Jump to content

Ανακατασκευή κινητήρα Α5 20tfsi 2008


Chrislybe

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους . 
 

Λόγο του γνωστού προβλήματος κατανάλωσης λαδιού (1000ml  στα 900 χιλιόμετρα αυτή τη στιγμή) και έχοντας αγοράσει το αμάξι μεταχειρισμένο χωρίς να γνωρίζω το πρόβλημα θα πάω για ανακατασκευή κινητήρα . 
 

Στο αμάξι θα φορεθούν σφυρήλατα πιστόνια και μπιελες και θα κλάψτε ότι χρειάζεται από αναλώσιμα . 
 

θα ήθελα να ρωτήσω μιας και που θα μπω σε αυτό το μακρύ δρόμο , ξέρει κανεις μέχρι ποσά άλογα / αντέχουν οι τρόμπες βενζίνης και ο συμπλέκτης καθώς επίσης και τα μπεκ ; 
 

ο κωδικός κινητήρα είναι CDNB με τα 180hp.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων .

Link to comment
Share on other sites

Αν και δεν είναι σίγουρος για τα παρακάτω (ας με διορθώσει κάποιος) τρόμπες βενζίνης 350-380 όπως και τα μπεκ κάπου εκεί, για δίσκο αν φοράς 240 θα σου έλεγα έως 45nm ροπής.

Για δίσκο βάζεις έναν σακς περφορμανς και δεν θα έχεις θέμα έως και 55νμ ροπής.

 

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που πρέπει να συζητήσεις πρώτα απόλα είναι που θες να το πας το αμάξι.

 

Προφανώς είσαι προσθιοκίνητος (ακριβώς το ίδιο αμάξι και κινητήρα έχω και εγώ) και πάνω από τα 400 άλογα το αμάξι δεν θα είναι καθόλου ευκολοδήγητο χωρίς τετρακίνηση.

 

Επίσης το DSG είναι μάλλον μονόδρομος να δεν θες να τρως συμπλέκτες κάθε τρεις και λίγο με ροπές πάνω από 45-50.

 

Αν μείνεις κάτω από 400 άλογα δεν υπάρχει απολύτως κανένας λόγος να μπεις σε διαδικασίες μπιελοπίστόνων, μπεκ αντλίες κλπ.

 

Αν θες να πας πάνω από τα 400 θα είναι μεγάλη αιμοδοσία, καλύτερα να είχες πάρει ένα S5 ή τουλάχιστόν ένα quattro.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.  Τελικά το αμάξι μάλλον έσπασε σήμερα λογικά από τη κατανάλωση λαδιού. Οπότε πάμε άμεσα είτε σε νέο μτχ μοτέρ ή θα φτιάξω το υπαρχον. 

 

Υπάρχει κάποιος να γνωρίζει αν μου κάνει κάποιο μοτέρ από το B8. 5 και συγκεκριμένα ο 20tfsi με τα 224 hp? 

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Όταν λες έσπασε, τι ακριβώς έγινε ?  Το καλύτερο είναι να ανακατασκευάσεις το δικό σου μοτέρ, αν βέβαια δεν έχει καταστραφεί ολοσχερώς. Έτσι θα είσαι σίγουρος ότι έχεις ένα φρέσκο μοτέρ με 0 χιλιόμετρα. Αν πας στην λύση της αγοράς μεταχειρισμένου, ρισκάρεις με μεγάλη πιθανότητα να πάρεις μοτέρ φορτωμένο με χιλιόμετρα και προβλήματα, δεδομένου ότι δεν μπορεί κανένας να σου εγγυηθεί ότι θα είναι καλό. Υπήρξε κάποια γενιά μοτέρ που φορέθηκε στο Α5 και δεν παρουσίασε πρόβλημα κατανάλωσης λαδιού ? Τα 2.0 tfsi από ξέρω είχαν όλα θέματα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταστράφηκε ο κινητήρας αλλά χρίζει επισκευής. Σίγουρα όλοι καινε λαδια αλλά όχι και 2λιτρα στα 2000χλμ που είχα φτάσει. Ξέρουμε αν μπαίνει άλλος κινητήρας από άλλο μοντέλο που να ταιριάζουν τα περιφερειακά και το σασμάν?   Η μπορώ να βρω έτοιμο επισκευασμενο κινητήρα? 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Chrislybe said:

Δεν καταστράφηκε ο κινητήρας αλλά χρίζει επισκευής. Σίγουρα όλοι καινε λαδια αλλά όχι και 2λιτρα στα 2000χλμ που είχα φτάσει. Ξέρουμε αν μπαίνει άλλος κινητήρας από άλλο μοντέλο που να ταιριάζουν τα περιφερειακά και το σασμάν?   Η μπορώ να βρω έτοιμο επισκευασμενο κινητήρα? 

