Jump to content

Καθαρισμός βαλβίδων εισαγωγής και μπέκ


GeorgeVosk

Recommended Posts

Χαίρεται παίδες,πρόκειται να προχωρήσω σε καθαρισμό βαλβίδων και μπέκ διότι γνωρίζω ότι μαζέυονται επικαθίσεις(μάκα) και το αυτοκίνητο έχει 122.000 χιλιόμετρα και δεν έχει γίνει ποτέ. Επίσης έχω κάποια τρέμουλα στο ρελαντί. Από τι έχω ψάξει μερικοί λένε ότι γίνεται άλλο αυτοκίνητο,με λίγα λόγια σαν καινούργιο. Επειδή πρόκειται το αμάξι να γίνει φουλ πρώτο στάδιο θα ήθελα να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Εσείς τι γνώμη έχετε ;

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, GeorgeVosk said:

Χαίρεται παίδες,πρόκειται να προχωρήσω σε καθαρισμό βαλβίδων και μπέκ διότι γνωρίζω ότι μαζέυονται επικαθίσεις(μάκα) και το αυτοκίνητο έχει 122.000 χιλιόμετρα και δεν έχει γίνει ποτέ. Επίσης έχω κάποια τρέμουλα στο ρελαντί. Από τι έχω ψάξει μερικοί λένε ότι γίνεται άλλο αυτοκίνητο,με λίγα λόγια σαν καινούργιο. Επειδή πρόκειται το αμάξι να γίνει φουλ πρώτο στάδιο θα ήθελα να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Εσείς τι γνώμη έχετε ;

καλησπέρα φίλε,

σχετικά με το bold, το μόνο που γίνεται είναι πως το μοτέρ έχει λίγο πιο γλυκό τρόπος λειτουργίας.

Καθαρισμό μπεκ πως θα κάνεις?

 

Σαν 1ο στάδιο είτε "φουλ" (δηλαδή και εισαγωγή και εξάτμιση) είτε "απλό" (μόνο πρόγραμμα δηλαδή), ουσιαστικά "ξεκλειδώνεται" το όριο που βάζει ο κατασκευαστής στο μοτερ ώστε όσο κανίβαλος κι αν είσαι, να μην ανατιναχτεί το μοτερ στις 100.000km (ή εντός εγγύησης).

Θα μπορούσες προληπτικά να τσεκάρεις αντλία υψηλής και να καθαρίσεις και το basket της αντλίας πίσω έτσι προληπτικά.

 

Αλλά ξέρεις τώρα πως πάνε αυτά. Το "καλό  θα ήταν" μπορεί να ξεκινήσει από κάτι απλό και να γίνει κάτι πολύ κοστοβόρο.

 

ΥΓ: Προσωπικά αν ήμουν στη θέση σου θα έβαζα μόνο πρόγραμμα και μετά αν ήθελα να....πετάξω μερικά λεφτά ακόμα θα έκανα και καθαρισμό.

ΥΓ2: είναι κάπως πεταμένα λεφτά ο καθαρισμός κατά τη γνώμη μου γιατί μετά από λίγα km αν δεν βάζεις καλά λάδια ή οδηγείς και κρατάς πολύ χαμηλά τις στροφές του κινητήρα, πρακτικά θα επανέλθει το φαινόμενο των επικαθίσεων (τουλάχιστον στο 80%) σε λίγοτερο από 50.000km.

ΥΓ3: γνωριζα αρκετό κόσμο με 200.000km όπου δεν έχει κάνει καθαρισμό. Μετά την χρήση μικροκάμερας, ναι η κατάστσαη δεν ήταν "σαν καινούριο", αλλά όχι κάτι τραγικό. Τεράστια σημασία η ποιότητα των λαδιών και ο τρόπος οδήγησης.

Link to comment
Share on other sites

Θα φορέσω φουλ περιφερειακά , σκάστρα forge κλειστού τύπου ,κουλερ S3 , NGK R8 πολλαπλασιαστές , εισαγωγή από ανθρακόνημα απο maf και μετά, εξάτμιση έκανα σήμερα κιόλας 76dp με καταλύτη 200αρι και η υπόλοιπη 70αρα, πιο ψυχρά μπουζί πάλι της NGK και ένα αρκετά επιθετικό πρόγραμμα για να πλησιάσουμε τα 250 άλογα(το ελπίζω). Από τι γνωρίζω ο καθαρισμός μπέκ γίνεται με υπέρυθρες σε ειδικό μηχάνημα. Τσεκάρεις ακόμα και το πως ψεκάζουν. Το μοτέρ μου είναι 1.8tfsi με κωδικο CDAA. Όσο αναφορά τον τρόπο οδήγησης αρκετά προσεκτικός,πατάω μετα τις 3.000 και πάντα η θερμοκρασία λαδιού να πάει μετά τους 90°C . Συχνή αλλαγή λαδιών κάθε 10.000 και τώρα που έχω 120.000+ θέλω να ξεκινήσω να τα αλλάζω καθε 7.500.

