Jump to content

Ρετάρισμα και ένδειξη EPC Check engine Audi A3 1.8 Tfsi


Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά,

 

σήμερα ξαφνικά όσο βρισκόμουν καθ' οδόν παρατήρησα μια μικρή αδράνεια και δυσλειτουργία στο να ανεβάσει χιλιόμετρα  έχοντας 6η στο κιβώτιο ταχυτήτων. Δεν το σπουδολόγισα και πολύ και μετά απο λίγο ξεκίνησε να ρετάρει να έχω έλλειψη δύναμης και να μου ανάβει τη λυχνία του κινητήρα και του EPC.

Έκανα δεξιά, το έσβησα και όταν το άναψα πάλι τα ίδια. Το αμάξι έκανε έναν θόρυβο πολύ άσχημο και έτρεμε πάρα πολύ.

Έκανα στροφή μίλησα με τη Karenta εδώ στο Ηράκλειο αλλά το συνεργείο είχε κλείσει μάλλον θα περάσω τη δευτέρα.

Μου είπε απο το τηλέφωνο ο υπεύθυνος Service πως μάλλον πρόκειται ή για μπουζί ή για πολ/στη ωπού το κόστος του είναι γύρω στα 60e.

Παιδιά το έχει πάθει κανείς άλλος αυτό με A3, ή ενδέχεται να είναι κάτι άλλο πιο σοβαρό;

Link to comment
Share on other sites

On 11/14/2020 at 2:52 AM, aristotelis said:

Καλησπέρα παιδιά,

 

σήμερα ξαφνικά όσο βρισκόμουν καθ' οδόν παρατήρησα μια μικρή αδράνεια και δυσλειτουργία στο να ανεβάσει χιλιόμετρα  έχοντας 6η στο κιβώτιο ταχυτήτων. Δεν το σπουδολόγισα και πολύ και μετά απο λίγο ξεκίνησε να ρετάρει να έχω έλλειψη δύναμης και να μου ανάβει τη λυχνία του κινητήρα και του EPC.

Έκανα δεξιά, το έσβησα και όταν το άναψα πάλι τα ίδια. Το αμάξι έκανε έναν θόρυβο πολύ άσχημο και έτρεμε πάρα πολύ.

Έκανα στροφή μίλησα με τη Karenta εδώ στο Ηράκλειο αλλά το συνεργείο είχε κλείσει μάλλον θα περάσω τη δευτέρα.

Μου είπε απο το τηλέφωνο ο υπεύθυνος Service πως μάλλον πρόκειται ή για μπουζί ή για πολ/στη ωπού το κόστος του είναι γύρω στα 60e.

Παιδιά το έχει πάθει κανείς άλλος αυτό με A3, ή ενδέχεται να είναι κάτι άλλο πιο σοβαρό;

είχαμε κανα νέο?

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, Kavouras είπε

είχαμε κανα νέο?

Αδερφέ ναι και με ταλαιπωρήσαν και πάρα πολύ.

Έκαναν 3 ώρες να βγάλουν πόρισμα καθώς το μπουζί του 3ου κυλίνδρου μου είχε λιώσει!

Εν τέλη φταίει το Μπεκ του κυλίνδρου οπού στάζει συνέχεια καύσιμο με αποτέλεσμα να ανέβει η θερμοκρασία του χώρου καύσης και να το καίει, σαν μια βρύση που δεν κλείνει είπε.

Παιδιά κάνει λέει 300!! ευρώ το μπέκ έκαστος γιατί και αυτό του 2ου κυλίνδρου είναι στα πρόθυρα να χαλάσει και 60ε επιπλέον η τοποθέτηση.

Δηλαδή 660 με 700 ευρώ για κάτι που το βρίσκω της Bosch πχ καινούργιο 60-70ε το ένα.

Σκέφτομαι να πάρω και τα 2 μπέκ και να τα τοποθετήσω κάπου έξω.

Επίσης επειδή τον ρώτησα τη μάρκα μπεκ χρησιμοποιεί το εργοστάσιο και αν είναι Bosch, κατάλαβε πως το ψάχνω και μου είπε πως άλλο το Bosch του εμπορίου που μπορεί να το βρώ πχ 50-60ε και άλλο της Audi που έχει την έγκριση της πάνω.

