πολλούς λόγους)

Σκεπτόμενος επίσης πιο καθαρά θα μπορούσα τώρα να απεγκλωβιστώ από ένα "υποχρεωτικά οικογενειακό αμάξι", και ίσως....λέω ίσως να αγοραστεί κάτι πιο ιδιαίτερο ως προσωπικό μου όχημα.

Καλά να είμαστε και θα έχω καιρό να το επεξεργαστώ, να μοιραστώ τις σκέψεις μου μαζί σας (όσοι έχετε όρεξη - να λυπάστε τους φίλους μου να ξέρετε... :P ) και να οργανώσω τα επόμενα βήματα πιο χαλαρά.

 

  • Like 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλορίζικο καλοτάξιδο. Εξαιρετική επιλογή και με βάση ότι συζητήσαμε!!!! 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλορίζικο και καλοτάξιδο Γιώργο!!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλορίζικο και καλοτάξιδο Γιώργο!

 

Αν κατάλαβα καλά κάνεις σκέψεις να έχεις αυτό για 2ο (καθημερινό) και να πάρεις άλλο για αντικαταστάτη του Κ04-064 που είχες. Πολύ καλή επιλογή που συνδυάζει πρεστίζ και οικονομία, που είναι μέχρι και overkill με την καλή έννοια για τον ρόλο του 2ου. Για να καταλάβεις εγώ έχω για 2ο ένα 14άρι Polo αυτόματο του 2007. Βέβαια μέσα σε 115k ολόκληρα χιλιόμετρα, έχοντας μόνο θέμα μία φούσκα μπιλιοφόρου που άλλαξα πριν 2 χρόνια και ένα αισθητήρα λαδιού που χάνει λίγο και πρέπει να αλλαχθεί, θα ήταν έγκλημα να το αλλάξω. Όπως και να χει είναι μεγάλη υπόθεση να έχεις ένα καθημερινό και ένα βολτάδικο, όπως θα διαπιστώσεις. Ειδικά αν παρκάρεις σε κλειστό γκαράζ, ή ακόμα και σε πιλοτή. Σημαίνει τρώει τη βροχή το καθημερινό και το "καλό" το βγάζεις μόνο με καλό καιρό. Αυτό σημαίνει λιγότερα και αραιότερα πλυσίματα, μικρότερη έκθεση στα καιρικά φαινόμενα και στον ήλιο, αποφεύγεις τη φθορά από τα δέντρα και όλα αυτά συντελούν στην απείρως καλύτερη διατήρηση του χρώματος σε βάθος χρόνου. Ο κυριότερος λόγος που το προηγούμενο με ρωτούσαν πού πήγα και το κέρωσα και τους απάνταγα στο εργοστάσιο το 2007. Και φυσικά σε περιοχές με δύσκολο παρκάρισμα έχεις την επιλογή του καθημερινού. Γλιτώνεις και το άγχος πού θα παρκάρεις. Μεγάλη υπόθεση φίλε. Αν και επειδή είμαι ψείρας ακόμα και το Polo δεν το πετάω και φεύγω, προσέχω λίγο. Επίσης το "καλό" που δεν τρώει ποτέ βροχή, τα πιτσιλιστήρια μπρος πίσω και οι υαλοκαθαριστήρες να δουλέψουν λίγο πριν από κάθε πλύσιμο είναι πολύ καλή τακτική. Αυτά από εμένα.

 

Λοιπόν και πάλι καλορίζικο, όπως είπα πολύ καλή επιλογή που για πολλούς θα ήταν το κύριο αμάξι όχι το 2ο, και αναμένω το "καλό" που φαντάζομαι θα ακολουθήσει. Δεν σε βλέπω να αντέχεις καιρό μακριά από τα 350 άλογα που άφησες!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ όλους!!

Δεν θα πω ψέματα. Ήταν δύσκολη επιλογή που έπρεπε να γίνει για να μπορέσει να γίνει με σταθερά βήματα η επόμενη επιλογή. :)

 

16 hours ago, Dark X said:

Καλορίζικο και καλοτάξιδο Γιώργο!

 

