Jump to content

Α5 1.8 stage 2 απορίες.


Giorgoskak

Recommended Posts

Καλησπέρα στην ομάδα. 

Νέος κάτοχος Α5 1.8 2010 μοντέλο. 

Θα προχωρήσω σε αναβάθμιση με πρόγραμμα εισαγωγή και Ολοσωμη εξατμιση.

Στο θέμα καταλύτη τι προτείνετε...? 

Τι είναι καλύτερο για το αυτοκίνητο? 

Μου είπανε για decat. Αλλά θέλω να έχω ένα αμάξι "καθαρο". Είναι και ηθικό το θέμα. Περί κτεο γνωρίζω ότι κόβεται αλλά με γνωστό όλα γίνονται..ΕΛΛΆΔΑ. 

 

Άρα λοιπόν το decat είναι νορμάλ η εγώ το έχω στο μυαλό μου ότι ΠΡΕΠΕΙ να μπει? 

 

Ευχαριστω. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και να βάλεις καταλύτη διότι νομίζω ότι όπως και εσύ θέλεις να σε σέβονται...έτσι και εγώ  θέλω να σέβεσαι εμένα και κάθε εμένα (που ως και κάτοχος δίκυκλου )  θα ειμαι πίσω σου σταματημένος  σε καποιο φανάρι και θα αναπνέω τους καρκινογόνους  υδρογονάνθρακες της decat εξάτμισής σου ,μόνο και μόνο επειδή με αυτόν τον τρόπο σε μια δυναμομέτρηση στο stage 2 που θελεις να κανεις,θα έχεις μαξ 5 ίππους παραπάνω.  Και πίστεψε με εύκολα καταλαβαίνει κάποιος  με την όσφρηση ποιά αυτοκίνητα είναι decat, διότι πολύ απλά δε μπορείς να σταθείς πίσω τους σταματημένος  ...

Όσο για το ερώτημα σου τί καταλύτης θα ήταν για stage 2 καταλληλος,  θα σου απαντούσα ένας με 200 κυψέλες. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, panpap175 said:

Φυσικά και να βάλεις καταλύτη διότι νομίζω ότι όπως και εσύ θέλεις να σε σέβονται...έτσι και εγώ  θέλω να σέβεσαι εμένα και κάθε εμένα (που ως και κάτοχος δίκυκλου )  θα ειμαι πίσω σου σταματημένος  σε καποιο φανάρι και θα αναπνέω τους καρκινογόνους  υδρογονάνθρακες της decat εξάτμισής σου ,μόνο και μόνο επειδή με αυτόν τον τρόπο σε μια δυναμομέτρηση στο stage 2 που θελεις να κανεις,θα έχεις μαξ 5 ίππους παραπάνω.  Και πίστεψε με εύκολα καταλαβαίνει κάποιος  με την όσφρηση ποιά αυτοκίνητα είναι decat, διότι πολύ απλά δε μπορείς να σταθείς πίσω τους σταματημένος  ...

Όσο για το ερώτημα σου τί καταλύτης θα ήταν για stage 2 καταλληλος,  θα σου απαντούσα ένας με 200 κυψέλες. 

Ευχαριστώ για την απάντηση. 

Σε custom εξατμηση φτιάχνουν καταλύτη οι ίδιοι ή αγοράζω κάποιας μάρκας και μπαίνει στην εξατμηση? 

Η αν γινονται και τα 2..ποιο ειναι ποιο σωστό? 

Link to comment
Share on other sites

Μπορεις να βαλεις ειτε εναν επωνυμο ειτε εναν οχι και τοσο επωνυμο... διαφορα δεν θεωρω  οτι θα υπαρχει... αντε πες ο επωνυμος να σε βγαλει λιγο παραπανω καιρο...αλλα αμα πας σε εναν εξατμισα που εχει καλο ονομα και ειναι επαγγελματιας σωστος, θεωρω οτι δεν θα σου βαλει κατι που να ειναι χαμηλης ποιοτητας... Παραληψη μου και ζητω συγγνωμη , καλοριζικο το νεο σου αμαξι, να το χαρεις με καλα χλμ σου ευχομαι.?

Edited by panpap175
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ και σε σένα καλά και ασφαλή χιλιόμετρα.

ΣΤο αυτοκίνητο θα μπει ολοσωμη,  cts εισαγωγή και πρόγραμμα dynoexelixis. 

