Jump to content

Κλήρωση Δώρων 2020

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΑΒΒΑΤΟ 20/06/2020 17.30

Περισσότερα

Καλοκαιρινή ένδυση 2020

Περισσότερα

NightWalk 26/2 20:30

Περισσότερα
ttsa

κοψιμο σε επιταχυνση στις 5500 στροφες

Recommended Posts

Γεια σας

 

νεος στο φορουμ..ειμαι κατοχος TTS mk2. Προσφατα μπηκε προγραμμα APR stage 1 - 95 οκτανιων. Κατα τα αλλα το αυτοκινητο εντελως εργοστασιακο.

 

Πριν μερικες ημερες σε επιταχυνση απο σταση κι ενω φορτωνε η τριτη ταχυτητα στις 5500 στροφες το αυτοκινητο εκανε ενα στιγμιαιο τρελο κοψιμο σε σημειο που αν δεν φορουσα ζωνη θα ειχα βρεθει στο παρμπριζ. Στη συνεχεια συνεχισε την επιταχυνση κανονικα. Δεν ξαναεκανε κατι αλλο οσο κι αν προσπαθουσα να αναπαραγω το προβλημα.

Δυστυχως δεν εχει καταγραψει καποιο σφαλμα.

 

εχετε καποια ιδεα τι να κοιταξω?Να αναφερω οτι απο τη καμπινα μεσα ακουγεται ενα ελαφρυ κροταλισμα απο την πισω τρομπα βενζινης εδω και αρκετα χρονια. Απο αντιπροσωπεια τοτε μου ειχαν πει οτι δεν ειναι προβλημα και πως η τρομπα λειτουργουσε κανονικα.   Ισως να εχει δυναμωσει λιγο τωρα.

Επισης πριν την τοποθετηση του προγραμματος το αυτοκινητο ειχε καταγραψει ενα σφαλμα για τη πισω τρομπα. Κατι με χαμηλη πιεση αν θυμαμαι καλα. Βεβαια σε βολτα που το πηγαμε πριν τη τοποθετηση του προγραμματος η πιεση της τρομπας δε φαινοταν να δημιουργει προβλημα.

 

Παω για τρομπα βενζινης πισω? Αν ναι μιλαμε για γνησια ?

 

ευχαριστω

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πόσα χλμ εχεις;

Κατ'εμέ είναι σίγουρα αυτό που έχεις καταλάβει. 

Μην την πάρεις από καρεντα επειδή θα σου κόψουν τον..🙄 

Με τον αριθμό πλαισίου σου Ο μηχανικός σου (εκτιμώ ότι έχεις μηχανικό δικό σου vag και όχι την αντιπροσωπεία) να παραγγείλει μια Vdo που τις φοράνε και από το εργοστάσιο κατασκευής  τα audi. Επίσης μέχρι να την αλλάξεις επ'ουδενί μην ξανακάνεις πάτημα...μόνο χαλαρές διαδρομές γτ η "ασθενής " τρόμπα μπορεί τον κινητήρα να τον στείλει αδιάβαστο με ένα φτωχό μίγμα..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα, μιας και είχα και εγώ το ίδιο ο μηχανικός μπορει να το βρείτε με διαγνωστικό συνδεδεμένο την ώρα που θα οδηγάς.
Σε εμένα ήταν η τρόμπα, που ξεκίνησε να το εμφανίζει σπάνια στις 5-6 χιλιάδες στροφές αλλά εμφανισε ένδειξη όταν το εκανε συνέχεια μετά τις 3000...

Πρόσεχε πως το πας γιατι μπορει να σε προδώσει σε επικίνδυνες στιγμές, όπως προσπεράσεις.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

70000 εχω....θεωρητικα βεβαια δεν θα επρεπε ο εγκέφαλος να καταλαβει το φτωχό μείγμα και να ρυθμίσει αβανς η οτι αλλο χρειαζεται για τη προστασία του κινητήρα;οπως και να εχει θα κοιταξω να προχωρήσω σε αλλαγη.

 

Μην προκύψουν μεγαλύτερα προβληματα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν έχεις πολλά χλμ.. 

Έχει ξανααλλαχτει  η αντλία;

Πόσους αισθητηρες λ έχει γνωρίζεις ;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οχι δεν εχει ξανα αλλαχτεί.το αυτοκινητο ειναι πρωτο χερι.δεν εχω ιδεα για τους λαμδα

 

απλα τοσο έντονο κοψιμο να ειναι απο λάμδα;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπορεί είτε να σου έκλεισε πεταλούδα για ασφάλεια λόγω μείγματος είτε να έκανε τα λεγόμενα "fuel cuts" (λογικά θα σου αναβόσβηνε και το check για λίγο)... Σε κάθε περίπτωση νομίζω κλίνεις προς το τι φταίει, όπως διαβάζω παραπάνω... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 ώρες πριν, ttsa είπε

Οχι δεν εχει ξανα αλλαχτεί.το αυτοκινητο ειναι πρωτο χερι.δεν εχω ιδεα για τους λαμδα

 

απλα τοσο έντονο κοψιμο να ειναι απο λάμδα;

Όχι λόγω  αισθητήρα λάμδα, απλά σε ρώτησα πόσους έχει διότι όταν έχει 2 λάμδα είναι γρήγορος και άμμεσος στις διορθώσεις ο εγκέφαλος.  Από την άλλη όταν έχει έναν λάμδα είναι αργός (άρα και πιο επικίνδυνα τα πράγματα όπως καταλαβαίνεις για την προστασία του κινητήρα)...

Η άποψη μου είναι ότι το πρόβλημα είναι σίγουρα η αντλία στο ντεπόζιτο. 

Επίσης να έχεις κατά νου ότι όταν η απόδοση της αντλίας αυτής μειώνεται, η αντλία υψηλής που είναι είναι στον κινητήρα προσπαθεί να διορθώσει την πίεση με το να δουλεύει σχεδόν στα τέρματα...Οπότε μειώνεται έτσι και η δική της "ζωη"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εφοσον σου την ειχε βγαλει σφαλμα πρεπει οπωσδηποτε να την αλλαξεις.

 

Οπως ειπε και ο φιλος παραπανω η μαμα αντλια ειναι vdo, οποτε πας απευθειας και την αγοραζεις σε ενα αξιοπιστο μαγαζι με ανταλλακτικα. Vdo επισης ειναι η πεταλουδα σου αλλα και το μοτερακι που εχει κατω απο την πολλαπλη για τα κλαπετα...

 

Το ιδανικοτερο βεβαια ηταν να κανεις ενα log με vcds αν εχεις προσβαση για να δεις τι ζηταει και τι παιρνει το προγραμμα σου, καθως και τις δυο αντλιες.

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.