Jump to content

Πρόγραμμα στην Rtmg


Recommended Posts

Καλησπέρα στην ομάδα! Έχω ένα s3 8p και εχω πάρει απόφαση για πρόγραμμα στην Rtmg Θεσσαλονίκης έτσι ώστε να δουλέψουν όλα τα περιφερειακά που έχω αγοράσει! Το αμάξι φοράει εισαγωγή evoms και εξάτμιση 76αρα. Έχω αγοράσει αντλία υψηλής vis 175 bar, μπρουτζακι rs4,μια σκαστρα ανοιχτού της Rtmg και ένα δοχείο, ρόλερ κιτ για τον εκκεντροφόρο για το γνωστό θέμα με το ποτηράκι αλλά και για καλύτερη ροη και ένα I-boost ώστε να είναι ένα πιο ολοκληρωμένο σύνολο αλλά και για να βλέπω και τι γίνεται στο αμάξι! Τι άλογα πιστεύεται θα δούμε με αυτά όταν πάει για πρόγραμμα στο δυναμόμετρο;; Τώρα το αμάξι είναι με ρεβο stage 2 χωρίς αντλία. Οποιαδήποτε άποψη δεκτή να κάνουμε συζήτηση!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην ομάδα! Έχω ένα s3 8p και εχω πάρει απόφαση για πρόγραμμα στην Rtmg Θεσσαλονίκης έτσι ώστε να δουλέψουν όλα τα περιφερειακά που έχω αγοράσει! Το αμάξι φοράει εισαγωγή evoms και εξάτμιση 76αρα. Έχω αγοράσει αντλία υψηλής vis 175 bar, μπρουτζακι rs4,μια σκαστρα ανοιχτού της Rtmg και ένα δοχείο, ρόλερ κιτ για τον εκκεντροφόρο για το γνωστό θέμα με το ποτηράκι αλλά και για καλύτερη ροη και ένα I-boost ώστε να είναι ένα πιο ολοκληρωμένο σύνολο αλλά και για να βλέπω και τι γίνεται στο αμάξι! Τι άλογα πιστεύεται θα δούμε με αυτά όταν πάει για πρόγραμμα στο δυναμόμετρο;; Τώρα το αμάξι είναι με ρεβο stage 2 χωρίς αντλία. Οποιαδήποτε άποψη δεκτή να κάνουμε συζήτηση!

μπορείς να βάλεις κ μια wastegate forge να κρατήσεις λίγο περισσότερη πίεση ψηλά...Επίσης θεωρώ λάθος την σκαστρα ανοιχτού τύπου...

αν έχεις fl μοντέλο δεν την πειράζεις αν έχεις pro fl βάζεις η από fl μαμα η αν έχεις χρήμα για πέταμα μια κλειστού τύπου της forge...

την αντλια υψηλής δεν την εχω ξανακούσει...

θεωρητικά θα παίξεις από 360-380hp αναλογα το δυναμομετρο...

 

Κατ εμέ το δυναμομετρο θα σου δώσει απλά ένα νούμερο...το θέμα είναι τι κάνει το αμάξι σε συνθήκες δρόμου όπου εκεί οι παράμετροι είναι διαφορετικοί (πιο ιδανικοι)

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Θα το δούμε εκείνη την ώρα αυτοί είπαν ότι είναι καλύτερα ανοιχτού! Εγώ βέβαια και την ανοιχτού και μια μαμά από fl μοντέλο τις έχω χωρίς να τις πληρώσω από τον κολλητό μου όποτε δεν είναι τόσο θέμα αυτό! Δεν ήθελα να βάλω φορτζ waste gate γιατί δεν κοινηγαω τόσο να βγάλω όσα περισσότερα μπορώ και  φοβάμαι λίγο  ότι θα πιέσουμε πολύ το αμάξι,Τουλάχιστον έτσι διάβασα από μερικούς εδώ.. όσα βγάλει τέλος πάντων δεν κοιτάω τόσο τα άλογα  απλά πιστεύεις θα είναι αισθητή η διαφορά σε σχέση με το στάδιο που είμαι τώρα; Η ρεβο ζητούσε όλο το ποσό από την αρχή για να το βάλει αντλία πάνω επειδή δεν το πλήρωσα εγώ και το πλήρωσε ο προηγούμενος. Τώρα το αμάξι κάνει 13,2 περίπου 100/200 με όχι καλές αλλαγές !