Αν κατάλαβα καλά κάνεις σκέψεις να έχεις αυτό για 2ο (καθημερινό) και να πάρεις άλλο για αντικαταστάτη του Κ04-064 που είχες. Πολύ καλή επιλογή που συνδυάζει πρεστίζ και οικονομία, που είναι μέχρι και overkill με την καλή έννοια για τον ρόλο του 2ου. Για να καταλάβεις εγώ έχω για 2ο ένα 14άρι Polo αυτόματο του 2007. Βέβαια μέσα σε 115k ολόκληρα χιλιόμετρα, έχοντας μόνο θέμα μία φούσκα μπιλιοφόρου που άλλαξα πριν 2 χρόνια και ένα αισθητήρα λαδιού που χάνει λίγο και πρέπει να αλλαχθεί, θα ήταν έγκλημα να το αλλάξω. Όπως και να χει είναι μεγάλη υπόθεση να έχεις ένα καθημερινό και ένα βολτάδικο, όπως θα διαπιστώσεις. Ειδικά αν παρκάρεις σε κλειστό γκαράζ, ή ακόμα και σε πιλοτή. Σημαίνει τρώει τη βροχή το καθημερινό και το "καλό" το βγάζεις μόνο με καλό καιρό. Αυτό σημαίνει λιγότερα και αραιότερα πλυσίματα, μικρότερη έκθεση στα καιρικά φαινόμενα και στον ήλιο, αποφεύγεις τη φθορά από τα δέντρα και όλα αυτά συντελούν στην απείρως καλύτερη διατήρηση του χρώματος σε βάθος χρόνου. Ο κυριότερος λόγος που το προηγούμενο με ρωτούσαν πού πήγα και το κέρωσα και τους απάνταγα στο εργοστάσιο το 2007. Και φυσικά σε περιοχές με δύσκολο παρκάρισμα έχεις την επιλογή του καθημερινού. Γλιτώνεις και το άγχος πού θα παρκάρεις. Μεγάλη υπόθεση φίλε. Αν και επειδή είμαι ψείρας ακόμα και το Polo δεν το πετάω και φεύγω, προσέχω λίγο. Επίσης το "καλό" που δεν τρώει ποτέ βροχή, τα πιτσιλιστήρια μπρος πίσω και οι υαλοκαθαριστήρες να δουλέψουν λίγο πριν από κάθε πλύσιμο είναι πολύ καλή τακτική. Αυτά από εμένα.

 

Λοιπόν και πάλι καλορίζικο, όπως είπα πολύ καλή επιλογή που για πολλούς θα ήταν το κύριο αμάξι όχι το 2ο, και αναμένω το "καλό" που φαντάζομαι θα ακολουθήσει. Δεν σε βλέπω να αντέχεις καιρό μακριά από τα 350 άλογα που άφησες!

Ευχαριστώ πολύ!!!

Έχεις δίκιο...Είναι υπερβολή. Πολλοί το έχουν για κύριο και το καλό τους αμάξι.. Απλά έτυχε προσωπικά στην τιμή που το πήρα να είναι τόσο χαμηλή (πιστεύω εγώ βέβαια) που πρακτικά στα λεφτά αυτά δεν υπήρχε κάτι άλλο σε αξιοπρεπές "καθημερινό". Δεν μπήκα καν στη λογική ότι είναι χειροκίνητο (παρότι είναι must στο καθημερινό), αλλά όπως έγραψα, η τιμή αυτή δεν σήκωνε τέτοια διλήμματα. Επίσης ως "premium" hatchpack που "πάει" χωρίς να καίει ιδιαίτερα θα είναι ένα ευκολοπούλητο αμάξι.

 

Θα προσπαθήσω (ειλικρινά) να μην ρίξω ούτε 1€ σε βελτίωση στο συγκεκριμένο αμάξι (εντάξει...χωρίς έστω ένα πρόγραμμα δεν γινόταν....).

Ελπίζω ο καιρός να μη με διαψεύσει. Ήδη ακούω κάτι "σειρήνες" περί virtual cockpit μιας και ο υπάρχον εξοπλισμός το σηκώνει με "μικρό" κόστος και αντίστοιχα και αναβάθμιση στο mmi plus (πρακτικά να μπει η μεγάλη οθόνη, τώρα έχει τη μικρή), αλλά κάνω.....τον κουφό :D

Και φρένα θα ήθελα να βελτιώσω γιατί η αίσθηση σε σχέση με τα 4πίστονα 345χ30 που είχα είναι λίγο κάπως αγχωνητική αν ανέβουν τα χιλιόμετρα.....ρε...τι σκέφτομαι πάλι!!!!! Ξου μακριά κακές σκέψεις...:chair::sSig_busted:

 

Ευχαριστώ πολύ και πάλι όλους!!!!

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Kavouras

 

Καλοριζικο φιλε και καλα χιλιομετρα!

 

Επιτελους "ησυχαζεις" (προς το παρον τουλαχιστον) και εχεις ενα αμαξι καινουργιο, ανετο, φρεσκο, οικονομικο και ασπρο! 😛 

 

Ειδικα σε daily συνθηκες κυλισης σε σχεση με το 8p που ειχες με την pss αναρτηση, το 8v πρεπει να ειναι bentley... 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, csaris said:

@Kavouras

 

Καλοριζικο φιλε και καλα χιλιομετρα!

 

Επιτελους "ησυχαζεις" (προς το παρον τουλαχιστον) και εχεις ενα αμαξι καινουργιο, ανετο, φρεσκο, οικονομικο και ασπρο! 😛 

 

Ειδικα σε daily συνθηκες κυλισης σε σχεση με το 8p που ειχες με την pss αναρτηση, το 8v πρεπει να ειναι bentley... 

