Jump to content

Α5 1.8 stage 2 απορίες.


Giorgoskak

Recommended Posts

44 minutes ago, Dark X said:

Πάντως ο @csaris καλά σου λέει, θα σου βάλει καπέλο το συνεργείο. Να ξέρεις ότι δύο ειδών πελάτες αφήνουν αμάξι και κλειδιά και το παίρνουν έτοιμο, οι φραγκάτοι και οι έχοντες περιορισμένες γνώσεις και αυτό το ξέρουν καλά οι μαγαζάτορες. Παθών είμαι και στο λέω. Πίσω στο 2010 ξέραμε με την κοπέλα μου πολύ λίγα πράγματα και είχαμε κάνει το ίδιο πράγμα, είχαμε αφήσει το cupra (είχαμε το edition 30 και το μικρό 14άρι cupra) για εισαγωγή και πρόγραμμα, δυο χρόνια μετά για κούλερ και εξάτμιση και μετά έγινε υβρίδιο. Λέμε στο μαγαζί θέλουμε κούλερ και μας λέει θα τα κανονίσουμε όλα εμείς. Αφήνουμε κλειδιά και μας βάζει κούλερ Ηρακλής. Δεν είχαμε ιδέα εμείς από μάρκες τίποτα έτσι; 8 κατοστάρικα το κούλερ Ηρακλής. Σπάει ο Ηρακλής το 2014, δεν ανέβαζε πίεση και σφύριζε, ο ήχος ερχόταν από εκεί, προφανώς όπως περνούσε ο αέρας από τη ρωγμή. Στο μεταξύ είχαμε ήδη κόψει συνεργασία με το εν λόγω συνεργείο γιατί είχαν συμβεί και άλλα πολύ χοντρά που δεν έχει νόημα να αναφέρω, και ξεκινήσαμε τότε συνεργασία με τον Μίλτο Δερεκίδη, όπου δεν παίζεται ο τύπος. Μερακλής όσο δεν πάει, σου φτιάχνει το αμάξι σαν να είναι δικό του. Mας παράγγειλε κούλερ made in China, 11 λίτρα παρακαλώ, όσο δηλαδή του S3 και μιλάμε σε 14άρι μοτέρ υβρίδιο K04-023 με 286 άλογα. Τσίμα τσίμα χώρεσε. Πρόσεξε τώρα, +20 βαθμούς από την εξωτερική με το Hercules, +9 με το China (είχαμε δει μέχρι και +6 στην καρδιά του χειμώνα). Το δε China έβγαλε όλα τα υπόλοιπα χρόνια μέχρι και το 2019 που δώσαμε το αμάξι χωρίς κιχ. Κόστος; 5 κατοστάρικα με τοποθέτηση. 8 ο Ηρακλής. Ξεκαθαρίζω ότι ποιοτικά δεν ξέρω ο Ηρακλής πού βρίσκεται, αν ήταν αστοχία που πάντα μπορεί να σου κάτσει, ακόμα και στο καλύτερο προϊόν. Στα λέω για να δεις τι καπέλο μπορείς να φας στο κεφάλι, όχι από τον Ηρακλή τον ίδιο εν προκειμένω, αλλά το μαγαζί που ανέλαβε όλη τη δουλειά, να φέρει το κούλερ και να το τοποθετήσει. Καπέλο και χωρίς να παίρνεις το καλύτερο, γιατί οι αριθμοί δεν λένε ψέματα, άλλο +20 άλλο +9.

 

Δες εδώ διαφορά (πάνω το China):

 

fmic_old_vs_new1.jpg

 

Με άλλα λόγια, με τρίτους δεν γίνονται δουλειές. Καθένας στο κομμάτι του, οπότε από εσένα θέλει τρέξιμο και ψάξιμο. ΕΚΤΟΣ και μιλάμε για big turbo.

Ευχαριστώ πολύ. Μετά κάποια στιγμή έχω σκοπό τη αλλαγή τούρμπο. Κ04 η IHI από όλα Αυτα που διαβάζω. 

 

Οι γνώσεις μου είναι περιορισμένες.. Γιαυτο ρωτάω εδώ και διαβάζω.. Και ίσως για αυτό απόφασισα να μην το κάνω μόνος. 