Edited by pantelis38p
Link to comment
Share on other sites

On 1/12/2021 at 11:52 AM, pantelis38p said:

Θα το δούμε εκείνη την ώρα αυτοί είπαν ότι είναι καλύτερα ανοιχτού! Εγώ βέβαια και την ανοιχτού και μια μαμά από fl μοντέλο τις έχω χωρίς να τις πληρώσω από τον κολλητό μου όποτε δεν είναι τόσο θέμα αυτό! Δεν ήθελα να βάλω φορτζ waste gate γιατί δεν κοινηγαω τόσο να βγάλω όσα περισσότερα μπορώ και  φοβάμαι λίγο  ότι θα πιέσουμε πολύ το αμάξι,Τουλάχιστον έτσι διάβασα από μερικούς εδώ.. όσα βγάλει τέλος πάντων δεν κοιτάω τόσο τα άλογα  απλά πιστεύεις θα είναι αισθητή η διαφορά σε σχέση με το στάδιο που είμαι τώρα; Η ρεβο ζητούσε όλο το ποσό από την αρχή για να το βάλει αντλία πάνω επειδή δεν το πλήρωσα εγώ και το πλήρωσε ο προηγούμενος. Τώρα το αμάξι κάνει 13,2 περίπου 100/200 με όχι καλές αλλαγές !

 

Τα αλογα σε αυτο το σταδιο (stage2+) αναλογως το δυναμομετρο ειναι γυρω στα 360. Το δυναμομετρο ομως δεν λεει παντα την αληθεια... Την αληθεια τη λεει ο δρομος οπως λεει και ο Βαγγελης απο πανω.

 

Εχει τυχει πολλες φορες σε πατηματα δικα μου να δηλωνουν οι "αντιπαλοι" κατι 380-390ps και στο δρομο να ειναι πισω απο τα 350-360 τα δικα μου.

 

Η revo ειναι οτι να ναι ή εστω το παραρτημα που ειναι εδω. Τα ιδια ειχαν πει και σε μενα και μαλιστα ζητουσαν μια αστρονομική τιμη γυρω στα 800€! Εννοειται ακυρο και πηγα απευθειας σε apr. Γενικα, αν μιλαμε για τη revo στη Μεταμορφωση, οσες φορες και αν πηγα μου εδιναν παντα την εντυπωση οτι πανε να "δαγκωσουν" αγρια... Ειδικα αν καποιος ηταν ασχετος θα τον εκαναν κανονικο μεροκαματο.

 

Η rtmg απο οσο ξερω στα 14αρια tsi κανει πολυ καλη δουλεια, στα 2λιτρα δεν ξερω. Εχουν βεβαια κυκλοφορησει τοσα προγραμματα για αυτα που ολα πανω-κατω ειναι τα ιδια. Επισης να ξερεις οτι σχεδον ολα ειναι αντιγραφα απο τα επωνυμα.

 

Σκαστρα ΔΕΝ χρειαζεσαι τιποτα περα απο τον τελευταιο κωδικο 06H145710D. Τσαμπα λεφτα θα δωσεις, ειδικα για ανοιχτου τυπου ειναι πολυ λαθος αλλα ειπαμε, πρεπει να βγαλουν "μεροκαματο" τα συνεργεια! ?

 

Bαλε για αρχη το προγραμμα που θα επιλεξεις και κοιτα το αμαξι να δουλευει σωστα, να εχει καλες καμπυλες και να πιανει ολους του στοχους που ζηταει το file σου. Επισης καλο θα ηταν να κανεις και ενα καθαρισμο επικαθισεων στις βαλβιδες, ειδικα ανα εχεις πολλα χλμ και δεν ξερεις ποσο συχνα αλλαζε λαδια ο προηγουμενος...Απο το να πεταξεις χρηματα για σκαστρα κανε αυτο δηλαδη.