Ελπιζω να είναι όλα καλά και να δουλέψουν απροβληματιστα. 

Link to comment
Share on other sites

σε ευχαριστω.ναι μια χαρα θα ειναι δεν θα εχεις καποιο προβλημα. το stage 2 ειναι πλεον ''ψωμοτυρι'' ...?

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Giorgoskak said:

Καλησπέρα στην ομάδα. 

Νέος κάτοχος Α5 1.8 2010 μοντέλο. 

Θα προχωρήσω σε αναβάθμιση με πρόγραμμα εισαγωγή και Ολοσωμη εξατμιση.

Στο θέμα καταλύτη τι προτείνετε...? 

Τι είναι καλύτερο για το αυτοκίνητο? 

Μου είπανε για decat. Αλλά θέλω να έχω ένα αμάξι "καθαρο". Είναι και ηθικό το θέμα. Περί κτεο γνωρίζω ότι κόβεται αλλά με γνωστό όλα γίνονται..ΕΛΛΆΔΑ. 

 

Άρα λοιπόν το decat είναι νορμάλ η εγώ το έχω στο μυαλό μου ότι ΠΡΕΠΕΙ να μπει? 

 

Ευχαριστω. 

αν και καθυστερημένα, δεν υπάρχει κανένας λόγος να βάλεις εξάτμιση χωρίς καταλύτη. Δεν είναι μόνο το ΚΤΕΟ όπως είπες. Κάποια πράγματα δε γίνονται για τους νόμους/τύπους.

Ειδικά τώρα που υπάρχουν καταλύτες πολύ ελεύθεροι και να περνάς καυσαέρια κανονικά, γιατί να τον βγάλεις τελείως?

 

Για να κερδίσεις πόσα? 5 άλογα στα 250ps? 

Που τα 5 άλογα κέρδος θα είναι στις ιδανικές θερμοκρασίες και καταστάσεις?

 

Να μου πεις ότι είναι αγωνιστικό το αμάξι και έχω πληρώσει χρυσό για αναφαιρέσω 1kg από το αμάξι, οπότε τα 5 άλογα θα κάνουν τη διαφορά, μεταξύ του κερδίζω και χάνω ή μεταξύ 4 και 5 θέσης, ναι οκ.

 

Μιλάμε όμως για αμάξι δρόμου...

 


ΥΓ: υπάρχουν διαφόρων ειδών καταλύτες για όλα τα βαλάντια. Ό,τι πληρώνεις παίρνεις (όπως συνήθως), αλλά καλύτερα ένας "κακός" καταλύτης από το καθόλου :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σε αυτο το βιντεο η διαφορα σε supra με 650ps ροδα ειναι περιπου 1ps.. Σε ενα αμαξι τωρα με ενα σκετο φπε ποσο να ειναι?? 

 

Ο πρωτος λογος ειναι το κοστος, ενας hjs καταλυτης εχει σκετος ενα 500αρικο και ο δευτερος οτι σε πολυ δυνατα setup π.χ. 500-600ps τα μειγματα που δουλευουν και οι θερμοκρασιες των καυσαεριων θα κανουν τον καταλυτη αχρηστο... 

 

 

 

Edited by csaris
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, csaris said:

Σε αυτο το βιντεο η διαφορα σε supra με 650ps ροδα ειναι περιπου 1ps.. Σε ενα αμαξι τωρα με ενα σκετο φπε ποσο να ειναι?? 

 

Ο πρωτος λογος ειναι το κοστος, ενας hjs καταλυτης εχει σκετος ενα 500αρικο και ο δευτερος οτι σε πολυ δυνατα setup π.χ. 500-600ps τα μειγματα που δουλευουν και οι θερμοκρασιες των καυσαεριων θα κανουν τον καταλυτη αχρηστο... 

 

 

 

Κατάλαβα. Η αλήθεια είναι πως το κόστος είναι σημαντικό κομμάτι. 

Και θέλουμε να έχουμε και αξιόπιστα υλικά..και φθηνά.. Δυστυχώς δν γίνετε. Δν λεω ότι πάντα το ακριβό είναι καλό... Αλλά το φθηνό είναι ρίσκο. Υπάρχουν σγουρά αξιόπιστοι στο χώρο αυτό. 

 

Εμένα προσωπικά για Πρόγραμμα εισαγωγή cts και Ολοσωμη εξατμηση θα χρειαστώ κοντά στα 2500.