 

Το προβλημα ειναι να βρεις κινητηρα απο Α4/Α5 που να μην καιει λαδια γιατι γινεται ενας χαμος με αυτο το θεμα.

 

Για εμενα φτιαξε το δικο σου το μοτερ με γνησια πραγματα και αν θες, λεμε τωρα, να τσιμπησεις κανενα αλογο βαζεις ενα προγραμματακι και ολα καλα.

Link to comment
Share on other sites

Επισκευή κινητήρα χρειάζεσαι. Από τα λεγόμενα σου (ότι δηλαδή έσπασε το μοτέρ) είχα κατλάβει ότι από την πολύ κατανάλωση και το βαρύ πόδι έκαψες μπουζί και έκανες ζημιά σε κυλίνδρους.

 

Οπότε θες ελατήρια και διάφορα άλλα με την επισκευή.

 

Όπως είπα και πιο πάνω, αν δεν θές να ξεπεράσεις τα 400 άλογα και με big turbo, δεν χρειάζονται σφηρήλατα μπιέλες πιστόνια, κράτα τα δικά σου θα κάνεις αρεκτή οικονομία.

 

Πρόσφατα έκανα και εγώ επικευή και μέχρι στιγμής όλα καλά.

 

Δεν συμφωνώ να αλλάξεις κινητήρα, ότι σου είπαν πιο πάνω, δεν ξέρεις ουσιαστικά τι παίρνεις, ενώ με την επισκευή αν γινει από σωστό μάστορα, θα έχεις έναν σχεδόν καινούργιο κινητήρα.

Link to comment
Share on other sites

Αν έκανα ζημιά στους κυλίνδρους πιθανόν να θέλω χυτωνια? Σε αυτή τη περίπτωση δεν ξέρω αν αξίζει από θέμα κόστους. 

 

Πάντως στα συγκεκριμένα μοτέρ η ίδια η audi άλλαζε Πιστόνια και μπιελες με τη νέα τους βερσιόν με τον 23αρι πυρο. 

 

Εσύ κράτησες τα δικά σου Πιστόνια κια άλλαξες μόνο ελατήρια? Ξέρεις τι ελατήρια έβαλες? Διαστάσεις - μάρκα? 

 

Ευχαριστώ 

Link to comment
Share on other sites

Διάβασα και τις 7 σελίδες. Έχεις κάνει αρκετή δουλειά. 

 

Ειναι στα πλάνα μια αντίστοιχη επισκευή  χωρίς τελικά να αλλαχτούν Πιστόνια μπιελες, εφόσον όλα είναι εντάξει και με τους κυλίνδρους. 

 

Το άλλο πλάνο, που αναμένω απαντήσεις ειναι να μπει μοτέρ από s3 8p. 

 

Θα ενημερώσω σχετικά. 

Edited by Chrislybe
Link to comment
Share on other sites

Στις 9/12/2020 στις 11:16 ΜΜ, Chrislybe είπε

Διάβασα και τις 7 σελίδες. Έχεις κάνει αρκετή δουλειά. 

 

Ειναι στα πλάνα μια αντίστοιχη επισκευή  χωρίς τελικά να αλλαχτούν Πιστόνια μπιελες, εφόσον όλα είναι εντάξει και με τους κυλίνδρους. 

 

Το άλλο πλάνο, που αναμένω απαντήσεις ειναι να μπει μοτέρ από s3 8p. 

 

Θα ενημερώσω σχετικά. 

Για ποιο λόγο πας να μπλέξεις με μοτέρ από άλλο μοντέλο ;
Όλα τα μοντέλα της χρονιάς σχεδόν είχαν πρόβλημα με ελατήρια, πλέον στις επισκευές βάζουν βελτιωμένα και το πρόβλημα λύνεται, το ποιο σίγουρο είναι να βρεις καλό μάστορα και να φτιάξεις το δικό σου, αλλιώς πάρε κανένα τρομπετο rs5 και κάνε μετατροπή. ?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τελικά δεν θα ασχοληθώ μιας και χρειάζεται μετατροπές για να μπει, οπότε δεν θα μπω σε τέτοια διαδικασία. 

 

Γνωρίζουμε κωδικό για τα νέα ελατήρια πιστόνιων που λύνουν το θέμα? Πιθανόν όπως έγραψα και παραπάνω να κρατήσω τα δικά μου Πιστόνια-μπιελες. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Update. 