 

Όταν εννοείς τρίτους τι εννοείς? Δν θα το έχει το αμαξι κάποιος τυχαίος σε ένα συνεργείο ασ πουμε.. Σε βελτιωτες θα το δώσω.. Αν υποθέσουμε ότι η εξατμιση κανει 1000.. 1100..η εισαγωγή 400 και το πρόγραμμα αλλά 500.. (και τα 3 όμως είναι διαφορετικα.. Δλδ τα 1000 πάνε στους εξατμησαδες.. Η εισαγωγή οκ..οσο κοστίζει.. Και το προγραμα στη dynoexelixis.. .)  Αυτοί σαν βελτιωτες δν θα πάρουν το μερίδιο τους? 

Link to comment
Share on other sites

Εννοώ αν πήγαινες το αμάξι εσύ ο ίδιος στον εξατμισά για την εξάτμιση θα γλίτωνες το καπέλο του βελτιωτή. Κοίτα για να τα λέμε όλα έχω δει πολύ χειρότερα καπέλα από το δικό σου, αλλά θα μπορούσες να γλίτωνες 1 με 2 κατοστάρικα. Το πρόγραμμα το βρίσκω και αυτό λίγο τσιμπημένο για custom, συνήθως 3 άντε 4 κατοστάρικα κοστίζουν, αλλά και εδώ έχω δει ακριβότερα, custom πάντα. Τώρα να σου πω να δεις και αλλού για πρόγραμμα, δεν στο λέω γιατί μπορεί να έχεις καλό feedback για το συγκεκριμένο και να το εμπιστεύεσαι, οπότε άντε πες χαλάλι τα παραπάνω χρήματα. Αλλά επί της ουσίας μόνο η τιμή που πήρες για την εισαγωγή είναι λογική για επώνυμη. Υπάρχουν και ακριβότερες, της VW Racing η R600 π.χ. κοστίζει γύρω στις 420 λίρες από Αγγλία μετά φόρων αλλά χωρίς ταχυδρομικά. Κάπου εκεί και η ITG Maxogen. Βαρβάτα ονόματα στον χώρο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για όλες τις συμβουλές. Μόλις ολοκληρώσω με την αλλαγή θα σας πω εντυπώσεις και θα ανεβάσω καμία φώτο. Ελπίζω να δω αρκετά καλή αλλαγή στο αμάξι.

Επί της ευκαιρίας για τις φωτογραφίες πρπει να κάνω κάποιο resize.? Γτι μου βγάζει περιορισμένα mb για να ανεβάσω? 

Link to comment
Share on other sites

Καλή επιτυχία και να το ευχαριστηθείς.

 

Σαν attachment τις ανεβάζεις, ή link (URL); Σε attachment δεν ξέρω, αλλά σαν link δεν θυμάμαι να μου έχει βάλει ποτέ περιορισμό στις φωτογραφίες. Έχω ποστάρει φωτό πάνω από 7,5mb (4032 x 3024). Κάνει αυτόματο downscale αν χρειάζεται αλλά με κλικ πάνω της εμφανίζεται το original μέγεθος σε ξεχωριστό παράθυρο (υπάρχει και μεγεθυντικός φακός).

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Dark X said:

Καλή επιτυχία και να το ευχαριστηθείς.

 

Σαν attachment τις ανεβάζεις, ή link (URL); Σε attachment δεν ξέρω, αλλά σαν link δεν θυμάμαι να μου έχει βάλει ποτέ περιορισμό στις φωτογραφίες. Έχω ποστάρει φωτό πάνω από 7,5mb (4032 x 3024). Κάνει αυτόματο downscale αν χρειάζεται αλλά με κλικ πάνω της εμφανίζεται το original μέγεθος σε ξεχωριστό παράθυρο (υπάρχει και μεγεθυντικός φακός).

 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Giorgoskak said:

 

Πατάω το "click to choose files" ώστε να ανέβει φώτο από το κινητό μου αλλα δν γινετε. Link όχι δεν δοκίμασα. 

Link to comment
Share on other sites

Μια ερώτηση ακόμα ρε παιδιά.. Βλέπω διαφορά γραμμένα περί απόδοσης... Με μεγάλη διαφορά. 

Ειδικά η revo..βλεπω ότι δείνει πιο πολλά άλογα. Στραγάλια είναι??? 

Πόσα άλογα θα φτάσουμε με ένα stage 2? Μιλώντας για το δικό μ αμάξι.. Α5 1.8 170 ps γιατί σίγουρα από αμάξι σε αμάξι έχει διάφορες. 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Giorgoskak said:

Μια ερώτηση ακόμα ρε παιδιά.. Βλέπω διαφορά γραμμένα περί απόδοσης... Με μεγάλη διαφορά. 