Βρηκα και πιο φθηνά απλά το αυτοκίνητο δν θα τα κάνω ένα ένα μόνος μου.. Θα το επιμεληθει άλλος. Άρα σίγουρα αυτό από μόνο του κοστίζει πιο πολύ από το να τα κάνω εγώ ένα ένα. 

 

Ευχαριστώ για την απάντηση και τ ενδιαφέρον. 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Giorgoskak said:

Εμένα προσωπικά για Πρόγραμμα εισαγωγή cts και Ολοσωμη εξατμηση θα χρειαστώ κοντά στα 2500.

Βρηκα και πιο φθηνά απλά το αυτοκίνητο δν θα τα κάνω ένα ένα μόνος μου.. Θα το επιμεληθει άλλος. Άρα σίγουρα αυτό από μόνο του κοστίζει πιο πολύ από το να τα κάνω εγώ ένα ένα. 

 

Ευχαριστώ για την απάντηση και τ ενδιαφέρον. 

 

Θεωρω οτι το μπατζετ των 2500€ ειναι υπερβολικα τσιμπημενο για φπε....

 

Σε αυτα τα μοτερ (ea888) και στο σταδιο που θες η εισαγωγη περα απο τσαφ τσουφ δεν δινει απολυτως τιποτα, για εμενα βαλε απλως ενα ελευθερο φιλτρο μεσα για ψυχολογικους λογους και μονο.

 

Στο θεμα εξατμιση, πανω απο 1300-1400€ για φουλ χειροποιητη εξατμιση (εννοειται με καταλυτη) ακομα και επωνυμη δεν κανει.

 

Προγραμμα, ποσο? 400€? 500€?

 

Δηλαδη, εισαι μαξ γυρω στα 1800€ για stage 2, και εισαγωγη ακομα να θες να βαλεις αντε να πας στα 2000-2100€, το υπολοιπο καπελο γιατι??

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, csaris said:

 

Θεωρω οτι το μπατζετ των 2500€ ειναι υπερβολικα τσιμπημενο για φπε....

 

Σε αυτα τα μοτερ (ea888) και στο σταδιο που θες η εισαγωγη περα απο τσαφ τσουφ δεν δινει απολυτως τιποτα, για εμενα βαλε απλως ενα ελευθερο φιλτρο μεσα για ψυχολογικους λογους και μονο.

 

Στο θεμα εξατμιση, πανω απο 1300-1400€ για φουλ χειροποιητη εξατμιση (εννοειται με καταλυτη) ακομα και επωνυμη δεν κανει.

 

Προγραμμα, ποσο? 400€? 500€?

 

Δηλαδη, εισαι μαξ γυρω στα 1800€ για stage 2, και εισαγωγη ακομα να θες να βαλεις αντε να πας στα 2000-2100€, το υπολοιπο καπελο γιατι??

Δν γνωρίζω ακριβώς το κοστος.. Περιμένω τελική τιμή. 

Η εξατμηση θα είναι όλη χειροποίητη 76mm και 70mm με καταλύτη. 

Η εισαγωγή θα είναι cts. 

Το προγραμμα θα μπει αργότερα αφού βάλω εξατμηση εισαγωγή. 

 

Εγώ υπολογίζω 500 πρόγραμμα κάνα 400ρι εισαγωγή και 1200 εξατμηση. 

Απο κει και πέρα σαν εργατικά δν ξέρω πόσο θα χρεώσει.. Αν πρπει να χρεώσει.. Η όχι.. Γιαυτο βάζω τα 2500 ταβάνι..οταν Θ μείνει το αυτοκίνητο 3 μερεσ μέσα μέχρι να το πάρω. Όλο αυτό θα θα χρεωθεί σίγουρα.Πείτε μου κ εσείς γτι δν το έχω ξανακάνει όλο αυτό.(περαν προγράμματος στο προηγούμενο αυτοκίνητο).

Η εξατμηση θα γίνει από Gorillas. Το προγραμα dynoexelixis kai η εισαγωγή cts έχουν ένα στάνταρ κόστος. Άρα θεωρώ ότι η εξατμηση και τα εργατικά είναι αυτά που ανεβάζουν κοστολογίο. 

Link to comment
Share on other sites

Όταν λέμε εξάτμιση μια Χ τιμή είναι τελική. Μην σε πιάσουν κοροιδο τα μαστορια γτ θα σε γδυσουν. Δλδ τι 1200 η εξάτμιση; Η πρώτη ύλη; και άλλα τα εργατικα; όχι βεβαια. 