Ευχαριστώ πολύ!!!

Το 8Ρ ήταν κάπως πιο πολεμικό στην οδήγηση. Οδηγούσες και "όλοι είναι εμπόδια μπροστά σου" ή...δεν καταλαβαίνεις γιατί οι άλλοι πάνε αργά (που πάνε μια χαρά, απλά εσένα που το οδηγείς δε σου φαίνεται). Γενικά αυξάνεις ρυθμούς με το 8Ρ έτσι όπως το είχα κάνει αβίαστα και χωρίς κόπο ή φόβο. (με τις όποιες συνέπειες φυσικα΄στην τσέπη/κατανάλωση).

 

Αναφορικά με την κύληση....εμ....Δε θα το έλεγα ότι έχει σημαντική διαφορά στην ποιότητα ή στην άνεση. Ίσως το 8V έχει λίγο περισσότερη ηχομόνωση? Αλλά μπορεί και να οφείλεται στο ότι το 8Ρ φορούσε εξάτμιση. Οκ, εέχει μια μικρή διαφορά που θεωρώ οτι οφείλεται στη 17άρα (αντί για 18άρα ζάντα που φορούσε το 8Ρ), αλλά κατά τα άλλα όχι τρελά πράγματα. Το περίνενα πιο....άνετο στην Αθήνα. Από την άλλη δε σε φοβίζει όταν κινείσαι σβέλτα (δεν μπορείς να τα έχεις όλα). Το Q5 ας πούμε που έχουμε στην οικογένεια έχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά στην κύληση/άνεση. Όταν το οδηγείς νομίζεις ότι ξαφνικά να έφτιαξαν οι δρόμοι και οι λακούβες. Δηλαδή υπάρχουν γνωστά σημεία κοντά στο σπίτι μου που ξέρω ακριβώς που είναι οι κάθετες ανωμαλίες στο δρόμο και περνάς με το Q5 και το μυαλό κάνει τη σκέψη αυτόματα "ρε εδώ έπρεπε να κάνει γκουπ. αφού έχει λακούβα εδώ"!:LaieA_052:

 

Σήμερα εντομεταξύ έκανα το πρώτο γέμισμα. 610km, 45€ (με v-power diesel στο 1,15 αν θυμάμαι καλά). Έδωσα 50άρικο και πήρα και ρέστα! Τι φάση? :D

(με το 8Ρ ήθελα περίπου 120€ για να καλύψω την ίδια απόσταση)

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλορίζικο και καλοτάξιδο!!Εξαιρετικό σε όλα του,οδηγούσα ένα αντίστοιχο sedan αραιά και που και πραγματικά αυτό το μοτέρ του ταιριάζει γάντι ,πόσο μάλλον με πρόγραμμα...Η ροπή που έχει ξεγελάει την έλλειψη αυτόματου κιβωτίου εντός πόλης.

Να το χαίρεσαι!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, JIM A3 said:

Καλορίζικο και καλοτάξιδο!!Εξαιρετικό σε όλα του,οδηγούσα ένα αντίστοιχο sedan αραιά και που και πραγματικά αυτό το μοτέρ του ταιριάζει γάντι ,πόσο μάλλον με πρόγραμμα...Η ροπή που έχει ξεγελάει την έλλειψη αυτόματου κιβωτίου εντός πόλης.

Να το χαίρεσαι!

Για καθημερινή μετακίνηση είναι σούπερ. Δεν συγκρίνεται σε καμία περίπτωση με το "γκάζι" του προηγούμενου, αλλά κινείται περισσότερο από αξιοπρεπώς στο δρόμο. Αν δεν ανέβουν πολύ τα km/h (σε πολύ απαγορευμένα νούμερα), δύσκολα θα έλεγε κανείς ότι του "τελειώνει" η δύναμη, εκτός κι αν θες να "κυνηγηθείς" με κάποιους άλλους ανήσυχους.

 

Από την άλλη, η άνεση και η κύληση που έχει, τα "μπλιμπλίκα" τα έξτρα που έχει, κάνουν την καθημερινή μετακίνηση από και προς τη δουλειά άνετη, ήσυχη και.....θα τολμούσα να πω οικονομική. :)

Άλλωστε στο μυαλό μου το έχω ξεκάθαρα στο μυαλό μου ότι αυτό θα έιναι ένα daily όχημα και γι' αυτό και έγραψα πιο πάνω, ιδανικά θέλω να μη ρίξω ούτε 1€ σε αναβαθμίσεις/βελτιώσεις.Keep it as stock as possible όπως λένε και στο χωριό μου. Δύσκολο task (με ξέρω δυστυχώς και δύσκολα θα συγκρατηθώ), αλλά θέλω να επικεντρωθώ στην αγορά του προσωπικού οχήματος και να αποφασίσω τι τελικά θέλω. :)

 

 

ΥΓ: τελικά αυτό το forum είναι καλός ψυχολόγος :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.