John rules Posted January 5, 2021 Share Posted January 5, 2021 Καλημέρα σας φοράω εξάτμιση miltek με εισαγωγή αέρα και θα ήθελα προτάσεις για το τι πρόγραμμα να βάλω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Van.Leb Posted January 6, 2021 Share Posted January 6, 2021 πολλές επιλογές από προγραμματιστές και σε κονσέρβες κ σε καστομ...Όλοι πάνω κάτω με τα ίδια αποτελέσματα σε αποδόσεις...Για μένα πρέπει να βρεις 2-3 εταιρίες να συνομιλήσεις με τους αντιπροσώπους κ όποιος σου κάνει καλύτερα αυτόν να επιλέξεις...Αυτό διότι (κατ εμε) πολύ σημαντικό ρόλο παίζει το after sales στην περίπτωση που έχεις κάποιο πρόβλημα η στην περίπτωση που θες να προχωρήσεις σε επόμενο σταδιο ή στάδια...Προσωπικά θα σου πρότεινα Apr από κονσέρβες κ revlimit (αυτο εχω τωρα) από καστομ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Posted January 6, 2021 Share Posted January 6, 2021 Προσωπικα, εχω φορεσει σε 2 δικα μου vag k04, Apr Stage2+ χωρις προβληματα και το προτεινω. Υπαρχουν τοσες πολλες επιλογες πλεον και ολα τα files ειναι πανω-κατω τα ιδια... Οποτε ειναι το τι προτιμας εσυ απο θεμα brand και support/after sales. Στο μονο που θα εμενα μακρια ειναι απο καποια προγραμματα που υποσχονται "μαγικα" νουμερα τα οποια βγαινουν μονο σε "συγκεκριμενα" dynos (εννοειται σου κανουν δωρο και το dyno παρεα με το προγραμμα). Εχει τυχει πολλες φορες π.χ. τα 390 αλογα ενος προγραμματος να χανουν απο τα 360 αλλου προγραμματος κτλ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John rules Posted January 14, 2021 Author Share Posted January 14, 2021 Ευχαριστώ πολύ παιδιά τελικά κατέληξα σε πρόγραμμα DTM που έχει και ένας φίλος που μου τον σύστησε και έχω να πω ότι ο άνθρωπος φαίνεται αρκετά επαγγελματίας με αγάπη για αυτό που κάνει και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Πήρα απόφαση να αλλάξω εισαγωγή αέρα από pipercross (φίλτρο μπροστά μόνο έχω που δεν απέδιδε καθόλου όπως μου εξήγησε ο Παναγιώτης) και να πάω σε evoms v flow αλλά δεν ξέρω που να τη βρω Ελλάδα (έχω βρει μία μεταχειρισμένη). Προς το παρόν δουλεύω πίεση 1,1 σταθερή με 1,5 overboost (με αντλία υψηλής autotech) και μόλις αλλάξω εισαγωγή θα πάμε 1,3 με 1,9 που εκεί θα καταλάβω την πραγματική δύναμη απ ότι καταλαβαίνω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Posted January 14, 2021 Share Posted January 14, 2021 1 hour ago, John rules said: Ευχαριστώ πολύ παιδιά τελικά κατέληξα σε πρόγραμμα DTM που έχει και ένας φίλος που μου τον σύστησε και έχω να πω ότι ο άνθρωπος φαίνεται αρκετά επαγγελματίας με αγάπη για αυτό που κάνει και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Πήρα απόφαση να αλλάξω εισαγωγή αέρα από pipercross (φίλτρο μπροστά μόνο έχω που δεν απέδιδε καθόλου όπως μου εξήγησε ο Παναγιώτης) και να πάω σε evoms v flow αλλά δεν ξέρω που να τη βρω Ελλάδα (έχω βρει μία μεταχειρισμένη). Προς το παρόν δουλεύω πίεση 1,1 σταθερή με 1,5 overboost (με αντλία υψηλής autotech) και μόλις αλλάξω εισαγωγή θα πάμε 1,3 με 1,9 που εκεί θα καταλάβω την πραγματική δύναμη απ ότι καταλαβαίνω. Η vflow οντως ειναι μια πολυ καλη εισαγωγη και 1000δοκιμασμενη.. Το θεμα ειναι αν αξιζει να σκασεις ενα 500αρικο σχεδον που κανει για μια εισαγωγη που δινει ξερω γω 10 αλογα... Επισης ειναι αρκετα δυσευρετη. Υπαρχουν πολλες αξιολογες εταιρειες να κοιταξεις και σε πολυ καλη τιμη και μπορεις να τις βρεις ebay οπως ramair, itg, neuspeed, revo, injen κτλ. Οποτε μην κολλας μονο στην vflow. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John rules Posted January 15, 2021 Author Share Posted January 15, 2021 Εχω βρει μια μεταχειρισμένη 200€ να αλλάξω μόνο το φίλτρο και νομίζω όλες οι καλές παίζουν 400 - 500€. Εχεις να προτείνεις φίλε ανάρτηση γιατί πονάω πλέον σε λακούβες?? Η αλήθεια είναι ότι είμαι ευχαριστημένος με την μαμά αλλά δεν ξέρω πως θα είναι με κάποια άλλη.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Posted January 15, 2021 Share Posted January 15, 2021 8 hours ago, John rules said: Εχω βρει μια μεταχειρισμένη 200€ να αλλάξω μόνο το φίλτρο και νομίζω όλες οι καλές παίζουν 400 - 500€. Εχεις να προτείνεις φίλε ανάρτηση γιατί πονάω πλέον σε λακούβες?? Η αλήθεια είναι ότι είμαι ευχαριστημένος με την μαμά αλλά δεν ξέρω πως θα είναι με κάποια άλλη.. Γιατι δεν πας σε αυτη η οποια ειναι δοκιμασμενη και σε πολυ δυνατη τιμη?? https://www.car.gr/parts/view/29938990-audi-s3-quattro-kit-eisagwgis-aera Tην ειχα σε Scirocco R και ηταν αψογη! Το να μπεις σε διαδικασια για μεταχειρο vflow και να αλλαξεις το φιλτρο (εξτρα κοστος) δεν αξιζει για εμενα. Αν σου φαινονται σκληρες οι μαμα αναρτησεις τοτε ξεχνα τις ρυθμιζομενες.... Ισως στην περιπτωση σου να ταιριαζει καλυτερα κανενα after αμορτισερ οπως koni κιτρινο. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unreal Posted January 16, 2021 Share Posted January 16, 2021 (edited) Ωπ αυτή μοιάζει με την ITG που φορούσα. Έτσι σπαστή ήταν με τα κολάρα και τους κολιέδες (edit βάζω την αντίστοιχη σε S3): https://www.awesomegti.com/shop-by-brand/itg/itg-maxogen-audi-s3-8p-maxogen-induction-kit/ Όταν το φίλτρο έφαγε τα ψωμιά του το αντικατέστησα με αυτό: https://www.awesomegti.com/shop-by-car/audi/a3-8p/replacement-filter-for-2-0tfsi-itg-maxogen-kits/ Το οποίο είναι ακόμα πιό ελεύθερο από αυτό με το οποίο έρχεται αρχικά η εισαγωγή και φαίνεται αν το δεις από την είσοδο, ενώ είναι και δυο δάχτυλα μακρύτερο, οπότε κάθεται οριακά ανάμεσα στην ασφαλειοθήκη και το φανάρι. Ακουμπάει το κάλυμα του φαναριού λίγο. Θέλει ένα μικρό maintenance κάθε 3-6 μήνες ανάλογα τη χρήση, που περιλαμβάνει πλύσιμο με ειδικό διαλυτικό, καλό ξέβγαλμα, ελεύθερο στέγνωμα σε σκιερό μέρος και λάδωμα με ειδικό spray και μασάζ για μερικά δευτερόλεπτα ώστε να εισχωρήσει εσωτερικά το λάδι. Κανένας φόβος για το λάδι, είναι τεχνικά αδύνατο να το ρουφήξει η εισαγωγή λόγω ειδικής σύστασης. Το αναφέρω γιατί έχω παρατηρήσει και από άλλα forums ότι φοβάται ο κόσμος αυτά τα φίλτρα. Σε λίγα λεπτά από τον ψεκασμό έχει εξατμιστεί ο παράγοντας που του επιτρέπει να εισχωρεί στους πόρους και μετά μένει εκεί, καθώς παίρνει σταδιακά μία κολλώδη υφή ώστε να μπορεί να συγκρατεί τα μικρά σωματίδια (είναι πολύ ελεύθερα τα φίλτρα αυτά και χρειάζονται το λάδι για να φιλτράρουν επαρκώς σε μη ελεγχόμενες συνθήκες). Στα 9 χρόνια με άπειρα πλυσίματα και λαδώματα, κανένα πρόβλημα. Διαβάζεις και ακολουθείς τις οδηγίες πόσο και πώς θα ψεκάσεις: https://itgairfilters.com/category/accessories/oil-and-cleaners/ Εγώ είχα το CLK-2 που προορίζεται για χρήση σε μη ελεγχόμενο περιβάλλον, στο δρόμο δηλαδή. Πάντως πραγματικά μοιάζει πολύ με την RamAir αν κρίνω από τις φωτό. Μία καλή εισαγωγή μπορεί πράγματι να βελτιώσει τις επιδόσεις προσφέροντας μεγαλύτερη διάρκεια λίγες στροφές ψηλότερα. Δεν θα μιλήσω για κάτι +10 ή +20 άλογα που γράφουν οι κατασκευαστές γιατί δεν το έχω τσεκάρει κιόλας. Ποιος πάει να μετρήσει μόνο για μία εισαγωγή; Η διάρκεια όμως είναι γεγονός, δεν είναι αμελητέα η διαφορά, και η διάρκεια είναι σημαντικότερη από ένα στιγμιαίο νούμερο. Edited January 16, 2021 by Dark X 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.