Θες να σ πω εγώ πόσο εδωσαγια εξάτμιση φουλ στις ίδιες διαστάσεις με εσένα και με καταλύτη; 800 ευρώ.

Σε μάστορα μάγκα που φτιάχνει project δυνατά, και ξέρει να κολλάει καλά σωλήνες. Ούτε τρύπες στο μέλλον Ούτε τπτ. Μου το είπε. Ότι δεν θα μ παθει τπτ. Η τιμή που εσύ εχεις υπολογισει ειναι ειδικα στο θέμα εξάτμιση λιγο εξωπραγματικη!

Edited by panpap175
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Στον Exhaust Flow (Δανελάτος) γύρω στο χιλιάρικο χειροποίητη φουλ 76 με hjs 200άρη καταλύτη και μάλιστα ο μεγάλος για μέχρι 600 άλογα (έδινε και έναν μικρό hjs για μέχρι 400 άλογα) και 80άρες μπούκες. Η τιμή ήταν μαζί με την τοποθέτηση πριν 5 χρόνια. Σε mk5 GTI edition 30. Δεν είμαι σίγουρος ότι το μεγαλύτερο μέγεθος του A4 δικαιολογεί τα +200 ευρώ που θα είναι παραπάνω με την τοποθέτηση. Ποιοτικά του Δανελάτου ήταν άψογη, από τοποθέτηση χρειάστηκε μόνο δυο διορθωσούλες να κάνω μόνος μου για να τη φέρω ακριβώς εκεί που ήθελα, μόνο και μόνο επειδή είμαι ψείρας.

 

Η τιμή της εισαγωγής είναι λογική για ακριβή επώνυμη. Για το πρόγραμμα, αν είναι custom είναι λίγο ακριβό, αλλά υπάρχουν και χειρότερα.

 

Γενικά ποιοτική δουλειά να γίνει και να έχεις καλό αποτέλεσμα και ας σου κοστίσει το κάτι παραπάνω. Μια φορά που έκανα τη βελτίωση και δεν ξαναπάτησα συνεργείο, εκτός από αναλώσιμα. Δες μόνο την εξάτμιση, μήπως στη δώσει 1200 με τοποθέτηση.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, panpap175 said:

Όταν λέμε εξάτμιση μια Χ τιμή είναι τελική. Μην σε πιάσουν κοροιδο τα μαστορια γτ θα σε γδυσουν. Δλδ τι 1200 η εξάτμιση; Η πρώτη ύλη; και άλλα τα εργατικα; όχι βεβαια. 

Θες να σ πω εγώ πόσο εδωσαγια εξάτμιση φουλ στις ίδιες διαστάσεις με εσένα και με καταλύτη; 800 ευρώ.

Σε μάστορα μάγκα που φτιάχνει project δυνατά, και ξέρει να κολλάει καλά σωλήνες. Ούτε τρύπες στο μέλλον Ούτε τπτ. Μου το είπε. Ότι δεν θα μ παθει τπτ. Η τιμή που εσύ εχεις υπολογισει ειναι ειδικα στο θέμα εξάτμιση λιγο εξωπραγματικη!

Σύμφωνο ότι σαν τιμή είναι τσιμπημένη.. Γιατί πχ Γιαλατζης με 900 ευρό μου είπε ότι κάνει την εξατμηση με καταλύτη. 

Απλα χρεωνω το κοστολογίο.. Ότι.. Αλλο να πάω στο Χ Ψ εξατμησα..να βάλω εξατμηση.. Μετά να παραγγείλω την εισαγωγή και να πάω να μου την περάσουν και μετα να πάω όπου θέλω για πρόγραμμα..(εδω γλυτώνω κάνα 300 400ρι σίγουρα γτι Θα τρέξω μονος..) και άλλο να πάω σε έναν βελτιωτη.. Να του αφήσω τα κλειδια και μετα απο 3 4 μέρες να το πάρω.. Δλδ αν όλα μαζί τα παραπάνω με προγράμματα είναι κοντά στα 2000 αυτός δν θα πάρει το μερίδιο του που θα έχει το αμάξι σηκωμένο και θα το "επιμελειθει"?