Ειδικά η revo..βλεπω ότι δείνει πιο πολλά άλογα. Στραγάλια είναι??? 

Πόσα άλογα θα φτάσουμε με ένα stage 2? Μιλώντας για το δικό μ αμάξι.. Α5 1.8 170 ps γιατί σίγουρα από αμάξι σε αμάξι έχει διάφορες. 

 

Γυρω στα 250ps ειναι ρεαλιστικο νουμερο.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, csaris said:

 

Γυρω στα 250ps ειναι ρεαλιστικο νουμερο.

Ευχαριστω.

Ωραία. Μακάρι να είμαι κοντά σε τέτοιο νούμερο. Εγώ υπολόγιζα καμία 60ρια...δλδ κοντά στα 230. 

 

Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, Giorgoskak said:

Ευχαριστω.

Ωραία. Μακάρι να είμαι κοντά σε τέτοιο νούμερο. Εγώ υπολόγιζα καμία 60ρια...δλδ κοντά στα 230. 

 

 

Mε 100αρα σιγουρα παραπανω απο τα 230.

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, csaris said:

 

Mε 100αρα σιγουρα παραπανω απο τα 230.

Το πρόγραμμα να είναι για 100ρα η για 95? Θεωρώ το 95 σαν πιο safe επιλογή.. Με την έννοια να μν σε δεσμεύει η 100αρα βενζίνη και ας χάνεις λίγο σε απόδοση. 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Giorgoskak said:

Το πρόγραμμα να είναι για 100ρα η για 95? Θεωρώ το 95 σαν πιο safe επιλογή.. Με την έννοια να μν σε δεσμεύει η 100αρα βενζίνη και ας χάνεις λίγο σε απόδοση. 

 

Εχει file και για 95αρα και για 100αρα με την αναλογη αποδοση το καθενα.

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ έχω πληρώσει τα μαλλιοκεφαλα μου σε εξατμισάδες "καλλιτέχνες" του δήθεν, βέβαια παλαιότερες εποχές και λίγες γνώσεις εποχή 2006-7...

 

Η δική μου γνώμη είναι εάν θες αργότερα Κ04, μην μπείς καν σε διαδικασία εξάτμισης τώρα.

 

Βάλε stage 1 με εισαγωγή, και σίγουρα θα είσαι πάνω από τα 230 με την μαμά εξάτμιση.

 

Όταν με το καλό πάρεις την Κ04 τότε το βλέπεις.

 

Προσωπικά τώρα πια δεν με νοιάζει το αμάξι να έχει σπορ ήχο, όπως μου είχε πει και ένας φίλος μηχανικός παλιότερα: "ας είναι γρήγορο και ας μην κάνει θόρυβο".

 

Η εξάτμιση είναι πολύ δύσκολο πράγμα να έχεις αυτες τις ισορροπίες μεταξύ σπορ και όχι κουραστικό στα ταξίδια. Προτιμώ να χάσω λίγο σε αμεσότητα και καμιά 10ρια άλογα (γιατί παραπάνω δεν είναι) παρά να με κουράζει.   

 

 

Link to comment
Share on other sites

Πας μονος σου σε ενα  καλο εξατμισα και μιλας μαζι του τι θες (να ξερεις οτι και στον εξατμισα της <γειτονιας>μπορεις να κανεις εξισου καλη δουλεια αλλα εφοσον δεν γνωριζεις το αφηνουμε)

Τονιζεις οτι αν δεν γινει σωστη θα υπαρχει θεμα, δεν θες ζημιες τσαπατσουλιες κ.λ.π

Εισαγωγη εισαι καλυμμένος και μ ενα φιλτρο ελευθερο

Προγραμματιζεις την αλλαγη της (εννοειτε  εισαι αυστηρος πχ στο φερνω το πρωι το παιρνω το απογευμα) και μετα πας για προγραμμα.

Δεν θα αφηνα τα κλειδια ευκολα σε κανεναν να εχει να γυρναει το αυτοκινητο μου ποσο μαλλον να βγαλει και τοσα λεφτα που αναφερεις, αυτοι εννοειτε εχουν αλλες τιμες μεταξυ τους και μπορει στο τελος να ειναι παραπανω...