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Καταλαβαίνω τι λες και συμφωνώ μαζί σου! Η αλήθεια είναι ότι το αμάξι δουλεύει τέλεια με το ρεβο και πάει και καλά νομίζω για απλό stage2 ! Για απρ φίλε δεν έχω καλή γνώμη γιατί κάναμε πρόγραμμα του κολλητού μου το gti που είναι full s3 set up και το αμάξι κάνει πολλές μαλακιες δεν δουλεύει σωστά και δεν μπόρεσαν να το κάνουν να δουλέψει,κλασικά φταίει το ένα και φταίει το άλλο και το αμάξι πριν πάει εκεί φορούσε ήδη πρόγραμμα και δούλευε με το ίδιο σετ απ ! Ενώ πραγματικά έχουν καλά πρόγραμματα πιστεύω ότι αν κάτι πάει λάθος και δεν πετύχει έμπλεξες!τελος πάντων θα δείξει την σκαστρα την έχω τζάμπα και έχω και μια από φεισλιφτ όποτε θα τα πάω εκεί και ότι νομίζουν καλύτερο ας βάλουν.αν βγάλει 370 στην race  θα είμαι φουλ ευχαριστημένος?

εννοείται θα ανεβάσω και το αποτέλεσμα όταν πάω και επέλεξα να πάω εκεί πέρα λόγω γνωριμίας μέσω του καναλιού καρς εν κοφι που τα πάνε εκεί τα παιδιά αλλά και προσωπικής γνωριμίας με την οικογένεια του ταξοπουλου!οποτε πιστεύω θα βγάλουμε καλό αποτέλεμα!

Link to comment
Share on other sites

Καταλαβαίνω τι λες και συμφωνώ μαζί σου! Η αλήθεια είναι ότι το αμάξι δουλεύει τέλεια με το ρεβο και πάει και καλά νομίζω για απλό stage2 ! Για απρ φίλε δεν έχω καλή γνώμη γιατί κάναμε πρόγραμμα του κολλητού μου το gti που είναι full s3 set up και το αμάξι κάνει πολλές μαλακιες δεν δουλεύει σωστά και δεν μπόρεσαν να το κάνουν να δουλέψει,κλασικά φταίει το ένα και φταίει το άλλο και το αμάξι πριν πάει εκεί φορούσε ήδη πρόγραμμα και δούλευε με το ίδιο σετ απ ! Ενώ πραγματικά έχουν καλά πρόγραμματα πιστεύω ότι αν κάτι πάει λάθος και δεν πετύχει έμπλεξες!τελος πάντων θα δείξει την σκαστρα την έχω τζάμπα και έχω και μια από φεισλιφτ όποτε θα τα πάω εκεί και ότι νομίζουν καλύτερο ας βάλουν.αν βγάλει 370 στην race  θα είμαι φουλ ευχαριστημένος
εννοείται θα ανεβάσω και το αποτέλεσμα όταν πάω και επέλεξα να πάω εκεί πέρα λόγω γνωριμίας μέσω του καναλιού καρς εν κοφι που τα πάνε εκεί τα παιδιά αλλά και προσωπικής γνωριμίας με την οικογένεια του ταξοπουλου!οποτε πιστεύω θα βγάλουμε καλό αποτέλεμα!
Μεταξύ μας τώρα...
θα σου βάλουν τι δική τους επανω καθώς θέλουν να πουλήσουν το δικό τους προιον...Ακόμα κ έτσι...ας είναι...το θέμα είναι να δουλεύει σωστά το αμάξι (Όπως σου είπε κ παραπάνω ο Χρήστος) κ αν δεν δουλέψει να το κάνει να δουλέψει ο προγραμματιστής...κ ασχέτως του τι θα δείξει το δυναμομετρο πας κ πατάς με κάποιον φίλο σου που ξέρεις το αμάξι του να δεις που βρισκεσαι...
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Αυτό θα κάνω απλά εδώ Θεσσαλονίκη είναι πραγματικά μετρημένα στα δάχτυλα όσο και αν ακούγεται περίεργο! Δύσκολα θα κάνουμε πάτημα με s3 ίδιο σεταπ! Το Ντράγκι θα μας δώσει ένα δείγμα παντως! Σίγουρα θα δοκιμάσω πάντως με το gti του κολλητού μου κ04 stage2+ apr με 19αρες που που έτσι όπως ήμουν πριν είχαμε αρκετή διαφορά όταν πατούσαμε ρολ! Και εγώ αυτό θέλω να δουλεύει σωστά πάνω από όλα! 