Ισχύει κάτι τέτοιο ρε παιδιά; 

Η όποια γνώμη καλοδεχούμενη!

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε μου. Ακριβώς, μα ακριβώς όμως, είχα και εγώ στο δικό μου(cda μοτέρ). Στην αρχή παρατήρησα μία απροθυμία με 6η και μετά είχα ότι και εσύ. Απίστευτους κραδασμούς και θόρυβο στον κινητήρα(σε σημείο να βγει έξω από το engine bay), safe mode στροφών κλπ.

Σου παραθέτω το link από το χθεσινό κείμενο που έγραψα σε ενα παλικάρι με πρόβλημα στο epc σε 8V όμως.

Κάνω edit γιατί μόλις τώρα διάβασα όλο το νήμα(αφού είχα ποστάρει την απάντησή μου)... ok αφού είχες θέμα με τα μπεκ. Μακάρι να ξεμπερδέψεις όσο πιο γρήγορα και με λιγότερο κόστος γίνεται. 

 

Edited by panos_oro
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, aristotelis said:

Αδερφέ ναι και με ταλαιπωρήσαν και πάρα πολύ.

Έκαναν 3 ώρες να βγάλουν πόρισμα καθώς το μπουζί του 3ου κυλίνδρου μου είχε λιώσει!

Εν τέλη φταίει το Μπεκ του κυλίνδρου οπού στάζει συνέχεια καύσιμο με αποτέλεσμα να ανέβει η θερμοκρασία του χώρου καύσης και να το καίει, σαν μια βρύση που δεν κλείνει είπε.

Παιδιά κάνει λέει 300!! ευρώ το μπέκ έκαστος γιατί και αυτό του 2ου κυλίνδρου είναι στα πρόθυρα να χαλάσει και 60ε επιπλέον η τοποθέτηση.

Δηλαδή 660 με 700 ευρώ για κάτι που το βρίσκω της Bosch πχ καινούργιο 60-70ε το ένα.

Σκέφτομαι να πάρω και τα 2 μπέκ και να τα τοποθετήσω κάπου έξω.

Επίσης επειδή τον ρώτησα τη μάρκα μπεκ χρησιμοποιεί το εργοστάσιο και αν είναι Bosch, κατάλαβε πως το ψάχνω και μου είπε πως άλλο το Bosch του εμπορίου που μπορεί να το βρώ πχ 50-60ε και άλλο της Audi που έχει την έγκριση της πάνω.

Ισχύει κάτι τέτοιο ρε παιδιά; 

Η όποια γνώμη καλοδεχούμενη!

 

Προσωπικά θα το έφτιαχνα αντιπροσωπεία για να τους το φορέσεις καπέλο το μοτέρ αν γίνει μλκια.

Το λιώσιμο του μπουζί γίνεται είτε από "πολύ στεγνή" καύση (άρα υψηλές θερμοκρασίες) είτε από πάρα πολλή χρήση χωρίς να αλλαχθεί όταν έπρεπε.

 

Πότε άλλαξες μπουζί? και πόσα km έκανες?
 

 

ΥΓ: δε λιώνει το μπουζί από πολύ πλούσιο μείγμα πάντως... Μπουκώνει το μοτέρ ναι. Μπορεί να κάνει κοψίματα? Ναι. Αλλά να λιώσει το μπουζί μπα...

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Χαίρομαι που το ακούω αυτό, πραγματικά.

Ο λόγος είναι γιατί ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ τους είπα χθες όταν το έμαθα.

Βάση λογικής μου, δεν υπάρχει αρκετό μίγμα καυσίμου να 'ψύξει'' τον κύλινδρο και γι'αυτό ρετάρει.

Εν συνεχεία μου είπε πως γίνετε ΑΚΡΙΒΩΣ το αντίθετο εξαιτίας της μεγαλύτερης εύφλεκτης ύλης και καλά στο κύλινδρο.