Επισης μια συμβουλη οταν το αφηνεις καπου το αμαξι με τον υπευθυνο εναν οπτικο ελεγχο γυρω γυρω, γιατι πολλα συμβαινουν

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, johnaras said:

Πας μονος σου σε ενα  καλο εξατμισα και μιλας μαζι του τι θες (να ξερεις οτι και στον εξατμισα της <γειτονιας>μπορεις να κανεις εξισου καλη δουλεια αλλα εφοσον δεν γνωριζεις το αφηνουμε)

Τονιζεις οτι αν δεν γινει σωστη θα υπαρχει θεμα, δεν θες ζημιες τσαπατσουλιες κ.λ.π

Εισαγωγη εισαι καλυμμένος και μ ενα φιλτρο ελευθερο

Προγραμματιζεις την αλλαγη της (εννοειτε  εισαι αυστηρος πχ στο φερνω το πρωι το παιρνω το απογευμα) και μετα πας για προγραμμα.

Δεν θα αφηνα τα κλειδια ευκολα σε κανεναν να εχει να γυρναει το αυτοκινητο μου ποσο μαλλον να βγαλει και τοσα λεφτα που αναφερεις, αυτοι εννοειτε εχουν αλλες τιμες μεταξυ τους και μπορει στο τελος να ειναι παραπανω...

Επισης μια συμβουλη οταν το αφηνεις καπου το αμαξι με τον υπευθυνο εναν οπτικο ελεγχο γυρω γυρω, γιατι πολλα συμβαινουν

Πολύ σωστή η συμβουλή σου για τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Σωστά τα λεσ. 

 

Προσ διευκρίνηση το αυτοκίνητο θα είναι στο συνεργείο αφημενο.. Και εκεί θα γίνει η δουλειά. Δλδ η εξατμηση, για το προγραμα θα πάμε αλλού αργότερα. 

Μου είπε ότι ώρα θέλω κ οπότε θέλω.. Μπορώ να βρίσκομαι εκεί να βλέπω. 

 

Φαντάζομαι Σίγουρα θα κάνει βόλτα με το αμάξι να δει πως δουλεύει απλά δν θα το πάει από εδώ και από εκεί.. Ο εξατμησας θα δουλεύει στο μαγαζί που θα αφήσω τ αμαξι. Η "συνεργασία" ας το πω θα είναι με την Kakimoto Developments στο Ωραιόκαστρο Θεσαλονικης. (αν δεν επιτρέπονται οι αναφορές ονομάτων, επωνυμίας κτλ συγχωρέστε με) 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και πάλι ομάδα. Τελος εξατμηση και εισαγωγή στο αυτοκίνητο. Αύριο θα τ παραλάβω να δω πρώτες εντυπώσεις. Είμαι ικανοποιημένος από τη πρώτη ματιά..και ενθουσιασμός πιο πολύ γγτι ειναι η πρώτη φορά που κάνω κάτι τέτοιο. Ορίστε κ 2 φώτο από την εξατμηση. Θα σχολιάσω και με εντυπώσεις ήχου κτλ όταν το οδηγήσω. 

On 12/7/2020 at 11:47 AM, Giorgoskak said:

 

Screenshot_20201211_182635.jpg

Screenshot_20201211_182719.jpg

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, PanA4 said:

Γιατί τόσες πολλές κολλήσεις για να βγουν οι γωνίες;;;

Δυστυχώς δεν το γνωρίζω. Θα ρωτήσω βέβαια να παρω απάντηση.

 Ίσως και αυτό που λέει ο @Chris1967 γιατί όλη η εξατμηση έγινε από τον μάστορα στο συνεργείο που ήταν το αυτοκίνητο κ όχι σε "εξατμισαδικο" ας το πω. Ο άνθρωπος ήρθε εκεί και δούλεψε. 

Link to comment
Share on other sites

Βέβαια δν έχω τις απαραίτητες γνώσεις για να ξέρω. Οποτε αν πω καμία βλακεια συγχωρέστε με. Απότι κατάλαβα έγιναν η γωνίες εκείνη την ώρα και δεν ήταν έτοιμες με βάση αλλες δουλειές που έχει κάνει.. Γιατί καποιος ρώτησε σε άλλη δουλειά που είχε κάνει ο εξατμισας πράματα σχετικά με την εξατμιση και η απάντηση του περιείχε το "αν γίνει η δουλειά με έτοιμες γωνίες εννοείς η έτσι..?" οπότε θεωρώ γιαυτό οι πολλές κολλήσεις.. 

Edited by Giorgoskak
Link to comment
Share on other sites

57 λεπτά πριν, Chris1967 είπε

Μάλλον γιατί δεν είχε έτοιμες γωνίες ούτε κουρμπαδόρο ?