Link to comment
Share on other sites



Αυτό θα κάνω απλά εδώ Θεσσαλονίκη είναι πραγματικά μετρημένα στα δάχτυλα όσο και αν ακούγεται περίεργο! Δύσκολα θα κάνουμε πάτημα με s3 ίδιο σεταπ! Το Ντράγκι θα μας δώσει ένα δείγμα παντως! Σίγουρα θα δοκιμάσω πάντως με το gti του κολλητού μου κ04 stage2+ apr με 19αρες που που έτσι όπως ήμουν πριν είχαμε αρκετή διαφορά όταν πατούσαμε ρολ! Και εγώ αυτό θέλω να δουλεύει σωστά πάνω από όλα! 


με τον φίλο σου έχετε αρκετή διαφορά στο βάρος... γι αυτο έχετε αρκετή διαφορά σε πάτημα ρολ... Τώρα αν έχετε πατήσει πολλές φορές...με το καινούργιο σου σετ απ θα καταλάβεις τι κ πόσο περίπου "κερδισες"
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

100 κιλά διαφορά έχουν που τα ζύγισαμε + την τετρακίνηση που κόβει είναι λογικο!πιστεύω θα είναι κοντά το ένα με το άλλο με το νέο σεταπ

Link to comment
Share on other sites

Για να πηγαινει μαζι s3 8p με αλλο 2κινητο k04 πρεπει το s3 να ειναι +30 αλογα επανω για να καλυψει το ντισαβανταζ βαρους και quattro.

Edited by csaris
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω είσαι για 360 και 45-46 κιλά. Κούλερ πώς και δεν βάζεις; Η wastegate μπορεί να μην είναι απαραίτητη αν δεν ενδιαφέρεσαι να φτιάξεις ένα πολύ δυνατό setup αλλά το κούλερ θα δώσει καλύτερα αποτελέσματα ψηλά, και οι R8 πολλ/στες δουλεύουν άψογα με αυτά τα μοτέρ.

 

+1 και από μένα σε όσα απάντησαν τα παιδιά, να πω μόνο για το Revo ότι σε εμένα και παραθέτω την απολύτως προσωπική μου εμπειρία, ήταν Άψογο με Α κεφαλαίο. Κανένα πρόβλημα στα 9 χρόνια που το φόραγα, εκ των οποίων τα 5 με stage 1 + πολύ καλή εισαγωγή + OEM revision D σκάστρα (αυτή που αναφέρεται παραπάνω), ρύθμιση στο πρόγραμμα για 100άρα με 322 άλογα / 46-47 κιλά και γεμάτες καμπύλες για το στάδιο, τσεκαρισμένο σε 2 δυναμόμετρα. Τα τελευταία 4 χρόνια μέχρι που το έδωσα το αμάξι, ήταν με όλα τα περιφερειακά + R8 πολλ/στες + 8άρια μπουζί ιριδίου, stage 2+ και όσο πιό επιθετική ρύθμιση γινόταν (για όσους ξέρουν 979 με λίγες ανεκτές επιστροφές, οριακά δηλαδή) και με stage 2 πρόγραμμα στο DSG μετρηθήκαμε 372 άλογα στις 7200 και 48 κιλά, με πολύ γεμάτες καμπύλες, τσεκαρισμένο πάλι σε 2 δυναμόμετρα. Η δε μέτρηση έγινε με τρισάθλιες συνθήκες σε βαθμό που πιέστηκε ακόμα και το APR κούλερ. Η δε διόρθωση δεν είναι ποτέ απόλυτη, πάντα χάνεις. Είχα φτιάξει ένα πολύ μάχιμο setup καθώς ήμουν και είμαι του μεταμεσονύχτιου σπορ, αλλά το είχα παράπονο που δεν είδα το 4 μπροστά. Το αμάξι ήταν δικίνητο ξαδερφάκι του S3 8P.

 

Πάνω κάτω στα 370 (και λέω πάνω κάτω γιατί πάντα τα περιφερειακά που επιλέγεις επηρεάζουν προς τα πάνω ή προς τα κάτω το αποτέλεσμα, είτε σε απόλυτο νούμερο είτε σε καμπύλες, και είναι και η ρύθμιση που θα επιλέξεις), τελειώνει ο χάρτης της K04 και από εκεί και μετά έχεις ένα περιθώριο άλλα 10-20 άλογα να τα πάρεις με wastegate ή να βάλεις water methanol και με τη σχετική ρύθμιση την οποία έχει και η Revo να βγάλεις 400-410. Άποψή μου δεν έχεις να φοβηθείς κάτι με τα 380 και τα 390, το μοτέρ αντέχει πάρα πολύ άνετα σε αυτά τα επίπεδα. Κάφτης μόνο προσπάθησε να μην είσαι, όχι τελικές, όχι πατήματα με 35 βαθμούς, κοινή λογική. Και στα 370 και στα 350 άλογα ισχύει αυτό. Μόνο για το κιβώτιό σου δεν ξέρω, αν ήσουν DSG θα σου λεγα προχώρα άφοβα (με πρόγραμμα και εκεί όμως για καλύτερα αποτελέσματα και για να μην πατινάρει αν σηκώσεις πίεση). Το manual δεν ξέρω αν χρειάζεται κάτι στα επίπεδα των 47-48 κιλών.