(προσπαθώ να δικαιολογήσω το ποσό.. Το οποίο μου είπαν ότι μπορούμε να το ρίξουμε 300 400 ευρό με άλλα υλικά.. Δλδ άλλη εξατμηση και άλλη εισαγωγή..) 

Και επειδή δν ειμαι γνωστής των πραγμάτων.. Προσπαθώ να εμπιστευτώ το άτομο που επιλέγω για την οποιαδήποτε δουλειά..! Είμαι και λίγο της άποψης ότι καλή η έρευνα και το ψάξιμο για να ξέρεις τι παίζει.. Αλλά όταν επιλέγω κάποιον και μου πει θα κάνω αυτό..το ακολουθώ.. 

Αλλιως να βρω άλλον.

 

Δλδ αν πάω σε οδοντιάτρο και μου πει βάζω αυτό τ υλικό γτ αυτό ξέρω..δν Θα του πω βάλε κάτι άλλο πάνω μου.. Η θα κατσω εκεί η θα πάω αλλού που θα μου βάλει αυτό που θέλω και Θ είναι πιο φθηνό..αλλα δν ειμαι οδοντίατρος. Ανν κατάλαβατε το σκεπτικό μου με το χαζό παράδειγμα χάχα! 

Link to comment
Share on other sites

Μια πρόσθεση στο παραπάνω που αναφέρω για εξατμηση 900 ευρό.. Μου είπε ότι αν θέλω όμως πιο επώνυμα υλικά πάνω ανεβαίνει η τιμή αρκετά. 

Σαν όνομα είναι γνωστός και καλός στη δουλεια του. Άρα Σίγουρα και με τα 900 θα ήταν καλή τιμή.. Απλά μετά πάει το ότι πληρώνεις παιρνεις. 

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, Dark X said:

Στον Exhaust Flow (Δανελάτος) γύρω στο χιλιάρικο χειροποίητη φουλ 76 με hjs 200άρη καταλύτη και μάλιστα ο μεγάλος για μέχρι 600 άλογα (έδινε και έναν μικρό hjs για μέχρι 400 άλογα) και 80άρες μπούκες. Η τιμή ήταν μαζί με την τοποθέτηση πριν 5 χρόνια. Σε mk5 GTI edition 30. Δεν είμαι σίγουρος ότι το μεγαλύτερο μέγεθος του A4 δικαιολογεί τα +200 ευρώ που θα είναι παραπάνω με την τοποθέτηση. Ποιοτικά του Δανελάτου ήταν άψογη, από τοποθέτηση χρειάστηκε μόνο δυο διορθωσούλες να κάνω μόνος μου για να τη φέρω ακριβώς εκεί που ήθελα, μόνο και μόνο επειδή είμαι ψείρας.

 

Η τιμή της εισαγωγής είναι λογική για ακριβή επώνυμη. Για το πρόγραμμα, αν είναι custom είναι λίγο ακριβό, αλλά υπάρχουν και χειρότερα.

 

Γενικά ποιοτική δουλειά να γίνει και να έχεις καλό αποτέλεσμα και ας σου κοστίσει το κάτι παραπάνω. Μια φορά που έκανα τη βελτίωση και δεν ξαναπάτησα συνεργείο, εκτός από αναλώσιμα. Δες μόνο την εξάτμιση, μήπως στη δώσει 1200 με τοποθέτηση.

Σωστά τα λες. Κ ελπίζω όλοι μας να έχουμε απροβληματιστα και ασφαλή χιλιομετρα και ο κάθενας με τις επιλογές του. Η αλήθεια είναι ότι έχω συναντήσει και χειρότερα.. Apr dp 900 ευρό. Πολύ ακριβό.. Αλλά προσωπική μου άποψη ποιοτικό και ασφαλές. Δλδ σαν εταιρία δν έχω να πω κάτι κακό για αυτά που ακούω πάρα μόνον το αυξημένο κόστος.

Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το dp ηή μια εξατμηση custom δεν είναι το ίδιο καλή και στη μιση τιμή. 