 

Τελικά έφτιαξα το δικό μου κινητήρα μιας και όταν λύθηκε διαπιστώσαμε ότι ήταν σε άριστη κατάσταση και οι κύλινδροι δεν είχαν οβάλ αλλά ούτε και γρατζουνιά. 

 

Το καπάκι φτιάχτηκε, μπήκαν πιστόνια wossner και μπιελες zrp. 

 

Προχωράμε σε στρώσιμο και μετά πρόγραμμα. 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλησπέρα σε όλους. 

 

Μετα την επισκευή (ιοως ενημέρωσα σε προηγούμενο ποστ)  και ενώ τελείωνα το στρώσιμο στα 1100χλμ και με 1900 στροφές, κάρφωσε στο 3ο κύλινδρο βαλβίδες εξαγωγής. 

 

Αφού αλλάχτηκαν βαλβίδες, οδηγοί, 16 ωστηρια, Εκκεντροφόροι εισαγωγής εξαγωγής και προχωρησαμε σε  εκ νέου κλείσιμο του μοτέρ. 

 

Σήμερα μετά από 14χλμ από τη 2η επισκευή, κάρφωσε και  πάλι βαλβίδες εξαγωγής στον 1ο κύλινδρο. 

 

Έχει κανείς καμία ιδέα τι μπορεί να φταιει? 

 

 

Edited by Chrislybe
Link to comment
Share on other sites

Αν ήταν κακός χρονισμός δεν θα έπρεπε να δουλεύει περίεργα και στο ρελαντί? 

 

Το λέω γιατί οταν βάλαμε μπρος το αμάξι ακουγόταν τέλεια. 

Edited by Chrislybe
Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς δεν υπάρχει εξήγηση. Δεν φαίνεται να πηγαίνει κάτι λάθος στο κλείσιμο ή στο χρονισμα του μοτέρ. 

 

Ειοα να ρωτήσω μήπως έχει συμβεί και σε κανέναν άλλο κάτι παρόμοιο. 

Link to comment
Share on other sites

Εδώ κάνεις λάθος....κάτι πηγαίνει πολύ στραβά απλά ο μηχανικός σου δεν έχει εξήγηση......... που θα έπρεπε!!!!! εάν θές την ταπεινή μου γνώμη

Link to comment
Share on other sites

στις πόσες στροφές  έκανε το κάθε κάρφωμα , σίγουρα δεν κάνει κάτι σωστά, ίσως να έπρεπε να το πας σε κάποιο από τα κεντρικά καρέντα - γκρατσία ,

αναλαμβάνει το κόστος ο μηχανικός που το πας η κάνει δοκιμές και εσύ πληρώνεις !!!!

Link to comment
Share on other sites

On 3/23/2021 at 6:27 PM, Chrislybe said:

Ακριβώς δεν υπάρχει εξήγηση. Δεν φαίνεται να πηγαίνει κάτι λάθος στο κλείσιμο ή στο χρονισμα του μοτέρ. 

 

Ειοα να ρωτήσω μήπως έχει συμβεί και σε κανέναν άλλο κάτι παρόμοιο. 

Χωρίς καμία διάθεση για κράξιμο, αλλά δεν είναι ότι ρετάρει το αμάξι και κάτσε να το βρούμε. Για να καρφώσει βαλβίδες, σημαίνει ότι κάτι είναι τελείως λάθος βαλμένο ή ρυθμισμένο. 

Το ότι εσύ δεν το ακούς, δε σημαίνει ότι είναι και σωστό. VCDS κουμπώσατε ή.....με το μάτι?

 

 

ΥΓ: Δυστυχώς, το να κάνουμε το μηχανικό από το forum χωρίς καν οπτική επαφή (έστω φωτογραφίες) από το μοτέρ και τη ζημιά είναι σα να σου λέει κάποιος τα νούμερα του τζόκερ και να περιμένεις να τα έχει πετύχει.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τη πρώτη φορά το έκανε με 2α και 1900 στροφές, τη δεύτερη με 5η και 3200στροφες. 

 

Παιδιά δεν διαφωνώ ότι κάτι πάει λάθος και ο ίδιος έχει πάθει ένα σοκ. Όχι δεν έχω πληρώσει κάτι πέρα από το αρχικό κόστος επισκευής. 

 

Εγώ το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι οι οδηγοί των βαλβίδων να μην είναι σωστοί. 

 

Όλα τα υπόλοιπα εξαρτήματα είναι αλλαγμένα πάνω στη κεφάλι εκτός από τις βαλβίδες εισαγωγής/εξαγωγής. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.