 

Όσον αφορά το Service σωστά το έθιξες, το αυτοκίνητο έκανε στη Karenta Service τον Αύγουστο πριν από 4-5.000km.

Συγκεκριμένα τους είπα πως θέλω να ελεγχθούν τα πάντα ακόμα και υγρά φρένων αλλάξαμε.

 

Πρίν πήγα σε έναν φίλο με Α4 quattro καλά βελτιωμένο που ασχολείται, το έβαλε στη φύσα και έδωσε τις ενδείξεις που θα είναι στις φώτο.

Επιπλέον μίλησα και με τον προγραμματιστή του, αντιπρόσωπο της SVS στο Ηράκλειο και τις είδε και είπε αυτο ακριβώς το πράγμα.

Πως το μπουζί λιώνει όταν δεν ψεκάζει. 

58 λεπτά πριν, Kavouras είπε

Προσωπικά θα το έφτιαχνα αντιπροσωπεία για να τους το φορέσεις καπέλο το μοτέρ αν γίνει μλκια.

Το λιώσιμο του μπουζί γίνεται είτε από "πολύ στεγνή" καύση (άρα υψηλές θερμοκρασίες) είτε από πάρα πολλή χρήση χωρίς να αλλαχθεί όταν έπρεπε.

 

Πότε άλλαξες μπουζί? και πόσα km έκανες?
 

 

ΥΓ: δε λιώνει το μπουζί από πολύ πλούσιο μείγμα πάντως... Μπουκώνει το μοτέρ ναι. Μπορεί να κάνει κοψίματα? Ναι. Αλλά να λιώσει το μπουζί μπα...

 

 

Από που να αρχίσω ρε παιδιά; Από κανένα πολλαπλασιαστή τι λέτε;

 

 

125765099_839163470246573_2643817467483447475_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα σχολιάσω αυτό που σου είπε για την μάρκα των μπεκ.

Επειδή το είχα ψάξει όταν άλλαξα πεταλούδα. Όχι, δεν είναι διαφορετικά parts, ούτε χαμηλότερης ποιότητας. Τα specs των εξαρτημάτων του κάθε μοτέρ τα οποία βγάζει η κάθε εταιρία(π.χ Bosh,vdo κλπ) για λογαριασμό της κάθε κατασκευάστριας εταιρίας είναι ίδια. Απλά αυτά που θα πάνε στην audi θα έχει το σήμα της πάνω και τα υπόλοιπα που θα διοχετευτούν στο εμπόριο δεν θα το έχουν. Αλλά κατασκευαστικά είναι ίδια.

Φυσικά και αναφέρομαι σε εταιρίες οι οποίες παράγουν προϊόντα/εξαρτήματα για λογαριασμό της audi.

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, panos_oro said:

Εγώ θα σχολιάσω αυτό που σου είπε για την μάρκα των μπεκ.

Επειδή το είχα ψάξει όταν άλλαξα πεταλούδα. Όχι, δεν είναι διαφορετικά parts, ούτε χαμηλότερης ποιότητας. Τα specs των εξαρτημάτων του κάθε μοτέρ τα οποία βγάζει η κάθε εταιρία(π.χ Bosh,vdo κλπ) για λογαριασμό της κάθε κατασκευάστριας εταιρίας είναι ίδια. Απλά αυτά που θα πάνε στην audi θα έχει το σήμα της πάνω και τα υπόλοιπα που θα διοχετευτούν στο εμπόριο δεν θα το έχουν. Αλλά κατασκευαστικά είναι ίδια.

Φυσικά και αναφέρομαι σε εταιρίες οι οποίες παράγουν προϊόντα/εξαρτήματα για λογαριασμό της audi.

Μην τα εκμηδενίζουμε τελείως. Δεν είναι ακριβώς έτσι, αλλά σε γενικές γραμμές, ναι,  θα μπορούσε κάποιος να μην χρησιμοποιεί τα audi προϊόντα αλλά να παίρνει αυτά που είναι ίδιας εταιρίας και χαρακτηριστικών με τα εργοστασιακά.