Link to comment
Share on other sites

Ότι πληρώνεις παίρνεις αλλά στην εξάτμιση παίζει πολύ λαμογιά φίλε μου. Επίσης, ισχύει ότι καλύτερα να σε ρυθμίσει ο ίδιος που θα σου κάνει το hardware, ώστε να αποφύγεις μετά το μπαλάκι των ευθυνών από τον έναν στον άλλο στην περίπτωση της στραβής, γνωστό το έργο. Αυτό όμως ισχύει για εκτεταμένες βελτιώσεις πέρα του φπε, κυρίως για big turbo setup. Για ένα φπε αξίζει να το ψάξεις και δεν υπάρχει κανένας φόβος να πας σε διαφορετικά συνεργεία. Ποιοτικά υλικά και καλό πρόγραμμα και τέλος.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Dark X said:

Ότι πληρώνεις παίρνεις αλλά στην εξάτμιση παίζει πολύ λαμογιά φίλε μου. Επίσης, ισχύει ότι καλύτερα να σε ρυθμίσει ο ίδιος που θα σου κάνει το hardware, ώστε να αποφύγεις μετά το μπαλάκι των ευθυνών από τον έναν στον άλλο στην περίπτωση της στραβής, γνωστό το έργο. Αυτό όμως ισχύει για εκτεταμένες βελτιώσεις πέρα του φπε, κυρίως για big turbo setup. Για ένα φπε αξίζει να το ψάξεις και δεν υπάρχει κανένας φόβος να πας σε διαφορετικά συνεργεία. Ποιοτικά υλικά και καλό πρόγραμμα και τέλος.

Σαν πλάνο έχω μετά να κάνω αλλαγή τούρμπο και ιντερκουλερ. Με στόχο να μείνω εκεί όσο γίνετε πιο safe. Το αμάξι είναι καθημσρινο.. Βόλτες ταξίδια.. Οχι για κόντρες.. Απλα μαρεσει τ γκάζι. Γιαυτό ειπα να ξεκινησω κάπου από Τωρα ώστε μετά να έχω κάποιον που θα ασχολείται προσωπικά με το αυτοκίνητο και να αποφύγω Τα αυτό τ έκανα εκεί αυτό αλλού αυτό παραπέρα 

Link to comment
Share on other sites

Επίσης χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν την δουλειά του.. Μου είπαν ότι την χειροποίητη εξατμηση θα την φτιάξουν αυτοί που κάνουν και πρότζεκτ και χειροποίητες εξατμησεις για μηχανές χαρλει κτλ.. Που εκεί θεωρητικά θέλει πιο πολυ λεπτομέρεια. Άρα ίσως και αυτός να είναι ένας λόγος μεγαλύτερου κόστους. Τι να πωωωω.... Ελπιζω να είναι όλα καλά στο τέλος και απροβληματιστα.. Αυτό έχει σημασία και καθυσιχαζει τον οποιοδήποτε. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Giorgoskak said:

Επίσης χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν την δουλειά του.. Μου είπαν ότι την χειροποίητη εξατμηση θα την φτιάξουν αυτοί που κάνουν και πρότζεκτ και χειροποίητες εξατμησεις για μηχανές χαρλει κτλ.. Που εκεί θεωρητικά θέλει πιο πολυ λεπτομέρεια. Άρα ίσως και αυτός να είναι ένας λόγος μεγαλύτερου κόστους. Τι να πωωωω.... Ελπιζω να είναι όλα καλά στο τέλος και απροβληματιστα.. Αυτό έχει σημασία και καθυσιχαζει τον οποιοδήποτε. 

 

Φιλε μια εξατμιση ειναι, δεν ειναι κβαντομηχανικη οι κολλησεις, απλα επειδη το συνεργειο σιγουρα θα βαλει καπελο στην τιμη επειδη το αφηνεις και παιρνεις "ετοιμο".

 

Για εμενα οπως ειπε και ο @Dark X , ενα stage 2 δεν εχει τιποτα να "φοβασαι" οποτε μια ερευνα αγορας να κανεις δεν χανεις τιποτα... 

 

Εξατμιση 1000-1200€ και ενα προγραμμα 400€ και εισαι μια χαρα, δεν υπαρχει κανενας λογος να πληρωσεις 2κ+ σε καπελο.... 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Η APR είχε βγάλει τότε την RSC εξάτμιση όπως την έλεγε, δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα, και τη χρέωνε 2,5 - 3 χιλιάρικα επειδή είχε το σύστημα εξουδετέρωσης ήχου όπως το έλεγε (άσχετα από τα καζάνια) που λειτουργούσε με σταθερή ταχύτητα και 140 ας πούμε, οπότε ήταν σαν μαμά, ενώ είχες τον ήχο στο πάτημα. Αλλά προσωπικά την είχα δει σε βίντεο και δεν μου άρεσε ο ήχος στο πάτημα, μου είχε φανεί πιό κοντά στη μαμά με βγαλμένο το μεσαίο. Ο ήχος του Δανελάτου έτη φωτός καλύτερος, πιό βαθύς, πιό γεμάτος, πολύ πιό οξύς μετά τις 5000 στροφές και με δυνατότερα σκασίματα. Αλλά θα την ήθελα πιό ήσυχη στο ταξίδι. Μέχρι σταθερή 110 ήταν υποφερτός, μετά ήθελε πιό συχνές στάσεις.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Dark X said:

Η APR είχε βγάλει τότε την RSC εξάτμιση όπως την έλεγε, δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα, και τη χρέωνε 2,5 - 3 χιλιάρικα επειδή είχε το σύστημα εξουδετέρωσης ήχου όπως το έλεγε (άσχετα από τα καζάνια) που λειτουργούσε με σταθερή ταχύτητα και 140 ας πούμε, οπότε ήταν σαν μαμά, ενώ είχες τον ήχο στο πάτημα. Αλλά προσωπικά την είχα δει σε βίντεο και δεν μου άρεσε ο ήχος στο πάτημα, μου είχε φανεί πιό κοντά στη μαμά με βγαλμένο το μεσαίο. Ο ήχος του Δανελάτου έτη φωτός καλύτερος, πιό βαθύς, πιό γεμάτος, πολύ πιό οξύς μετά τις 5000 στροφές και με δυνατότερα σκασίματα. Αλλά θα την ήθελα πιό ήσυχη στο ταξίδι. Μέχρι σταθερή 110 ήταν υποφερτός, μετά ήθελε πιό συχνές στάσεις.

Επειδή και εγώ δε θέλω να έχω την φασαρία σε ταξίδια.. Ούτε να ξυπνάω γειτονιές.. Μια εξατμιση με καταλύτη και 1 καζανάκι..ειναι νορμάλ? 

Θα έχω αυτο τον ήχο όταν το ζητάω και θα μπορώ να ταξιδεύω άνετα χωρίς κούραση..? Η πάμε κατευθείαν για 2ο καζανάκι? 

 

Συγνώμη αν γίνομαι κουραστικος.

Link to comment
Share on other sites

Με ένα ήμουν εγώ, δεν είχα μεσαίο. Και με μικρό τελικό. Αν θες δυνατό ήχο πας σε μικρότερο τελικό.

 

nov18.jpg

 

Δεν μπορώ να σου απαντήσω ακριβώς γιατί δεν ξέρω και τι θεωρείς εσύ κουραστικό. Εγώ γενικά ήμουν αρκετά υποχωρητικός στο κομμάτι της άνεσης, προκειμένου να έχω ακριβώς τον ήχο που ήθελα στο πάτημα. Υπόψη χαλαρά μέσα στα στενά στη γειτονιά, δεν ξυπνούσα κανέναν, ένα μπάσο γουργούρημα έκανε. Στο πάτημα ναι, Πάσχα. Τώρα αν το ξανάκανα, θα έβαζα προτεραιότητα την άνεση και θα ήθελα από μαμά μόνο ένα ελαφρώς πιό δυνατό και μπάσο ήχο στο πάτημα. Ξεκίνα με μεσαίο μάλλον και αν δεν σε ικανοποιεί το βγάζεις. Για το τελικό δεν ξέρω τι να σου πω, εγώ το συζήτησα με το Δανελάτο, του είπα τι θέλω και το "έπιασε" αμέσως.

Edited by Dark X
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, Dark X said:

Με ένα ήμουν εγώ, δεν είχα μεσαίο. Και με μικρό τελικό. Αν θες δυνατό ήχο πας σε μικρότερο τελικό.

 

nov18.jpg

 

Δεν μπορώ να σου απαντήσω ακριβώς γιατί δεν ξέρω και τι θεωρείς εσύ κουραστικό. Εγώ γενικά ήμουν αρκετά υποχωρητικός στο κομμάτι της άνεσης, προκειμένου να έχω ακριβώς τον ήχο που ήθελα στο πάτημα. Υπόψη χαλαρά μέσα στα στενά στη γειτονιά, δεν ξυπνούσα κανέναν, ένα μπάσο γουργούρημα έκανε. Στο πάτημα ναι, Πάσχα. Τώρα αν το ξανάκανα, θα έβαζα προτεραιότητα την άνεση και θα ήθελα από μαμά μόνο ένα ελαφρώς πιό δυνατό και μπάσο ήχο στο πάτημα. Ξεκίνα με μεσαίο μάλλον και αν δεν σε ικανοποιεί το βγάζεις. Για το τελικό δεν ξέρω τι να σου πω, εγώ το συζήτησα με το Δανελάτο, του είπα τι θέλω και το "έπιασε" αμέσως.