 

Το πρόγραμμα της APR το βάζω ακριβώς στα ίδια επίπεδα αξιοπιστίας και αν θυμάμαι καλά παρόμοια αποτελέσματα έδινε. Μόνο κάπου στις αρχές του 2017 είχα μάθει για ένα νέο file που θα ξεπερνούσε για κάτι άλογα το αντίστοιχο της Revo, αλλά δεν είδα ποτέ κάτι χειροπιαστό για να πω ότι πράγματι έβγαζε περισσότερα. Άρα κατ' εμέ ό,τι και να διαλέξεις από τα δύο είναι μια χαρά. Μόνο το support κοίτα και ποιο συνεργείο σου κάνει κλικ καλύτερα και αποφάσισε, αν και αν κατάλαβα καλά σπάστηκες που σου ζήτησαν να ξαναπληρώσεις για το Revo. Εντύπωση μου κάνει βέβαια. Ότι η τιμή του είναι φωτιά, είναι. Αλλά φίλε είναι η μόνη βελτίωση που δεν έχω κανένα πρόβλημα να χρυσοπληρώσω, είναι το Α και το Ω. Εξάτμιση βρίσκεις/φτιάχνεις διαμάντι και χωρίς να τα στάξεις, κούλερ βρίσκεις χρυσάφι και ας είναι και κινέζικο. Για πρόγραμμα ναι θα τα έσταζα, έχοντας φυσικά καλό και επαρκές feedback έτσι;

 

Το RTMG όπως ειπώθηκε έχει δουλέψει πολύ πάνω στα 14άρια, αλλά στα δίλιτρα δεν έχω feedback. Στη θέση σου θα πήγαινα στα πιό σίγουρα και πολύ παλαιότερα στον χώρο.

 

Περιμένουμε dragy 100-200.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστω για τον χρόνο σου και όλα τα παραπάνω!γενικα έχω διαβάσει ότι υπάρχει μέσα στο φόρουμ και στον Ίντερνετ γενικά! Αρχικά φοράω ρ8 αλλά ξέχασα να το αναφέρω.και από μεταδώση φοράω Sachs performance πρόσφατα φορεμένο κιόλας όποτε νομίζω είμαστε οκ! Και εγώ με την ρεβο είμαι ευχαριστημένος και μένα έχει ρύθμιση 9-7-9 και 9-8-9 που ακόμα δεν κατάλαβα γιατί υπάρχει μέσα και δεν την βάζω κιόλας!βεβαια είμαι stage 2 όποτε υποθέτω ότι άλλο το 979 το δικό μου άλλο το δικό σου! Το θέμα μου είναι ότι βόρεια Ελλάδα δεν έχει ρεβο και βασικά Θεσσαλονίκη! Το αμάξι έχει φτιαχτεί στην cargate.όποτε και να ήθελα να το πληρώσω το ποσό δεν θέλω το συνεργείο μου να είναι 500 χλμ μακριά! Καφτης δεν είμαι και γενικά το προσέχω παρά πολύ,ζέστη με τίποτα,μια τελική το έκανα και καμία εκκίνηση ,καμία κόντρα μόνο κάτι ρολ , στο δρόμο μόνο το κυνηγάω λίγο και το στρίβω αρκετά.γενικά δεν θα ανέβω άλλο ως εδώ έχω ταβάνι! Η Rtmg έχει φτιάξει παρά πολλά δίλιτρα στην Θεσσαλονίκη και πολλά γνωστά που υπάρχουν στο γιουτιουμπ που μπορώ να πω επειδή τα ξέρω τα παιδιά ότι μου άρεσαν τα αμάξια!Σε λίγο καιρό θα δούμε τι θα γίνει!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.