 

Απλά υπάρχει αυτή η φήμη γιατί:

1) πολλές φορές ο χρήστης ούτε που θα καταλάβει τη διαφορά (όπου αυτή υπάρχει) γιατί πλέον όλα ελέγχονται με υπολογιστή και σίγουρα αφήνουν ένα περιθώριο ανοχής και καλύπτουν τα ηλεκτρονικά τις διαφορές που έχουν τα μεταξύ τους εξαρτήματα, ή/και

2) ο χρήστης δεν είναι τόσο εκπαιδευμένος ώστε να το καταλάβει και να αξιολογήσει τη διαφορά στο κόστος (μικρή ή μεγάλη).

 

 

ΥΓ: Σίγουρα η στάμπα audi έχει ένα mark-up "γιατί έτσι", αλλά μπορώ να σας δώσω αρκετά ακόμα παραδείγματα άλλων οχημάτων ή και ανταλλακτικών όπου το εξάρτημα της εταιρίας του εμπορίου (πχ bosch) παρότι το φτιάχνει και για την audi, δεν είναι το ίδιο με αυτό που έχει τη τσάμπα audi και αυτό που έφτιαξε η bosch και το πουλάει στο εμπόριο και όλοι λένε ότι είναι "το ίδιο" (οι εταιρίες επιλέχθηκαν τυχαία για χάρη συζήτησης).

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σας προκαλώ να δείτε το μέταλλο κατασκευής των κεφαλών μοτέρ από 1.8 audi  και skoda.......... στο δεύτερο με ένα αιχμηρό αντικείμενο έμενε σημάδι επάνω στο μέταλλο στο πρώτο τίποτα κι αυτό απο άνθρωπο που έχει λύσει απ όλα!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, Kavouras είπε

Μην τα εκμηδενίζουμε τελείως. Δεν είναι ακριβώς έτσι, αλλά σε γενικές γραμμές, ναι,  θα μπορούσε κάποιος να μην χρησιμοποιεί τα audi προϊόντα αλλά να παίρνει αυτά που είναι ίδιας εταιρίας και χαρακτηριστικών με τα εργοστασιακά.

 

Απλά υπάρχει αυτή η φήμη γιατί:

1) πολλές φορές ο χρήστης ούτε που θα καταλάβει τη διαφορά (όπου αυτή υπάρχει) γιατί πλέον όλα ελέγχονται με υπολογιστή και σίγουρα αφήνουν ένα περιθώριο ανοχής και καλύπτουν τα ηλεκτρονικά τις διαφορές που έχουν τα μεταξύ τους εξαρτήματα, ή/και

2) ο χρήστης δεν είναι τόσο εκπαιδευμένος ώστε να το καταλάβει και να αξιολογήσει τη διαφορά στο κόστος (μικρή ή μεγάλη).

 

 

ΥΓ: Σίγουρα η στάμπα audi έχει ένα mark-up "γιατί έτσι", αλλά μπορώ να σας δώσω αρκετά ακόμα παραδείγματα άλλων οχημάτων ή και ανταλλακτικών όπου το εξάρτημα της εταιρίας του εμπορίου (πχ bosch) παρότι το φτιάχνει και για την audi, δεν είναι το ίδιο με αυτό που έχει τη τσάμπα audi και αυτό που έφτιαξε η bosch και το πουλάει στο εμπόριο και όλοι λένε ότι είναι "το ίδιο" (οι εταιρίες επιλέχθηκαν τυχαία για χάρη συζήτησης).

 

Συμφωνώ απόλυτα στο οτι δεν πρέπει να τα εκμηδενίζουμε όλα.

Κάτι θα διαφέρει δεν γίνετε, έστω ο έλεγχος ποιότητας των εξαρτημάτων αυτών απο τη γραμμή παραγωγής της Audi ίσως, το λέω ως παράδειγμα.