Edited by GeorgeVosk
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, GeorgeVosk said:

Θα φορέσω φουλ περιφερειακά , σκάστρα forge κλειστού τύπου ,κουλερ S3 , NGK R8 πολλαπλασιαστές , εισαγωγή από ανθρακόνημα απο maf και μετά, εξάτμιση έκανα σήμερα κιόλας 76dp με καταλύτη 200αρι και η υπόλοιπη 70αρα, πιο ψυχρά μπουζί πάλι της NGK και ένα αρκετά επιθετικό πρόγραμμα για να πλησιάσουμε τα 250 άλογα(το ελπίζω). Από τι γνωρίζω ο καθαρισμός μπέκ γίνεται με υπέρυθρες σε ειδικό μηχάνημα. Τσεκάρεις ακόμα και το πως ψεκάζουν. Το μοτέρ μου είναι 1.8tfsi με κωδικο CDAA. Όσο αναφορά τον τρόπο οδήγησης αρκετά προσεκτικός,πατάω μετα τις 3.000 και πάντα η θερμοκρασία λαδιού να πάει μετά τους 90°C . Συχνή αλλαγή λαδιών κάθε 10.000 και τώρα που έχω 120.000+ θέλω να ξεκινήσω να τα αλλάζω καθε 7.500.

Αν η τουρμπίνα σου δεν έχει "πέσει" σε απόδοση, τα 240 θα καταφέρεις να τα δεις.

 

Υπερβολή (κατά τη γνώμη μου) το intercooler s3, οι πολλαπλασιαστές R8 και η σκάστρα forge. Δεν απαιτούνται ούτε θα προσφέρουν κάτι περισσότερο στο setup που είσαι ούτε καν στο αμέσως επόμενο για να δεις τα μέγιστα δυνατά νούμερα ή να μην έχεις θέματα γενικότερα με την σταθερή (σχετικά πάντα) απόδοση ( επόμενο στάδιο = τοποθέτηση τούρμπο ΙΗΙ από golf 6 gti => ~300ps και ~44kgm ροπής). Ούτε τα πιο ψυχρά μπουζί θα σε βοηθήσουν πουθενά στο 1ο στάδιο. Ίσα-ίσα που θα κάνουν την κρύα εκκίνηση πιο "σφιχτή" και το μοτέρ θα λειτουργεί χειρότερα μέχρι να ζεσταθούν.

 

 

 

 

ΥΓ: στα γράφω φιλικά και φυσικά μόνο και μόνο για να σε βοηθήσω, μιας και πέρασα από όλα τα στάδια του 1.8tfsi στο Α3 μου, από απλό πρόγραμμα ως και κ04-064 στα 2bar και σε κάθε σεταπ προσπαθούσα να ξεζουμίσω την τουρμπίνα.

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά όλα αυτά που προ ανέφερα θα τα τοποθετήσω διότι η τουρμπίνα κάποια στιγμή θα τα φτύσει και θα καταλήξω σε Κ04-064 ή σε Κ03 υβρίδιο με φτερά από Κ04-64. Εν τέλει φίλε μου Kavoura, λες ότι δεν αξίζει ο καθαρισμός βαλβίδων ;

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, GeorgeVosk said:

Φυσικά όλα αυτά που προ ανέφερα θα τα τοποθετήσω διότι η τουρμπίνα κάποια στιγμή θα τα φτύσει και θα καταλήξω σε Κ04-064 ή σε Κ03 υβρίδιο με φτερά από Κ04-64. Εν τέλει φίλε μου Kavoura, λες ότι δεν αξίζει ο καθαρισμός βαλβίδων ;

Θα έδινα προτεραιότητα σε άλλες αναβαθμίσεις, αν το αμάξι αυτό ήταν δικό μου.

Να μου έλεγες ότι έχεις 200.000km να το συζητάγαμε αλλά και πάλι δε θα το έβαζα στα 2-3 πρώτα πράγματα της λίστας.


Προσωπική μου γνώμη είναι αυτή.

Edited by Kavouras
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.