Ουσιαστικα αυτό που είπες.. Πάνω από 110 κουράζει.. Τωρα σε ταξίδι πχ να θες να πας με 130 και να μν μπορεισ.. Εε αυτό θεωρώ κουραστικό. 

Link to comment
Share on other sites

Πάντως ο @csaris καλά σου λέει, θα σου βάλει καπέλο το συνεργείο. Να ξέρεις ότι δύο ειδών πελάτες αφήνουν αμάξι και κλειδιά και το παίρνουν έτοιμο, οι φραγκάτοι και οι έχοντες περιορισμένες γνώσεις και αυτό το ξέρουν καλά οι μαγαζάτορες. Παθών είμαι και στο λέω. Πίσω στο 2010 ξέραμε με την κοπέλα μου πολύ λίγα πράγματα και είχαμε κάνει το ίδιο πράγμα, είχαμε αφήσει το cupra (είχαμε το edition 30 και το μικρό 14άρι cupra) για εισαγωγή και πρόγραμμα, δυο χρόνια μετά για κούλερ και εξάτμιση και μετά έγινε υβρίδιο. Λέμε στο μαγαζί θέλουμε κούλερ και μας λέει θα τα κανονίσουμε όλα εμείς. Αφήνουμε κλειδιά και μας βάζει κούλερ Ηρακλής. Δεν είχαμε ιδέα εμείς από μάρκες τίποτα έτσι; 8 κατοστάρικα το κούλερ Ηρακλής. Σπάει ο Ηρακλής το 2014, δεν ανέβαζε πίεση και σφύριζε, ο ήχος ερχόταν από εκεί, προφανώς όπως περνούσε ο αέρας από τη ρωγμή. Στο μεταξύ είχαμε ήδη κόψει συνεργασία με το εν λόγω συνεργείο γιατί είχαν συμβεί και άλλα πολύ χοντρά που δεν έχει νόημα να αναφέρω, και ξεκινήσαμε τότε συνεργασία με τον Μίλτο Δερεκίδη, όπου δεν παίζεται ο τύπος. Μερακλής όσο δεν πάει, σου φτιάχνει το αμάξι σαν να είναι δικό του. Mας παράγγειλε κούλερ made in China, 11 λίτρα παρακαλώ, όσο δηλαδή του S3 και μιλάμε σε 14άρι μοτέρ υβρίδιο K04-023 με 286 άλογα. Τσίμα τσίμα χώρεσε. Πρόσεξε τώρα, +20 βαθμούς από την εξωτερική με το Hercules, +9 με το China (είχαμε δει μέχρι και +6 στην καρδιά του χειμώνα). Το δε China έβγαλε όλα τα υπόλοιπα χρόνια μέχρι και το 2019 που δώσαμε το αμάξι χωρίς κιχ. Κόστος; 5 κατοστάρικα με τοποθέτηση. 8 ο Ηρακλής. Ξεκαθαρίζω ότι ποιοτικά δεν ξέρω ο Ηρακλής πού βρίσκεται, αν ήταν αστοχία που πάντα μπορεί να σου κάτσει, ακόμα και στο καλύτερο προϊόν. Στα λέω για να δεις τι καπέλο μπορείς να φας στο κεφάλι, όχι από τον Ηρακλή τον ίδιο εν προκειμένω, αλλά το μαγαζί που ανέλαβε όλη τη δουλειά, να φέρει το κούλερ και να το τοποθετήσει. Καπέλο και χωρίς να παίρνεις το καλύτερο, γιατί οι αριθμοί δεν λένε ψέματα, άλλο +20 άλλο +9.

 

Δες εδώ διαφορά (πάνω το China):

 

fmic_old_vs_new1.jpg

 

Με άλλα λόγια, με τρίτους δεν γίνονται δουλειές. Καθένας στο κομμάτι του, οπότε από εσένα θέλει τρέξιμο και ψάξιμο. ΕΚΤΟΣ και μιλάμε για big turbo.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.