Επίσης στο όχημά μου δεν κάνω εκπτώσεις, και αναλαμβάνω στο έπακρο την ευθύνη στο οτί οδηγάω Audi και όχι Daihatsu (τυχαία επέλεξα τη μάρκα αυτή) με το όποιο κόστος, οπού αυτό φταίει και το αμάξι πηγαίνει μόνο στη Karenta και έχει αλλαχτεί εκεί τρόμπα νερού, δοχείου ενεργού άνθρακα (ζημιές που μου έβγαλε) και το καλοκαίρι κάναμε εκεί και το πρώτο γενικό Service.

Κολλάω όμως στην ανύπαρκτη επιχειρηματολογία των υπαλλήλων μέσα να μου εξηγήσουν για το κόστος, και στη βαρελοποίηση στο οτι όλα έξω είναι ιμιτασιον κάτι που δε μπορώ να δεχτώ σαν πελάτης.

Επίσης στο ότι πλήρωσα 90ε τον έλεγχο όταν το πήρα και ενώ μια μέρα πρίν τους ρώτησα αν είναι 100% στον κύλινδρο 3 το πρόβλημα και μου επιβεβαίωσε ναι είναι 100% εκεί, την επομένη αφού πλήρωσα μου είπε πως δεν ολοκληρώθηκε ο έλεγχος και αν το άφηνα θα έβλεπε ακόμα και τον εγκέφαλο. 

Παιδιά δεν είμαι μηχανικός αλλά μια μηχανολογική αντίληψη ειλικρινά την έχω. 

Δέχομαι για το εν λόγο ανταλλακτικό η Audi να ζητάει σαν Audi το κάτι παραπάνω αλλά εδώ η διαφορά είναι χαοτική, σε συνδιασμό με το οτι οι κύριοι εκεί δεν με έπεισαν στο οτι ξέρουν τι τους γίνετε στη συγκεκριμένη φάση.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Αριστοτέλη αυτό είναι το δεύτερο σκέλος της υπόθεσης που σε ταλαιπωρεί(πέραν φυσικά του αυτοκινήτου).

Αφενός λοιπόν έχουμε το κομμάτι των ανταλλακτικών, εάν θα φέρουν πάνω τους το logo της Audi και πόση οικονομική διαφορά σε σχέση με την ποιότητα θα έχουν τα αντίστοιχα της ίδιας εταιρίας τα οποία διοχετεύει στο εμπόριο(στην προκειμένη τα μπεκ Bosch μέσω της Audi και τα μπεκ της Bosch μέσω της ίδιας).

Αφετέρου(και ίσως εδώ είναι το σημαντικότερο κομμάτι) είναι εάν η πλειοψηφία των μηχανικών στις αντιπροσωπείες γνωρίζει και είναι σε θέση να αντιμετωπίσει το εκάστοτε πρόβλημα.

Πιστεύω ακράδαντα(από την δικιά μου εμπειρία και τα δικά μου βιώματα) πως δεν ξέρουν... και όχι απλά δεν ξέρουν αλλά είναι και επικίνδυνοι. Επειδή πειραματίζονται στο αμάξι και η βλάβη παραμένει χωρίς να ξέρουμε την εξέλιξή της και πόσο ραγδαία επιδεινώνεται.

Όταν εγώ(και εσύ και οι περισσότεροι εδώ μέσα) επιλέγω τις επίσημες αντιπροσωπίες και τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία για να βρω ΑΜΕΣΑ το πρόβλημα που ταλαιπωρεί το αμάξι μου και επιλέγω να πληρώσω για οτιδήποτε χρειαστεί όσο και αν με τσούζει, επειδή εκείνοι είναι οι "ειδικοί", απαιτώ να φτιαχτεί. Δεν απαιτώ να φτιαχτεί τώρα, αλλά να φτιαχτεί. Κράτα το 2-3 μέρες και ψαξτο. Μην με πας μπάλα από πεταλούδα, σε εγκέφαλο των flaps εισαγωγής και μετά σε μπαταρία και μετά σε ολόκληρο των μηχανισμό των flaps. Και το αμάξι μου μένει για καμιά 5αρα χιλιάδες χμλ(συνολικά) με check engine και epc. Ταμπουρονωνται πίσω από την ατάκα "Οτι βγάζει το διαγνωστικό" και τέλος. Όχι φίλε μου. Θέλω να είσαι γάτα. Να παρατηρείς τα συχνά φαινόμενα και εκεί που πονάνε τα εκάστοτε μοτέρ της ΜΙΑΣ αντιπροσωπείας στην οποία δουλεύεις. Εγώ ο ίδιος με τα λιγοστά που ξέρω και διαβάζω για το το μοτέρ μου στο δίνω σαν ιδέα...