 

1200 ευρώ για εξάτμιση και δεν έχει έτοιμες γωνίες ή κουρμπαδορο; Την στιγμή που οι περισσότεροι έχουν κουρμπαδορο cnc; 

Απλά δεν παίζει. Συγγνώμη αν στο χαλάω αλλά έτσι είναι. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, PanA4 said:

1200 ευρώ για εξάτμιση και δεν έχει έτοιμες γωνίες ή κουρμπαδορο; Την στιγμή που οι περισσότεροι έχουν κουρμπαδορο cnc; 

Απλά δεν παίζει. Συγγνώμη αν στο χαλάω αλλά έτσι είναι. 

Συμφωνώ σε αυτό.. Αλλά και διαφωνώ από την μεριά ότι..αλλο να κανεις κάτι με το χέρι και άλλο με μηχάνημα. Δλδ εννοώ ότι χρειάζεσαι πιο πολύ χρόνο άρα κοστίζει κιόλας από κάτι που θα βγει πιο γρήγορα. (Όλα αυτά βέβαια με την προϋπόθεση να υπάρχει γνώση και εμπειρία.) Ο συγκεκριμένος κάνει  χειροποιητες εξατμησεις σε μηχανές. Δεν δικαιολογω κόστος.. Ούτε δουλεια.. Θα κρίνει ο χρόνος και το αποτέλεσμα.. Μιας και πήρα την απόφαση να ακολουθήσω αυτό το δρόμο.. Ενώ είχα την επιλογή με 900 ευρό πχ. Απλά  εμπιστευτηκα το άτομο που συμφωνήσαμε να βελτιώσει το αυτοκίνητο.. (οι δικές μου γνώσεις είναι ελάχιστες.. Ότι λέμε το λέμε για να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον.. Δεν μου το χαλάς γιατί ο καθένας έχει την γνώμη του και την εμπειρία του εννοείται ?) Παράδειγμα άλλης δουλειάς παρακάτω πάλι χωρίς κουρμπαδορο σε μηχανές όμως. 

Screenshot_20201211_214909.jpg

Screenshot_20201211_214855.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να είναι ο καλύτερος στις κολλήσεις. Όμως θεωρώ πως με την καινούρια τεχνολογία έχεις καλύτερο αποτέλεσμα σε ποιότητα με μικρότερο κόστος και σε λιγότερο χρόνο. 

Να ξέρεις πως όσο πιο πολλές οι κολλήσεις τόσο πιο πολλές οι πιθανότητες κάποια από αυτές να "ανοίξουν" με τον καιρό. 

Σκέψου να σκάβουν δύο ένα λακο. Ο ένας με φτυάρι και ο άλλος με εκσκαφέα. 

Σου εύχομαι να την χαρείς στο έπακρο και όλες οι ανησυχίες να μείνουν ανησυχίες. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, PanA4 said:

Μπορεί να είναι ο καλύτερος στις κολλήσεις. Όμως θεωρώ πως με την καινούρια τεχνολογία έχεις καλύτερο αποτέλεσμα σε ποιότητα με μικρότερο κόστος και σε λιγότερο χρόνο. 

Να ξέρεις πως όσο πιο πολλές οι κολλήσεις τόσο πιο πολλές οι πιθανότητες κάποια από αυτές να "ανοίξουν" με τον καιρό. 

Σκέψου να σκάβουν δύο ένα λακο. Ο ένας με φτυάρι και ο άλλος με εκσκαφέα. 

Σου εύχομαι να την χαρείς στο έπακρο και όλες οι ανησυχίες να μείνουν ανησυχίες. 

Συμφωνώ γιαυτό ειπα θα δείξει ο χρόνος και το αποτέλεσμα. 

Και γιαυτό νομίζω υπάρχει το φόρουμ να μιλάμε και να αναλύουμε τις εμπειρίες μας και τις δουλειές μας..και να αποκτούμε γνώση ύστερα από καλά η κακα αποτελέσματα. 

 

Μία άλλη απορία.. Θα παραγγείλω γρυλια για το Α5 look s5/rs5.. Γράφει ότι ταιριάζει στο site... Αλλα αλλού έχω ακούσει ότι καμία φορά θέλει λίγο ζόρι.. Πατέντα να μπει.. Μιας και δν είναι γνήσια. Υπάρχει περίπτωση να έχω θέμα? 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.