"Ρε παιδιά, δεν τσεκάρουμε μια στιγμή τους πολλαπλασιαστές?" Στον κόσμο τους εκείνοι. Σαν να μην το είπα. Πάρε ένα γ@μημενο σετ πολλαπλασιαστών και βάλτο πάνω να δεις τι γίνεται. Δεν μπορεί ο Γιώργος με συνεργείο στα Πατήσια, δύο θέσεων όλων κι όλων και ένα μόνο ανεβατοριο να μου δώσει τελικά την λύση!!!

Συγγνώμη για το ξέσπασμά μου αλλά όπως πόνεσα τα 30k για να το αγοράσω, έτσι πόνεσα και για το χιλιάρικο(και βάλε) που έσκασα πειραματιζόμενοι στο τι μπορεί να φταίει(συν οτι άφηναν το αμάξι με την ζημιά).

Φίλε μου Αριστοτέλη μην επαναπαυεσαι στην αντιπροσωπεία. Δεν λέω να μην το πας εκεί, αλλά να ψάχνεις και να ρωτάς το κάθε τι. Πίεσε όσο μπορείς τις καταστάσεις. Γιατί δεν είναι μόνο θέμα κόστους. Είναι και θέμα οτι η βλάβη παραμένει. 

 

Υ.Γ. Όταν ξεμπέρδεψα με το δικό μου πρόβλημα, ήθελα να πάω στην αντιπροσωπία στην οποία είχα πρωτοπαει και να τους πω τελικά τι είχε. Τελικά δεν πήγα... Γιατί ήδη ήξερα την απάντησή τους "Εμάς δεν μας το έβγαλε το διαγωνιστικό αυτό και δεν μπορούμε να πειραματιζομαστε σε κάτι που δεν βγάζει το διαγνωστικό. Χάνουμε εργατοώρες κατ'αυτόν τον τρόπο". 

Κατά μία άποψη ειναι σωστό και το κατανοώ, αλλά εγώ πάλι έχασα αρκετά ευρώ.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Έτσι είναι Πάνο, 

πάνε βάση πολιτικής της εκάστοτε εταιρίας και δεν θα μπουν στη διαδικασία να σου βρούν το πρόβλημα λερώνοντας τα χέρια τους και χωρίς τη συνδρομή των τεστερ.

Παράπονο δεν έχω βέβαια στα όσα έχω κάνει εκεί και αυτές τις ζημιές που ανέφερα. Θέλω να είμαι δίκαιος σε αυτό, όπως πιστεύω πως ξέρουν τους Tfsi.

Φεύγοντας απο εκεί ήθελα να είναι σε θέση να ξέρουν 100% τι φταίει όμως αλλά τι να πείς.

Αύριο θα πάει το κορίτσι στο μάστορα και θα ελέγξει είπε αρχικά τους πολλαπλασιαστές πρίν κάνουμε τίποτα άλλο.

Επίσης μου είπε να του αλλάξουμε και το φίλτρο βενζίνης (καθώς στο service δεν το άλλαξαν) καθώς είναι κάτι πολύ σημαντικό λέει.

Αν καταλήξουμε στα μπέκ μου είπε πως το σωστό είναι να τα αλλάξω όλα καθώς δεν θα υπάρχει ο απόλυτος συγχρονισμός και όγκος ψεκασμού λέει μεταξύ των καινούργιων και των παλιών.

Link to comment
Share on other sites

Να πω μερικά πράγματα επειδή τυχαίνει να μην είμαι μηχανικός αυτοκινήτων αλλά η δουλειά μου σχετίζεται έμμεσα με αυτό το αντικείμενο.

Ένα διαγνωστικό βγάζει μόνο ένα εύρος λαθών για το που ο εγκέφαλος θεωρει ότι έχει εμφανιστεί σφάλμα. Δεν είναι υποχρεωτικό ότι πάντα δέιχνει στη σωστή κατεύθυνση. Δείχνει αρκετά συχνά το σφάλμα και το βρίσκει με την πρώτη άντε δεύτερη, αλλά δεν ισχύει πάντα. Είναι ένα εργαλείο το διαγνωστικό. Δεν είναι πανάκεια (όπως ισχύει με όλες τις λύσεις φυσικά).

 

Η Audi (από όσα γνωρίζω) δίνει ολόκληρο (online) manual που λέει τι να κάνεις. Φέρνω σαν παράδειγμα το γεγονός ότι το πίσω φως του στοπ δεν ανάβει.

Ξέρεις τι λέει  η οδηγία ? Όχι άλλαξε τη λάμπα αλλά:

1. τσέκαρε αν το αμάξι έχει μπαταρία

2. τσέκαρε αν φέρνει ρεύμα η επαφή της λάμπας

3. τσέκαρε τη λάμπα.

 

Και σε κάθε βήμα αν όλα οκ, τότε σου λέει να πας στο επόμενο, αλλιώς έχει πάλι μια διαδικασία. Ναι κάποια βήματα είναι βλακώδη εν μέρει, αλλά ξεκινάει από το πιο απλό και πάει στο πιο σύνθετο.

Αντίστοιχα και για τα δύσκολα προβλήματα, θεωρώ πως η Audi (Γερμανίας) συλλέγει από όλες τις χώρες τα περιστατικά να ενημερώνει το service manual ώστε να βοηθήσει το συνεργείο/αντιπροσωπεία να λύσει το πρόβλημα που εμφανίζει το αμάξι.

 

Να τονίσω και πάλι πως δεν είμαι μηχανικός αυτοκινήτων. Απλά λόγω δουλειάς συσχετιζόμενης με μηχανολογικές και ηλεκτρολογικές εργασίες μεγάλης κλίμακας, service manual κτλ, μπορώ να πω με σιγουριά ότι όλες οι εταιρίες που σέβονται τον εαυτό τους ενημερώνουν το (online) service manual (που αντιπροσωπείες υποχρεούνται να έχουν από όσο ξέρω). Κι αυτό γιατί μπορεί να εμφανιστεί ένα πρόβλημα στην Ιαπωνία που δεν περιγράφεται στο manual και η αντιπροσωπεία της Ιαπωνίας να βρει λύση σε αυτό. Οπότε "αυτόματα" μετά, θα μπορούν όλοι όσοι έχουν πρόσβαση σε αυτό το εργαλείο να δουν τη λύση αν τους εμφανιστεί αντίστοιχο πρόβλημα.

 

Τώρα το ότι οι υπάλληλοι σε κάποια (ή κάποιες) αντιπροσωπείες δεν ενδιαφέρονται για να κάνουν τη δουλειά τους καλύτερα, δυστυχώς είναι δικό τους πρόβλημα και αξιολόγηση των υπαλλήλων με καλύτερα κριτήρια. (όπως δεν είναι τυχαίο ότι οι μηχανικοί αντιπροσωπείας δουλεύουν για λίγο να μπει στη λογική της επισκευής αυτοκινήτων και μετά ανοίγουν το δικό τους συνεργείο - ανοίγουμε μεγάλη κουβέντα για την αξιολόγηση των υπαλλήλων και την ποιοτική αποδοτικότητά τους που δεν μπορεί να αναπτυχθεί εδώ.)

 

Καταλαβαίνω όμως απόλυτα στο τέλος πως εμείς ως πελάτες μένουμε με το πρόβλημα.

 

 

ΥΓ: γι' αυτό κι εγώ στο προηγούμενο αμάξι κατέληξα να το πηγαίνω εκτός αντιπροσωπείας και το νέο μου αμάξι παρότι εντός εγγύησης με προβληματίζει που θα το πηγαίνω για service καθώς πρέπει να ψαχτώ από την αρχή (πάλι).

Edited by Kavouras
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.